Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 6 Guests are viewing this topic.

TibiV

isantem, concluzie corecta...
Asa ca +1 de la mine... (te-am adus pe zero!... :)  )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

user201

@Danny550394
Mersi de info. Sper să nu am astfel de neplăceri legate de zăpezi.

laszlo.robert

#1682
O mica precizare despre M 35 ,semnalat mai demult de colegi.Licitatia a fost lansata in 25 oct. Cu deschiderea ofertelor in 10 dec.
A fost impartita in doua loturi:una de 5,4 km +drum legatura pina in Dn 47 de 5,3 km cu profil 2x1 ,care face acces direct la aeroportul din Debrecen.
A doua in lungime de 20,6 km.Pret de licitatie 77 mill €

c_alecs

Ma uit pe harta OSM si nu vad cum se face legatura pe autostrada intre A1 si A4 pe sensul Burgas - Edirne. Nu e realizata?

cezar-mario2012

Nodul de la Orizovo a fost realizat înainte de construcția A4 și nu avea decât conexiune cu direcția Burgas, se va face și aripă dinspre Burgas în viitorul apropiat, dar nu va ajuta pe nimeni. Dacă vi dinspre Romania, Girgiu, nu o să folosești lot 1. Ocolul de a merge pe autostradă de la Stara Zagora sau Nova Zagora nu se merită și vei folosi autostrada doar de la Dimitrovgrad.

TibiV

http://traficmedia.ro/ro/7867-reteaua-de-drumuri-taxabile-din-ungaria-se-modifica.html
Quote
Reteaua de drumuri taxabile din Ungaria se modifica
06.11.2015

  TSG-euroShell anunta ca de curand pe site-ul HU-GO au aparut informatii privind modificari la plata taxelor de drum din Ungaria, prin introducerea de noi segmente de drum ce vor fi supuse taxarii.
  In total sunt introdusi 252 km noi de drumuri taxabile, ultima modificare intrand in vigoare incepand cu 1 noiembrie 2015.

  Detalierea noilor portiuni introduse, dar si data la care au fost introduse le puteti gasi aici.

  Harta noilor drumuri taxabile din Ungaria, valabila de la 1 noiembrie 2015 o puteti vizualiza aici.
  Sistemul electronic de plata HU-GO cuprinde aproximativ 6.500 km de autostrazi si drumuri principale. De la 1 ianuarie 2015 numai urmatoarele sectiuni de drum raman netaxabile:
   • autostrada M31
   • urmatoarele portiuni din autostrada M0 :
     1. intre Drumul Principal/Main Route 1 si autostrada M5;
     2. intre austostrada M4 (Main Route 4) and autostrdada M3
     3. Podul Megyeri (sectiunea intre Main Route 11 si Main Route 2
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

__dir

#1686
A aparut ultima parte deschisa din A3 (Struma) pe gmaps, dar inca nu e rutat.

rizelgeorgel

Din harta prezentata mai sus arata ca afara de cateva sectiuni ale centurii Budapestei drumurile cu albastru SUNT CU TAXA. Ma insel eu?

raulbogdan23

Quote from: rizelgeorgel on November 07, 2015, 04:31:14 PM
Din harta prezentata mai sus arata ca afara de cateva sectiuni ale centurii Budapestei drumurile cu albastru SUNT CU TAXA. Ma insel eu?

Din ce am citit, da toate drumurile sunt cu taxa, dar cele cu albastru sunt pentru autovehicule cu masa totala mai mare de 3,5 tone, iar pentru autoturisme ai nevoie de vigneta doar pe autostrazi. Daca gresesc, sa ma corecteze cineva.

yetiman

#1689
Da, daca te incadrezi la categoria B2. Pentru D1 sunt doar cele cu rosu. [am sters pentru ca era valabil in 2014]



Asta e o harta editie 2015, dar nu are decat cu taxa (rosu) si fara taxa (verde).
Si, ATENTIE, unele zone care erau albastre pe harta din 2014 sunt acum cu rosu, deci taxabile.


CATEGORIILE DE TAXARE
Categoria de taxare D1: motociclete, vehiculele de transport persoane cu cel mult șapte locuri pe scaune (inclusiv conducătorul auto) ale căror greutate totală maximă admisibilă nu depășește 3,5 t și remorca acestora;
Categoria de taxare D2: toate vehiculele de transport persoane în afara categoriei D1 cu mai mult de șapte locuri pe scaune și autocamioanele și rulotele ale căror greutate totală maximă admisibilă nu depășește 3,5 t;
Categoria de taxare B2: autobuze;
Categoria de taxare U: remorcile vehiculelor incluse în categoriile de taxare D2 și B2, în cazul cărora autorizația se va achiziționa în baza numărului de înmatriculare a remorcii.

Astea sunt categoriile supuse la taxare prin e-vigneta. Transportatorii de marfa intra la alt sistem de taxare e-toll.

Cele mai bune informatii le gasiti aici
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

radudanutz

Are cineva idee de la Mako la Szeged sunt camere fixe pt vinieta sau ca la noi cu fiatul galben :) pe marginea drumului?

MNU

Conteaza daca sunt sau nu?

La asa distanta, daca insisti sa mergi pe autostrada, itit platesti taxa. Daca nu vrei sa platesti, mergi pe DN.

cezar-mario2012

#1692
 Rezumatul lunii octombrie cu lucrările din Bulgaria. Întâi cele mai importante știrii ale luni trecute:
1. Finalizarea autostrăzii A4 Maritsa (Orizovo-Kapitan Andeevo 117km), odată cu finalizarea lotului 1 Orizovo-Dumitrovgrad de 31,4 km. Această autostradă face legătura dintre A1 Trakya prin nodul de la Orizovo și granița cu Turcia din punctul de frontieră Kapitan Andeevo-Edirne. La finalizarea A0, A7 și cu autostrada Nis-Dimitrovgrad (Serbia), aceasta autostradă va deveni cea mai importantă cale de transport rutier dintre Asia și vestul Europei, fiind parte din culoarul IV PAN-European. Pentru noi această noua secțiune are foarte puțina importanță, cel mult pentru cei din zona de vest a Românie, Timișoara, Arad...și care vor să ajungă la Istanbul și mai departe. Pentru restul României este mai important culoarul IX, dar din păcate pe acesta nu se întâmpla mai nimic.

O filmare cu noul lot Orizovo-Dumitrovgrad:
https://youtube.com/v/2tiNs6bhy2A

2. Darea în folosință lotului 2 din A3 Struma, Dupnitsa-Blagoevgrad de 37 km, cu acești noi kilometri autostrada are acum în exploatare 86 km dintr-un total de 150 km.

O filmare cu autostrada A6-A3 de la ieșirea din Sofia (Lyulin) pana la ieșirea de la Blagoevgrad:
https://youtube.com/v/MA3R-SPXJKE

3. Darea în exploatare a lotului 1 din Centura de Vest a Sofiei și începerea lucrărilor pe lot 2. Lot 1 are 3 km și face legătura dintre A6 și se termina la podul peste râul Kakach, iar lot 2 începe de la acest pod și se termina la intersecția cu A0/A7.

https://youtube.com/v/V33YWvPn8NU

MENȚIUNE: niciun obiectiv din cele date în exploatare nu sunt în totalitate finalizate, mai sunt de executat lucrări minore pe A4 lot1, A3 lot 2, montat parapeți, parcări și lucrări în afara carosabilului. Niciun spațiu de serviciu nu vor avea toaletă, numai parcare. Pe lot 1 din CVS aceste lucrări sunt mai mari, doar calea principala fiind finalizată în totalitate, dar se avansează destul de repede și se mai lucrează la eliminarea semaforului de la intersecția cu strada Filipovsko, aceasta intersecție se va desființa, lăsând culoar liber pentru fluxul nord-sud.

Acum alte informații:
1) A0 CNS 16.5 km, se lucrează destul de intens, dar nici-o șansă să fie terminată până la 31 decembrie 2015. Două noduri se fac pentru drumuri care nu exista încă. http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=42.734279&lon=23.377876&z=13&m=b






2) A1 Trakya (Sofia-Burgas 360 km)- se continuă lucrările de reparație capitală pe unele secțiuni mai vechi, anumite porțiuni au fost deja finalizate și a fost semnat contractul pentru modernizarea nodului cu A4 de la Orizovo, creându-se și legătura pe direcția Burgas-A4;



3) A2 Hemus (Sofia-Yablanits și Belokopitovo-Varna 166km din 418 km) - o parte din lucrările de reparație capitală s-au finalizat, iar altele sunt în derulare. Referitor la licitația pentru lot 1 și 2, secțiunea dintre Yablanitsa și Plevna/Locech nu se aude nimic, dar s-a lansat licitația pentru supervizarea lucrărilor la aceste loturi. Deci posibil să meargă mai departe și cu licitația de construcție.

Secțiune modernizată lângă Shumen:


Secțiune modernizată lângă Sofia:


4) A3 Struma (Pernik-Blagoevgrad și Sandarsky-Kulata 86 km din 150 km, iar 24 km în lucru) - licitația pentru lot 3.1 Blagoevgrad-Krupnik este în desfășurare, contestația lui Strabag a fost respinsă și au fost eliminați din competiție. Cei rămași au fost invitați să prezinte ofertele finale de preț până pe 27 decembrie 2015. Constructorii lotului 3.3 Kresna-Sandarsky au inceput mobilizarea în teren cu amenajarea bazei și delimitarea traseului.




5) Restul de autostrăzi A5 Cerno More, A7 Kalotina și A8 Ruse-Veliko Tarnovo așteaptă vremuri mai bune. Singura care are șanse mai mari de a se face este A7 Kalotina, deja s-au dat impulsuri dinspre UE pentru a se face această autostrada mai ales acum după finalizarea autostrăzii A4.

6) DX Vidin-Botevgrad - lucrările la centura Montana sunt pe final și până la sfârșitul anului va fi finalizată.


Poza este din 7 octombrie și nu este relevantă, lucrările sunt mult mai evoluate.

7) Dx Ruse-Veliko Tarnovo-Makaza/Svilengrad - singura lucrare ce se execută pe acest traseu, momentan, este ocolitoarea orașului Gabrovo, dar nu pare a fi la nivel de DX:


Aceasta este o secțiune finalizată din centura orașului Gabrovo:


8) Centura de Vest a Sofiei - an început contrucția lot 2 râul Kakach- A0/A7, termenul de finalizarea acestei secțiuni de 5 km este sfârșitul lunii august 2015. Secțiunea are trei noduri și doua pasaje.



Câteva mențiuni de făcut referitor la aceste noduri:
Nod CVS-Bl. Stefansson


Nod CVS-A0/A7


Aceste doua noduri sunt proiectate pentru drumuri care încă nu exista, Bl Stefansson nu exista momentan, probabil va fi construit ulterior, iar nodul cu A0/A7 va fi construit complet, adică și cu aripioarele ce vor fi necesare pentru viitoarea A7.  Vad ca UE finanțează și viziuni, nu numai cei mai ieftin. Noi construim C.B, C.Ploiesti sau C.Brasov cu sensuri giratori idioate și intersecții criminale :lolz:


Harta cu proiecte de autostrăzi și drumuri expres, este mai veche din 2011 sunt multe lucrări finalizate, dar este bună de o imagine de ansamblu:


Imagini și informații preluate de pe www.api.bg www.ncsip.bg și SSC Bulgaria.

cezar-mario2012

#1693
 Bulgarii se pregătesc să semneze al doilea contract pe noul exercițiu financiar 2014-2020, este vorba de lot 3.1 din A3 Struma secțiune cuprinsă între Blagoevgrad și Krupnik. Ieri 16 noiembrie 2015 NCSIP, instituția ce se ocupa cu licitațiile importante de infrastructura a desemnat ca câștigător al acestui lot pe consorțiul ,,AM Struma 3.1"(format din Agromah, AB, Hidrostroy, Ptnitsa Plovdiv Grup, Ptnitsa Plodiv și Albe Consult). Contractul a fost adjudecat cu 100 punct, prețul de adjudecare este de  139.021.499,92 leva fără TVA, iar prețul maxim pentru lucrări neprevazute nu trebuie să depășească 154.999.999,92 leva fără TVA. Acum sunt în perioada de contestație, dar nu cred că va fi contestat, următorii clasați au avut doar 86 puncte la calificare. Acest lot 3.1 din A3 Struma are 14.6 km inclusiv tunelul  Zheleznitsa, care este licitat separat. Contractul de construcție al Lotului 3.1 are dor 12.6 km. Tunelul Zheleznitsa se licitează separat, acesta va avea 2 km și este deja în faza avansată a licitației. Posibil ca până la sfârșitul anului să fie atribuit și acesta.



  ,,Design and build of Struma Motorway, Lot 3.1

Upon acceptance of the work of the commission appointed for the conduct of the restricted tender procedure with subject: "Design and build of Struma Motorway, Lot 3.1", "AM Struma 3.1" JV has been appointed as a contractor for this tender.
The Accepted Contract Amount as offered by the participant is to the amount of BGN 139 021 499,92 excluding VAT. The Accepted Contract Amount is the price for the implementation of the tender.
The Maximum Contract Price offered by this participant is to the amount of BGN 154 999 999,92 excluding VAT. The Maximum Contract Price is the upper limit determined in accordance with the Public Procurement Law which cannot be exceeded and includes provisional sums and contingencies as per the Contract.
16.11.2015 "

Sursa www.ncsip.bg

cezar-mario2012

#1694
 Pentru cine este interesat o să postez planșele cu varianta cea mai votată după dezbaterea publică a viitorului traseu al lotului 3.2 di A3 Struma (Krupnik-Kresna), aceste planșe au aparut pe SSC Bulgaria.

Lotul 3.2 în asamblu:


Planșe de detaliu:



Pentru o imagine mai mare am pus linkul la SSC Bulgaria http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=128647834&postcount=15625

Se vede ca vor merge în cea mai mare parte pe traseul actualului DN, aceasta implica o modernizare, dublare și optimizarea actualului drum pentru al aduce la un standard de autostradă montana, din ce am înțeles limita de viteză pe acest traseu va fi de 80-110 km/h. Se observă, din planșe, soluțiile alese sunt de îndulcirea traseului cu viaducte și tuneluri, dar și porțiuni unde sensurile sunt despărțite și denivelate  destul de mult.
Dacă acesta va fi traseul DN între Krupnik și Kresna va fi închis mulți ani, iar circulația către Grecia va fi deviata pe rute alternative.