News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: ion59 on January 03, 2017, 09:44:39 PM
E un guvern nou, trebuie asteptat o perioada sa-si arate "potentialul". Apoi, poate fi judecat.
Mda...
Cam ca in cazul in care "a facut o depasire neregulamentara" si a intrat pe contrasens "omorand x cetateni care circulau regulamentar...  :(
Asteptam "o perioada" ca sa vedem daca are sau nu pile la Parchet. Daca nu are, la instanta.

Quote from: ion59 on January 03, 2017, 09:44:39 PM
In plus, cred ca are un avantaj fata de precedentul. Sustinerea parlamentara, cu care poate schimba legislatia asta care da multe batai de cap.
Aici iti dau total dreptate...

Dar... In plus...
Noul ministru de Finante este singurul care are creierii la el...
Nu sunt absolut deloc "fan" al "partidului/gastii, dar omul ala are mai mult bun simt decat tot partidul la un loc...
Pentru mine, nominalizarea lui este singura veste buna - nu este genul care sa dea banii de autostrazi pentru ajutorarea șocătelor maro cu un picior olog...
Dar nu stiu daca va rezista.

Restul "corului"...
Bleah....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

#7801
Quote from: dr4qul4 on January 03, 2017, 06:23:11 PM
Nu, il compar cu un om care in Noiembrie spunea ca anul acesta deschidem Pana in Petricani (desi era vorba de Popasului) si care promitea 150 de km pentru anul viitor (in plus fata de LD2) si multe alte baliverne care nu aveau nici un suport real!

Stati sa vedeti ce chestii profi debiteaza prietenii colegului @dr4qul4 prin fituica numita programul de guvernare: http://www.cdep.ro/pdfs/oz/Program%20de%20Guvernare.pdf

De la pagina 105 incolo (in paranteza notele mele):

"Finalizarea autostrăzii Lugoj-Deva. Perioada: 2017. (!)
Autostrada Sibiu-Piteşti. (fara termen)
Finalizarea Autostrăzii Transilvania Comarnic – Braşov. Perioada: 2017 – 2022. (Hopa, asta are termen asa ca CoBra revine in forta si ia fata PiSi)
Finalizarea autostrăzii Sebeş – Turda. Perioada: 2017 (!)
Drumuri expres: Ploieşti-Buzău, Buzău – Focşani, Focşani – Bacău, Bacău – Paşcani (deci byebye autostrada)

Etc, va las pe voi sa comentati mai departe. Pe mine m-a luat deja somnul, asa ca ma duc la culcare. Asa patesc de fiecare data cand citesc povesti din astea de adormit electoratul.

vancouver

As remarca totusi, ca este de departe cel mai complex program de guvernare de pana acum pe domeniul transporturi. De obicei aveam 1-2 pagini generale. Departe de mine de a sustine partidele care vor guverna acum. Am vrut doar sa remarc acest aspect, al complexitatii.

De asemenea remarc faptul ca, desi poate mult din ce scrie acolo e copy-paste, cel putin la nivel de teorie, este cam ce ne dorim si noi pe aici. Sper sa renunte la a promova vreo idee de jaf pe față, gen concesiune-PPP pe CoBra. Sau vânzare a CFR Marfa pe repede înainte către GFR.

Au tot ce le trebuie servit pe tava de guvernarea anterioara, la nivel de legislatie, deblocare de proiecte, proiecte pornite ca SF+PT si desigur trebuie completata lista cu proiecte noi, care sa asigure absorbtia fondurilor UE, care trebuie pornite urgent. Din partea mea, sa fie si Bucuresti-Alexandria - care, la modul cel mai serios, oricum trebuie facuta.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

GDPR

Asa este, au facut copy&paste la greu de prin MPGT dar nu au reusit sa le treaca si prin filtrul gandirii. Termenele fanteziste pentru proiectele aflate deja in executie spun foarte multe, asa ca sunt 2 variante: fie nu e niciun specialist in pesede, ori Buse&Homor au reusit sa-l prosteasca pana si pe marele Dragnea cu termenele lor. Imi place si ca au preluat prostia cu Transfagarasanul. Keep going guys!

dr4qul4

#7804
Ar trebui sa discutam strict despre ministrul Transporturilor. Si mai rau ca Buse, chiar nu are cum sa fie.
Buse nu a fost prost, dar a intarziat celelalte proiecte (vezi A7 si DNCB) doar pentru a fi sigur ca, oricine ar veni la guvernare, nu va putea face nimic altceva in afara de PiSi.

Pe A7, avem licitatie pentru SF, pregatita 1 an de zile si contestata si suspendata inca dinainte de depunerea ofertelor.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Granata06

Pe principiul....eu nu am promis nimic

Ministrul desemnat al Transporturilor, Razvan Cuc, a primit avizul comisiilor de transport (vot 37-13)dupa o audiere fulger in care i s-au pus 6 intrebari, dar a fost lasat sa dea doar 3 raspunsuri. In prezentarea sa, Cuc a enumerat ca prioritati majoritatea proiectelor si initiativelor din Masterplanul de Transporturi, document strategic aprobat deja prin hotarare de guvern, pe care a declarat ca il va trimite spre aprobare prin lege in Parlament in primul trimestru.

Referitor la unele proiecte de infrastructura rutiera si feroviara mature (deja in implementare), dar care nu se gasesc pe lista sa de prioruitati, acesta a declarat ca nu le va uita in sertar.

La final, intrebat cati kilometri de autostrada vor fi inaugurati in 2017, ministrul desemnat a raspuns: "Nu promit nici un km de autostrada".

Intrebat despre lansarea licitatiilor pentru constructia autostrazii Sibiu - Pitesti in 2017, acesta a declarat ca intai trebuie asteptata finalizarea studiului de fezabilitate pe toate cele 5 tronsoane, desi pe cele din capete studiile geotehnice sunt deja finalizate.

Intrebarile au fost adresate de parlamentari din coalitia de guvernare, dar si de catre reprezentantul USR.

sursa: hotnews.com

GDPR

Buse, Costescu si Sova erau mari specialisti pe langa Cucu asta.  :welcome: Sau poate ca omul deja stie cati bani va primi pentru autostrazi.

vancouver

Bai tot e mai bine ca in alte vremuri: AVEM UN MPGT. Si toti il iau acum ca un manual, il invata pe de rost, isi dau pe ici pe colo cu parerea. Corespunde stilului de invatamant tembel romanesc, de invatare pe de rost si redare in fata clasei sau in teza.

Pana cand o sa apara o generatie de romani care sa invete dupa un sistem de tip "analizare probleme noi si cautare solutii" o sa mai dureze vreo 70-80 de ani, asa ca sa zicem "multumesc" UE ca a insistat cu acest MPGT, care se pliaza pe stilul nostru de gandire "prin recitire" (=copy-paste).
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

TibiV

http://www.hotnews.ro/stiri-politic-21509856-ministrul-transporturilor-razvan-cuc-nu-promit-nici-kilometru-autostrada.htm

Quote
Intrebarile au fost adresate de parlamentari din coalitia de guvernare, dar si de catre reprezentantul USR.

Catalin ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

#7809
da...e bine macar atat....si oricat ar vrea ei sa aduca modificari MPGT , nu o vor putea face fara acceptul UE

totusi ...la audierea de astazi i-as da un 4 ....a stiut ca avem ceva loturi mai avansate ( Sebes-Turda si Lugoj-Deva ) , dar e destul de jalnic ca pt o persoana care a fost secretar in Min.Transporturilor sa dea raspunsul de mai jos ( dupa debarcarea sa nu s-a mai inaugurat nici un km de autostrada ):
"Una dintre problemele majore din domeniul Transporturilor este lipsa unei infrastructuri rutiere adecvate. Avem, la ora actuală, mai puțin de 700 km de autostradă și mai puțin de 150 km de autostradă în construcție. Transportul feroviar este și el într-o degradare accentuată. În cazul transportului maritim și transportului fluvial, acestea au rămas încă exploatate sub posibilități", a menționat Răzvan Cuc.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

CU-CU...CU-CU

In exploatare (km reali, nu km de numerotare) incepand cu ultima inaugurare din 23.12.2015:
A1: Bucuresti-Pitesti 109,66 km (include Pitesti bypass)
A1: Sibiu-Sebes-Orastie-Simeria-Deva 132,43 km
A1: Dumbrava-Timisoara-Arad-Nadlac 145,97 km
A2: Bucuresti-Cernavoda-Medgidia-Constanta 203,00 km
A3: Bucuresti/DNCB-Ploiesti 56,29 km
A3: Campia Turzii-Gilau (Cluj vest) 52,00 km
A4: Constanta bypass 22,20 km
A6: A1-Centura Lugoj 11,40 km
---------------------------------------------------------------------
TOTAL KM REALI IN EXPLOATARE: 732,95 km
** cei aproximativ 2 km din A11 (Arad bypass) sunt contabilizati in cadrul A1
---------------------------------------------------------------------
A1: 388,06 km din total 576,13 km, 67,35%
A2: 203 km din total 203 km, 100%
A3: 108,29 km din total 614,44 km, 17,62%
A4: 22,20 km din total 82,20 km, 27%
A6: 11,40 km din total 273 km, 4,18%
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Harry

^^ de unde 82 km pt A4 o.O

NGC

#7812
Sa va dau prima stire buna pe anul asta? Probabil ca cei din zona respectiva se vor bucura.

laszlo.robert


Ionut

Quote from: Harry on January 04, 2017, 01:48:36 PM
^^ de unde 82 km pt A4 o.O

Este o cifra aproximativa pentru A4 intre zona Ovidiu si Vama Veche.