[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hefaistos

S-a mai spus, nu e o dilema tehnica ci politica
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

TVlad

#2041
L-am auzit pe Nicusor in multe ocazii raspunzind la intrebarile ziaristilor pe aceasta tema insa niciunul nu a pus problema constructiei partiale de la Ciurel la Uverturii. Nicusor a explicat intotdeauna ca problemele sint doua:

1. zona de protectia a bazinelor Apa Nova;
2. aducerea prin oras a traficul de tranzit A1-A2.

Continuarea pina la Uverturii nu ar incalca nici una din cele doua conditii. Sint curios ce ar avea de argumentat.

rocklee

Pun si eu o intrebare de nebucurestean ...oare aceasta strapungere aduce mai mult trafic in București ...decat drumurile  radiale   
De langa si largirea A1 la 3 benzii... :o  :| 

hefaistos

Nu aduce mai mult trafic.
Traficul de tranzit va "pleca" pe A0.
Dacă se va face doar pana la Uverturii, va ajuta în primul rand rezidenții din vestul Bucureștiului. Și va elibera Virtutii.
E încăpățânarea lui ND de a nu investi în infrastructura rutiera.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

oc7avian

@rocklee Discutând de străpungerea originală, pe scurt, da. Deoarece, cu sau fără radiale, dinspre A1 inițial mașinile tot pe aici ar lua-o până când se umplu și el, și Iuliu Maniu. Abia apoi ar migra către radiale, deși mai ocolit, dar cu timp de parcurs devenit mai scurt.

Iar străpungerea originală nu poate fi finanțată prin fonduri UE. Doar din bugetul PMB.

Evident, discuția corectă de viitor e un bulevard, care s-a petrecut și în paginile anterioare.

rocklee


panzer

Sunt 2 probleme separate si o fenta daca imi permiteti.

1. problema pasajului hobanat: poate fi usor legat de strazile din Militari: Dreptatii si Dezrobirii cum s-a mai discutat. Rezolva max din problemele S6.

2. problema Rosu-Chiajna-Militari Rezidence: din pacate nici cu penetratia facuta numarul acela mare de masini nu va avea cum sa intre in Bucuresti. Ei au 2 solutii: Trasnsport in comun de mare capacitate cu Bucuresti (tramvai) si legare de DNCB. Exact de asta nu se discuta.

3. Fenta: o sa intre traficul din A1 in Splai direct. Se rezolva foarte simplu: un semafor. Priviti in Chitila.

Idee creata de la un ascultator care a mai fost expusa: Prelungirea liniei 25 pana in Rezidence.

paullie

Am eu un prieten cu o idee si mai creata. Prelungit M3 cu aprox 4 Km si 4 statii (ca in poza) si acolo la intrare in Buc si un prak&ride macar ca la Arghezi.

Cum ar fi? O fi bine?



Vlad94

Sa stii ca extinderea M3 acolo e studiata de mult
https://clubferoviar.ro/extinderea-metroului-bucurestean/
QuoteEste vorba de proiectul Extensie M3 Păcii-Linia de Centură Vest. Proiectul constă în construcția la suprafață a două noi racorduri, sub forma literei Y, care vor porni din stația Preciziei. Cele două racorduri vor avea o lungime de 7,66 km (3,30 km aripa nordică și 4,36 km aripa sudică).

Racordul Militari-Chiajna va conecta actuala magistrală cu zona Militari Residence din Chiajna și cu Complexul Comercial Militari. Racordul va fi construit paralel cu linia de tren ce pleacă din centură către depoul Militari, va avea stație comună cu inelul feroviar (trenul metropolitan) în zona București Vest, apoi se va desprinde către est în direcția cartierului Militari Residence. Vor fi două stații supraterane: stația Autostrada A1 și stația Strada Osiei.

paullie

Aha. Din pacate asa cum era zicala aia cu M5 "peste 30 de ani aici va fi metroul dumneavoastra" asa cu prelungirea M3. Poate prinde fi-miu ca eu sigur nu mai apuc.

panzer

Stiam si de varianta cu M3, dar ca si acum multi ani cand s-a discutat prima data, preferam tramvai pentru ca are o sansa un pic mai mare de reusita fata de metrou.

Au cam murit oamenii care luau decizii de extindere Metrou. De batranete.

Din pacate si oamenii care se ocupau de tramvaie au fost inlaturati de Oprescu - cred ca cel mai ANTI tramvai primar al Bucurestiului. De fapt anti-bucuresti, ca nici cu restul STB-ului nu a fost prea darnic.

S6 se lauda maximum cu o refacerea strazii "Drumul Osiei". Iar 178 nu mai merge pana in Rezidence.

naivu

Cam prin 2019 m-am întâlnit în concediu cu un șofer de la STB și l-am întrebat dacă-i plac noile autobuze turcești luate de Firea. Mi-a răspuns că așa cum sunt sunt aur curat pt că Oprescu nu le-a cumpărat nici măcar un autobuz și nu mai aveau cu ce să circule.

Alexander

Quote from: Vlad94 on March 09, 2024, 09:55:20 PMSa stii ca extinderea M3 acolo e studiata de mult
https://clubferoviar.ro/extinderea-metroului-bucurestean/

Ideaa cu Y-ul si cu racordul mi se pare super creata. Mai faina ideea cu prelungirea liniei actuale. Nu stiu cati se bucura ca trebuie sa schimbe dupa 2-3 statii. La o adica mai bine ar face linie noua spre centru..

Mi se pare esential sa atraga oamenii cat mai departe de masina personala, totul sa fie cat mai "la botul calului"

dr4qul4

Y nu inseamna ca trebuie sa schimbi! INseamna ca unele trenuri vor merge intr-o parte, iar altele in cealalta. Pana la Y asiguri o frecventa mai buna. Spre capete, doar la jumatate.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

paullie

Surpriza ieri pe la 14;30 careva turba asfalt pe Amilcar Sandulescu. Nu cred ca era S6, turna de-a valma peste gropi fara nici o lucrare.