Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Eurocopter

Quote from: lucianxx9o on June 11, 2013, 03:15:17 PM
^^^La cat ii intereseaza pe sova si ponta de autostrazi, cred ca isi schimba parerea nemtii.
A spus Merkel & Co, ca daca nu fac nimic cu infrastructura nu se gandeste nimeni sa investeasca in RO.

Pana construiesti de la 0 o noua fabrica auto, adica in orizontul 2016, Nadlac-Sibiu va fi gata. Deja in zona CIV (pana la Sibiu) nu prea mai putem vorbi de probleme cu infrastructura.

lucianxx9o

Sa nu avem surprize si termin prin 2018!!
Eu ma rog sa fie si inaintea 2016. :)

alecu26

#362
Quote from: Eurocopter on June 11, 2013, 05:47:09 PM
Pana construiesti de la 0 o noua fabrica auto, adica in orizontul 2016, Nadlac-Sibiu va fi gata. Deja in zona CIV (pana la Sibiu) nu prea mai putem vorbi de probleme cu infrastructura.

Trebuie si de la Sibiu rezolvata legatura la Portul constanta. Sunt sigur ca se exporta foarte mult pe mare, mai ales in cazul firmelor de componente care au fabrici cine stie unde. Nu am acum statistici exacte.

Pe de alta parte un obiectiv mai strategic si de mi de lunga durata inseamna sa avem solutii la acest cordon ombilical care este exportul catre UE....care acum predomina prea mult in structura de exporturi a Romaniei.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

teocharis

Audi, o noua fabrica de 0.9 mld Euro inaugurata la Gyor-HU, Ro inca nu exista pe harta producatorilor germani:


http://0-100.hotnews.ro/2013/06/12/audi-inaugureaza-o-noua-uzina-in-ungaria-cu-investitii-de-900-milioane-euro/

get

Dräxlmaier investește în România pentru componentele viitoarelor modele Maserati și Mercedes.

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/183305.html

Ionut

Mai sa fie, oare se pregateste si o fabrica Daimler? Prea se aduna companiile de componente, tot investesc... la un moment dat ar deveni foarte tentant sa aiba si o fabrica aici. Nu?

vancouver

#366
Din Autobild Germania Nr. 24 / 14.06.2013 (www.autobild.de):

1. Dacia pregateste pentru Duster un facelift, cu mici modificari la partea frontala (in stil Sandero) si introducerea sistemului multimedia TomTom (ecran touch, pret ca. 400€). Preturile nu vor creste, pornirea va fi de la 10.490,- in Germania. Prezentare oficiala: IAA Frankfurt, 12-22 septembrie 2013)

2. Rezultat surpriza la comparatia a 4 modele: Dacia Sandero TCe 90 (450 puncte) câstiga testul, in fata Peugeot 208 82 VTi (448), Renault Clio TCe 90 (446) si Ford Fiesta 1.0 (444 Puncte). Fiesta a fost tras in jos de motorul puturos la turatii mici (toate masinile au motoare in 3 cilindri, cu 90 CP, 898 cmc la Dacia si Renault - fiind acelasi motor - si 80CP, 998 cm3 / 82CP, 1199 cm3 la Ford/Peugeot). Puterea maxima a motorului Ford se dezvolta abia la 4100 rotatii (105 Nm), fata de Dacia si Renault (135 Nm la 2500 rot/min). De precizat ca motorul pentru Dacia si Renault se produce la Pitesti. Motorul Ford nu este cel produs la Craiova, de 1,0 l si 100 CP, care evident i-ar fi batut la curulet pe competitori, dar pretul ar fi sarit in aer.

Accelerarea este ca atare (in secunde):
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
vehicul # timp necesar pentru a aceelera de la: 0-50 km/h #  0-100 km/h # 0-130 km/h # 80-120 km/h (in viteza a cincea)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dacia .... # 4,1  #  12,1  #  20,3  #  16,0
Renault  # 4,4  #  13,1  #  22,0  #  17,6 (in schimb consumul e mai mic la Renault si motorul e mai silentios, desi repet: e acelasi motor)
Peugeot # 4,5  #  13,0  #  23,9  #  17,5
Ford ..... # 5,1  #  15,4  # 27,1  # 23,2

Consumul mediu de carburant in testul Autobild / km care se pot parcurge cu un plin la acest consum:
Dacia: 5,8 litri benzina / 860 km
Ford: 5,8 litri / 720 km
Peugeot: 5,2 litri / 950 km
Renault: 5,6 litri / 800 km

Frânare: Dacia a ajuns bine, pe locul 2 dupa Ford (oprire de la 100km/h rece: Dacia 35,2m, Ford 34,7m, Peugeot 37,6m, Renault 36,6m).

Preturi vehicule testate, inclusiv aer conditionat:
Dacia Sandero: 10.680 €
Peugeot 208*: 15.750 € (clima in serie, nu se poate scoate)
Renault Clio: 16.300 € (clima in serie, nu se poate scoate)
Ford Fiesta*: 16.540 €
* la Ford si Peugeot in pret sunt incluse jenti de 16''
Pretul este principalul aspect care propulseaza Dacia pe primul loc, precum si faptul ca nu a pierdut la nici o categorie importanta, si deci nu a fost depunctata (precum Peugeot pentru distanta prea mare de frânare sau Ford pentru motorul extrem de lenes)
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

doryan93

#367
http://adevarul.ro/locale/satu-mare/draxlmaier-1_51cc38b8c7b855ff56d17c49/index.html#  Dräxlmaier, producator de componente auto investeste la Satu Mare.



Ionut

Misto. Au dat afara vreo 250 dar angajeaza 1000. E bine, eu eram sceptic ca se vor tine de cuvant, insa vad ca se tin. Bravo lor! Deci la Satu Mare salariile sunt mai mici si Ungaria e aproape. :)

vancouver

Ştiaţi că modelul cel mai vândut al grupului Renault este... Duster. Sursa: http://www.promotor.ro/masini-noi/news/stiati-ca-modelul-cel-mai-vandut-al-grupului-renault-este...-11032770

Quote(...) Iată, însă, că nu Clio este cel mai vândut model al grupului Renault la începutul acestui an, ci SUV-ul Duster. Care s-a vândut pe întreg mapamondul, atât cu siglă Dacia, dar şi cu siglă Renault, într-un număr de 155.729 de unităţi - cu 59% mai mult decât în aceeaşi perioadă din 2012.

75% din totalul de modele Duster vândute sunt cu siglă Renault, adică e vorba de modele comercializate în principal pe pieţele din Rusia, India, Brazilia sau Argentina, unde comenzile pur şi simplu au explodat în acest an.

(...)
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

dr4qul4

Duster-ul este probabil cea mai ieftina masina 4X4 care mai este si confortabila, fiabila si poate merge si pe asfalt cu 130km/h.
cand ai concurenti ca lada Niva e usor sa te impui.

bravo Renault pt ce a facut la mioveni. sper sa scoata si ford-ul un SUV mic si ieftin facut la noi.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

stelian222



Fordul sa scoata un SUV mic si sa mai fie si ieftin?  :)

dr4qul4

bineinteles ca trebuie sa fie si ieftin, doar putin mai scump ca dusterul.
un kuga mai mic, diesel, incepand cu 15000 - 16000 euro (cu tva inclus) cred ca s-ar vinde destul de bine.
fordul are preturi mari, dar practica discounturi (in special pentru firme) de pana la 25%!!!

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

doryan93

Investitile in fabrici de componente auto se tin lant pe teritoriul Romaniei, si anume acum este randul companiei VCST din Belgia: http://bistrita.citynews.ro/eveniment/vcst-ianugureaza-fabrica-de-la-alba-iulia-1246482

alecu26

si in Sebes...Star Transmission s-a exitins. Nu stiam pentru cine erau acele hale...dar acum se vede ca erau pentru ei.

Constructia a inceput mult inainte de tam-tamul facut de guvern.

Un alt plus era ca dispar acele benzinarii si chioscuri derapanate de langa DN 7, care oricum erau falimentare de multa vreme.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).