Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

silviu74

Partea de sus a grinzii este supusă doar la forțe de compresiune la care betonul este foarte rezistent. Nu e nevoie de multă armătură. În partea de jos grinda este supusă la forțe de întindere, la care betonul în sine nu face față și de aceea se pretensionează cu acele toaroane.

ArKE

Pai sus in mod normal trebuie sa suporte doar fortele de compresiune. Jos sunt cele de intindere. Se intampla invers doar in cazuri exceptionale..o explozie sub pod, sau altceva iesit din comun... asa ca nu are sens sa se consume armatura.Nu poti construi astfel incat sa acoperi toate situatiile neprevazute.

cfdp

#30632
completare la poatarea lui ArKE  Compresiunile sint preluate de beton in partea superioara, iar intinderile de armatura, respectiv toroanele dispuse la partea inferioara. Ca o curiozitate pentru neinitiati, undeva in sectiune efortul este 0 (in placa superioara sau undeva in inima aproape de ea). De aceea armatura in partea superioara este atat de putina, si are alt rol.
   Apropo: felicitari constructorului pentru sectiunile casetate la pile care, la aceeasi cantitate de armatura au capacitatea de rezistenta si cu 40% mai mare cu un consum de beton net inferior. Din comoditate cred, ca toate pilele sau si se realizeaza cu sectiune plina.

NGC

"Proiectarea și execuția Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea Secțiunea 3B: Mihăiești – Suplacu de Barcău Subsecțiunea 3B3: Poarta Salajului – Zalau, km 25+500 – km 40+637, inclusiv Tunel rutier la profil de autostradă în zona Meseș și Subsecțiunea 3B4: Zalău - Nușfalău km 40+660 (km 40+637 3B3) - km 66+500"

Quote from: NGC on June 14, 2022, 11:17:12 PM
Quote from: pentium10 on June 02, 2022, 02:58:42 PMUngaria descalifica pe Strabag pe banda rulanta de la licitatii.
Strabag a primit acasa la ei in Austria un certificat negativ pentru cartel.

Quote from: NGC on June 02, 2022, 04:24:14 PMVorbesti despre intelegerea despre care am scris aici?

WEBUILD a contestat admisibilitatea candidaturii asocierii STRABAG + ACCIONA si a invocat printre altele si excluderea prin "metoda cartel" pentru STRABAG si excluderea prin "metoda Banca Mondiala" pentru ACCIONA.

Dupa cum se stie, CNSC a admis partial in Iulie contestatia celor de la WEBUILD si a obligat CNAIR sa reevalueze oferta asocierii STRABAG + ACCIONA.

STRABAG a facut recurs la CAB, dar astazi au pierdut recursul.

05.08.2022

QuoteTip solutie: Respinge plângerea
Solutia pe scurt: Respinge exceptia inadmisibilitătii plângerii ca neîntemeiată. Admite exceptia rămânerii fără obiect a cererii de suspendare a procedurii de atribuire si respinge această cerere ca rămasă fără obiect. Respinge plângerea ca nefondată. Definitivă.

Hotararea de azi da numai bine apa la moara lui nea Beni.

tom_sawyer

Deci putem spune că STRABAG este exclusă definitiv din lista celor 6 candidați care au posibilitatea să depună oferte?

horatiu.cosma

Nu neaparat. CNSC a nuanțat decizia, cerând CNAIR să ceară niște clarificări suplimentare cu privire la situația acționarilor și a măsurilor interne întreprinse după decizia Consiliului Concurenței austriac.

NGC

Si eventual inlocuirea tertului sustinator STRABAG AG (posibila o singura data).

KingDei14

Pacat de Strabag. Era o firma serioasa...

mirceaeliade

Care ar etapa normala care ar urma acum pe segmentul Meses?  Strabag fiind explusa CNAIR trebuie sa admita inca un candidat pe short-listul de 6? Sau se merge inainte cu doar 5 candidati?  Si cat ar trebui in mod normal sa prelungeasca CNAIRul perioada depunerii dosarelor avand in vedere ca termenul anterior era 2 August?

horatiu.cosma

@Ionut , ne-ai făcut private postările de mai sus, că pare că lumea nu le-a văzut  :lol: ? Mai fac o încercare, poate de data asta iese. Strabag nu e descalificată. CNAIR urmează să reevalueze candidatura Strabag, să mai ceară clarificări și dacă sunt mulțumitoare, să emită un nou raport al procedurii (etapa 1) cu aceeași 6 calificați. Sau dacă nu, cu Strabag eliminat și următorul clasat valid pe poziția a 6-a. Poate dura oricât, ți s-a mai spus de n ori că termenele de pe SEAP foarte rar au vreo legătură cu realitatea.

alexV

Sunt indicii ca au inceput executia pe proiectul cu n-spe berme, 70m adancime.

Un sincer: Lua-i-ar dracu pe proiectanti si avizatori deopotriva!


Incercuita e fundatia pasajului autostrazii peste DN 1G.



Limite de debleu





horatiu.cosma

O să fie acolo ditai cariera cu 15 rânduri de berme, 5 rânduri de piloți forați la 22-28 de metri adâncime totalizând aproape 2,5 km liniari de zid de sprijin, o barbarie. Și încă nu știm dacă va ține.

montaniardul

Spre exemplu in Italia pentru cele mai mici dealuri/obstacole se fac tuneluri ...

P3trut

#30643
Intrebare de necunoscator: era mai simplu daca se alegea o varianta de traseu ca mai jos, in care autostrada este mai bine centrata pe acea "vale"? Imi dau seama ca era o curba mai stransa la "intrarea dinspre sud" numai ca se putea pune o limita de viteza strict pentru zona respectiva, poate?


Cetatean

Asa e cand te faci ca proiectezi din birou dupa harti topo militate din anii '70. Iesit pe teren deloc.
Macar daca materialul ala e bun,au de umplutura. Daca nu,apar forme noi de relief.
Da,daca modificau putin razele la ultimele 2 curbe,se "jucau" putin cu aliniamemtul poate iesea un debleu de 7-10 berme. Dar na,asa au stiut baietii aia de au proiectat sa optimizeze un proiect colosal. Poate si viteza de proiectare putea sa fie scazuta la 110-120 pe aceasta zona.
M-as arunca si as zice ca 30% din autostrada Transilvania se putea optimiza incat sa fie mai prietenoasa cel putin cu mediul.