News:

.

Main Menu

Recent posts

#1
Autostrăzi (A) / Re: Autostrada A3 București-Bo...
Last post by mdragos - Today at 04:35:50 PM
Probabil planurile de alunacare sunt mult mai jos. Si atuncea pleaca tunelul cu totul. Nu reusesc sa inteleg cu CNAIR a licitat pe acealsi traseu in conditiile in care Maltauro dupa studii serioase a zis : nu pe aici  ca e nasol. Chiar au crezut ca antreprenorul vrea "sa-i faca". Ca dovada ca acele studii au fost pe bune si chiar nu s-a putut realiza autostrada pe traseul IPTANA din 1900 toamna.
#2
Autostrăzi (A) / Re: Autostrada A1 București-Nă...
Last post by alecu26 - Today at 04:31:36 PM
Ar trebuii sa ne fie destul de clar ce inseamna un studiu SF calumea, si cat ar trebuii sa coste.
#3
Autostrăzi (A) / Re: Autostrada A3 București-Bo...
Last post by naivu - Today at 04:15:25 PM
^Și mie mi se părea ideal un cut&cover pe același traseu. Posibil să nu fi fost fezabil dpdv tehnic (nu mă întreba de ce, mă depășește)
#4
Naval / Re: Canalul Dunare-Bucuresti
Last post by tom_sawyer - Today at 04:11:07 PM
Anunț public privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul "Amejarea raurilor Arges si Dambovita pentru navigatie si alte folosinte", propus a fi implementat în jutețele Ilfov, Giurgiu și Calarasi, titular Compania Nationala Administratia Canalelor Navigabile S.A.
13/05/2024

#5
Linii / Re: Calea ferata 902 Bucuresti...
Last post by shift2rail - Today at 04:08:36 PM
transportul public GdN-Progresu e cvasiinexistent.
#6
Autostrăzi (A) / Re: Autostrada A3 București-Bo...
Last post by mirceaeliade - Today at 04:06:06 PM
Quote from: tom_sawyer on Today at 03:28:33 PMconform SF-ului.








Powered by API/PUM imgur uploader
^Putin off-topic, dar ceva de genul nu se putea face si la unul din viaductele de la Topa Mica pe A3? Nu era mai ieftin sa cut-cover in loc de un voaduct de 1+ km care serpuieste peste DN? Ca oricum fusese sapata zona aia si alunecarile cred ar fi putut fi stabilizate cu un tunel de 100-200 m.
#7
Linii / Re: Calea ferata 902 Bucuresti...
Last post by AndreiB - Today at 03:58:51 PM
Da, exista racord in toate directiile: GdN - Progresu si GdN - Giurgiu. Eu personal as limita toate trenurile din Giurgiu la Progresu si as detasa un automotor acolo care sa mearga la OTP via Chiajna.

Pentru GdN e un parcurs mult prea lung, imho.
#8
[B-IF] Proiecte / Re: [B] Pasajul Domnesti-Prelu...
Last post by lone_wolf32 - Today at 03:54:27 PM
Da se lucrea intens in zona... pe partea cu blocurile au facut o mare rascoleala acolo de nu mai ai pe unde trece
Pe partea cu Steaua au pus bordurile peste tot... dar inca nu au atacat virajul tramvaiului
#9
Rutier / Re: Siguranța circulației ruti...
Last post by Cipi - Today at 03:53:00 PM
E mai simplu sa dai vina pe factorul uman decat sa incerci sa iei masuri sau sa construiesti.

Constructia de noi drumuri e un proiect pe termen lung (si putem discuta ore in sir despre cum proiectul asta nu s-a facut logic, cu viziune pe termen lung si cu interes pentru binele cetateanului). Dar lipsa drumurilor noi si modul in care au fost gestionate drumurile vechi (nu are sens sa repet mesajul precedent al lui Alin pentru ca a sumarizat foarte bine) ascunde un prim factor care influenteaza semnificativ numarul de accidente: oboseala la volan. E complicat rau sa parcurgi 100 de km intr-o tara unde, respectand cat de cat regulile de circulatie, ai o medie de circa 50 de km/h. Practic, e ca si cum ai fi intr-o localitate continua (ceea ce in multe locuri chiar se intampla). Sa spui ca pentru asta e de vina conducatorul auto reprezinta o dovada de lipsa de viziune (si ma abtin nu greu sa nu plusez spre rea-vointa).

Al doilea factor care reprezinta o imensa barna in ochiul autoritatilor (de orice natura) este indisciplina la volan. Pana si in Bulgaria pe care am traversat-o de curand doar pe nationale, am vazut eforturi mai mari din punctul asta de vedere. M-am plictisit repede sa numar camere de vigneta si radar, echipaje de politie si bumpere de asfalt langa treceri de pietoni. Nu mai zic ca orice masina care ma depasea pe banda a doua revenea pe banda intai.

La noi, mi se pare, ca de la zi la alta, lucrurile devin din ce in ce mai rele din punctul asta de vedere, e un adevarat vest salbatic. Limita de viteza, linie continua, sens unic? Sunt povesti de adormit copii la noi. Am sute de mii de km parcursi si am fost oprit de Politie pentru controale de rutina de vreo 4-5 ori. Ce-i drept, am ajuns la varsta la care noaptea dorm si am ajuns demult la concluzia ca pentru un sfert de ora in minus nu merita sa ma grabesc (si daca vi se pare ca e diferit, incercati sa mergeti "slow and easy" si vedeti de cate ori sunteti depasiti de acelasi sofer grabit la un drum de cateva sute de km). Sunt satul sa vad ca sunt depasit de incepatori (-20km/h in primul an e o regula valabila doar la examenul teoretic), doar pentru a ii ajunge din urma in prima curba... daca supravietuiesc.
#10
[B-IF] Proiecte / Re: DR: Drumuri Radiale Bucure...
Last post by lone_wolf32 - Today at 03:52:50 PM
Drumul expres ar trebui sa fie doar pe DR intre ce e acum depou Zetarilor si mai departe pana la A0
Inelul de sud nu ar trebui sa fie expres
Nu a zis nimeni ca se face ceva la sos Zetarilor... nu stiu de unde ai tras concluzia asta