[SB] Centura Sibiu Sud

Started by adrian90, September 11, 2019, 12:26:42 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Xed

#30
Aparent, Consiliu Judetean Sibiu considera necesara o noua varianta la nivel de autostrada la sud de Sibiu. Mie personal mi se pare prea mult. Nu zic ca nu ar fi bun un drum nou pe 4 benzi care sa deserveasca drept centura pentru Sibiu dar in special sa lege mai bine localitatiile Cristian, Poplaca, Rășinari, Cisnădie și Șelimbăr insa de aici pana la autostrada de Sud Sibiu cred ca e cale lunga.

Las stirea mai jos. Voi ce parere aveti?

QuoteCel mai important proiect pentru care Consiliul Județean Sibiu solicită bani prin Programul "Anghel Saligny" este cel al construirii  "Variantei Ocolitoare Sibiu Sud", o a doua centură, în regim de autostradă, a municipiului Sibiu, anunță Turnul Sfatului.

Costul estimat al lucrării este 1,3 miliarde de lei, (260 de milioane de euro) și urmează să treacă prin șase localități, pe lângă Sibiu: Cristian, Poplaca, Rășinari, Cisnădie și Șelimbăr, se arată în documentația care însoțește un proiect de hotărâre ce se va afla joi, pe masa consilierilor județeni.


La prețul estimat s-a ajuns după ce s-a stabilit un preț mediu pe kilometru al altor lucrări similare. Așa s-a stabilit că valoarea medie este de 4.050.000 euro/km, la un curs euro de 4,9471 lei din data de 30.09.2021, reprezentând 20.035.755 lei/km.

Valoarea totală estimată a obiectivului de investiții este de 1,369,643,462.73 lei cu TVA inclus.

De la bugetul de stat se solicită 1,2 miliarde de lei cu TVA, iar valoarea finanțată de la bugetul local este de 129 de milioane de lei.

Sursa: G4Media

LE: Aticolul original: Turnul Sfatului

adiarc

exista thread dedicat

Sibiul,se incadreaza in cadrul oraselor care au nevoie de inel complet.( oras cu peste 200.000 cu tot cu localitatile limitrofe)....cu siguranță este nevoie pt a degreva orasul de zeci de mii de masini ale cetățenilor care locuiesc intr-o localitate...si merg la munca in partea opusa...

cat despre costuri,de asemenea Sibiul este un contributor net la buget ( alaturi de maxim 10 orase din Romania), iar costul estimat de 4 mil/euro este decent daca se va tine cont de o posibila si necesara indexare daca preturile materialelor si al utilităților sar in aer...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rt25

#32
^
asa o fi, doar ca avand cel putin 2 orase cu o concentrare de aproximativ 500k locuitori, cu contributii nete chiar mai mari la bugetul de stat, inca nelegate de reteaua de autostrazi cred ca ar trebui sa ne focusam pe acelea inainte sa dublam autostrazi pentru cei care au deja...

Acestea fiind spuse, Romania le-a facut o centura sibienilor, cred ca resursele de la centru ar trebui sa mearga in alta parte de data asta.

Da, imi veti spune ca CJ Sibiu vor fi cei care vor construi, dar nu uitati ca acest PNDL ar trebui sa ajunga in primul rand pentru proiecte mici locale, nu?

bogdymol

O viitoare centura sud pentru Sibiu ar servi exclusiv interesului local, adica pentru cei care au punctul de plecare ori sosire ori in Sibiu, ori in una din localitatile la sud de oras. Traficul de tranzit de lung parcurs tot A1 va folosi.

Proiectul nu e neaparat rau, doar ca pentru acest nivel de trafic nu ai neaparat de profil de autostrada. Un drum 1+1 modern, fara accese la proprietati direct din drumul principal, eventual cu intersectiile principale denivelate, si cu vreo 2-3 locuri cu dublare a benzii pentru a facilita depasirea unui eventual vehicul lent, ar fi mai mult decat suficient pentru a asigura o circulatie decenta in zona de sud a orasului.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Xed

#34
Nu am pus la indoiala necesitatea intr-un viitor ca centura Sibiului sa aiba un inel complet. Dar pentru un oras ca acesta sa ajungi sa ii faci inel complet numai la nivel de autostrada, mie personal mi se pare prea mult.

Cat despre thread, cred ca am pus unde trebuie. Se discuta despre o propunere de autostrada deci se incadreaza la discutii diverse. Nu puteam sa pun pe topicul de A1  :)

LE: Scuze, nu stiam ca exista topic separat doar pentru Sibiu Sud

adiarc

ce sa zic...

nu exista criterii clare si obiective si din pacate ( sau din fericire pt sibieni in acest caz ),implicarea autoritatilor locale este definitorie
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

gruiarew

S-au făcut SF-uri s-a cariocit în draci și acum fac la nivel de Autostradă?  Mă apucă râsul. N-ar fi mai indicat să înceapă cum a zis bogdymol? Un 1+1 cu intersecții denivelate și fără acces din curți ar fi excelent pentru început. Pentru că nu cred că va fi foarte folosit. Din Arhitecților în Zona de Vest tot prin oraș se va trece. Știți de ce? Pentru că trebuie dus și plodul la școală. Când se va reveni iar la normal...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

EugenRo

Dupa ce criterii (altele decat electorale) anunti ca vrei sa faci inel de centura - autostrada la Sibiu iar la Timisoara se face inel cu 1 banda pe sens...  :weird:
Si va rog sa nu ziceti A9, pentru ca A9+A1 e doar un arc de cerc departat, cu trafic si scop propriu, separat de Timisoara. DN-urile dinspre Sannicolau Mare, Jimbolia, Comlos, Foeni tot in centura mica se vor varsa.  :zen:





gruiarew

Măcar acolo se face "ceva". La Sibiu atâta s-a trâmbițat centura aia de sud și noul spital, dar tot nimic. În schimb se face stadion nou. Același. Și tot la doi ani.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

adiarc

Nu inteleg ce tot veniti cu argumente sa nu se faca...

iar la noi nu merge ca in lumea civilizata..facem 1+1 si apoi up-grade...pt ca solutia provizorie va fii definitiva...stiti f bine
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

bogdymol

Cine a zis de 1+1 apoi upgrade?

Da, ar fi frumos sa avem autostrazi in toate cotloanele tarii, dar pe langa ca nu avem bani de asa ceva, nici nu e fezabil, ca investitia ar fi total aiurea. De ce sa visam avioane, si sa promitem marea cu tara, cand putem sa gandim un pic problema si sa luam o decizie rationala?

Propunerea mea, nu numai pentru Sibiu, ci si pentru alte localitati unde nu e trafic de autostrada sau drum expres, dar o centura e binevenita:
- drum 1+1
- exclusiv in afara localitatilor
- curbe cu raze largi, cu viteza de proiectare moderna (fara limitari aiurea la 50 km/h in câmp)
- fara accese la proprietati adiacente drumului
- intersectii denivelate (inclusiv pasaje peste CF)
- banda suplimentara de urcare unde se impune datorita reliefului (2+1), sau cel putin o data la 5-10 km, pentru depasiri sigure

Un drum cu caracteristicile de mai sus ar asigura un tranzit constant cu 90-100 km/h pe aproape toata lungimea traseului. Suficient pentru nevoile unor zone pe urmatorii 20 de ani.

Pe langa ce am scris mai sus, unde se impune, se pot realiza niste upgrade-uri direct din stadiul incipient, cum ar fi 2 benzi pe sens continuu pe portiunile cele mai circulate.

Iar unde avem culoar de autostrada sau DX, acolo facem autostrada sau DX. Dar la Sibiu sud, mi-e teama ca nu se merita inceputa discutia, ca nu e cazul.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

rocklee

de acord cu o centura sibiu sud ...dar acum in 2021 cu un oras in dezvoltare sa mai vorbim de un drum 1+1 ....mi se pare cam o aberatie ...de ce sa nul faci in perspectiva 2+2 ...si cu viteza maxima 100 la ora ... :)

SB76UFO

Execuția centurii ocolitoare sud a Sibiului se amână. Pentru următorul exercițiu financiar european.

În fața evidenței că o centură ocolitoare nu mai poate fi realizată până la finele lui 2023, conducerea CJ Sibiu propune ca execuția variantei ocolitoare sud să devină un proiect pentru care să ceară fonduri din exercițiul financiar european 2021 - 2027.
Proiectul centurii ocolitoare sud a municipiului Sibiu a fost demarat de Consiliul Județean Sibiu în parteneriat cu autoritățile centrale. Planurile inițiale prevedeau ca proiectarea și execuția acestui obiectiv să fie finanțate din fondurile europene nerambursabile alocate României în exercițiul bugetar 2014 – 2020 (pentru care țara noastră a primit din nou o derogare de trei ani pentru finalizarea investițiilor astfel finanțate, adică până în decembrie 2023).

Cum abia în cursul zilei de ieri a fost lansată consultarea publică pentru obținerea avizelor de mediu pe baza unui PUZ preliminar a devenit evident că centura ocolitoare sud nu are șanse a fi nici demarată, darmite finalizată până în decembrie 2023, când se încheie perioada în care pot fi folosite fonduri europene nerambursabile din bugetul multianual 2014 – 2020.

Conducerea CJ Sibiu a inițiat, în acest context, un proiect de modificare a parteneriatului încheiat în urmă cu doi ani cu CNAIR, pentru finanțarea nerambursabilă a centurii ocolitoare sud. Propunerea CJ Sibiu este ca din fondurile 2014 – 2020 să mai fie finanțată proiectarea obiectivului, urmând ca execuția centurii de 21,4 km să fie amânată pentru când vor putea fi accesate fondurile din exercițiul bugetar european 2021 – 2027.

Prea complex
Parteneriatul cu CNAIR în ceea ce privește varianta ocolitoare sud a Sibiului poate fi modificat doar printr-o hotărâre adoptată de majoritatea consilierilor județeni. Proiectul redactat pentru adoptarea acestei hotărâri urmează să fie supus dezbaterii și plenului CJ în cursul săptămânii viitoare.
Iar potrivit raportului de specialitate care însoțește proiectul este nevoie de prorogarea termenelor din cauza complexității investiției. După termenele prelungite cu studiul de prefezabilitate, abia în vara anului trecut a fost semnat contractul pentru elaborarea studiului de fezabilitate pentru Varianta ocolitoare sud Sibiu. Pentru trei milioane de lei, la care se adaugă TVA, asocierea de firme bucureștene Beta Cops – Total Road ar fi trebuit să livreze SF-ul la începutul acestui an.

Însă acest document nu este nici acum gata, nu are un termen clar de finalizare, iar conducerea CJ Sibiu dă vina pe complexitatea proiectului și numărul mare de variante luate în calcul (mai întâi trei, apoi cinci).

"Pe parcursul elaborării documentației s-a constatat că realizarea documentației tehnico-economice (studiul de fezabilitate) pentru obiectivul de investiții în cauză necesită timp mai îndelungat decât cel prognozat la încheierea Parteneriatului de implementare. Aceste întârzieri sunt determinate de apariția unor factori ulteriori încheierii Parteneriatului, respectiv complexitatea proiectului și analiza minuțioasă a oportunităților identificate la nivelul multiplelor variante care au fost propuse și care trebuie analizate. Astfel, perioada de timp alocată realizării Studiului de fezabilitate s-a dovedit a fi insuficientă, fapt ce ar elimina posibilitatea de încadrare în termenul limită de decontare a cheltuielilor eligibile aferente fazei de execuție în cadrul exercițiului financiar european 2014 – 2020", se arată în raportul de specialitate elaborat pentru modificarea parteneriatului cu CNAIR.
Modificare potrivit căreia, în actualul exercițiu financiar european să mai fie finanțată, eventual, proiectarea centurii ocolitoare sud, urmând ca eventuala execuție să mai fie realizată din fondurile nerambursabile care vor putea fi cheltuite până prin 2030.



Turnul Sfatului

Pe unde va trece centura ocolitoare sud a Sibiului: prima documentație urbanistică este supusă consultării publice.

Șura Mică, Cristian, Poplaca, Rășinari, Sibiu, Cisnădie și Șelimbăr sunt localitățile prin care va trece varianta ocolitoare sud a municipiului, proiect inițiat de către Consiliul județean. Prima variantă de plan urbanistic zonal lansată consultării publice oferă detalii ale traseului.

Autoritățile județene au lansat în cursul zilei de luni procedura de consultare publică a planului urbanistic zonal (PUZ) elaborat pentru varianta ocolitoare sud a municipiului Sibiu, plan care include varianta finală de traseu, aleasă din cele cinci propuse în urmă cu doi ani. Aceasta are o lungime de 21,4 km și prevede construirea unui drum cu două benzi pe sens, delimitate de un separator cu o lățime de trei metri. Viteza de circulație pentru care ar urma proiectat drumul ocolitor este cuprinsă între 80 și 100 de km/h.

Parcare la Poplaca
Pe viitoarea centură este propusă o parcare de scurtă durată în extravilanul comunei Poplaca. Toate intersecțiile și podurile de pe traseu ar urma iluminate, iar în zonele locuite și în apropierea pădurilor sunt propuse panouri fonoabsorbante.
Varianta ocolitoare sud a Sibiului ar urma să aibă șapte intersecții amenajate prin giratorii sau noduri rutiere, trei pasaje, trei poduri peste cursuri de apă, 16 poduri pentru acces la terenuri agricole și pentru asigurarea deplasării animalelor sălbatice și șapte podețe transversale.
Ca urmare a studiilor geotehnice realizate pentru întocmirea PUZ-ului supus consultării publice, principalul risc în execuția viitoarei variante ocolitoare este reprezentat de alunecările de teren. "Aria studiată se încadrează în zone cu potențial de producere a alunecărilor ridicat, cu probabilitate de alunecare «mare»", se arată în PUZ.

Descrierea traseului
Conform documentației urbanistice elaborată de trei firme (Arhigraf din Târgu Mureș, Beta Cops și Total Road, din București), centura de sud ar urma să aibă punctul de pornire în intersecția dintre DN 7H (strada Salzburg din Zona industrială vest) și Calea Șurii Mici (Drumul hoților).
De aici, varianta ar urma să străbată un drum de exploatare existent până la intersecția cu DN1/DN7 între Sibiu și Cristian, drum cu care se va intersecta între actuala zona industrială din Cristian și capătul pistei aeroportului. Cibinul va fi traversat pe un nou pod, traseul centurii urmând să se intersecteze cu drumul dintre Sibiu și Poplaca în capătul Pădurii Dumbrava. De aici, traseul se îndreaptă pe marginea Pădurii spre Tropinii noi, dar în această zonă nici PUZ-ul supus acum consultării publice nu clarifică traseul, în sensul că amintește în continuare de varianta amenajării unui tunel pe sub rezervația naturală. "Ocolește Rezervația naturală Dumbrava / subtraversează Rezervația naturală Dumbrava în zona comunei Rășinari, intersectează DJ 106A Sibiu – Rășinari", este descrierea oferită de PUZ pentru traseul din această zonă.

Mai departe, varianta ocolitoare are un traseu propus paralel cu Pădurea Dumbrava intersectând drumul județean către Cisnădioara și, mai departe, cel către Cisnădie. "Străbate o zonă cu terenuri agricole paralel cu râul Seviș, traversează râul Seviș spre lacurile Șopa de pe teritoriul comunei Șelimbăr, continuă înainte de lacurile Șopa spre E68, pe care îl intersectează în apropierea nodului rutier de autostradă în Șelimbăr", mai este descrierea traseului, extrasă din studiul de fezabilitate întocmit în acest sens.

Cel mai mult intravilan afectat – în Rășinari
Din cei 1,37 milioane de metri pătrați estimați a fi ocupați de viitoarea centură ocolitoare sud, cea mai mare parte de teren este în extravilanul localităților pe care le va traversa. Traseul propus afectează intravilanul a patru localități, cea mai mare suprafață fiind în Rășinari (12.035 mo), urmat de Sibiu (5.398 mp), Șelimbăr (3.110 mp) și Poplaca (74 de mp).

Conform planurilor autorităților județene care au semnat un parteneriat cu Ministerul Transporturilor, Guvernul României este cel care ar urma să finanțeze proiectarea și execuția variantei ocolitoare sud a Sibiului. De implementarea efectivă a proiectului (licitații, contracte, recepții etc) ar urma să se ocupe Consiliul Județean Sibiu.

Opinii?
Această documentație urbanistică a fost elaborată în vederea obținerii avizelor necesare de la Agenția de protecție a mediului Sibiu. Cei care au comentarii ori sugestii referitoare la documentația urbanistică sunt invitați să le transmită în scris pe adresa office@apmsb.anpm.ro până pe data de 31 octombrie 2022.

Turnul Sfatului
"Prostia este eternă și invincibilă"

SB76UFO

Consiliul Județean a emis certificat de urbanism pentru centura de sud a Sibiului
Certificatul de urbanism pentru "Varianta ocolitoare sud" a fost emis în data de 2 februarie 2023, de către Consiliul Județean Sibiu, la solicitarea lui Marcel Luca, unul dintre cei doi vicepreședinți. Emiterea acestui act vine după ce reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a avizat studiul de fezabilitate elaborat pentru acest proiect.
Execuția propriu-zisă a centurii ocolitoare sud este în responsabilitatea CNAIR, cu care administrația județeană a semnat un parteneriat în baza căruia autoritățile locale și-au asumat elaborarea documentațiilor preliminare.
Fondurile necesare execuției acestei variante urmează să fie atrase de CNAIR, din cele europene nerambursabile alocate României în exercițiul financiar 2021 – 2027.
Conform unui plan urbanistic zonal supus consultării publice în toamna anului trecut, traseul variantei ocolitoare sud ar urma să aibă o lungime de 21,4 km, un cost aproximat la 1,36 de miliarde de lei, traversând teritoriul administrativ al localităților Șelimbăr, Cisnădie, Sibiu, Rășinari, Poplaca, Cristian și Șura Mică.
Turnul Sfatului
"Prostia este eternă și invincibilă"

Light

Merită citit dacă aveți timp mai ales dialogul de la final dintre cetățean și proiectant. :lol:
QuoteDezbaterile despre viitoarea variantă ocolitoare de sud a Sibiului (VOSS), aflată la faza Planului Urbanistic Zonal, au debutat luni, la ora 14:00, în Șura Mică. Locuitorii comunei nu se arată afectați de viitorul traseu, cel puțin acest lucru rezultă din numărul mic de participanți. Evenimentul a avut loc în sediul administratorului Parcului industrial Șura Mică, majoritatea participanților fiind angajați ai CJ Sibiu și ai APM Sibiu. Din afara celor două instituții au mai fost prezenți proiectantul VOSS și doar doi cetățeni interesați.
În timpul prezentării, Viorica Cergă a amintit că traseul viitoarei VOSS va ocoli municipiul Sibiu pe partea de sud, acesta urmând să facă legătura între Autostrada A1 (prin DN7H) în partea de Vest a Sibiului și DN1(E68) în partea de sud-est, urmând să traverseze terenuri aflate în localitățile Sibiu, Șelimbăr, Cisnădie, Rășinari, Poplaca, Cristian și Șura Mică.
Aceasta a mai precizat, printre altele, că drumul va avea lungimea de 21,3 km, este prevăzut cu parapeți metalici, poduri, pasaje rutiere, poduri peste cursuri de apă și pentru acces la terenurile agricole, precum și culoare de trecere pentru animalele sălbatice.
,,Printre dotări, va avea o parcare de scurtă durată, eventual cu spații de servicii, în zona km 6, în extravilanul UAT Poplaca", a mai spus autoarea prezentării.
Din fericire, planul propus nu se regăsește pe aceste coridoare ecologice, dar cu toate acestea prevede o serie de poduri și măsuri care va menține conectivitatea față de o zonă la alta", a explicat Viorica Cergă.
Sibianul a fost curios să afle în acest sens dacă vor fi garduri de protecție pe margini. I s-a răspuns că împrejmuirea nu e prevăzută peste tot.
,,E drum național cu patru benzi, nu e în regim de autostradă. Și viteza de circulație e mai mică. Oricum, în zonele locuite vor fi parapeți fonici, nu au cum animalele să ajungă pe drumurile naționale. Și planul prevede 22 de traversări", i-au spus reprezentanții APM Sibiu.
La finalul dezbaterii, care a ținut aproape 45 de minute, discuțiile s-au concentrat asupra variantei de traseu, dar și asupra semnificației VOSS, în viziunea reprezentantului firmei Arhigraf SRL, care a elaborat PUZ-ul pentru proiectul traseului, Octavian Lipovan.
Singurul sibian care a pus întrebări s-a mai întrebat dacă CNAIR va administra viitoarea șosea: ,,Viaductul de peste autostradă nu a fost vizitat niciodată de CNAIR. La ce ne așteptăm, că aici o să fie diferit?", constatând că ,,legătura cu Păltinișul rămâne tot prin Rășinari, ceea ce nu rezolvă nimic".
,,E varianta ocolitoare a Sibiului. Să mergem până la Jina? Totuși, vorbim de 20 de km. Va veni poate și aia într-un viitor (...) Da. Ne așteptăm să fie mai bine", i-au răspuns ceilalți participanți.
Reprezentantul firmei proiectante a ținut să precizeze, cu referire la traseul VOSS, că ,,interferența cu mediul construit e foarte mică – ceea ce e important".
Dar pe cetățean l-a interesat altceva, continuând dialogul cu Octavian Lipovan:
-       Pe mijloc sunt 3 metri sau cât, care separă cele două sensuri de circulație?
-       Nu va fi o separare fizică, e totuși un drum național.
-       În mijloc nu e nimic de siguranță?
-       Nu
-       Hasta la vista! Acolo se vor pupa oamenii.
-       Știți cum e, și astăzi te pupi.
-       Da, dar vrem să evităm acest lucru.
-       Nu știu dacă ați circulat pe ruta de la Comarnic spre București, când în zona Ploiești intri pe două benzi și cu betoanele între ele. Vă recomand să mergeți noaptea pe acolo... ca să nu vorbesc ce e la Cluj.
-       Și acostamentul? E jumătate de metru?
-       Nu, e mai mare aici. Avem calea de rulare, acostamentele, după care zona de siguranță și de la astea mai sunt încă 22 de metri stânga-dreapta, zona de protecție, care practic și aceea e o zonă cu interdicție de construire: acolo se păstrează pentru eventuale extinderi ulterioare,  dacă traficul va demonstra că e nevoie.
-       Deci, se poate face autostradă, cu alte cuvinte?
-       Da, se poate transforma.


Deocamdată, nu se cunoaște când ar putea fi depusă cererea de finanțare și când ar putea începe construcția acesteia. Se estimează că dacă lucrurile decurg bine, procedurile birocratice pot fi încheiate în 2 ani.
Următoarea dezbaterea asupra proiectului de plan și a raportului de mediu elaborate pentru ,,Planul Urbanistic Zonal - Construire Varianta Ocolitoare Sibiu Sud" va avea loc marți, 5 septembrie, la Cristian. Întâlnirea este programată să aibă loc în sala de ședințe din cadrul Primăriei comunei, strada I, nr. 1.
Sursă: Turnul Sfatului