Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

pentium10

Quote from: bridge on April 06, 2017, 09:05:51 PM
Dupa sectorul Nadasel-Mihaiesti unde a solicitat modificarea traseului pe 3 km in zona Sardu,Consiliul Judetean Cluj "se implica" si pe sectorul Campia Turzii-Chetani(Straco) conditionand prelungirea Certificatului de urbanism (expirat in martie) de o gramada de avize suplimentare.

Esti sigur ca sursa ta e corecta? eu am primit alte informatii!

1. Nu se discuta in anul 2017 de o prelungire a unui certificat eliberat în 2014 si prelungit deja o data. Nu se mai poate prelungi ci se poate emite doar unul nou.
2. Certificatul de urbanism emis pentru acest sector este din martie 2014 si a fost emis pe o perioada de 2 ani fiind ulterior prelungit inca un an. In total 3 ani. In 2017 s-a emis in nou certificat de urbanism cu aceleasi avize si acorduri din primul fiind precizat faptul ca pentru acelasi amplasament a fost emis si certificatul din 2014.
3.  In legea 50/91 spune negru pe alb ca avizele si acordurile emise pentru infrastructura de interes european, cum este autostrada, ISI PASTREAZA VALABILITATE PANA LA FINALIZAREA.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

ciprebbe

La Sardu este emis "in regim de urgenta" un alt certificat pe un alt traseu. O idiotenie marca CJC Cluj girata de Alin Tise.
Aceasta modificare arunca in aer totul iar ICM-ul isi freaca mainile si pregatesc claim. Vorbimm de peste 3km de traseu modificat. Unii zic ca e mao bine si mai ieftin traseul din noul CU doar ca aceasta modificare vine exagerat de tarziu cand avem constructor si ordin dat.
Sunt adeptul continuarii pe traseul stabilit initial altfel se va intarzia cu cel putin 2 ani si vom plati mult pentru asta.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

perfidus

Quote from: ciprebbe on April 06, 2017, 08:11:38 PM
Da, la 4.20 se vede urmele de bitum din fisuri. Avem deja soluția spre deal agreata.

Adica zona aceasta:


Arata cam rau, bine ca au deja o solutie - sper sa si tina...
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

pentium10

Quote from: bridge on April 06, 2017, 09:05:51 PM
Dupa sectorul Nadasel-Mihaiesti unde a solicitat modificarea traseului pe 3 km in zona Sardu,Consiliul Judetean Cluj "se implica" si pe sectorul Campia Turzii-Chetani(Straco) conditionand prelungirea Certificatului de urbanism (expirat in martie) de o gramada de avize suplimentare.

Cineva din domeniu mai priceput, mi a facut un rezumat cu o alta parere decat cele vechiculate pana acum:

Certificatul de la Sardu este emis pe traseul Iptanei initial. Nu s-a dat pe alt traseu. Singurul lucru care s-a cerut este sa se elaboreze un PUZ pe zona de intravilan pentru a asigura îndeplinirea conditiilor de confort acustic in localitate si respectarea conexiunilor rutiere in localitate. Deci nu schimbare de traseu ci doar documentatie de urbanism.
Pasi de urmat de proiectanti/constructori: Pe zona cu PUZ se face documentatia care se depune spre avizare si aprobare. Maxim 2 luni un demers normal.

Certificatul de urbanism emis pentru lotul de langa Luna, este din martie 2014 si a fost emis pe o perioada de 2 ani fiind ulterior prelungit inca un an. In total 3 ani. In 2017 s-a emis in nou certificat de urbanism cu aceleasi avize si acorduri din primul fiind precizat faptul ca pentru acelasi amplasament a fost emis si certificatul din 2014. Deci nu se discuta in anul 2017 de o prelungire a unui certificat eliberat în 2014 si prelungit deja o data. Nu se mai poate prelungi ci se poate emite doar unul nou.
In legea 50/91 spune negru pe alb ca avizele si acordurile emise pentru infrastructura de interes european, cum este autostrada isi pastreaza valabilitatea pana la finalizare.
Pasii de urmat de proiectanti/constructori: Se poate obtine AC de la MT urmand circuitul normal.

Este o lipsa de asumare la nivel de minister pentru a se emite actele. In mod normal MT emite conform legii 255/2010 AC in termen de 15 zile sub sanctiunea autorizarii tacite. Sunt chiar sanctiuni pentru neemiterea la termen. In plus exista si o decizie a ICCJ care spune ca in acest caz se aplica autorizarea tacita. http://www.avocatnet.ro/content/articles/id_35018#axzz2jgeh2Cg3
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

ciprebbe

#12439
Quote from: pentium10 on April 07, 2017, 01:15:41 PM

In legea 50/91 spune negru pe alb ca avizele si acordurile emise pentru infrastructura de interes european, cum este autostrada isi pastreaza valabilitatea pana la finalizare.
Pasii de urmat de proiectanti/constructori: Se poate obtine AC de la MT urmand circuitul normal.



Uiti un lucru din legea 50:
Cu conditia inceperii executiei lucrarilor in termen de 24 luni de la data emiterii AC.
Noi nu avem AC de aici si problema de asumare.

Iar prevederile  mentionate si de tine mai sus nu se aplica daca pe parcursul executiei lucrarilor sunt identificate elemente noi care sa impuna reluarea procedurilor de avizare prevazute de lege(tot aia 50).
Dam CU pe baza de SF si apoi la proiectare se modifica....

iar pe noul CU avem scris negru pe alb relocarea traseului la Sardu

http://www.cjcluj.ro/semnare-certificat-urbanism-autostrada/

LE:
Adica emiterea noului CU te trimite inapoi la reluarea tuturor procedurilor de avizare pentru ca vechiul CU a expirat si nu ai demarat lucrarile in 24 (+12 prelungire) luni.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

Cumva pe aici trebuia sa treaca autostrada si s-au impotrivit?
Daca intre timp nu s-a construit acolo (si cum traseul pt A3 era cunoscut imi e greu sa cred ca s-au dat AC-uri), atunci nu vad de ce trebuie mutata.  Intre cele 2 case avem o distanta de 115 m. Loc suficient
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ciprebbe

#12441
Acolo, dar sus pe deal se vede acoperisul casei care are are gardul in ampriza autostrazii (in stanga imaginii). Tanti de acolo se va uita in jos la autostrada din debleu :))
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

Cei de la Soimus ce sa mai spuna?
Si pe unde va fi mutata? va fi intre sat si DN (amplasamentul logic) sau vor sa o mute pe partea cealalta a DN-ului (si sa-l traverseze de 2 ori degeaba)?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Europiu

Quote from: dr4qul4 on April 07, 2017, 02:02:09 PM
Cumva pe aici trebuia sa treaca autostrada si s-au impotrivit?

Din câte am înțeles eu nu zona aceea (dintre cele două case) este sursa discuției, ci grupul de case (pe care l-au numit cartier) aflat aproximativ 100 de metri la sud, sud-est de punctul indicat de tine.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

kumar

Azi pe la ora 19 se lucra in sensul giratoriu de la Nadasel. S-au montat stalpii de iluminat, o parte din parapete.

ciprebbe

Va urma deschiderea traficului prin giratoriu pentru a putea continua lucrarile intre DN si calea ferata. Trebuie finalizat tot acolo in momentul deschiderii.(aprox 2 saptamani).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dan_c

#12446
Quote from: NGC20 on March 28, 2017, 08:18:35 PM
^^^

Quote from: NGC20 on March 10, 2017, 12:07:35 PM
Quote from: NGC20 on December 21, 2016, 03:33:39 PM
Quote from: NGC20 on December 05, 2016, 09:18:27 PM
Se misca lucrurile incet si la AM.

Pentru cei curiosi, aici gasiti completarile recente pentru evaluarea adecvata pentru Ogra - Bors.

S-au depus si completarile solicitate in Decembrie 2016 pentru AM Ogra - Bors.
Le puteti gasi aici.

Mai trebuie depus raportul privind impactul asupra mediului care sa includa concluziile evaluarii adecvate cu completarile aduse, apoi dezbateri publice si apoi trebuie asteptate observatiile publicului, si in sfarsit intram in linie dreapta pentru AM.

Nu s-a schimbat nimic de la inceputul lunii. Mai trebuie rezolvate etapele din ultima fraza de mai sus.

Neoficial, Compania va da AC pe vechiul AM, asta e valabil pentru toate celelalte loturi, incepand de la Ogra, pana la Iernut si mai departe...
Problema este ca cei din Companie, ca sa nu piarda fondurile, doresc sa dea, defalcat pe portiuni de x km....
Curios ca unora li s-a cerut depunera documentatiei DTAC, mai nou PAC, pe doua portiuni/mai multe......iar altora li s-a cerurt sa prezinte, pe ce tronsoane / kilometri doresc sa incepe lucrarile, ... in ciuda faptului ca dupa Ogra, chiar si dupa Iernut, sunt loturi in apropierea Natura 2000, cat si alte probleme......exproprieri, stalpi, .....mai nou au aparuat si cateva caprioare,, :-)...
Sincer, nu stiu, ce procedura/solutie vrea CNAIR sa adopte.....dar acest tronson Ungheni-Cimpia turzii..... cred ca mai va dura cel putin 3 ani pana la darea in circulatie, ...asta e cea mai optimista varianta  pe care, cred ca si alti forumisti o imbratiseaza........
Nu am luat in calcul lotul Targu Mures-Ungheni, care cu siguranta nu va incepe decat anul viitor, ........
In ceea ce priveste lotul Ungheni Ogra, indiferent de mobilizarea pe care constructorul o doreste, ca sa faca receptia inainte de iarna ( aproxim. pana in noiembrie ), ...Compania va gasi motive ca sa amane termenul ...ca de obicei dupa perioada de iarna....

pentium10

#12447
^^^

Referitor la Sardu: Azi s-a redactat o adresa catre CNAIR prin care se clarifica faptul ca traseul ramane si se solicita doar PUZ pe zona dintre km 14 si 15. (informatie neverificata din mai multe surse)
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

alexbb

Astazi era activitate ceva mai intensa la Popasului, dar in special spre Bucuresti. La nodul de la Moara Vlasiei aseara aparuse un compactor, poate redeschid santierul si acolo. Spatiul de servicii de la km 17 avanseaza in pasi de melc :).

Tavi

Unde era agitatia la Popasului? Catre centura sau catre calea ferata? Multumesc!