Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alecu26

Disney, ceva succes cu informatii privind ofertele depuse pe diferite lucrari?

Florin74, nu e obligatorie publicarea in SEAP?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

^^^ Nu este obligatorie publicarea proceselor verbale in SEAP. Doar publicarea datelor de identificare a ofertantilor e obligatorie.
I-am propus mai demult lui cutter sa vada daca se poate introduce acest lucru in noua lege a achizitiilor publice sau normele de aplicare. ;)

alecu26

am tot vrut in ultimul an sa fac o poza cum lucrarile Transelectrica tot blocheaza lucrarile de ifnrastructura. Când am reusit sa ma opresc, stalpul care timp de 4 ani a blocat lucrarile era in sfarsit mutat:

Locatie in Google eart, inca se vede ca stlapul nu e mutat. Nu stiu de când e poza...dar se vede ca se lucra inainte si dupa.

https://www.google.ro/maps/@46.1380947,24.3077414,308m/data=!3m1!1e3?hl=ro

Poze cu stalpul in sfarsit mutat (DUPA 4 ani de la începerea contractului), inca lucrarile nu sunt incepute. Se vede cum s-a lucrart stanga dreapta:





Si daca tot am fost in zona am facute poze la podurile din zona haltei Tarnava: se lucra la cele doua poduri peste Tarnava. Practic lucrarile de poduri sunt gata (aprate reazem, rosturi, betonari, etc) si se poate trece la lucrarile de suprastructura CF. Sunt doua poduri unul dupa altul. In poza cu zoom se vede al doilea pod.





De ce s-a ajuns sa se faca aceste poduri???? corectie minora de traseu, si nimeni nu a vru sa se atinga de rau. Nu stiu detalii, poate sunt motive foarte puternice, dar mi se pare exagerat ca nu s-a corectat albia raului, in loc sa se faca doua poduri. Costa....poate nici 10%. In schimb Jaspers comenteaza la pasarele pietonale si peroane, ca multe Halte nu au calatori si nu e nevoie de ele.

Cu rosu linia CF corectata, cu albastru cam cum trebuia mutata Tarnava. Se vede actuala albie si vechea linie CF destul de clar. (Nu sunt chiar drepte liniile dar se intelege ce vreau sa spun).








Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Poate sunt ceva lucrari de protectie in zona  si le-ar fi afectat. Astia de la Apele Romane sunt destul de exigenti. Au fost lucrari masive de protectie pe Tarnave dupa inundatiile din anii 1970, cred ca asta ar fi un motiv. Stiu ca s-au amenajat niste zone in care sa se faca scurgerea controlata in cazul in care sunt debite mari (oare poldere se numesc?).

alecu26

Da....se vede un fel de dig (chestia aia verde geometrizata care limitează terenurile agricole), dar se muta și ăsta.
Da....cred ca poldere.  O lunga discuție cu aceste zone este și pe Sebeș Turda unde sunt o gramada de podețe în terasamente...Aparent inutile....dar sunt pt chestia asta: sa aibă unde se duce apa....ca altfel e dezastru mai mare în aval.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alexV


alexV

Cateva poze comparative de pe lotul Aktor, uitasem sa le uploadez.
Quote from: alexV on March 26, 2016, 05:48:56 PM


1 Mai (5 saptamani diferenta)


Quote from: alexV on March 26, 2016, 05:48:56 PM


acelasi pasaj, vedere din alt unghi, la 5 saptamani distanta




Quote from: alexV on March 26, 2016, 05:58:08 PM
Zid de sprijin cu coloane forate.


5 saptamani diferenta


Quote from: alexV on March 26, 2016, 05:58:08 PM


zidul de sprijin ia o forma diferita aici ..


Quote from: alexV on March 26, 2016, 05:58:08 PM




e campanie electorala. se promit pasaje pietonale peste calea ferata :)
cand mai am drum mai pozez.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nenea_hartia

@alexV: excelente poze, mulțumesc! Tare-mi place porțiunea din Blaj unde calea ferată e semi-îngropată. Poluarea fonică e mai redusă, în plus e mult mai simplu și ieftin să construiești pasaje peste CF. Mai mult, traversarea neregulamentară a pietonilor peste linii doar ca să ajungă la magazinul de pe partea cealaltă devine imposibilă, față de cazul unei căi ferate la nivel.
Așa ceva ar fi trebuit făcut prin toate haltele. Un exemplu în acest sens e Belgia.

dr4qul4

Bucuresti-Munchen
192 euro, dus-intors, fara loc rezervat. Probabil in 2 zile.
Astia chiar nu au ce face?
Avem oare destule trenuri disponibile?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pasadia

Ce treaba are numarul de trenuri disponibile cu asta?

Si da, vagoane probabil ca sunt, insa in stire nu ti se spune ca vor fi vagoane care vor face aceasta ruta ci doar ca poti cumpara bilet pentru ruta asta urmand, probabil, sa folosesti orice combinatie de trenuri posibila.

nenea_hartia

^ Ba mie mi se pare o idee excelentă pentru cineva care vrea să-și facă vacanța fără mașină. CFR ar trebui să introducă și pe plan intern sistemul de bilete valabile pentru o zi, indiferent de tren, și fără rezervare de loc.

Marius

Quote from: nenea_hartia on May 14, 2016, 02:25:00 PM
@alexV: excelente poze, mulțumesc! Tare-mi place porțiunea din Blaj unde calea ferată e semi-îngropată. Poluarea fonică e mai redusă, în plus e mult mai simplu și ieftin să construiești pasaje peste CF. Mai mult, traversarea neregulamentară a pietonilor peste linii doar ca să ajungă la magazinul de pe partea cealaltă devine imposibilă, față de cazul unei căi ferate la nivel.
Așa ceva ar fi trebuit făcut prin toate haltele. Un exemplu în acest sens e Belgia.

Servus nenea_hartia,
calea ferata e semi-ingropata de-a lungul a maxim 800 m (in partea cea mai lunga). Modernizarea aduce niste panouri fono-absorbante, insa insuficient pentru o parte din traseu. Poluarea fonica e redusa doar pentru cei aflati la acelasi nivel cu CF. Eu locuiesc in blocul de langa podul peste CF. De multe ori am impresia ca trenul imi trece prin camera, vara mai ales, cand vreau sa las seara un geam deschis.

TibiV

Adica vrei sa spui ca este mai zgomotos acolo unde CF este semi-ingopata ?!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

frunzaverde

Quote from: dr4qul4 on May 15, 2016, 10:06:38 AM
cfr-a-introdus-o-cursa-speciala-bucuresti-munchen-si-retur
192 euro, dus-intors, fara loc rezervat. Probabil in 2 zile.

Nu e nici o cursa speciala, nici macar nu e vorba de un vagon CFR care sa circule pana la Muenchen. E doar o oferta comerciala (foarte proasta) care-ti permite sa iei un singur bilet (cu conexiunile de rigoare in Budapesta si/sau Viena) pana la Muenchen.

Si da, sa faci oferte la "scaun clasa a II-a" la 200 Euro dus-intors e un pic absurd (mai ales ca oferta e fara intreruperi de calatorie, fara ocoluri fara..., fara... si fara...).
E mai ieftin sa cumperi un bilet Fortuna pana la Budapesta (58 euro dus intors pentru scaun, 78 pat la cuseta) si un bilet Railjet la oferta (110 Euro dus-intors) Budapesta - Muenchen... Ambele au disponibilitate foarte buna, si sunt cam la fel de flexibile ca biletul CFR integrat... Doar trebuie cumparate cu cateva zile in avans.

Sau poti cumpara un bilet Lufthansa la 120 euro si in 2 ore esti acolo, nu in 24-30 cat face CFR-ul...

Iar la intrebarea daca CFR-ul are vagoane pentru a face o ipotetica cursa de Muenchen, da, are, absolut suficiente.

Detine vagoane cl. I, II, restaurant si de dormit apte de 200 km/h (toate vagoanele care au ca serie 61 XX XX-9X pot 200 km/h si pot circula "in lume", de exemplu 70-91, 21-90 etc.); de altfel au existat vagoane directe spre Muenchen in diverse epoci. Apoi, mare parte din parc poate circula cu 160 (toate vagoanele cu seriile XX XX XX-7X sau XX-8X), si cu exceptia etajatelor si catorva vehicule istorice, absolut toate vagoanele pot circula cu 140 km/h. Etajatele pot 120. Daca esti curios, poti sa te duci in gara cea mai apropiata, pe fiecare vagon scrie viteza maxima intr-un chenar dreptunghiular alb pe mijloc in partea de jos a vagonului (unde sunt scrise serii si alte chestii). Nu s-ar face un tren de Muenchen separat, probabil s-ar cupla unu-doua vagoane la Budapesta pe EN de Munchen.

Nu vagoanele sunt problema in Romania, ci sina.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!