Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

oneLess

Nici în zona zonelor de la Ploiești nu poate fi făcut viaduct? A făcut UMB la Olt de 1,69 Km în sub 2 ani. Ce ar însemna viaduct de 5..7 km, un an în plus la câmpie loc drep. Pot face și alții, Behtel a făcut. Sau le face gălăgie, din tunel nu se aude eșapamentele !

dumbravaandrei

Atat timp cat nu are cine sa verifice temeinic propunerile proiectantului, si sa-i combata aberatiile, nu, nu se va putea.

TibiV

Tot de la On The Road AK, zona Sanpaul:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GAC

singura optiune cu viaduct pe VP este ca A3 sa fie suspendata peste CF. trebuie doar vointa politica si asumare. umb termina in cel mult 3 ani.

horatiu.cosma

Sensul dus suspendat peste CF, iar sensul de întoarcere prin tunelurile dacice  :troll: .

mirceaeliade

Personal, cred ca e o falie imensa intre cum arata infrastructura actuala si cea a unei asa-zise "tari civilizate".  La noi se chinuie constructorii sa faca autostrazi in campie plata, si chiar si cei mai vanjosi constructori (aka UMB) au exact zero absolut experienta in a construi tuneluri.  S-a facut prin Buc la metrou ceva prin  explozibil si masini perforatoare, sau totul a fost prin decopertare?  Pana la proba contrarie, eu nu cred ca e o solutie care o vor vedea copii nostri, ci probabil nepotii nostri, aceea unde se fac tuneluri cu zecile de kilometri.  Daca in statiunea X proiectantul neserios cere la badjocura 10 km de tunel, iar una serioasa zice 5 km, eu zic ca noi ar trebui sa cerem de la primari permise cu 3 km unde se screme si primarul sa taie curtea cuiva sau parcarea unui hotel construit dupa ce s-a facut proiectul initial A3.  Asta e parerea pur personala, si care tare as vrea sa o vad contracarata de faptele din teren.  Poate invatam sa facem tuneluri cu A1, dar si acolo nu stiu daca sunt multi optimisti cu deschideri de tuneluri prin 2027 la cum arata PiSi1.  Aici pe A3 conform contractului nu poate licita nici un tunel inainte de 2025, dar tare mi-e ca oricum nu se va atinge nimeni de tuneluri [utile] mai lungi de 2-3 km inainte de 2030.

Fred

Quote from: dumbravaandrei on October 25, 2022, 10:28:02 AMAm intereactionat destul de mult, de-a lungul anilor cu toti primarii de pe Valea Prahovei, nu am auzit pe nimeni sa aiba ceva impotriva autostrazii, chiar dimpotriva.
Si toti presedintii de stat sustin pacea in lume  :lol: Da, in declaratii toti vor autostrazi pe VP, dar nici un primar nu a elaborat un PUZ in care sa fie rezervata o fasie de 30 de metri pentru autostrada - vor, dar sa fie pe langa, pe sub, prin tuneluri, pe oriunde altundeva. Da, sunt statiuni si nu le trebuie autostrada prin mijlocul statiunii, dar dezvoltarea haotica din ultimii 30 de ani e datorita si din cauza primarilor si a coruptiei lor, nu a grijii despre traseul viitoarei autostrazi sau macar o centura amarata. Dupa cum spunea cineva, astia de pe VP si ala de la Focsani sunt de acelasi fel, cancerul societatii.

dumbravaandrei

Fara suparare, dar sa bagi o autostrada pe o vale de munte cu pereti de peste niste sute de m, trebuie sa fii inconstient. Cel putin inconstient. Hai sa renuntam la aberatia asta. Te invit sa stai o zi in Sinaia, sa vezi cum se aude trenul sau in Predeal sau in Azuga. Si o cale ferata nu produce atat zgomot ca o autostrada.

reed

Sorin Grindeanu pe FB

A fost semnat astăzi contractul pentru finalizarea construcției Lotului Chețani-Câmpia Turzii, al Autostrăzii Transilvania!

Este ultimul lot care lipsește din tronsonul de autostradă care face legătura între Târgu Mureș și Cluj-Napoca.

Asocierea de constructori austrieci și germani are la dispoziție 420,34 milioane de lei (fără TVA) și 21 de luni (3 luni proiectare și 18 luni execuție) pentru a finaliza lucrările la acest lot al A3.

Pe acest lot vor fi construite:
- 2 poduri
- 7 pasaje
- un nod rutier (Chețani).

Construcția lotului Chețani-Câmpia Turzii (15,70 km) este finanțată din fonduri europene.


montaniardul

#31134
In sfarsit! A picat bine pentru ca proiectarea se face iarna, iar la primavara STRABAG poate sa demareze in forta lucrarile care pot fi terminate mai repede de termen asa cum am mai vazut.

mirceaeliade

QuoteMiercuri, 26.10.2022, CNAIR a semnat contractul pentru "Proiectarea și execuția Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 2A: Ogra – Câmpia Turzii, Lot 3: Chețani – Câmpia Turzii".
Antreprenorul acestui contract este Asocierea STRABAG SRL – GEIGER TRANSILVANIA SRL.
Durata contractului este de 3 luni pentru perioada de proiectare și 18 luni perioada de execuție a lucrărilor.
Durata de garanție a lucrărilor este de 120 de luni.
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-semnat-contractul-pentru-finalizarea-0

Sorinus

Cu tronsonul asta si ce face UMB, deci A3 continuua intre Ungheni si Poarta Salajului, eu am calculat cca 150km. Deci A3 in zona asta nu mai e un ciot, e coloana vertebrala a drumurilor din N Transilvaniei.

Kimi

^^^
1. Proiectarea ar trebui sa existe ca doar nu se schimba proiectul vechi
2. Iernile nu sunt "grele" in zona
3. UMB a intrat in teren la Nadaselu in ianuarie, in plina iarna.

Deci ma astept sa intre anul asta in teren macar la structurile incepute si la terasamentul pe care l-a pus Marcu.

DarkFranck

Da, cu o mobilizare bună am putea circula pe tronsonul Chețani – Câmpia Turzii la final de 2023, oricum cel târziu în vara lui 2024. Bine că scăpăm într-un orizont previzibil de cele 2 găuri rușinoase (alături de lotul cu tunelurile "pentru urși" de pe A1). În 2023 și 2024 se anunță multe inaugurări de A + DX în România. 
Fluctuat Nec Mergitur

Tavi

#31139
Quote from: reed on October 26, 2022, 10:47:24 AMPe acest lot vor fi construite:
- 2 poduri
- 7 pasaje
- un nod rutier (Chețani).

Construcția lotului Chețani-Câmpia Turzii (15,70 km) este finanțată din fonduri europene.
Număratoarea asta sună cam ca la Pristanda cu steagurile lui celebre... Nu mai zic că nodul Chețani este deja executat și funcțional. Da, ar mai fi la el supratraversarea bretelei de acces care este și ea cu pilele elevate și jumătate din rigle executate. Să notam aici cu indulgență podul de autostradă care supratraversează breteaua nodului Chețani. (timp de execuție lucrări ramase: 3-4 luni)
Mai departe către Câmpia Turzii urmează podul de autostradă care supratraversează E60 lângă Chețani, pod ce are deja grinzile pozate. Aici mai au rampe, supraarmare, suprabetonare, balustrade, hidroizolație, asfalt, marcaje rutiere, montaj aparate în rosturile de dilatație ... 2-3 luni cu indulgență.
Continuăm către CT si ajungem la podul pe E60 peste autostradă între Chețani și Hădăreni, identic și în același stadiu cu podul de la Luna (pile elevate, tablierul metalic în șantier, timp de execuție lucrări ramase: 3-4 luni).
Tot către CT, urmează pod de autostradă peste E60 cu o parte de grinzi pozate și celelalte în șantier (timp de execuție lucrări ramase: 3-4 luni).
Și ultimul pe lista de structuri este podul peste Arieș de la Luna. Și el cu ceva lucrări executate.
Total: 6 poduri sau pasaje. Nu 9. Și nodul Chețani e gata!