Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ionut

Ai informatii de la insideri? Spune daca stii ceva. :)

adymartianul

#1651
Am, dar sunt foarte putini cei care le stiu, asa ca nu pot sa spun foarte multe. Pot doar sa spun ca va purta numele unei masini din alta clasa, care nu se mai fabrica de 15-20 de ani. Vor sa produca aproximativ 700/zi din noul model, iar Ecosport sa scada la 300/zi. In 2022 ar trebui sa intre in productie un nou model, dar nu stiu daca in locul Ecosportului sau pe langa cele 2.

SB76UFO

"Prostia este eternă și invincibilă"

adymartianul


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adymartianul

#1655
^

De asta uitasem. Va avea si o versiune hibrida.

tom_sawyer

Pana la urma productia incepe in 2019 sau 2020?

adymartianul


voicul

WOW.
Masina hybrid facuta in Romania.
WOW.

Cu ocazia asta: rusine grupul Renault (Nissan, Mitshubishi, Dacia) ca nu aveti hybrid pe masini sau PHEV.
E de apreciata totusi ca ati pus optiunea start/stop pe Dacii.

Ionut

^ Ne poti spune (macar aproximativ) cand vom avea confirmari oficiale pe subiectul asta? Mai ales daca productia incepe in 2019, ma gandesc ca ar trebui sa vedem un anunt oficial in curand...

adymartianul

O sa intreb, dar tinand cont ca au prezentat Ecosport cu o luna sau doua inainte sa intre in productia de serie, probabil ca asa vor face si cu modelul cel nou.

TibiV

Quote from: adymartianul on November 15, 2018, 11:34:16 AM
Vor sa produca aproximativ 700/zi din noul model, iar Ecosport sa scada la 300/zi.

O mica contradictie...
Se lauda ca Ecosport are super-vanzari...
Atunci de ce vor sa reduca productia?!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

elphax

Poate vor sa produca și sa vândă masini mai scumpe?  Dacă e timp de așteptare 4 luni la Ecosport și stoc la o mașină cu doar 3000 de euro mai scumpa,  poate unii se răzgândesc

Ionut

ZF la 20 de ani. Evenimentul anului 2017: Daimler devine noul star al economiei locale şi creşte într-un an cât alţii în zece: fabrica de transmisii de la Sebeş sparge pragul de 1 mld. euro şi ajunge direct la 1,6 mld. euro

Daimler, prin divizia locală Star Assembly, care deţine fabrica de cutii de viteze de la Sebeş, a înregistrat anul trecut o creştere de cinci ori a cifrei de afaceri, intrând pe locul doi după Dacia în topul celor mai mari companii după cifra de afaceri pe o singură entitate juridică. Star Assembly, compania care de­ţine fabrica de cutii de vi­te­ze la Sebeş a Daimler, a punc­tat în 2017 cea mai pu­ter­nică creş­te­re din industria au­to lo­cală şi a ajuns ,,dintr-un foc" pe lo­cul doi pe domeniul său şi al doilea cel mai mare exportator din economie după Dacia. Compania responsabilă de produc­ţia transmisiilor 9G-Tronic – cutiile de viteze automate cu nouă trepte care echi­pează autoturisme Mercedes-Benz, a înregistrat anul trecut o cifră de afa­ceri de 7,3 mld. lei (1,6 mld. euro), de aproape cinci ori mai mult decât în anul anterior.

Anul 2017 a fost unul record pentru in­dustria auto locală. Ford a revenit la pes­te 1 mld. euro afaceri la Craiova, Dacia a trecut de 5 mld. euro, iar Grupul Continental, pe toate cele şapte divizii, a urcat anul trecut cu 15%, la peste 3 mld. euro afaceri. De aseme­nea, grupul german a devenit şi unul dintre cei mai mari angajatori din România, cu peste 20.000 de angajaţi. Profitul net al Star Assembly a urcat tot de aproape cinci ori, la 54 mil. euro, în timp ce numărul angajaţilor a crescut de la aproape 1.200 în 2016 la peste 1.800 anul trecut.

Alte detalii interesante pe ZF.ro

dr4qul4

@TibiV,  Ecosport are vanzari bune acum, pentru ca e masina noua. La anul se va mai domoli cererea. Mai ales daca vin cu alt model pe aceeasi platforma.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024