Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Vice33

Domnule Rocklee, va inteleg si inteleg situatia realista din teren, insa cu tot respectul, acel sit este de cel putin 1 an in discutie pentru a fi mutat, intr-un an NU AU AVUT TIMP SA IL MUTE? Termenul oficial din Oct 2017 este al doilea care este amanat/devansat, trebuia sa fie in iulie 2017 dar l-au schimbat in Oct 2017 si acum probabil cand il vor pune? Iulie-August 2018? Inca 2 ani sa mai stam cu restrictii?

Lucrarea asta daca se mergea bine in 4-5 ani maxim trebuia terminata cu intarzieri cu tot...dar, asteptam termenul realist de finalizare. Macar anul viitor sa dea drumul la restul tronsoanelor care se vor termina de finalizat de pe Sighisoara-Simeria...

vancouver

Quote from: Andi on November 28, 2016, 01:11:59 PM
In data de 9 decembrie s-ar putea sa se deschida firul 1 Blandiana-Sibot-Aurel Vlaicu-Orastie, trenurile regio apar cu numele provizorii in intervalul 8-16. Ca fapt divers, acum o luna si 2 saptamani la Tartaria nu erau nici stalpii plantati, nici linia si nici peronul haltei nu era construit. Astazi linia este asezata in totalitate pana la Blandiana, mai ramane de pus catenara si de asfaltat peronul :D

Daca vad bine pe harta, ar fi vorba de ca. 20km. Blandiana fiind undeva aproape de Vintu de Jos. De asemenea, daca am retinut bine, aici se va da drumul la trafic pe ambele fire si direct la 140-160 km/h. Adica nu se ridica viteza treptat, ca intre Coslariu si Sighisoara, fiind alta tehnologie. Daca este asa, eu zic ca merita mentionat.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

rocklee

vice33 ......iti inteleg supararea ...dar asta e ...am spus ce mi sa spus ...au inceput sa lucreze la tunel in sptembrie 2015 ...deci de un an si 4 luni din termrnul de doi ani pe care ilau ....alecu 26 care cunoaste situatia din teren a spus ca din momentul acesta 72 de saptamini ...cam ceia ce a spus constructorul pentru terminarea lucrari ..un an plus cele 8 luni ramase din contract ...egal undeva la 85 saptamani ...cam ce a spus si alecu 26


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee


sa incepem pereti mulati ..vedere spre turdas orastie



un secment din tunel cu bolta turnata





intrarea in tunel....



pereti mulati vazuti dininterior ...vedere spre orastie


rocklee

coboram inauntru



o imagine spre simeria




bucata de tunel turnata bolta ..cat am fost acolo montau inca o bucata de cofrag ...pentru bolta tunelului


cofragul din interior ...











rocklee

sau sapat in jur de 450m din lungimea totala de 720 m a tunelului



pereti mulati au fost turnati apoi sapatura are o adancime undeva la 13m....






rocklee

pornim spre capatul celalat al tunelului


se cofra pentru turnare










rocklee

trecem de zona unde se cofra si ne indereptam spre captul tunelului ...unde se sapa in continuare ...


















vedere spre orastie ..


ne apropiem de capatul tunelului unde se sapa in connuare ..spre simeria









rocklee

ne apropiem de capatul tunelului ..unde se gata si aventura noastra din intriorul tunelului ....









ne intorcem spre iesire si ne incepem aventura la suprafata ...























Andi

Rocklee multumim pentru reportaj! Asteptam si podul de la Simeria Veche :)
In octombrie 2017 nu vom avea Sighisoara-Simeria gata complet dar la ritmul actual ar trebui sa avem mai multe sectiuni cu ambele fire, si anume Medias-Copsa Mica, Micasasa-Coslariu, Coslariu-Vintu de Jos si Vintu de Jos-Orastie. Cam asa vad eu luna octombrie 2017. In continuare cele mai multe probleme sunt intre Danes si Medias unde se lucreaza foarte greu, apoi pe racordul M300-M200A de la Coslariu unde nici aici nu se misca nimic. Chiar asa, are cineva idee cine e constructor la acest racord si de ce nu se lucreaza?

yetiman

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

mr.L

Quote from: vancouver on November 29, 2016, 12:22:03 AM
Daca vad bine pe harta, ar fi vorba de ca. 20km. Blandiana fiind undeva aproape de Vintu de Jos. De asemenea, daca am retinut bine, aici se va da drumul la trafic pe ambele fire si direct la 140-160 km/h. Adica nu se ridica viteza treptat, ca intre Coslariu si Sighisoara, fiind alta tehnologie. Daca este asa, eu zic ca merita mentionat.

Direct la 160 km/h? Fara ERTMS? Pe Curtici-Arad nici pana acum nu s-a dat drumul cu 160 desi s-a instalat semnalizarea, deci hai sa vorbim documentat.

StefanD_