Recensământul rutier, cifre de trafic și coridoare

Started by alecu26, November 24, 2017, 03:16:16 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Io

M-am uitat la ambele de citeva ori si am incercat sa compar mere cu mere, adica ziua de 14 incepind de la 12 si doar DN2. Desi mi-au sarit in ochi aglomerari pe DN3 si pe DN3a! In opinia mea finetea e foarte buna la 1 minut si nesatisfacatoare la 2.
Banuiesc totusi ca pentru o aglomerare ca Bucurestiul 1 minut e pasul maxim, 30" sau chiar mai fin poate fi edificator.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

cristi5

#151
Am o banuiala ca aceste filmari de trafic afecteaza negativ serverul de harti, de unde si caderile de retea pe care le-am vazut. Load average (incarcarea CPU) nu coboara sub 2.5, trafic de retea foarte mare pt vreo 20 de ecrane 4k pe minut, etc. Apoi la fiecare ora facut 20 de video-uri din aceste ecrane.

http://pum.project-online.se/maps/traffic.html

Intrebare: se uita cineva la filmarile de trafic? Ca eu continui sa vad pe forum tot  felul de speculatii ca traficul pe VP sau pe DN2 sau pe nustiuunde e asa, cand colo pe timelapse el se vede altfel. Vorbim de 6 min de video pe saptamana, va recomand calduros sa alocati aceste 6 min si sa priviti zona care va intereseaza (nu tot ecranul 4k ca e mai greu)

Exista filmarile punctuale de pe pum2. Pot muta acolo toate zonele criticce (holdea, 2+1 e deja cu DN2SUD, VP e deja etc) si pe astea "generale" le putem inchide daca nu sunt utile. Avem proof of concept, cand/daca vom avea suficienta capacitate de calcul le putem relua...

http://pum2.project-online.se/data/timelapses/videos/

ovideatza

#152
Eu am descarcat cele 3 saptamani pt Iasi local, poti sterge acea supraveghere, pt mine e mai mult decat suficient. Ms.

cristi5

Deci pot sa opresc Iasi-ul?
Il las deocamdata ca e pe serverul secundar (pum2), ala pare ok. Acolo avem clujul, VP impartita in 3 bucati de mare rezolutie, etc

ovideatza

Da, din punctul meu de vedere poti sterge Iasi cand vei avea nevoie sa faci asta si sa muti pe pum2 ceva esential.

cristi5

Am oprit filmarile de trafic deoarece capacitatea de calcul si de stocare este la limita.

Am lasat doar supravegherile de trafic 2+1 si Holdea. Pot re-porni si altele la nevoie.

cristi5

media zilnica saptamanala pe DN1 la Predeal a scazut de la aproape 16,3k in februarie la vreo 5,8k acum.




Powered by API/PUM imgur uploader

dr4qul4

Daca punctul de control se refera la punctul de control al rovinietei de la Cotul Donului, atunci o parte importanta din trafic nu apare in masuratori pentru ca se foloseste la greu DN73A. Plus ca mai sunt si turistii care merg doar pana in Predeal, nu pana in Brasov
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

AlexxC

Anul acesta trebuia sa se faca un recensamant al traficului,chiar in primavara asta daca imi aduc aminte bine. In conditiile actuale se mai face? Nu cred ca datele de trafic sunt reprezentative; nici cele post-criza nu o sa fie prea relevante.

pasadia

Vezi mai sus, mesajul 131. Primele date ar fi trebuit culese în în 13 aprilie 2020. Sper că au anulat acțiunea, dar pe de altă parte vorbim de CESTRIN...

AlexxC

http://www.cnadnr.ro/sites/default/files/Studiu-de-Trafic-Autostrada-Ploiesti-Pascani.pdf
Extras din link-ul de mai sus volum MZA2017 pagina 45....prognoza pentru 2025 este la pagina 70. Avem si harti izocrone pentru orasele de pe traseul A7:Buc,Pl,Bz,Fo,Bc,Pas
Se vede motivul pentru care au ales sa prioritizeze Ploiesti Buzau si Buzau Focsani,observam ce trafic ar putea atrage A13 precum si ce segmente din A8 ar trebui sa aiba intaietate.
Si acum , start dezbateri!! pentru ca mult timp nu am avut acces la asa informatie :)

dr4qul4

Ce te "inteapa" in ochi la harta asta este A7+8, adica Ploiesti-Iasi. Nici un alt drum nu are valori de trafic atat de mari pe o asemenea distanta, nu are nici macar lansate licitatiile pentru executie (cu exceptia centurii Bacau, care chiar daca e importanta, e doar un punct pe harta), si are si doar o banda pe sens (ceva mai lata).
Ma bucur ca MVA s-a trezit si a inceput sa ceara spargerea proiectului A8 in 3 bucati: Tg Mures-Tg Neamt-Iasi-Prut.
Si A13 ar trebui inceputa, bineinteles cu centura Fagaras.
Cei care viseaza A11, A9, A6, drumul nordului, sau 2 dx-uri intre A7 si BR-GL, sa puna mana pe carioca si sa schimbe culorile. Asta nu inseamna ca nu se pot realiza cioturi din aceste drumuri.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pasadia

Eu am descarcat documentul dar inca nu l-am parcurs. Prin urmare nu stiu inca metodologia folosita si mi se pare aiurea sa imi dau cu parerea strict pe o harta precum aceasta. Nu de alta dar folosirea unor intervale nu e cea mai buna solutie, nu da indicatii clare gen cat este trafic de marfa si cat este trafic de masini mici, si altele...

Uite, o sa iti dau un exemplu simplu: Brasov - Sibiu e pe aproape intreaga distanta pus cu aceeasi culoare ca Deva - Brad. Chestie care imi pare teribil de ciudata. Uite, vem cativa hunedoreni pe aici: ii invit si pe ei sa spuna daca li se pare ca Deva - Brad e mai circulat decat, de exemplu, Simeria - Hateg (culorile astea cam asta ar indica).

Da, e util instrumentul MZA-ului. Dar ar trebui sa ne asiguram ca aceste reprezentari grafice chiar sunt corect intocmite. 

oc7avian

Pentru a putea judeca un DX între Brăila-Galați și A7 ar trebui să cunoaștem fluxurile de trafic. Bacul este un bottleneck imens, deci clar nu va exista trafic ridicat către/dinspre el. Odată finalziat podul, mă aștept la o mutare a traficului Constanța - Slobozia - Galați pe rută nouă. Idem de pe podul Giurgeni (se vede cum doar el apare pe hartă în intervalul 5000-10000 față de drumurile din jurul său). Par multe drumuri din zonă cu același verde deschis (zic că par, pentru că mi-e greu să-mi dau seama de nuanță).

Deci pasadia a punctat foarte corect. Trebuie înțeleasă metodologia și apoi putem discuta pe hartă și alte date +1

vancouver

Mai vede cineva portocaliu intre Constanta si Mangalia? Vi se pare in continuare o idee buna cretinitatea de DX ocolire Techirghiol, care pleaca dintr-un sens giratoriu 1+1 in zona portului Agigea?

Si iarasi zic ca e clar ca traficul pe DN21 Braila - Drajna e mult superior altor drumuri din zona si ca acest DN21 trebuie sa primeasca un upgrade (centura Drajna deja pe teava, dar trebuie si centura Slobozia si 2+2 peste tot). In locul maretelor DX Focsani - Braila sau Tulcea - Constanta care au cel mai mic trafic reprezentabil pe harta.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.