Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 10 Guests are viewing this topic.

voicul

Am intrat pe A3 in B si Pe DNCB - A3, bretea de intrarea spre B - toata stinsa. Dupa care bec lipsa, urmatorul ars! Estimativ - cam 80% merge.

Bine ca i-au dat drumul!


perded

Astazi am trecut pe langa lotul Astaldi si a lui Straco. Surpriza mea a fost sa ii vad pe cei de la Straco la lucru in cateva puncte, oare ce s-a intamplat de i-a apucat harnicia? (Lucrau si la nod Chetani si la supratraversarea drumului european si inca intr-un punct din ce am observat eu).
La Astaldi de asemenea erau prezenti la lucru, cel putin in nod Iernut lucrau in mai toate punctele. Fara poze azi.

ivladbogdan

La nodul Chetani, vor, nu vor, trebuie sa se mobilizeze putin sa fie gata pe la primavara-vara, cand va termina si Astaldi. Macar acel nod. Altfel ne vom face din nou de ras (pentru a cata oara?) cu un nou lot muzeu.

voicul

^De pe pagina cealalta: vin 40 de grinzi si eu am dedus ca le si monteaza.

Daca stiam ca ploaia ii motiveaza mergeam cu niste furtune pe santier.  :lol:

pelan87

Probabil harnicia celor de la Straco vine de la faptul ca au incasat de la CNAIR o factura de 2,4 mil. lei, acum vreo 2 saptamani. E o suma infima comparativ cu valoarea proiectului, dar macar si-au facut plinul de motorina si poate mai avanseaza macar la nodul Chetani, asa cum spune si @ivladbogdan.

RobertH

Sa nu aiba dezmortirea asta ceva cu schimbarea guvernului? Din cate vad, cei care controleaza STRACO au avut in trecut legaturi cu PNL.

pasadia

In tabelul de mai sus ar trebui trecut si Alpenside, e totusi A3. ;)

alecu26

Nu are nici o legatura cu guvernul asta. Straco, Astaldi...au fost transpartinici tot timpul. Are legatura evident cu factura. Am avut niste vecini in anii 90-2000 care asa si-au facut casa....vreme de vreo 5 ani. Venea salarul...mai cumparau 20 de caramizi...
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pentium10

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

SergiuSerj


vancouver

#22061
Astaldi: Parerea mea, daca merg la fel in continuare: Iulie-August 2020. Pe drumul critic sunt podurile mari. Restul probabil prin mai o sa fie complet gata.
Selina: merg excelent. Ma tem ca termina inaintea ungurilor. Aprilie-mai Selina pot sa termine. In departare se vad zone fara asfalt in Ungaria.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

horatiu.cosma

Așa mult estimezi că va dura până termină Astaldi? Eu mă gândeam mai degrabă la luna mai. La podul de la Chețani au deja asfalt pe un sens și azi-mâine când termină hidroizolația vin cu asfalt și pe celălalt sens. La Bogata pare că un sens e suprabetonat complet (inclusiv bordurile laterale), iar pe al doilea mai au vreo 3 deschideri de betonat.

alecu26

Am auzit ca au avut mici surprise Astaldi cu alunecari si ziduri de sprijin neprevazute. Nimic grav. Si se cauta o solutie sa faca ei ceva cumva pana la nod....
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

vancouver

Da, poate am fost cam pesimist. Ma gandeam ca in curand o sa opreasca orice activitate la poduri si vor continua abia in martie, dar poate ca trei luni le ajung (martie-aprilie-mai). Sa vedem.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.