News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 37 Guests are viewing this topic.

GDPR

^^ Ma repet, dar sper ca receptia sa fie facuta pe bune si sa nu fie doar o chestiune de palmares bifata la final de mandat.

bogdix

#32176
Quote from: NGC20 on December 13, 2016, 02:06:18 PM
"Proiectul de Hotarare a Guvernului privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional "Autostrada Lugoj-Deva", aflate pe raza localităţii Lăpugiu de Jos, din judeţul Hunedoara"

http://www.mt.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/1392-hg13122016dirrt

Scuze @Ionut pt. quote-ul lung, dar te rog lasa-l acolo, ca sa se priceapa despre ce-i vorba. Merci anticipat.

@NGC20:
Pe E1 sunt finalizate de mult exproprierile suplimentare. E1 nu este pe UAT Lapugiu, ci pe UAT Margina. Problema e altundeva. Nu vreau sa poluez acum, vom reveni pe subiect.
Ce ai constatat tu este pe lotul 3 - exproprieri zona descarcarii Holdea. Alea nici n-au cum sa obtina AC fara exproprieri. De aici graba HG.

Quest

Quote from: adrian rosca on December 13, 2016, 07:36:27 PM
^^ Ma repet, dar sper ca receptia sa fie facuta pe bune si sa nu fie doar o chestiune de palmares bifata la final de mandat.

Nu mai sint sigur ca vorbim de un "final de mandat", si-o spun in sensul bun al cuvintului ;)
Common sense will get you far !

GDPR

@Quest, daca te referi la Homor, e posibil.

Quest

^ Adi, mai sus, iar prin efect de domino in jos intr-adevar si dl Homor ;)
Common sense will get you far !

NGC

Rescriu mesajul pentru ca sa se vada observatia catre MT.

Quote from: bogdix on December 13, 2016, 07:54:28 PM
Pe E1 sunt finalizate de mult exproprierile suplimentare. E1 nu este pe UAT Lapugiu, ci pe UAT Margina. Problema e altundeva. Nu vreau sa poluez acum, vom reveni pe subiect.
Ce ai constatat tu este pe lotul 3 - exproprieri zona descarcarii Holdea. Alea nici n-au cum sa obtina AC fara exproprieri. De aici graba HG.

Stiam care e situatia, dar graba strica treaba. :p

Mi-a stat gandul la altceva si citeam mesajul referitor la E1, si abia apoi am vazut ce aiureala am scris.
Vroiam sa scriu LD3, asa ca am corectat mesajul initial.

Exproprierile sunt de fapt din zona Holdea.

@MT: In anexa apare CF 61735, dar este gresit. Corect este 61835.

mishu77

Se stie ceva pentru saptamana viitoare? Cam in ce data se da drumu la Traian Vuia - Margina?

AFC

In seara asta, in jurul orei 19, pe DN între Grind si Cosava a fost jale. Bara la bara pe ambele sensuri si bizoni grămada, parca scăpați din Rezervație. Nu vreau sa ma gândesc ce va fi când se va deschide si LD3.
Salini lucra de zor la giratoriul dinspre Marginea si in nod erau o mulțime de utilaje in acțiune. La 19.30 lucrau încă.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

Ionut

Se stie ca saptamana viitoare circulam pe Dumbrava-Margina, dupa toate probabilitatile.
Vedem exact ziua, speram sa nu fie probleme cu receptia... vedem.

voicul

#32184
Pai ce sa fie dupa deschidere: condus lejer si oameni linistiti care stiu ca vine A1.

Si daca cineva zice altceva, sa se gandeasca ca daca, dintr-o data e super aglomerat, tot traficul in plus vine de pe DN7, deci acesta va fi gol.
Ca idee: am facut 2h Deva - Arad pe DN7 sambata (cam 2 - 3 camioane am gasit)

https://goo.gl/maps/sH4Uqf2bJs32 - 2 h 26 min (164 km) - legal

https://goo.gl/maps/95vAAaMWMy32 - 2 h 16 min (185 km)

Dan027

Quotehttp://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/inca-o-problema-care-face-din-autostrada-sibiu-pitesti-un-proiect-tot-mai-complicat-631695
Încă o problemă care face din autostrada Sibiu-Piteşti un proiect tot mai complicat

Autostrada Sibiu-Piteşti se dovedeşte a fi un proiect foarte complicat. După ce consultanţii europeni au atras atenţia că podurile autostrăzii calcă în picioare un drum naţional şi unul judeţean şi un râu, acum nu ies la număr forajele făcute pentru studierea terenului. Sunt cu 122 mai puţine decât estima Compania de Drumuri că ar fi necesare. Iar cele două companii care s-au ocupat de foraje se acuză reciproc că au lucrat prost.

Cătălin Homor, director general al CNAIR: ,,Pe mine nu mă interesează firme, nu mă interesează companii. Mă interesează calitatea produsului finit. Din informaţiile pe care le am, studiul geotehnic şi studiul de fezabilitate vor fi de o calitate net superioară faţă de ce am fost obişnuiţi până acum".

Mai bine decat ce a fost nu inseamna bine...  :(

vancouver

Articol de 2 lei. Cine chiar crede in povesti de genul "podurile autostrăzii calcă în picioare un drum naţional şi unul judeţean şi un râu", este paralel rau cu ingineria, asta ca sa nu zic paralel rau cu realitatea. De devierea unui drum de rang secundar nu au auzit? De poduri in arc nu au auzit? Sau poduri suspendate. EXISTA SOLUTII INGINERESTI PENTRU APROAPE ORICE SITUATIE. Cu costuri rezonablie. Sau poate in cateva cazuri punctuale trebuie solutii spectaculoase cu costuri ceva mai mari. Pentru o autostrada de acest calibru nu are rost sa discutam despre astfel de amanunte, care se stabilesc intre ingineri.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

alecu26

Probabil o fi fost acele observatii in review-ul lui Jasper, dar pe langa multe altele sper, mai tehnice, mai profunde. Nu pot sa cred ca specialisti lui Jasper pot sa dea atentie la o pila care la nivel de SF cade pe un DJ de rahat.
Probabil a fost preluat in articol doar ce pot oamenii, pulimea, sa perceapa si sa inteleaga fiecare cititor. Ca daca ii spunea ca din probab de sol nr 1565, analiza triaxiala la forfecare a argile plastic vartoase nu s-a facut bine.....era un mare fas.
Drumurile noastre POATE;

stangabriel

Alex Lancuzov (responsabilul cu informatiile rutiere) de la  Radio Romania Actualitati a confirmat deschiderea A1 Traian Vuia - Margina pe 19 sau 20 Decembrie.

Ionut

Oare de unde are informatii Alex? :)
Sa vedem cand vine comisia de receptie pe santier... Atunci se va sti.