Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 32 Guests are viewing this topic.

Archi

Parcă am citit un articol cum că pe lotul 2 s-ar fi început descărcarea arheologică.

Bănuiesc că nu mai e mult și încep.

adiarc

update lotul Impregilo...la incep acel drum de acces spre nodul apoldu de Jos...apoi o filmare pana la Cunta
ca noutati , au asfaltat si nodul ( lipseste str de uzura ) ;pe majorit traseului mai trebuie ultimul strat ;
exista si o portiune cu str de uzura ; la Cunta pe p st , in dir Sb-Sebes , trebuie ceva consolidari la maluri
Concluzie ; aici nu mai sunt probleme ; daca s-ar finaliza zonele cu probleme , aici s-ar termina f repede - in vreo 2-3 luni.













"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

trebuiau sa inceapa si ei asa cum a facut si UMB-ul.
ce scuza au ca stau degeaba?

vremea este frumoasa de o luna si nu au motive sa reduca din costuri. Loturile 2 si 3 sunt mai grele decat lotul 4, sunt primele loturi de autostrada care vor traversa muntii , asta daca nu cumva se termina Comarnic-BV inainte
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

delacroix

Lot 4 Branisca-Mintia. Culorile reprezinta pantele(albastru=zero... portocaliu 3%)
de la Nord spre Sud.

Est-Vest

viaduct Branisca

... deasupra Braniscai. Unde dispare autostrada avem debleu.

In cazul de fata unul destul de adanc ~15m. Constructia este "ridicata cu 10m

viaduct Branisca Vest-Est

adiarc

#14419
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alin_simeriaveche

Multumim Adi, asteptam demult sa vad acea portiune

AFC

Multumim Adi. Stiu ca s-a discutat despre o deschidere partiala pe lotul asta cu descarcrea traficului la Apoldu de Jos dar solutia nu era fezabila pentru ca drumul de legatura cu DN-ul nu poate suporta. Gresesc?
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

adiarc

Intradevar nu merge peste 7.5 to ; dar si pt turisme nu e o solutie fezabila , decat pt cei din zona .In rest n-are rost sa ocolesti...
Multumesc si eu.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cezar-mario2012

#14423
Am si eu o întrebare,  daca se poate face un drum nou (de legătură A1 cu DN1/7) cu Apolodul de Jos cu Apolodul de Sus ? Si mă refer la relief, nu la voință.

penad2007


ashbird

Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

udar

mai am 2 poze de pe lot 4 UMB de unde nu se mai vede activitate pozele sunt de aici facute:
https://maps.google.com/?ll=45.947875,22.644378&spn=0.00414,0.006899&t=h&z=17&layer=c&cbll=45.948123,22.644312&panoid=QmcGSmMLsrH6gFzKdrXkQg&cbp=12,273.66,,0,10.8



se vede digul de pe care am facut pozele din aceasta zona


danutzu_1069

@udar
Poti pune adresa scurta de la G Maps

adiarc

Quote from: ashbird on March 30, 2014, 05:39:53 PM
Adi? pe ce drum ai urcat?
din Apoldu de Jos , am luat-o spre Amnas.., drum care da in nodul Apoldu de Jos
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

doryan93

#14429