Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 7 Guests are viewing this topic.

Ionut

Mai e puțin. Foarte puțin. De mult nu m-am mai bucurat așa de o deschidere că știu cât e de utilă bucata asta.

alecu26

Toate intregirile de coridor au efect multiplicat.
Ce bine era daca la Margina nu ne lamentam 10 ani ca nu sunt ursi, in loc sa se faca rapid niste foraje si luate niste decizii.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Da, missing link. Practic legi Târgu Mureș de rețea, nu doar de Cluj. Adică inclusiv Sibiu, Sebeș, Alba-Iulia, Deva...

ivladbogdan

Well, bucata lipsa o parcurgem acum intre 15 si 30 minute, in functie de x factori.
Dupa deschidere o parcurgem in 5-6 minute.
Este o economie enorma de timp pentru parcurgerea Cluj-Mures.
Iar dupa ce se finalizeaza si legatura de la Tureni, deja vorbim de posibilitatea de a face naveta Cluj-Mures, ceea ce nu e putin lucru.

alecu26

Chiar si Sibiu Tg Mures pe ocolite ar merge. Posibil sa fie mai rapid chiar.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alexV



Alt unghi care arata cat de inutila este excavarea dealului si defrisarea padurii.

Sursa:

shogom

Inutila in sensul ca puteau face cut&cover?
Asta da, plus tunel in cazul catorva mega viaducte.

Daca e inutil ca au sapat in configuratia actuala...am niste indoieli. La cat le au fugit dealurile pe loturile astea...

raulbogdan23

Daca supratraversarea DN1G era cu 30-50 de m mai inspre V cred ca scapa dealul intreg

pasadia

Probabil ca nu se putea mai la vest (de fapt sud-vest) caci nu ar fi iesit raza de curbura. Sau altfel spus, lucram in plus, platim  mai multi bani si ne expunem unor riscuri cel putin in perioada de santier strict pentru ca s-a dorit respectarea la linie a maximului posibil in ceea ce priveste viteza maxima pe autostrada.

dr4qul4

Probabil ar fi trebuit sa bage restrictie de 120km/h. Dar daca Bechtelul a zis ca muta dealul, de ce sa mai schimbe hartiile
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

danutzu_1069

Cred ca voi uitați de... drumul roman descoperit la descărcarea arheologica..
Oare nu a fost asta motivul ptr care... taie acum din deal?

paullie

Te inseala perspectiva din poza. Daca urmariti filmarea pâna la final se vede ca supratraversarea DN1G este relativ departata de linia verde din stânga.

cfdp

#33492
Se pare ca structura geologica este alta la debleul de la Zimbor.
Se poate observa din unghiul taluzelor existente si din roca intalnita pana acum  (inclusiv sapatura cu piconul). Din sapatura  se observa foarte putina marna sau soluri sensibile la umezeala.Se pare ca apa freatica nu exista sau cel putin pana acum.  Versantele cu o expunere sud, sud-vestica sunt mult mai stabile. In zona Alba Iulia exista expresia  "in dos"unde sunt multe izvoare si alunecari iar "pe fata" nu se gaseste apa. Poate studiile geo arata bine in acest debleu. Sa nu uitam ca in debleele urmatoare se foreaza la nivelul banchetelor. Se iau "masuri" pe parcursul executiei fara sa se astepte colapsul.

NicolaeG

Quote from: alecu26 on October 08, 2023, 09:31:56 PMChiar si Sibiu Tg Mures pe ocolite ar merge. Posibil sa fie mai rapid chiar.
Cu o medie de 160 km/h ajungi și acum mai repede. Asa rutează waze

klax187

Pe A10 s-a discutat pagini intregi cum supratraversarile nou construite nu au trotuare si/sau spatiu pt biciclete. Mi se pare un dublu standard ca acum toata lumea tace malc.

Intre centrul Luncani si centrul Hadareni sunt ~2,5 km
Intre centrul Hadareni si centrul Chetani sunt ~3.5 km

Sunt distante frecventabile pe bicicleta, trotineta sau chiar pe jos. Ca o comparatie, distanta dintre aceste localitati este comparabila cu distanta dintre centrul Cluj Napoca si centrul cartierului Marasti sau Manastur, si sunt absolut convins ca locuitorii satelor o frecventeaza cu mijloace alternative de deplasare.

Pasajul de la Hadareni va fi de acum inainte o bariera pt acest transport alternativ... La fel va fi si cel de la Luna.