News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

2+1 alternativ în România

Started by cristi5, October 12, 2017, 01:05:43 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

voicul

#690
Mesajul anterior vroia sa trasmita ca CNAIR trebuia sa faca 2+2 (si asta de ceva ani buni), cel putin pana la Urziceni, si nu 2+1 ca experiemnt (si ala facut cam prost - adica fara NJ pe mijloc).
Dar rareori CNAIR se deranjeaza cu lucruri utile.

Deci nu au facut proiect de 2+2 si mai nou au ca scuza (si aici intervine si A7) ca A7 va ajunge la BZ, destul de repede. Sau cu 2 - 3 sectiuni va deveni mai rapid sa o iei BZ-A7-A3 asta fata de varianta pe DN2. Drept urmare toata Moldova nu va mai ajunge la Urziceni, deci traficul va scadea considerabil pe DN2.
Drept urmare de ce sa mai faca 2+2 pana la Urziceni?

Intradevar ca resure alocate acum pentru un 2+2 ar parea ca nu merita, avand A7 la orizont, dar eu cred ca un 2+2 ar fi util pana la Urziceni si cu A7 gata.

NadlacII

#691
Accident mortal în această după-amiază în Bulgaria pe E70, între Ezerche și Osenets, pe o porținue de drum 2+1: Un camion ce se îndrepta spre Razgrad (1 bandă) a spulberat o mașină cu o familie din București ce se întorcea spre Ruse (2 benzi).



https://dariknews.bg/regioni/razgrad/tezhka-katastrofa-zatvori-pytia-razgrad-ruse-dvama-zaginali-i-dvama-postradali-8-godishno-rumynche-i-bashta-mu-2176628

http://www.kiss13.net/news/razgrad/dvama-zaginaha-pri-tezhka-katastrofa-na-patya-ruse-razgrad

https://jurnalgiurgiuvean.ro/tragedie-romani-morti-intr-un-accident-in-bulgaria/

Încercând să caut locul pe Google Streetview, ce văd în imaginile din 2018: pe marginea drumul, o placă de marmură și niște flori ... deci fix în același loc, s-a mai produs deja un accident mortal! :(

https://www.google.com/maps/@43.5609691,26.3759034,3a,15y,179.4h,79.93t/data=!3m7!1e1!3m5!1s2cK5zg3AYH4opl_keq2cbQ!2e0!6s%2F%2Fgeo3.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3D2cK5zg3AYH4opl_keq2cbQ%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps!7i13312!8i6656

TibiV

Ionut,
imi cer scuze pentru exasperarea care ma cuprinde uneori....

De cate ori vine vorba de 2+1, mereu apare "solutia miraculoasa": "dar este loc destul, de ce nu facem 2+2 ?..."

Mai oameni buni, este suficient loc sa facem 2+2, 3+3, sau 4+4.... Sau cat vreti voi.
La mijloc este doar o "mica" chestiune... legata de de costuri.

Da, DN2 poate fi largit la 2+2, sau poate fi facut 2+1 alternativ de 100 de ori mai ieftin...
Cei care tipa disperati ca "este loc de 2+2" (se fac ca) uita diferentele de costuri.

Cu banii cu care ai face maximum 40 km la standard "2+2" ai putea sa faci 500 km la standard "2+1 alternativ".
Adica avem nemultumiti de un  posibil 2+1 alternativ, pur si simplu pentru ca "ar mai fi loc pentru a patra banda"... (Nu conteaza cat ar costa....)

De unde deduc "in mod logic" ca nici macar pe forum nu putem gandi logic...
(dislike-uri, come to me !!!!...  :lol: )

PS
Evident, suedezii aia sunt rupti in cur, mai saraci decat aia din Africa, si nu si-au dat seama ce nenorocire au creat in Europa de Est prin obiceiul lor de a converti sosele la 2+1, un down-grade evident fata de reteaua rutiera atat de dezvoltata din Romania...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horyatm

Pe același drum.

Am observat că distanțele de drum alternativ între 2 benzi și 1 bandă sunt mici, nu am calculat dar presupun că sub 2km. Și totuși unii nu au răbdare 2min. E clar riscul fără separator.





Powered by API/PUM imgur uploader

https://www.google.com/maps/@43.5719606,26.3189198,3a,75y,43.47h,78.89t/data=!3m6!1e1!3m4!1sYdrLmUBwBuFjNSsTp1Qn8A!2e0!7i13312!8i6656

cristi5

#694
^ in presa e vorba de "stalpi elastici" intre benzi, vedeti materialul g4media. Nu ca ar putea opri un camion...

Am instalat o supraveghere waze intre Sinesti si Movilita, sper sa functioneze.

http://pum.project-online.se/status?at=2plus1



DragosTm

#695
Mi-e îmi arata doar data și ora, și alea greșite.

NadlacII


NadlacII

#697
Iar pe același sector de drum, la un pod de cale ferată ce trece peste șosea, banda I-a se termină drept în șanț/în zidul de beton, aproape fără presemnalizare (în afară de patru săgeți pe asfalt), fără niciun fel de zonă cu bandă hașurată înainte de acel pod ...

https://www.google.com/maps/@44.6152202,22.7947606,3a,75y,108.87h,86.46t/data=!3m6!1e1!3m4!1s_MSgI1r3Sg9SSGGSEKYKHQ!2e0!7i13312!8i6656


voicul

Apropo de BG, de drumul spre Sumen, care e 2+1 fara separator pe mijloc: intrasem pe prima sectiune de 2+1, fiind pe o banda si am vazut in oglinda retrovizoare 3 masini care au plecat in depasire cu prima ocazie. Nu toate depasirile care au urmat in acelasi stil erau facute de romani, dar eram castigatori detasati.


cristi5

#699
Quote from: DragosTm on July 15, 2019, 03:10:50 AM
Mi-e îmi arata doar data și ora, și alea greșite.

Daca apare numai data si ora si nimic altceva inseamna ca nu e coada pe waze. Cand apare vreo schimbare la cozi, o sa spuna pe cati km si cu ce viteza se circula. Apoi cand se termina cozile apare din nou un rand "gol".  De exemplu pe Valea Prahovei
http://pum.project-online.se/status?at=VP

Stiu ca e neintuitiv dar nu am avut timp de mai mult. Si din pacate nici nu prea vad cand o sa am. Waze da date despre locatia geografica exacta a fiecarui ambuteiaj, s-ar putea face o supraveghere waze pt toata tara, vizualizata frumos pe harta, cu un timeline etc. Daca vreti sa ajutati (Javascript si/sau GIS) codul sursa e pe topicul MZA, dati un PM.

Data si ora sunt corecte, dar la fel, neintuitive.

2019-07-14T23:16:00.970Z

Z-ul de la sfarsit inseamna Zulu, adica GMT fara daylight saving. Deci 3h diferenta vara.

https://www.timeanddate.com/worldclock/timezone/zulu

O sa incerc sa o schimb in ora Europei orientale.

panzer

Am sustinut ideea. Sper sa fie ok pana la capat. Acum este jale. Indicatoarele ba sunt acoperite ba descoperite. Cred ca unele sunt si incurcate: in 150m ramane 1 banda, dar inca sunt 2 benzi din marcaj. Urmatorul arata ca in 750 m se revine la o banda.

S-a transformat intr-un drum alternativ: 70kmh urmat de 150 kmh.

In zona fara marcaje bizonii din ambele sensuri faceau presupunerea ca fiecare are dreptate.

Sper sa nu se intample vreun accident grav cat se chinuie mototolii cu marcajele ca sa compromita ideea complet.

Ieri, nu ploaia sau lipsa marcajelor a fost cel mai grav: ci multitudinea de vanzatori ambulanti: pepeni, rosii, etc.

cristi5

Multumim de info!

Cam pe cati km mai au de marcat?

Vanzatorii ambulanti stau pe carosabil? Sau clientii lor opresc pe carosabil?

alin2pas

Quote from: NadlacII on July 15, 2019, 05:50:32 AM
Iar pe același sector de drum, la un pod de cale ferată ce trece peste șosea, banda I-a se termină drept în șanț/în zidul de beton, aproape fără presemnalizare (în afară de patru săgeți pe asfalt), fără niciun fel de zonă cu bandă hașurată înainte de acel pod ...
Mai sunt și în alte locuri asemenea aberații: pe DN66 Hațeg - Petroșani, la ieșirea din Ciopeea spre Petroșani, cine e pe banda 1 pe vreme nefavorabilă are șanse să rateze intrarea pe podul situat după o porțiune în urcare, după vârful de pantă:
https://www.google.com/maps/@45.5544819,22.9784825,3a,75y,140.98h,67.25t/data=!3m6!1e1!3m4!1sTxu916ae1kCA9EbILL91Mw!2e0!7i13312!8i6656
Marcajele de repliere se văd doar din apropiere (vârf de pantă), iar dacă plouă și vin mașini pe contrasens...

BIGRED1984

Cred ca exageram deja daca ajungem la fiecare ingustare sa zicem ca se poate rata replierea.
Sa luam cazul asta : ai limitare de viteza la 70, ai panta de zeci de metri, ai indicator de ingustare a drumului, ai semne pe asfalt (sageti si benzi rezonante), ai marcajele din dreapta ale drumului (care lipsesc pe multe alte drumuri) care efectiv te conduc in banda ramasa.
Daca tot ratezi replierea in asemenea conditii oare ce spune asta despre soferul respectiv si cam cu ce viteza circula el pe acolo ?

NadlacII

#704
Iar și în exemplul cu DN 66, ambele sensuri au voie să folosească banda din mijloc, pentru depășiri ... :o Inadmisibil, după părerea mea, să pui bandă discontinuă în loc de bandă dublă continuă!

https://www.google.com/maps/@45.5565605,22.976821,3a,75y,324.07h,93.88t/data=!3m6!1e1!3m4!1sY370eKFlw6EqBFdGV_ixRg!2e0!7i13312!8i6656