Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

norocul si l-au facut singuri prin preturile licitate.

Puteau sa-si puna un profit mult mai mare dar se pare ca nu s-au calicit.

Speram acelasi deznodamant si pe lotul  ex-Alpine A1
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

MRS

Quote from: Mrs on February 25, 2014, 11:47:39 PM
Au disparut toate urmele de santier intre CFR Progresul si Adunatii-Copaceni. Drumul este rau spre foarte rau pe toata distanta (ma intorc in Ro in weekend si o sa fac cateva poze, pana atunci doar vorbe): :)
- CFR Progresul-Jilava/DNCB: drum prost fara strat de uzura, terenul pentru inca 2 benzi de circulatie lasat in paragina
- Jilava: drum prost spre Giurgiu, foarte prost spre Bucuresti, o banda este cu pana la 20cm mai jos decat cealalta, nimeni nu o foloseste...
- Jilava-1 Decembrie: Cat de cat ok, insa  s-a montat limitare de 50km/h cu 3km inainte de localitate si boschetarii isi fac veacul pe acolo cu radarul...
- 1 Decembrie: drum prost, fara strat de uzura si execrabil in dreptul "minunatiei" bucsariene de "case la pret de apartament" cu aspect de ferma de animale (fosta utilizare), gropi de zeci de cm adancime, adevarate capcane
- podul peste raul Arges: o adevarata paragina

In concluzie o mare bataie de joc... Cu toate ca drumul este tranzitat de sute/mii de masini, in special camioane, fiind singurul drum folosit catre Bg, Gr, Tr si toata Asia Mica

Imi pare rau ca am bagat vreo 50-60km aproape degeaba, a plouat torential in zona in weekend; sper sa se inteleaga ceva:
Jilava sensul spre Giurgiu, lucrari in paragina:



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS

JIlava, sensul spre Bucuresti - NU EXISTA BANDA 1!!!



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...


Earthchild



igorashu

Parapetele astea se si conecteaza intre ele?


igorashu

OK, mersi. Sa speram ca se continua pana in Baneasa in locul bordurii aleia.

nenea_hartia

Another one bites the dust... Avraham Morgenstern a fost arestat în cazul Radu Mazăre (căruia îi urez mulți ani după gratii), iar firma Shapir Structures (Shapir, nu Safir sau Saphir, cum scriu unii inepți prin presă) și-a închis birourile din București. Așa că, presupunând prin absurd că s-ar găsi bani pentru continuarea lucrărilor, locuitorii riverani DN18 de la Moisei la Iacobeni tot ar mai avea de pătimit.
Aș vrea să mai fac o corectură: firma Shapir e pe bune, nu e o firmă a lui Mazăre cu sediul într-un off-shore, așa cum se insinuează în presă. Frații Shapira sunt proprietarii, iar angajații sunt oameni cu mare experiență în contracte externe (inclusiv mulți, mulți ani în Africa). Israelienii au mai lucrat și în România, la Roichman și Ashroich, în primele etape de reabilitare a drumurilor naționale. Cu excepția lui Morgenstern, restul sunt vorbitori (unii impecabili) de limba română. O bună parte a angajaților români a lucrat la autostrada Medgidia-Constanța.

alecu26

nu stiam ca Avrham e administratorul la Shapir...chiar daca pe multi oameni din Shapir ii stiu bine.

Intradevar, in Romania au facut unele din cele mai bune si spectaculoase lucrari de drumuri....fiind specializati pe traversari de munti. Pasul Tihuta, acum DN 18.

Au avut inclusiv pozitia 1 in licitatia pentru transalpina, care in final a fost manarita sa o castige Iordache....inclusiv prin modificarea conditiilor initiale d econtract si prin prezentarea unor garantii bancare de la firme fantoma de prin Elvetia.

PS: oare de ce a disparut orice discutie despre aeroportul Bucuresti sud de cand e arestat Iordache?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

neobluenet

DN 17 nu a fost reabilitat de FCC? Tin minte ca am vazut utilaje si panouri cu sigla FCC in timpul reabilitarii de acum cativa ani.

florin74

#1213
Quote from: neobluenet on April 10, 2014, 07:45:30 PM
DN 17 nu a fost reabilitat de FCC? Tin minte ca am vazut utilaje si panouri cu sigla FCC in timpul reabilitarii de acum cativa ani.

FCC a reabilitat sectorul Cluj Napoca-Livada si Livada-Dej - limita jud Bistrita. Tureac-limita jud Suceava (pasul Tihuta) a fost reabilitat de Ashroich & Roichman Group
Shapir nu a lucrat oficial pe DN 17, poate a fost subcontractant.
AKTOR, COLAS si Mochlos au lucrat pe sectorul din Suceava, si Max Boegl-W Geiger pe limita jud Bistrita- Tureac

delacroix

Shapir a lucrat la DN18. Desi "confuzia" apare si pe site-ul lor.