Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

fuscobal

Felicitari pentru filmare. Felicitari si UMB pentru felul in care isi protejeaza lucrarea prin inierbari si rigole de preluare a apelor. Poate invata si Imbecillo ceva de la ei si nu mai lasa apa sa-si faca de cap pe sub terasamente !

AFC

@ciprebbe, exceptional ca de obicei. Multumim frumos! UMB nu dezamageste, lucreaza superb si e clar cel mai bun constructor de la noi. Tare as vrea sa-i vad executand si viaductul de la capatul lotului, acum ca tot se reface licitatia.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

ciprebbe

"Monstrul" si-a terminat activitatea si s-a dezasamblat. Toate grinzile sunt la locul lor. Fara poze  :p
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

stef04

Ce viaduct apare intre min 2 si min 3 , in filmarea cu drona ?

adi

toate grinzile sunt sus pe toate cele 5 viaducte de pe partea Gilau corect?

ciprebbe

Si spre Nadaselu. Nu mai exista grinzi de montat cu lungime de 40m. Vor mai fi 4 buc la nod Nadaselu dar nu se stie cand se vor apuca de structura acolo si nu e nevoie de monstru pt a le ridica.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alexa_adrian2001

faain :)
O intrebare: la minutul 9:40, este un escavator ce sapa in lateralul viaductului, pentru ce? se mai face acolo ceva drum sau e doar un spatiu de parcare ... chestii de genu?

horatiu.cosma

#7867
^
Cred ca pentru pamant pus la baza viaductului pentru a sta monstrul cat mai drept posibil :).

interesantul

Intreb si eu de curiozitate:

De ce nu așteapta să aibă un traseu mai mare de asfaltat si tot asfalteaza 20-100 m, pe urma sar la un alt sector peste 200-300m si tot asa?

Nu ar fi mai ieftin sa pregateasca un tronson de 2000-3000 de asfaltat si sa-i dea drumul?
Nu ar mai fi necesar sa tot mute utilajele de asfaltat pe trailer de la un punct de lucru la altul ceea ce creste costurile.
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

horatiu.cosma

#7869
^

In mod normal asa se face pe la noi, dar vedem rezultatele pe actualele tronsoane, la rosturile de dilatatie, unde peste tot(poate mai putin Gilau-Turda) avem trambuline pronuntate. S-a asfaltat intre viaducte, pentru a se tasa terenul, urmand ca la anul, sa completeze asfaltul pe viaducte, poduri, podete.

alecu26

TS face chiar mai mult. Ei pentru uzura asteapta practic tot tronsonul sa fie gata. In acest fel, indiferent din cate ""petice"" se face asfaltul de baza si binderul.....totul se egalizeaza prin uzura.

Mie imi place ce am auzit ca se practica in italia. Se da drumul la traficul normal vreme de un an pe stratul de binder. In acest an toate defectele inerente, toate consumurile de tasari care se intampla in timp....totul...se iese la suprafata...si dupa un an totul se egalizeaza prin stratul de uzura.

Intradevar...inseamna un cost in plus....ca se consuma mai mult asfalt de uzura (care e si cel mai scump), si antreprenorul trebuie sa stea partial mobilizat inca un an. Sau sa se demobilizeze si remobilizeze iar.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

paulmare

Quote from: alexa_adrian2001 on November 09, 2015, 09:58:01 AM
faain :)
O intrebare: la minutul 9:40, este un escavator ce sapa in lateralul viaductului, pentru ce? se mai face acolo ceva drum sau e doar un spatiu de parcare ... chestii de genu?

Cine stie ce e in autorizatia de la mediu - ca sa aduni apa pluviala si s-o deversezi intr-o vale trebuie sa o tratezi cat de cat - de aia sunt bazine de colectare/decantare, site, separatoare de grasimi - eu ma gandesc ca asa ceva fac acolo

horatiu.cosma

Cred ca e cazul sa incepem sa schitam cateva intrebari legate de A3 si sa le trimitem spre CNADNR/MT. Pentru ciotul dintre DNCB si Bucuresti nu cred ca e cazul, fiindca e in instanta. Pentru CoBra, trebuie intrebat cat va mai dura analizarea singurei oferte(UMB) pentru centura Comarnic. Pentru Rasnov-Cristian sunt mai multe oferte, deci probabil ca va mai dura cateva luni. Apoi, cand se va plati avansul pe Tg.Mures-C.Turzii(si nu in perioada imediat urmatoare, ca deja ne-am saturat de astfel de raspunsuri)? Cand sau pana la ce data se va porni licitatia pentru viaductul Gilau? Care e status-ul zonelor fara AC din Gilau-Nadasel? Cand se vor solutiona problemele care impiedica eliberarea AC-ului? In iarna 2015 au raspuns la o intrebare legata de revizuirea SF-ului pentru Mihaiesti-Suplacu de Barcau. Au raspuns ca Iptana revizuieste SF-ul vechi. Probabil ca au finalizat. Intrebarea ar fi daca intr-adevar e finalizat, si cand se are in vedere pornirea licitatiei pentru proiectare si constructie pentru loturi de pe acest sector? Cele 6 luni pentru finalizarea SF-ului tunel Meses au expirat. Pe aceleasi considerente pentru care s-a facut public documentele actuale din SF-ul pentru PiSi, ne puteti trimite informatiile legate de SFul acestui tunel? Cand se are in vedere lansarea licitatiei pentru proiectare si constructie pentru acest tunel, nu de alta, dar cand merg acasa, sa nu ma plictisesc prea tare fara niciun santier in zona :)? Nu in ultimul rand, s-a avizat ultima declaratie de proiectare a celor de la Corsan pe Suplacu-Bors?

ciprebbe

Quotetrebuie intrebat cat va mai dura analizarea singurei oferte(UMB) pentru centura Comarnic.
Au inceput sa se ceara clarificari.

QuoteApoi, cand se va plati avansul pe Tg.Mures-C.Turzi
in 2016

QuoteCand sau pana la ce data se va porni licitatia pentru viaductul Gilau?
Lipseste motivarea instantei, apoi vedem daca sunt capabili sa liciteze separat lucrarile. Probabil mai trece 1 luna.

QuoteCare e status-ul zonelor fara AC din Gilau-Nadasel?
Revizuire acord mediu (probabil prin februarie 2016), "licitatie" pt defrisare prin martie ....

Pt restul intrebarilor, bine formulate, chiar as vrea sa stiu si eu raspunsul.

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

#7874
Quote from: ciprebbe on November 11, 2015, 01:35:07 PM
Quote
Pt restul intrebarilor, bine formulate, chiar as vrea sa stiu si eu raspunsul.

Simt ironia :).