Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

simondanut

in pozele de pe SSC https://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1185575&page=150 acum o luna se circula deviat, pe o singura banda, din cauza unor alunecari, probabil s-a agravat problema.

cezar-mario2012

 Situl arheologic este foarte important. Așezarea era un fel de azil pentru soldații romani, dealtfel s-a găsit un document unic în lume, o diplomă pentru merite deosebite de-a lungul carierei militare. Este posibil ca importanța sitului să mute autostrada. 

Dominik

La cum arata situl si eu cred la fel.
You're in Steelers Country

Tavi

de pe la sud de Dunare..declaratie politica ... o luam cu rezervele de rigoare
Premierul Bulgariei, Boiko Borisov, promite ca autostrada Hemus, care ar urma sa lege Sofia de Varna, va fi finalizata pana in 2024.

"Au loc lucrari de constructie de mare amploare si, asa cum le-am promis oamenilor din Teteven, Sevlievo, Gabrovo, Tarnovo, Targoviste, Varna, pana in anul 2024, autostrada Hemus va fi gata", a declarat prim-ministrul Bulgariei, aflat in inspectie la santierul segmentului dintre Yablanita si Boaza.

De asemenea, oficialul a evidentiat ca acest segment este cel mai dificil de construit, pentru ca necesita capacitate de munca uriasa, potrivit agentiei de stiri Novinite.

"Vedeti cum este construit in munti... Bulgarii din camioane, din excavatoare - sunt si ei eori. Asta inseamna Produsul Intern Brut (PIB), acest lucru ne va aduce multi turisti", a completat Borisov.

Premierul a mai precizat ca in 15 august va incepe constructia segmentului dintre Belokopitovo si Targoviste, procedurile de licitatie pentru ambele loturi fiind lansate in Veliko Tarnovo.

mariansb

De la Montana spre Sofia, pe unde e mai ok, prin Montana-Berkovitsa ( pasul Petrohan) sau prin Vrața-Botevgrad?
Se pare că se lucrează la drum pe ambele variante. O sa plec duminică în Grecia si voi trece pe la Calafat-Vidin.
Multumesc anticipat!
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

simondanut

Intre Montana si Vratsa este o deviere din cauza unui pod in reparatii, devierea este de ~10km. Intr-adevar si pe ruta Petrohan -> Sofia se lucreaza dar nu sunt tiruri iar ruta este mai interesanta. As indrazni sa sugerez varianta prin Petrohan.  Ar mai trebui sa tii cont si de faptul ca duminica dupa-masa este aglomerat pe ambele variante, din cauza ca se intoarce lumea in Sofia.

Dominik

Un viaduct foarte asemanator cu cel de la Aciliu au facut si sarbii

You're in Steelers Country

ciprebbe

Nu e deloc asemanator. Aici e grinda simplu rezemata, la Aciliu e tablier metalic.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

pentium10

#2963
In Ungaria, se asfalteaza deja pe portiunea M35 pana la Berettyoujfalu si 1.5km din M4 pana la nodul rutier de langa Berettyo.

Autostrada 2x2 in lungime de 19km va fi terminat in decembrie 2018.









https://www.dehir.hu/debrecen/mar-aszfaltozzak-az-m35-os-autopalya-kovetkezo-szakaszat/2018/08/09/
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

cezar-mario2012

Din Bulgaria, A3 Struma, lot 3,3 Kresna- Sandarsky (secțiunea dintre lot 4 și nod Sandarsky):


tom_sawyer

Două companii chineze sunt gata să investească 1,5 miliarde de euro în drumul Ruse - Veliko Târnovo şi în tunelul de sub muntele Şipka, a anunţat, marţi, la Gorna Oriahovitsa, ministrul bulgar al dezvoltării regionale, Nikolai Nankov.

"Avem posibilitatea de a construi drumul Veliko Târnovo - Ruse cu bani de la buget, precum şi de a da startul pentru o parte din acesta, în etape sau integral, plus tunelul pe sub Şipka. Am semnat şi memorandumuri de parteneriat şi înţelegere cu China, inclusiv şi pentru un al doilea pod peste Dunăre, în apropiere de Ruse. Astfel avem deschise două oportunităţi - pentru finanţare naţională şi pe linia parteneriatului public privat", a anunţat Nankov, potrivit Trud, citat de Rador.

El a adăugat că în această toamnă se va decide care dintre cele două variante va fi aleasă. De asemenea, a arătat că parametrii companiilor chineze sunt deosebit de serioşi. "Vorbesc despre o investiţie de câteva sute de milioane de euro până la 1,5 miliarde de euro, cât este valoarea întregii autostrăzi.
Partea de nord a Bulgariei va fi prioritară pentru finanţare pe linia banilor de la buget", a promis Nankov.
"În câteva zile vom face prima săpătura la segmentul estic al autostrăzii Hemus, lucrăm intens la segmentul de 10 kilometri de la Yablanitsa către Boaza. Urmează să dăm startul procedurilor de licitaţie pentru construirea traseului între Boaza şi drumul Lovec - Plevna. Anul viitor vom construi şi aceşti 52 de km din autostrada Hemus, iar în luna octombrie demarăm licitaţiile pentru reabilitarea drumului Lovec - Plevna către Veliko Târnovo - Byala. În septembrie. așteptăm decizia Înaltei Curţi Administrative cu privire la plângerea Evaluării Influenţei Asupra Mediului, iar dacă avem o decizie în avantajul Agenţiei pentru Infrastructură Rutieră, vom da startul procedurii de înstrăinare pentru autostrada Ruse - Veliko Târnovo", a subliniat Nankov.

Întrebat despre construirea unui al treilea pod peste Dunăre, ministrul Nankov a răspuns că Bulgaria are nevoie de un al treilea pod, având în vedere traficul real, precum şi faptul că se va construi drumul Veliko Târnovo - Ruse şi se va realiza o conexiune rapidă pe coridorul IX, de la Sankt Petersburg, Helsinki, prin Moldova, România şi Bulgaria către Orientul Apropiat.

https://www.viata-libera.ro/%C5%9Ftiri-externe/113790-china-investeste-masiv-in-infrastructura-rutiera-din-bulgaria

pentium10

a fost dat in circulatie 8.1 km din M4 Ungaria pe 2x2 intre Cegledbercel si Cegled (zona accidentului frontal tip "facebook live" - drum care era 2x1)
urmeaza alte 5km tot pe 2x2 sa fie dat in circulatie anul acesta

sunt alte zone 2x2 care intra sub reparatie, pe timpul lucrariilor se va circula pe 2x1

https://magyarepitok.hu/iparagi-hirek/2018/08/atadtak-az-m4-es-cegledbercel-cegled-kozti-szakaszat

http://www.szolnoktv.hu/hirek/?article_hid=50648




Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pasadia

Ia uite CNAIR-ule... astia au benzi distincte in noduri, fara portiuni comune, delimitate doar de o dunga pe sosea.  Stiu ca nu te intereseaza ca, facand astfel, eviti accidente frontale intre soferi neatenti si mai ales intrarile gresite pe autostrada. Asa ca iti sugerez sa vezi un alt avantaj major - ai ocazia sa obligi antreprenorul sa puna parapeti laterali metalici de 2 ori mai multi. Si stiu ca iti place asta, la cum ai impus parapetii metalici peste tot, cat mai mari si cat mai grosi, sunt convins ca sunt printre voi cativa care isi iau comision gros.

Deci, ce zici? Schimbi normativul?

TibiV

Da, bretele distincte...
In plus nu au nici o problema sa faca pasaje cu pila mediana.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Ceva stiri de pe M35? Vreo sansa sa se deschida mai devreme lotul? (ungurii mai fac din astea)