Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cutter

Ba da, dar nu e nevoie de ea. Masterplanul științific zice că e ok pe nord așa cum e.

(Evident, o aberație. Am cerut de foarte multe ori corectarea ei, să vedem dacă are vreun efect.)

MNU

Quote from: pasadia on October 07, 2014, 11:33:45 PM
QuotePoziția lor:
- A0 e prea scumpă

Si acum vine intrebarea de baza: A0 nu e finantabila cu bani europeni?

Ba da, dar atunci nu raman destui pentru Sibiu-Brasov-Bacau.

dr4qul4

Cutter ești fenomenal! Bravo tie.
Eu nu sunt nici pe departe religios, dar am zis de câteva ori Doamne ajuta! la Ștefănești!
E bine ca au trecut intr-un document atât de important ca centura de Nord e deja DX când in realitate mai au cam 70-80% pana acolo!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

cricric

#1398
Ziceau "transportatorii" ca nu e nevoie de autostrada Brasov-Bacau, cica se reabiliteaza DN-urile existente si e ok.
Intreabarea lu' SaseCai pentru boboci: De Targu Mures-Iasi e nevoie sau si aici e destul daca se reabiliteaza DN-urile existente?

teocharis

intrebare de gaga:
evident ca e nevoie de Tg-Mures Iasi asta va ajuta toata Moldova nu doar sudul ei.

laszlo.robert

S-au pierdut 4 ani,degeaba(omul sarac daca are o , pina se gindeste din care parte s-a o taie ,se mucegaieste),
Din ce-a ce se pierde din finantarea 2007-2013 trebuia deja terminat Sibiu-Pitesti si cel putin A0 sud.
Acum prioritatile erau altele,se putea linistit cere finantare Europeana si pe Ploiesti-Brasov,in loc de circul cu Vinci cit si pe Gilau -Bors.
Ministrul Rus viseaza ca nu avem nevoie de banii Europeni,abia reusim asigurarea cofinantari de 15%,nu sa le facem toate singuri!

teocharis

Quote from: laszlo.robert on October 08, 2014, 08:46:55 AM
Ministrul Rus viseaza ca nu avem nevoie de banii Europeni,abia reusim asigurarea cofinantari de 15%,nu sa le facem toate singuri!

te dezamagesc, nu reusim, anul asta s-a taiat masiv de la co-finantari!

alecu26

pe acel concurs de proiecte s-ar putea face urgent o aplicatie pentru podul peste Tisa la Sighet si noul pod peste Prut.

Acum e din ce stiu, licitatie pentru SF la amandoua. Posibil la podul peste Tisa sa fie ceva mai inaintata procedura.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

MNU

Quote from: alecu26 on October 08, 2014, 09:00:16 AM
pe acel concurs de proiecte s-ar putea face urgent o aplicatie pentru podul peste Tisa la Sighet si noul pod peste Prut.

Acum e din ce stiu, licitatie pentru SF la amandoua. Posibil la podul peste Tisa sa fie ceva mai inaintata procedura.
^^
QuoteThe MAPs will only cover projects that are pre-identified in Annex I of the CEF Regulation. These are mainly:

•cross-border projects (rail, inland waterway, road), projects to tackle bottlenecks (rail and inland waterway), port and airport connections and motorways of the sea (MoS) projects along nine core network corridors;
other core network projects (rail, inland waterway, cross-border road, ports);
•horizontal priority projects that implement: telematics applications for all modes (particularly ITS, ERTMS, RIS, VTMIS), SESAR,  new technologies, multi-modality, safety, security, MoS.

Sursa: http://ec.europa.eu/transport/themes/infrastructure/ten-t-guidelines/project-funding/work-programmes_en.htm

nirolf

Quote from: cutter on October 07, 2014, 11:27:03 PM
@pasadia

Am adus de cel puțin 10 ori în discuție problema ocolitoarei Bucureștiului, intenționat am lăsat vag dacă e A0 sau CB.

Poziția lor:
- A0 e prea scumpă
- CB Nord e ok așa cum e

Am obținut măcar promisiunea de la AECOM că vor încerca să modeleze limitările de capacitate (intersecții la nivel, limite de 30km/h, treceri de pietoni) de pe CB pentru că în prezent ei au conectate magic pe 2 benzi (ca și cum ar fi DX) cele trei autostrăzi A1, A2 și A3 și practic acest "link" e rezolvat în Masterplan de la sine, ceea ce în practică e complet fals.

Dacă AECOM poate face o astfel de tâmpenie în Masterplan, ce-i va opri pe politicieni să declare că țara e de fapt plină de DX-uri și nu ne mai trebuie autostrăzi? Gândiți-vă la asta când susțineți că există un normativ și sigur nu se vor transforma DN-uri în DX-uri peste noapte!


adiarc

Ii va opri comunitatea europeana.Nu-ti fa probleme.Deja ( pe thread-ul Master Planul de Transport ) , au aparut documente postate de Cutter , in care angajamentul de a finaliza fostul coridor IV , este la fel de ferm , pana in 2020
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

stangabriel

In dezbaterea de ieri parca ministru nostru Prieten era in campanie electorala,sustinand nationalismul extrem,asta fiind si tema campaniei de anul acesta. Deci sa avem rabdare(cativa ani) si sa fim optimisti.

Kidu

Acest ministru Rus mi se pare de o nesimtire incredibila.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

Eu nu inteleg de ce e A0 scump?
Are 100 de km. Chiar daca sunt multe noduri si pasaje, este totusi la campie, si nu trebuie sa facem decat jumatate. In plus vorbim doar de 2 benzi.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024