Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 15 Guests are viewing this topic.

vladioan_bv

care este cauza de s-a prelungit valabilitatea AC dar nu s-a facut efectiv nimic si in teren?

horatiu.cosma

Păi nu poți să faci nimic în teren fără constructor  :D.

alinuttt

Și totuși, DE CE SĂ PRELUNGEASCĂ ACul în loc să semneze contractul?? Cât le poate lua, atâta o lungesc... Chiar vor să piardă ACul?
Să semneze contractul și e gata și stresul cu prelungirea AC.. Exact ca în povestea cu drobul de sare pățim.

nctind

Primul strat de asfalt pe 500m, un singur sens, pe Rasnov Cristian drum de legatura.

ovidiuionut

Legea 50 / 1991
art. 7
   alin. 6
,,În situația neînceperii lucrărilor în termenul de valabilitate al autorizației de construire sau a schimbării de temă și dacă nu au fost aprobate reglementări urbanistice diferite față de cele în temeiul cărora a fost emisă autorizația inițială, se va putea emite o nouă autorizație de construire în baza aceleiași documentații pentru autorizarea executării lucrărilor de construire/desființare, fără a fi necesar un nou certificat de urbanism și fără obținerea unor noi avize/acorduri, în măsura în care această nouă autorizație de construire este solicitată într-un interval de timp egal cu termenul de valabilitate al autorizației de construire inițiale. În cazul schimbării regimului de protecție al imobilului sau al zonei în care se află acesta, de la data emiterii autorizației până la noua solicitare de autorizație este necesară reconfirmarea avizului emis de către autoritatea emitentă responsabilă cu problematica protecției."
(alineat modificat de LEGEA nr. 193 / 2019)

   alin. 15^4
,,Pentru proiectele de infrastructură de transport de interes național, verificarea încadrării lucrărilor corespunzătoare modificărilor de temă de proiectare în limitele avizelor și acordurilor obținute pentru autorizația de construire inițială se realizează de Ministerul Transporturilor, precum și de verificatorii de proiecte atestați în condițiile legii, pentru fiecare cerință esențială de calitate în construcții, cu participarea reprezentanților instituțiilor avizatoare afectate de modificări. Convocarea reprezentanților instituțiilor avizatoare se face de către Ministerul Transporturilor. Minuta ședinței împreună cu toate documentele solicitate de lege stau la baza emiterii autorizației de construire."

Se va pierde niște timp cu o eventuală reautorizare, dar nu cred că e ceva de speriat.

ciprebbe

#22955
Mai pierdem un an daca expira AC-ul.
S-or pregati de semnare dar mingea e la Strabag. Daca "nu vin" cu scrisoarea rapid va expira AC-ul.
Eu sunt sceptic ca vor semna in urmatoarele 3 sapt.

LE: Ar fi o sansa sa mearga DRDP-ul sa bage un excavator acolo si sa declare inceperea lucrarilor la ISC.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

voicul

Ce obtine Strabag daca nu semneaza si expira AC-ul?

Ionutcatalin

^ in 2016 au facut niste calcule astfel incat pretul licitat sa acopere costurile realizarii lotului de autostrada, acum, dupa ce cam toate s-au scumpit considerabil (exceptand petrolul si toate derivatele obtinute), cred  ca incearca sa gandeasca si sa obtina ceva "optimizari" astfel incat sa nu iasa in pierdere.

NGC

E contract pe FIDIC rosu, asa ca proiectul exista deja si pe baza lui s-a licitat, deci nu mai poate fi vorba de optimizari.

NGC

Quote from: ciprebbe on April 23, 2020, 03:14:36 PM
LE: Ar fi o sansa sa mearga DRDP-ul sa bage un excavator acolo si sa declare inceperea lucrarilor la ISC.

Si ce baza legala ar avea DRDP-ul sa faca asta? Sau mai bine zis, in ce calitate? De "constructor"? :D

horatiu.cosma

Nu ar fi exclus ca Strabag să își facă niște calcule cinice de genul "dacă mai tragem de timp cu depunerea documentelor pentru semnarea contractului expiră AC și o să stăm cu mâna întinsă pentru revendicări până reapare o nouă AC". Sper să nu fie cazul.

NGC

"Atribuirea unui contract de parteneriat public-privat pentru realizarea obiectivului ,,Autostrada Ploieşti- Brașov", în conformitate cu OUG nr. 39/2018"

Quote from: NGC on November 01, 2018, 09:36:35 AM
Dupa cum se stie deja, in 19.10.2018 CNSP a lansat licitatia "Atribuirea unui contract de parteneriat public-privat pentru realizarea obiectivului ,,Autostrada Ploieşti- Brașov", în conformitate cu OUG nr. 39/2018".

Valoare estimata: 1,360,000,000.00 EUR fara TVA

Durata contractului: 288 luni

Fonduri: Alte fonduri

Termen depunere oferte: 19.11.2018

QuoteLucrări de constructii si operare pentru realizarea obiectivului ,,Autostrada Ploieşti - Brașov(Cristian)", în conformitate cu OUG nr. 39/2018 privind parteneriatul public-privat. Proiectul prevede, pentru sectorul Ploieşti - Braşov (Cristian) importante lucrări de artă, între care 14 viaducte şi 33 poduri cu o lungime totala de aprox. 3 km, precum şi 2.6 km de tuneluri cu galerie dublă, reprezentând una dintre provocările inginereşti cele mai complexe. Totodată, sunt incluse noduri rutiere, drumuri de acces la autostradă, precum şi asigurarea continuităţii drumurilor existente pe care autostrada le-ar putea întrerupe, relocarea variatei reţele de utilităţi pe care autostrada o afectează, lucrări hidrotehnice şi de atenuare a impactului asupra mediului. Costurile de construcţie acoperă nu doar suprafaţa de rulare, respectiv partea văzută a autostrăzii, ci şi numeroase alte lucrări care fac ca această suprafaţă de rulare să se ridice la un înalt nivel de calitate. Este vorba de lucrări importante de terasamente precum şi de consolidare a versanţilor datorate profilului geologic şi geotehnic al zonei străbătute de autostradă, lucrări a căror stabilitate este direct influenţată de executarea unui sistem vast şi judicios gândit şi realizat de preluare şi îndepartare a apelor meteorice sau de infiltraţie.În plus, există o varietate de alte lucrări specifice unui proiect de autostradă, cum ar fi sistemul de monitorizare a traficului, marcaj şi semnalizare rutieră, sistemul de apel în regim de urgenţă, sistemul ITS (IntelligentTrafficSystem), sistemul de taxare, centrele de întreţinere, spaţiile de servicii şi de parcare.

[...]

Atentie ca valoarea estimata este in EURO. Ofertarea se va face tot in EURO.

Licitatia a fost in sfarsit anulata. Interesant este faptul ca chinezii de la CCCC au contestat decizia de anulare la CNSC si contestatia le-a fost respinsa, dar recursul la CAB inca exista. In principiu nu ar trebui sa fie probleme, dar ca si fapt divers, s-a anulat dupa decizia CNSC si inainte de decizia CAB.

disney

Pun aici partea legata de lotul Straco din raspunsul CNAIR.












Cum era reclama? "Comunicarea de informatii false se pedepseste cu inchisoare de la 1 la 5 ani"? Si atunci de ce apar termenele acestea de finalizare?

pentium10

Hai sa citim partea buna, actual au decembrie 2020 in contract, deci daca prelungesc si accepta o prelungire a termenului atunci CNAIR face blat cu Straco.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

alesd

#22964
Contractual termenul initial a fost 04.09.2017 si iata cum au evoluat minciunile oficiale pe lotul Straco.

Ianuarie 2016 -> Termen "Trim. III 2017"


Mai 2016 -> Termen "04.09.2017"


Ianuarie 2017 -> Termen "Iulie 2018"


Octombrie 2017 -> Termen "Trim. II 2019"


Februarie 2019 -> Termen "Decembrie 2019"


Decembrie 2019 -> Termen "Decembrie 2020"


De fiecare data cand intr-o editie noua de "almanah" a intervenit o schimbare a termenului, am facut o captura.