Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dragonw17

#330
Drumul 251 Iesirea din municipiului Tecuci spre comuna Matca este dezastru.Drumul din Verde poate retrograda in Ros .A fost dat si pe Digi 24 aici link http://www.digi24.ro/Stiri/Regional/Digi24+Galati/Stiri/Drum+ca+dupa+bombardament+DJ+251+plin+gropi+denivelari
Drumul de centura a Tecuciului spre Barlad(DN 24) a fost anul acesta reasfaltat si poate primi Verde, un salt de la Galben.Cat despre drumul dintre Cosmesti si Tecuci (DN 24) au inceput sa apara probleme la partea carosabila si poate trece pe un Verde dupa ce a fost mult timp pe Albastru.Sper sa tina cont moderatorul la ce am punctat.Va multumesc.

MRS

#331
@ovideatza: Barladul a fost refacut asta-vara dar iesirea spre Vaslui este aproape praf din nou (zona dintre zoo si rulmenti). Iesirea spre Tecuci este la fel de prost reabilitata iar zona de la UM la Petrom nu a fost reabilitata inca...
@mihail75: Vasluiul e "aproape gata" de vreo 4-5 ani, deja unde au reabilitat se strica... e atat prostie/indolenta in orasul ala din punctul asta de vedere cum nu am vazut in alta parte. (De ex. in iulie 2012 cel putin conform cu maps zona de intrare dinspre Iasi era deja reabilitata si cu stalpii pentru alimentare troleibuze deja montati - santierul insa si astazi este la 3-400 mai in fata si nici urma de troleibuze...)
Quote from: ovideatza on January 05, 2015, 08:59:55 PM
Curbele nu le discutam aici:)) vezi ce placere e sa nimeresti combina la cate 3-4 saptamani:(( nu mai zic de soferii profesionisti. Dar Moldova are drumuri bune,..nu are nevoie de investitii...
glumesti, nu?


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

ovideatza

Dap, era o ironie. Legat de vesnica reabilitare la Vaslui, total de acord, n-am mai vazut asa o "rapiditate" decat la centura SV.

AFC

@vancouver,

Nu punem pe harta si bucatica de A1, Nadlac-Pecica cu drumul de legatura de la Nadlac si nodul de la Pecica ?
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

stelian222

Quote from: Mrs on January 06, 2015, 11:31:46 AM

@mihail75: Vasluiul e "aproape gata" de vreo 4-5 ani, deja unde au reabilitat se strica... e atat prostie/indolenta in orasul ala din punctul asta de vedere cum nu am vazut in alta parte. (De ex. in iulie 2012 cel putin conform cu maps zona de intrare dinspre Iasi era deja reabilitata si cu stalpii pentru alimentare troleibuze deja montati - santierul insa si astazi este la 3-400 mai in fata si nici urma de troleibuze...)


Mai in gluma mai in serios, dar sa stiti ca eu ca si vasluian am ramas surprins ca totusi ceva s-a miscat. Prin oras asfaltul e nou in mare parte, mai exista strazi in lucru pt. 2015 inclusiv Stefan cel Mare care asigura tranzitarea orasului pe directia Crasna-Iasi si invers. Uneori ramai masca sa vezi asfalt pe niste stradute pe care credeai ca nu vei prinde inca o asfaltare in timpul acestei vieti. Pt. vasluieni e mare lucru, pt. altii reprezinta normalitatea. Centura Nord-Sud(DN24) e praf insa, daca nu ar fi acel supermarket nu ar circula decat camioanele pe acolo si riveranii. Spre deosebire de Barlad, chiar si Husi (unde "Marea Asfaltare" de 10milioane Euro bani obtinuti prin fonduri europene, prin intermediul Ministerului Dezvoltãrii Regionale va dura si in 2015) Vasluiul chiar arata bine in proportie de 70-80%. Si daca tot am initiat aceasta discutie, surprinzator dar orasul Negresti este asfaltat 100% mai putin intrarile in oras pe DN15D; cine ar fi crezut vreodata....

vancouver

Quote from: caf on January 06, 2015, 09:30:37 PM
@vancouver,
Nu punem pe harta si bucatica de A1, Nadlac-Pecica cu drumul de legatura de la Nadlac si nodul de la Pecica ?

Punem.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

AFC

Multumesc pentru solicitudine. :)
In alta ordine de idei, am venit pe DN1A in data de 3 si inainte de Valeni  venind dinspre Sacele ( nu am localizat exact fiind aglomerat si noapte) drumul e rupt pe cateva portiuni fiind chiar inchis pe o jumatate de banda sau o banda.
Poate ne ajuta vreun coleg care stie mai bine sau circula des pe acolo sa localizam exact si sa trecem portiunea respectiva in galben in loc de verde.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

pasadia

Situatia respectiva e destul de veche, de pe la inundatiile din vara. Vezi ca e mentionata in detaliu aici, la punctul 5.2.

AFC

Multumesc @ pasadia.Acum m-am documentat.  :)
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

vancouver

Legat de DN1a, din pacate harta nu este atat de detaliata, ca sa putem pune Probleme punctuale.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

vancouver

Am actualizat harta:




Intre modificarile mai importante:
- A1 Pecica-Nadlac
- DN2 Roman - Suceava - Siret retrogradat la verde
- DN2 Bucuresti - Urziceni partial verde in loc de albastru
- finalizate reabilitarile pe DN1H Alesd - Zalau si DJ282 B+C legatura Iasi-Botosani prin Popricani
- DN24 Doaga (intersectie cu DN2) - Tecuci, partial retrogradat la verde
- centura Tecuci reabilitata -> verde
- si altele

Am mai observat pe A1 Bucuresti-Pitesti, marcajele au fost refacute in 2014. (dar tot e dificil de mers noaptea cu 130-140 datorita lipsei elementelor reflectorizante si a traficului scazut - cu trafic mediu, masinile din fata arata direcția drumului, si mersul e mai relaxat din acest punct de vedere). Cel mai rau din tot A1 se merge noaptea pe centura Sibiu, unde marcajele sunt cam sterse iar elementele reflectorizante ori au fost furate ori sunt murdare si nu mai lumineaza. (o solutie ar fi montarea lor peste parapete, pe mici stalpisori de plastic, atunci s-ar murdari mai puțin - dar ar fi si mai ușor de furat...).
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

CinX

Poate ar trebui adaugate si cele 3 noi pucnte de trecere ale frontierei cu Serbia din judetul Timis:
Foeni - Jasa Tomic,  Lunga - Nakovo si Valcani – Urbico



http://www.opiniatimisoarei.ro/exclusiv-foto-se-deschid-granitele-timisului-3-noi-puncte-de-trecere-a-frontierei-cu-serbia-gata-de-inaugurare-vezi-cum-arata/07/11/2014/

SILVIUFG

Pe DN1 in locul punctuletului negru ce marcheaza municipiul Fagaras ar trebui unul ROSU. Portiunea de DN din oras e ca dupa razboi. Mare grija mai ales daca tranzitati Fagarasul noaptea. Ziua macar cat de cat se vad gropile. Daca am 10 min libere maine pun si poze.

mihail75

acum am observat ca la Braila centura nu este dusa pe harta pina la sos. Braila-Slobozia (DN21). Doar acest sector merge trecut cu galben, restul centurii poate fi urcata la verde, am mers acum 3 saptamini pe ea. In rest, drumurile din zona sunt bine notate.

vancouver

Multumesc mihail75 pentru observatie. Am trecut si eu pe acolo mai demult si asta am si vrut sa desenez - adica doar primul tronson cu galben, dar l-am desenat gresit, din DN2b si nu din DN21. Acum am corectat si va aparea la urmatorul update.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.