News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

florin74

#8310
Pentru pasionatii de ciclism, maine pe Eurosport Paris Roubaix, "The Hell of the North". Ultima cursa pentru un gigant al ciclismului, Tom Boonen.


user201

Mulțumiri pentru poze și filmări tuturor celor ce le-au făcut și postat în ultimul timp. Keep up the good work!

danutzu_1069

@florin74
Tunele navigabile se fac inca de pe la 1800 si ceva....
https://en.wikipedia.org/wiki/Standedge_Tunnels
si e doar un exemplu...

Deci, despre ce vorbim?

Denis

M-as bucura sa rezilieze ca nu prea au miscat nimic...si sper sa castige UMB!

AFC

Duca-se sa nu-i mai vad ! Nu stiu cum reusesc ungurii sa-i califice numai pe ai lor iar noi sa-i descalificam pe ai nostrii. Bulgarii, la fel ca ungurii din cate stiu.
Ok, respectam reglementarile si legile europene privitoare la libera concurenta dar putem intocmi caietele de sarcini de asa natura incat sa nu ne mai trezim cu d-alde Corsan si Eko pe aici.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

Granata06


dumbravaandrei

Atentie MARE pe DN1, de la Predeal la Brasov.
Noaptea nu o sa observati craterele si sunt serioase rau ca adancime si margini foarte abrupte....

Aseara, am luat una din gropi chiar la intrarea in Dambul Morii dinspre predeal, imediat dupa curba, pana in parcare. ( max 70 la ora, mers in coloana, intre camioane). Rezultatul:



Maine merg sa verific si restul ansamblului la masina.

CNAIR... luati-as neamurile in... hârleț!!!! Ca m-am saturat sa cheltui bani aiurea cu masina din cauza incompetentei si lenii tale :bash: :bash: :bash:

AdrianB1

Foloseste cauciucuri adecvate, cu talon mediu. Chiar nu suntem in tara aia utopica in care sa ai talon de 2 degete.

dumbravaandrei

#8318
1. Nu are treaba balonul la galme. Pana la urma urmei al meu e de 106 mm, suficient. Muierea conduce un 308 cu 195/65 si in doi ani am schimbat 3 anvelope din acelasi motiv. Nu se pune problema de stil de condus, de 2 ani face zilnic cel putin Brasov-Sinaia, dar dupa ce se dezgheata DN1, asa cratere mai rasar...
2. Sunt singura dimensiune trecuta in carte si in modulul de tractiune. Cu orice alta dimensiune la anvelopa nu pleci de pe loc
3. Daca eu traiesc utopua... realitatea care ar fi? 165/75?!?!? Roata de lemn poate? Sau de asta incepem sa facem Duster senilat?

dr4qul4

La cat de zgariate ai jantele cred ca nu esti obisnuit sa ocolesti gropile. Te invit in Bucuresti pentru un curs intensiv de ocolit cratere. Era bine daca veneai acum o luna, dar inca mai avem destule.  ;)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dumbravaandrei

Astea asa au fost cumparate, le folosesc doar iarna. La 250 de EUR tot setul am dat si o bere pentru ele ;) . Alea cu care a venit masina sunt intacte, le folosesc doar cu anvelopele de vara (tot acelasi model de janta).

pasadia

@dumbrava: deci citisem mesajul tau dimineata si mi-am zis ca esti doar ghinionist. Si apoi imi aduc prietena la locul de munca (aceeasi cladire ca in cazul tau) si ies fain frumos spre Calea Bucuresti. Si fac o prea frumpoasa pana in acest sant (arata mult mai urat acum decat atunci in 2012, andrei stie banuiesc. Asa ca macar nu esti singurul. :(

dr4qul4

Un articol extrem de interesant in The Economist: Parkageddon: Don't let people park for free

Rezumat in romana:
Apple construieste 11000 de locuri d parcare nu pentru ca vrea ci pentru ca orasul Cupertino cere:
- la fiecare apartament 2 locuri de parcare din care 1 acoperit
- pentru fast-food-uri: 1 loc de parcare la fiecare 3 scaune
- pentru un club cu bowling: 7 locuri de parcare pentru fiecare pista + 1 pentru fiecare angajat
Londra si San Francisco au anulat cerintele minime privind numarul minim de locuri de parcare.

Parcarile influenteaza aspectul oraselor, si cum oamenii circula in ele, mai mult decat orice alt lucru.
Masinile circula doar 5% din timp si stationeaza restul de 95%.
Parcarile gratis nu sunt de fapt gratis. Toti platesc pentru ele, fie ca le folosesc sau nu.

In Amsterdam ora de parcare p strada ajunge pana la 5 E si in 2015 orasul a stran 190 mil E din parcari. Un scuter de  politie are o camera instalata care scaneaza automat si cine nu plateste este amendat. Residentii pot cumpara abonamente anuale pentru preturi intre 30 si 535 E/an.


Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

kolegu

pai si in Bucuresti "e la fel"  :lol:
QuoteCele mai noi zece clădiri de birouri, în care vor lucra peste 50.000 de angajaţi, construiesc doar 5.600 de noi locuri de parcare

http://www.zf.ro/companii/cele-mai-noi-zece-cladiri-de-birouri-in-care-vor-lucra-peste-50-000-de-angajati-construiesc-doar-5-600-de-noi-locuri-de-parcare-16228642

Bogdan_Cluj

Quote from: alecu26 on April 11, 2017, 10:52:03 AM
Quote from: dan_c on April 10, 2017, 07:54:47 PM
Stie careva care este stadiul Contractului pentru Autostrada Arad - Timișoara, Constructor: Asocierea FCC Construccion SA - ASTALDI SpA, ...ultima data cand am trecut de la Arad catre Timisoara....arata a o pereche de pantaloni peticiti......care  din pacate ....trebuie sa fie aruncati si inlocuiti cu altii.....

Stiu ca s-a facut receptia finala adica la expirarea perioadei de garantie anul trecut inca. CNADNR a tras cat a putut sa prelungeasca garantia....dar cam asta e. Sau ales cu pantaloni peticiti...in loc de niste pantaloni noi cu urme normale de uzura.

Daca e sa privim jumatatea plina a paharului, as zice ca in cele 3-4 ierni trecute de la inaugurare cam toate defectele cu adevarat grave ar fi trebuit sa iasa la suprafata deja.

Daca tot se vorbeste de calitatea lucrarilor pe autostrazi ...
Posibil sa ma insel, dar pe portiunea facuta de Bechtel nu au fost probleme deloc. Adica in ziare nu am sesizat nimic, si in drumurile mele (ce ii drept nu asa de dese) nu am sesizat probleme pe portiunea A3: Gilau - Campia Turzii.

Au lucrat bine, sau am ratat eu ceva lucrari de reparatii?