Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

gruiarew

Era totuși curbă la dreapta cu vizibilitate. Posibil avea ceva de împărțit cu cel ce-l depășea / povești prin stație sau telefon. Eu zic că nu era deloc atent la drum. Bine că n-a omorât pe careva.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

prd.marius

#3736
La noi se opreste lumea pe banda de urgenta pentru orice. Nu au nicio problema in a face asta.
Am vazut mai de mult un reportaj in Germania despre cum sunt supravegheate autostrazile cu elicopterul, exact pentru situatii de genul. Distanta intre camioane si oprirea pe banda de urgenta. Cu amenzi drastice pentru asa ceva.
Azi cand am vazut accidentul exact la reportajul asta ma gandeam.
La noi se si circula pe banda de urgenta, nu numai ca se opreste lumea fara sa aiba un motiv.
Sper ca cineva se va gandi vreodata sa inaspreasca legislatia pentru oprirea pe banda de urgenta.

Lau

Quote from: prd.marius on October 16, 2018, 09:38:12 PM
La noi se opreste lumea pe banda de urgenta pentru orice. Nu au nicio problema in a face asta.
Hello!?! La noi politia opreste masini pentru radar pe banda de urgenta! Sau am vazut politia stationata pe banda de iesire intr-un nod (nici macar banda de urgenta, ci banda de circulatie), sub pod, caci acolo era... umbra. Sau mai avem inconstienti de politisti care sar pe autostrada cu o bagheta in mana in fata unei masini ce goneste cu 150+ km/h...
Cum sa conduca lumea corect pe autostrada, cand politistii nu respecta regulile?!?
Mie tot nu imi vine sa cred ca masinile scoala de soferi nu au voie pe autostrada. Cum sa invete atunci elevii sa conduca?!? Eu mi-am luat carnetul de conducere in Germania si, din cate tin minte, jumatate din ore au fost condus pe autostrada, iar la examen vreo 20 mins din cele 45 de examen au fost tot pe autostrada.

cristi5

Quote from: adiarc on October 13, 2018, 03:22:24 PM
^incet,incet locul "mortului ",nu mai este in fata in dreapta (se cam poarta centura),ci in spate pt ca nu se poarta ....

Foarte corect.

Va amintiti accidentul de la Jibou cu masina lovita de tren dinspre dreapta? Fata din dreapta n-a avut nicio sansa. Dar soferita a supravietuit. Fetele din spate insa au fost aruncate din masina. Probabil pt ca nu purtau centura.

Microbuzele sunt si mai mare dezastru pt ca au "spate" de 8 locuri si mai mult. Degeaba iti pui centura daca malacul transpirat din spate nu si-o pune...

Politia nu ii poate prinde pe toti. Aici e despre educatia pentru binele propriu. Si al familiei. Saracii copii...

elphax

basculanta poate era oprita din cauza ca avea o problema - dar oare apucase sa puna triunghiul ala reflectorizant ?
si cand vezi 3 TIR mergand asa aproape unul de celalalt - baietii aia sigur sunt in contact si povestesc pe statie. dar in loc sa spuna si ca e o raba oprita pe dreapta, ei povestesc ce au gasit pe centura X si cat a costat ...

adiarc

nu neaparat...pur si simplu se merge la aspiratie pt reducerea consumului
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

danutzu_1069

Eu nu prea o înțeleg pe asta cu un TIR merge la aspiratie dupa alt TIR... Mai înțeleg o masina mica, mijlocie, dar un TIR... Ce economie sa faca un TIR care are 45l/100km???

dr4qul4

destul cat sa aiba si el ce sa ciupeasca. Tirurile nu au aerodinamica autoturismelor, asa ca mersul la aspiratie se simte la consum.
Mai ales cand mergi sute de km/zi
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

vancouver

#3743
La 100km/h distanta corecta intre vehicule este de 50m, adica fo 3 lungimi de TIR. Atat ar fi ideal sa fie intre camioane. De la mai putin de jumatate incepe sa fie periculos pentru viata. Adica de pe la 25m in jos, daca cel din fata franeaza full brusc, cel din spate nu mai are cum sa evite impactul, chiar daca e atent. Cu cat mai aproape, cu atat mai mare riscul de a muri in impact.

Cand mergi mii de km riscul ca la un moment dat ala din fata sa aibe ceva grav in fata si sa puna camionul in cap sau sa intre la randul lui in ceva este real, asa ca eu recomand oricarui camionagiu: daca nu vrei sa depasesti, lasa 3 lungimi de camion intre tine si cel din fata. Si daca vrei sa depasesti nu te apropia la mai putin de o lungime de camion, adica vreo 15 metri, inainte de a intra in depasire.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

nirolf



Quote from: cristi5 on October 17, 2018, 01:49:17 AM

Politia nu ii poate prinde pe toti. Aici e despre educatia pentru binele propriu. Si al familiei. Saracii copii...

Poliția ar putea măcar să scoată în evidență faptul că pasagerul X a decedat sau are răni grave cel mai probabil pentru că nu purta centura de siguranță. Ei nu comunică aproape deloc aceste informații când apar în presă, îți dai seama doar din context (aruncat din mașină, răni mai grave ca cei din față).

adiarc

eu inca astept ca la un moment dat camerele de pe autostrazi chiar sa fie folosite asa cum vedem peste tot in lumea civilizata si sa si vedem sanctionate aceste abateri..viteza excesiva,mers la aspiratie,sicanarea celui din fata prin nepastrarea distanței,stationare pe banda de urgenta,iesirea de pe banda de accelerare ( sau depasiri),pe linia continuua,etc,etc.

altfel tot vor fii raniti,morti,niste articole seci,niste funcționari paraziti care toaca bani inutil ...si cam atat

PS - a venit din nou toamna si din nou pe multe drumuri avem probleme de vizibilitate din cauza incendierii resturilor vegetale....fara ca nimeni sa faca nimic ,nici macar cand suni la 112
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vancouver

Cum vrei sa sanctionezi nepastrarea distantei regulamentare, daca nu exista sanctiune prevazuta in codul rutier. In Germania sunt intregi tabele care reglementeaza aceste aspecte, sunt norme metodologice de aplicare, ca sa stie politistul ce aparat sa foloseasca, care sunt situatiile in care nu se aplica amenda (de ex. cel din fata franeaza, atunci e normal sa se reduca distanta, ca doar acesta este rolul ei, de a crea un buffer in caz de franare a celui din fata - asadar orice amenda se poate aplica numai daca se constata in 2 puncte apropiate viteza celui din fata; alt caz: cel din fata tocmai a schimbat banda si s-a bagat). Deci aplicarea de sanctiuni presupune prima data intelegerea gravitatii fenomenului de catre politicieni (hmmmmmm  :lol: aia au alte treburi), doi sa existe niste specialisti pe bune, ingineri de trafic, care fac legea si normele de aplicare, trei, se ia aparatura, patru se fac masuratori conform normelor si nu se dau amenzi absurde - ca iar se trezeste vreun destept sa schimbe legea, si sa se anunte eventual si aceste controale de distanta la fel ca radarele...
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

adiarc

#3747
nu iti trebuie nimic,decat o modificare in Codul Rutier si o filmare video care sa fie recunoscuta in instanta ( alta modificare,intradevar imposibila in actuala legislatura )....nu iti trebuie in schimb nici un specialist ca sa recunosti un bou care sta lipit de cel din fata la 140 la ora......sa marcheze toate autostrazile din m in m daca e nevoie...nimic nu e prea mult pt siguranta
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ghrt

Adiarc, sancţionarea se face după o procedură riguroasă, altminteri se admite plângerea contravenţională.
Cont (aproape) inactiv.

adiarc

fratilor...suntem in 2018.....nu mai cautati chichite....sint camere f performante care isi spun distanta intre vehicule sau toate zgarieturile de pe tabla pe noapte sau pe furtuna daca e nevoie.

pot fii cumpărate unele de la Nasa daca e nevoie si isi scot banii.

adica eu merg constant din Romania in Uk aproape lunar.....peste tot sunt camere care responsabilizeaza si voi tot veniti cu scuze penibile de ce nu se poate la noi.
Nu se vrea....e singura motivație
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura