2+1 alternativ în România

Started by cristi5, October 12, 2017, 01:05:43 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Unde ar fi minunea. Să pună și parapet.

ovideatza

Am trecut ieri prin zona.

Tg Frumos- Strunga e asfaltat integral, marcat integral, ca si inainte, adica 1,5+1,5. Lucrarea pare de calitate, e plana (Albastru pt Harta calitatii de exemplu). Vedem cat rezista. Nici un parapete nici o modificare.

Strunga- podul peste Siret proaspat reabilitat-
e doar asfaltat momentan. Integral.
Nu are marcaje.
O bucata sunt pusi acei stalpi pe laterale, probabil inca nu e gata.
Plan, frumos.
Nu mi-am putut da seama sa fi schimbat ceva in profilul de scurgere astfel incat sa zicem ca pregatesc 2+1.
Pe laterale nici vorba sa poata pune inca un metru de acostament cum mai erau unele declaratii. Sunt multe santuri betonate, ce faci, le astupi?

Probabil vedem cat de curand ce vor marca.
Momentan se merge haotic, fara nici un marcaj. Stilul romanesc. In loc sa asfaltam si a doua zi sa marcam..mai ne gandim.
Plus succesiunea de curbe imi da fiori cand ma gandesc la ce proiect de 2+1 le va iesi. Vedem, asteptam.

tom_sawyer

Am cerut la MT să îmi trimită schiță a profilului 2+1 pe care vor să-l implementeze:





Powered by API/PUM imgur uploader

tom_sawyer

Video la calitate mai bună a accidentului de săptămâna trecută de la Sinești:


ovideatza

Deci nu au inca solutia aprobata, dar drumul e asfaltat si ramane asa fara marcaje cine stie cat timp....minunat. Republica fantastica Romania.


Pe de alta parte in aceasta postare
https://www.facebook.com/530667957315098/posts/pfbid03aho1Z5MayBiuioJRQ5wLedsUhaDqKD4Yif3AoKDAif7NLmM3b9gGJVrrdXvZfvrl/?d=n
tin sa ma contrazica probabil cu acel "acostament de urgenta" sau cum ii spun ei, "mai mult decat acostament", desi e pe zona ce ramane 1+1. E ok ca incearca, sper sa iasa ceva.

Ps: nu stiu cum sa pun altfel postarea de pe fcb de pe telefon...daca nu se vede imi cer scuze.

tom_sawyer

#1775
Imagini de la activitățile de întreținere a drumurilor naționale aflate în administrarea DRDP Iași, derulate în cursul zilei de astăzi.
sursa

DN28 Trei Iazuri (IS) - Montare stâlpișori de ghidare




Powered by API/PUM imgur uploader

ovideatza

Am trecut ieri din nou pe acelasi sector, dupa 2 saptamani.
Tot nu exista marcaje.

Noaptea a fost foarte "interesant".

Insa pe mijloc am vazut premarcaj, eu banuiesc ca se va marca tot 1,5+1,5, nu vad ce alt rost ar fi avut sa il faca.

mirceaeliade

#1777
pentru posteritate:  pe DN1 zona de langa Comarnic de 1.5+1.5, unde se stramteaza drumul spre munte de la 2 la 1.5, s-a facut un codalau care nici nu dadea voie vitezistilor de pecontrases sa depaseasca, si se si lungea coada la o lungime dubla fatza daca ar fi fost 2+1.  daca nu se poate lati la 2+2 cu cate un metru de asfalt pe fiecare parte, macar se poate desena un marcaj 2+1/1+2 care sa ajute unul dintre sensuri si sa mai evite din depasirile alea gen death-trap

tom_sawyer

^^ Încă sunt speranțe pentru 2+1:

Execuție marcaj rutier provizoriu pe DN 28, pod Șcheia - Strunga, județul Iași, sector pe care, anterior, a fost așternut covor asfaltic nou.
https://www.facebook.com/DRDPIS/videos/503708748223090/

ovideatza

Am trait sa o vedem si pe asta.
Or fi citind pe aici? Sau le-a fost frica de accidente urate.
Sau mai rau, se asteapta sa dureze luni pana vad ce rezulta pt marcajul definitiv...
E bine ca baga macar o dunga pe mijloc. Fata de cum e acum e un pas inainte.

cristi5

@tom_sawyer marcajul ala nu e fix pe mijloc?

Eu unul nu vad nicio speranta. Daca marcajul provizoriu e pe mijloc, nu poate fi ala definitiv descentrat, sau?

ovideatza

Eu am vazut premarcajul si era fix pe mijloc.
In video marcajul provizoriu pare tot pe mijloc.

Intr-o lume normala nu ar fi o problema sa se stearga acest marcaj provizoriu si sa se faca altele in sistem 2+1. De aia ii spune provizoriu.

ovideatza

Am trecut astazi din nou.
Este marcaj alb, definitiv, trasat - cel central doar deocamdata, intre sensuri, idsr dunga in sine.

O bucata pare clar ca un sens este mai mare decat celelalt, in rest nu m-am prins daca va fi 2+1 ori ba.
Marcajul central este ba linie continu ba discontinua pe unele segmente.
Este facuta banda pt viraj stanga spre Miclauseni, un lucru foarte bun.
Asteptam sa vedem si restul marcajului.

tom_sawyer

#1783
2+1 în Polonia:

Nowe Miasto Lubawskie bypass along DK15 (2+1)

The project consists of the construction of the Nowy Miasto Lubawskiego ring road within dk 15 with the parameters of the GP class road with a total length of 17.73 km.
This bypass runs on a new footprint on the eastern side of the town Nowe Miasto Lubawskie. On the projected ring road, Nowe Miasto Lubawskie, within the national road no. 15 provides a single-way cross-section with an additional 2+ 1 lane. The roundabout intersections designed under this investment allow safe communication and distribution of traffic on the rest of the road network and the operation of adjacent terrain via the access road network.
The design of the New Town of Lubawskiego bypass along national road No. 15 is characterised by the following technical parameters: — Road class: GP (main accelerated traffic) – Design speed: 80 km/h – Single road crossing, i.e.: 2 + 1 – Lane width: 3,50 m – Number of lanes: 2 + 1 (3,5 m) – Width of the dividing belt: 1,20 m (including 2x0,5m) – Width of the wristband: 0,5 m – Width of the natural side: 1,8 m – The width of the crown of the road: 16,3 m – Traffic lateral inclinations on a straight line: 2,5 % – Maximum oblong slope of the road: 3,5 % – Vertical area: 4,70 m – Traffic category: KR5 – axle load: 115 kN/axis

https://kohesio.ec.europa.eu/en/projects/Q85977


Un model de centură 2+1 care ar trebui aplicat și în România.

mirceaeliade

stie careva daca s-a impins vreo foaia inainte spre convertirea segmentelor de 1.5+1.5 la 2+1 de pe arterele principale gen DN1 si DN2?  acum cateva luni parca era pe la stiri ca se face ceva, dar s-a si facut ceva de atunci?  macar o licitatie ceva?