Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 9 Guests are viewing this topic.

JUVENTUS_1

#4350
Eu cred ca indiferent daca se face autostrada sau drum expres, acest nou drum nu va prelua tot traficul de pe celelalte drumuri paralele...ele tot vor ramane circulate, ce-i drept, cu mai putine masini.
Cei care merg in localitatile invecinate, cu siguranta nu vor intra pe autostrada, ci vor merge tot pe drumurile de acum.
Daca se merge pe ideea ca se va prelua tot traficul, pai atunci dupa construirea A-ului sau DX-ului, sa le desfiintam pe cele actuale...sa facem teren agricol din ele...sa cultivam ceva...zic si eu.😂
Deci trafic va ramane si pe cel existent, ca doar nu toti de pe E85-DN2, se vor urca pe A7.
Poate estima cineva care vor fi valorile de trafic (in procente) DN2 vs. A7 dupa finalizarea coridorului Ploiesti-Pascani? 20%-DN2 vs. 80%-A7 e realista predictia?

Dau un exemplu...daca cineva pleaca din Adjud si vrea sa mearga la Marasesti, credeti ca va folosi DN2 sau A7?
The order of my priorities according to my own interest: 1.A7; 2.A13; 3.DX Bacau - Piatra Neamt; 4.A8; 5.Other.

naivu

#4351
Nu m-as mira sa iasa totusi autostrada, in diferent de necesitatile locale. Cei care conduc Europa si ne platesc o buna parte din costuri au probabil in plan extinderea in Ucraina si RepMoldova, situatie in care A7 va fi continuata pe la Cernauti si Lvov pana la capatul autostrazii poloneze A4. Asa ca ma indoiesc ca A7 nu va duce la vama Siret si se va infunda in Radauti sau intr-o conexiune Suceava-Botosani!

TibiV

^
Pai topicul asta se numeste "Autostrada A7 Ploiesti-Bacau-Siret"...

Nu are cum sa se "infunde". Ar fi ca si cum A1 s-ar termina la Arad sau la Pecica, nu la Nadlac...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ValiCatargiu

Toți indicatorii sunt în favoarea variantei Pașcani - valea Siretului până la Dumbraveni - Verești unde se va descărca o bună parte din trafic pe direcția aeroport internațional Salcea și Botoșani. Apoi DX-ul va continua pe valea Sucevei spre Suceava - Siret. @Kimi are dreptate cu varianta lui de traseu.
1. Calea ferată dublă (Bucuresti - Vicșani) parcurge tot valea Siretului.
2. E mult mai simplu și mai ieftin față de varianta cu dealurile mari pe direcția Fălticeni (pana la nodul Dolhasca sunt maxim 20 km).
3. Valea Siretului are multe orășele mici sau comune cu activitate industiala pe traseu: Pașcani, Dolhasca, Vorona, Tudora, Dumbraveni, Verești.
4. Rezolva parțial și problema drumului care este și va fi tot mai aglomerat pe E58 Botoșani - Suceava.

Senerslav

Locuiesc in zona Falticeni si credeti-ma ca este un trafic infernal pe E85, si datorita lipsei unei V.O. , cand faceam naveta la liceu eram bara la bara clasic...in 15 minute parcurgeai aproximativ 3 km. Ganditi-va ca tot traficul cargo inspre si dinstre SV si BT se face prin falticeni, bulevardul de la intrare e vai de mama lui, poti circula doar pe o singura banda se sens, cealalta fiind ocupata cu masini parcate. saptamana trecuta am vazut si am numarat 6 tiruri care stateau aproape de centrul orasului la un  amarat de semafor (langa catedrala) . singura strada din tot orasul unde se poate circula mai decent este strada Sucevei reabilitata cu cativa ani in urma dar care nu poti circula cu peste 60 km/h la cate guri de canal sunt din metru-n metru....de zici ca le au plantat acolo.

Archi

Si eu consider ca autostrada/drumul expres trebuie facuta pe Valea Siretului, in primul rand fiindca este cel mai accesibil si scurt traseu din Pascani spre vama Siret, deci ar trebui sa coste cel mai putin pe aceasta ruta. Referitor la Falticeni, foarte mult trafic care acuma tranziteaza orasul se va muta pe autostrada, iar cu economiile facute de un traseu al autostrazii fara obstacole de relief se poate construi o centura la rang ed DN la Falticeni si se poate reabilita (eventual cu corectii de curbe si scos in afara localitatii unde se poate) DJ208 Falticeni-Dolhasca pentru a oferi Falticeniului un acces rapid la autostrada (circa 25 de km pe DJ208 ceea ce este mai mult decat decent)

tudor

^
Dimpotriva, eu consider va A8/DX8 ar trebui sa mearga pe valea Moldovei si sa treaca prin vestul Falticeniului.
Iar in loc de o dublare a DJ208 (care face fata foarte bine traficului local) cu aceeasi suma (distanta mai mare dar relief mult mai acesibil) s-ar putea scoate DN2E in afara localitatilor intre Cornu Luncii si Paltinoasa
O astfel de alegere ar atrage si ar scurta traficul din vestul judetului Suceava, sau chiar mai departe: A8/DX8 este pe valea Siretului este cinutil pe directia Iasi-Campulung insa poate fi utilizat pana la (vest de) Falticei daca trece pe acolo.
A8/DX8 ar trebui sa ajunga capatul sudic al (noii) centuri de la Suceava. Directia Siret-Ucraina va folosi noua centura, iar pentru aeroport si Botosani va va trebui construit un nou drum expres




Powered by API/PUM imgur uploader

dr4qul4

A8 va trece pe la Pascani. De acolo nu prea mai ai cum sa intri pe Valea Moldovei. Poti merge doar spre Nord si de acolo ori continui pe langa Siret, ori o iei pe Valea Sucevei.  Tinand cont ca sunt si vreo 3 baraje pe Siret, cred ca se va alege o varianta intre cele 2 vai.
Autostrada trebuie facuta pe traseul cel mai scurt si cel mai accesibil, si sa deserveasca cele 2 orase principale (SV si BT) si traficul de tranzit (vama Siret). Ca va fi nevoie si de upgradeuri ale drumurilor actuale, sau chiar noi drumuri de legatura, asta e alta poveste.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ghrt

Oricum mi se pare o alegere greşită să duci traficul de A7 (din)spre vama Siret pe centura Sucevei sau a altui oraş. E foarte bine că au centură, dar A7 are un alt rol. Şi cum nu se vor face mai multe variante, ci una singură, trebuie să deservească şi SV, şi BT, şi aeroportul, şi legăturile spre Iaşi ale celor 2 localităţi, iar pt traficul de lung parcurs să fie iarăşi aproape de optim.
Cont (aproape) inactiv.

JUVENTUS_1



Se lucreaza la aplicarea marcajelor pe bratul vestic Nicolae Balcescu - Magura.

Powered by API/PUM imgur uploader
The order of my priorities according to my own interest: 1.A7; 2.A13; 3.DX Bacau - Piatra Neamt; 4.A8; 5.Other.

adrian-FSB


danpandrea

Pe mine încă mă traumatizează faptul că a durat 2 ani pentru a stabili câștigătorul SF pe Ploiești - Pașcani. Așadar, cu un SF+PT realizat înaintea licitației pentru construire, avem șanse să avem parte de mai puține solicitări de clarificare, contestații și alte lucruri care pot duce la întârzierea desemnării unor constructori?

horatiu.cosma

Nu are nicio legătură numărul de clarificări/contestații/întârzieri la licitații cu faptul că se face SF sau SF+PT.

miahi

^Cred ca @danpandrea se referea la licitatia pentru executie. Daca avem PT disponibil, in teorie, nu ar trebui sa decurga mai repede, fata de una cu un SF praf (ca multe de pana acum ) ?

horatiu.cosma

Sunt speculații. Există SF-uri bune și PT-uri proaste, SF-uri proaste și PT-uri bune, nu există calea magică prin care autostrăzile se fac doar fiindcă se merge pe o variantă sau alta. Proiecte brici au mers și pe FIDIC Galben și pe Roșu, la fel și invers. Soluția general valabilă în ambele situații e să se realizeze activitățile de pe contract serios, profesionist, în teren și fără rabat de la calitate. Și atunci proiectele se întâmplă.