News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dan_c

#4290
link: http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-20323423-harta-interactiva-stadiul-lucrarilor-fiecare-autostrada-din-tara-care-sunt-tronsoanele-planificate-fie-deschise-pana-finalul-anului.htm

Autostrazi in lucru - iulie 2015

In momentul de fata in Romania se lucreaza efectiv la aproape 177 km de autostrada, iar Compania de Autostrazi spera sa deschida traficul pe inca 40 de km pana la finalul lui 2015, asta dupa ce in urma cu doua saptamani s-a deschis traficul complet pe tronsonul de la Arad la granita cu Ungaria, potrivit informatiilor obtinute de HotNews.ro. Daca totul merge conform planurilor, pana la finele anului soferii ar putea circula neintrerupt pe autostrada de la Nadlac (granita de vest) si pana dupa Lugoj. Practic, autoritatile spera sa deschida Lotul 2 al autostrazii Timisoara - Lugoj, la pachet cu cei 10 km de langa Lugoj care sunt gata din 2013, dar care au stat nefolositi pentru ca se opreau direct in camp, si inca 15  km din Lotul 2 al autostrazii Lugoj - Deva.

Ce autostrazi sunt planificate sa fie deschise traficului rutier in 2015:

La solicitarea HotNews.ro, reprezentantii CNADNR au transmis ca pana la sfârșitul anului 2015 se estimează deschiderea traficului pe inca 40,6 km de autostrada dupa cum urmeaza:

- Autostrada Timișoara - Lugoj, lot 2 (întreg lotul) - 25,6 km

- Autostrada Lugoj - Deva, lot 2 (pe o lungime de 15.075 km, până la nodul rutier Margina)

"Deschiderea Autostrăzii Timișoara - Lugoj, lotul 2 va permite implicit și deschiderea integrală a Autostrăzii Lugoj - Deva, lotul 1 (de la km 0+000, la Nodul Balinț, aproximativ 10,1 km)", mai sustin autoritatile, facand referire la bucata de 10 km care e gata inca din 2013, dar a ramas nefolosita pentru ca se oprea brusc in camp.

Practic, daca lucrurile vor merge conform asteptarilor lansate de autoritati si adaugam si cei 11,8 km inaugurati in urma cu doua saptamani pe autostrada Arad - Nadlac, la finele lui 2015 ar putea fi contabilizati 52,4 km de autostrada deschisi traficului.

STADIUL AUTOSTRAZILOR AFLATE IN EXECUTIE


A1 Timişoara – Lugoj Lot 2:   80,39%;


Autostrada Timisoara - Lugoj, Lot 2
Autostrada Timisoara - Lugoj, Lot 2
Foto: Hotnews
Stadiu financiar: 50,17%

Lungime: 25,6km

Cost:  cca. 96.4 mil. Euro fără TVA.

Constructor: Tirrena Scavi

Termen contractual de finalizare: iulie 2016


A1 Lugoj - Deva Lot 2:    17,07%


Stadiu financiar: 21,00%

Lungime: 28,75 Km

Constructor: JV Salini Construttori SpA (Impregilo SpA) / Secol SpA

Valoare contract: 562.73 milioane lei

Termenul de finalizare: mai 2016



A1 Lugoj - Deva Lot 3:    20,05%;

Autostrada Lugoj - Deva (loturile 2,3,4)

Stadiu financiar: 20,58%

Lungime: 21,14 Km

Constructor: JV Teloxim Con SRL / Comsa SA / Aldesa Construcciones SA / Arcadis

Valoare contract: 579.92 milioane lei

Termenul de finalizare: mai 2016


A1 Lugoj - Deva lot 4:    34,10%;


Stadiu financiar: 15%

Lungime: 22,14 Km

Constructor: UMB - TEHNOSTRADE SRL

Valoare contract: 419.4 milioane lei

Termenul de finalizare: mai 2016


---
A3 Gilau (Cluj Vest) - Nadaselu:    52,18%


Tronson Autostrada Gilau - Nadaselu (cu rosu)
Tronson Autostrada Gilau - Nadaselu (cu rosu)
Foto: Hotnews
Stadiul financiar: 15,46%

Lugime: 8,7 km

Cost: 59 milioane euro (de la bugetul de stat)

Constructor: UMB-Tehnostrade

Termen contractual de finalizare: aprilie 2016


---
Autostrada A10 Sebeș - Turda Lot 1:    7,89%;


Stadiu financiar: 15%

Lungime: 17 km

Valoare: 541.739.137 lei

Constructor: Asocierea Impresa Pizzarotti & C SpA - Pomponio Construcţii SRL

Contract: Semnat pe 14 noiembrie 2014

Termen de finalizare (contractual): Octombrie 2016


Autostrada A10 Sebeș - Turda Lot 2:    6,62%;

A10 Sebes - Turda (pe loturi)

Stadiu financiar: 15%

Lungime: 24,25 Km

Valoare: 549.332.493 lei

Constructor: Asocierea Aktor SA - Euroconstruct Trading '98 SRL

Contract: Semnat pe 14 noiembrie 2014

Termen de finalizare (contractual): Octombrie 2016


Autostrada A10 Sebeș - Turda  Lot 3:   24,5%;


Stadiu financiar: 17,82%

Lungime: 12,45 Km

Valoare: 420.511.921 lei

Constructor: Tirrena Scavi S.p.A Societa Italiana per Condotte d'Acqua S.p.A

Contract: Semnat pe 16 aprilie 2014

Termen de finalizare (contractual): Martie 2016


Autostrada A10 Sebeș - Turda  Lot 4:    35,98%;


Stadiu financiar: 20,89%

Lungime: 16,3 km

Valoare: 470.004.894 lei

Constructor: SC PORR Construct SRL/PORR Bau GmbH

Contract: Semnat pe 16 aprilie 2014

Termen de finalizare (contractual): Martie 2016



Autostrazi deschise traficului, dar la care inca se lucreaza:

Autostrada A1 Orăștie - Sibiu Lot 3:    96% (fără zonele cu alunecări).

Stadiu financiar: 93,86%
Constructor: Impregilo
Traficul deschis in noiembrie 2014, dar santierul a ramas cu mari probleme de stabilitate pe anumite portiuni. Detalii despre proiectul controversat, aici. 

Autostrada A1 Nadlac - Arad la frontiera

A1 Nădlac - Arad și Drum de Legătură, lot 1:    97.68%*

Stadiu financiar: 83,51%
*Lotul 1 (Nadlac - Pecica) a fost deschis circulatiei in decembrie 2014 (fara Punctul de Trecere al Frontierei, 1,8 km), impreuna cu inca 6 km din lotul 2, desi lucrarile nu au fot finalizate in totalitate, iar receptia lucrarilor inca nu a fost facuta
Lungime: 22,2 km
Constructor: asocierea Astaldi - Max Boegl
Termen contractual de finalizare: iunie 2015

A1 Nadlac – Arad şi Drum de Legătura, Lot 2 - pentru remedierea lucrarilor existente şi finalizarea lucrarilor rămase de executat:   99.89%;

Deschiderea traficului s-a facut pe 11 iulie 2015.
Stadiu financiar: 49,71%
Lungime: 16,6 km
Constructor: asocierea Astaldi - Max Boegl
Termen contractual de finalizare: iunie 2015


A4 - Varianta de Ocolire Constanta - 93,5%

Stadiu financiar: 107,73%
Lungime: 21,77 km
Constructor: FCC - Astaldi
Valoare: 532 mil lei
Deschis traficului in 2011/2012

107.73 % ????? :o

stie careva daca se lucreaza pe A4 ???

adiarc

Recent ( astăzi) primul min.a acreditat ideea ca principala vina pt tăierea banilor sunt problemele din justiție - contestatii , investigații , etc.Acest lucru este FALS....sunt si acestea o problema , dar sint o groaza de alte puncte ( menționate mai sus ) , care fac implementarea execrabila.Si ce lipsește cel mai mult ( iar aici primul min.are si "pâinea " si " cuțitul " ) , este voința politica de a face schimbările necesare.

Au avut suficient timp ( din 2012 ) , dar nu numai ca nu au făcut nimic , dar au si subminat intenționat proiecte importante ( dupa cum a precizat mai sus , Cutter, cu autostrada SB-Pitești
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dan_c

Legea nr. 198/2015 privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 7/2010 pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor cu aplicabilitate incepand de la 15 august 2015

link: http://www.cnadnr.ro/docs/pagini/3-20.pdf

ultrasbz

#4293
^

"a) autostrazi - drumuri de mare capacitate si viteza, rezervate exclusiv circulatiei autovehiculelor, care nu deservesc proprietatile riverane, prevazute cu doua cai unidirectionale separate printr-o zona mediana avand cel putin doua benzi de circulatie pe sens si banda de stationare de urgenta, cu intersectii denivelate si acces limitat, intrarea si iesirea autovehiculelor fiind permise numai in locuri special amenajate;
b) drumuri expres - drumuri accesibile numai prin noduri sau intersectii reglementate care pot fi interzise anumitor categorii de utilizatori si vehicule si pe care oprirea si stationarea pe partea carosabila sunt interzise;"

Presupun ca exista un normativ care reglementeaza mult mai riguros notiunea de drum expres, nu? Altfel, definitia din aceasta lege pare sa ofere portite pentru drumuri "expres" fara cai "unidirectionale separate" sau cu "intersectii nedenivelate" daca e sa comparam cu definitia autostrazii din aceeasi lege.

nirolf

Cu ocazia asta văd și niște prevederi interesante în ordonanța veche:

QuoteArt. 37.

(1) Pentru descongestionarea traficului în localităţi, protecţia mediului şi sporirea siguranţei circulaţiei pe reţeaua de drumuri expres şi drumuri naţionale europene se realizează variante ocolitoare, situate în afara intravilanului localităţilor, pe baza studiilor de trafic. Accesul spre aceste variante ocolitoare se realizează numai prin intermediul unor drumuri care debuşează în intersecţii amenajate corespunzător volumelor de trafic.

(2) Se interzice deschiderea de accesuri directe în variantele ocolitoare. Accesul la acestea se va face prin drumuri colectoare racordate la reţeaua de drumuri publice prin intersecţii amenajate corespunzător volumelor de trafic.

(3) Autorităţile administraţiei publice locale au obligaţia ca în documentaţiile de urbanism să prevadă, cu acordul administratorului drumului, intersecţiile pentru accesul la variantele ocolitoare.

(4) Accesul la zonele funcţionale din afara localităţilor care sunt în vecinătatea drumurilor de interes naţional se realizează numai prin drumuri colectoare, în condiţiile stabilite de administratorul drumului."

Excerpt from Ordonanţa nr. 7/2010 > Art. I. > Alineat > 15. > Ghilimele > Art. 37.

Quote26. La articolul 47, alineatele (11), (2), (4), (5) şi (6) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
"
Art. 47.

(11) Pentru evitarea congestionării traficului în afara localităţilor se interzice amplasarea oricăror construcţii care generează un trafic suplimentar la o distanţă mai mică de 50,00 m de marginea îmbrăcămintei asfaltice în cazul autostrăzilor, al drumurilor expres şi al drumurilor naţionale europene, respectiv de 30,00 m pentru celelalte drumuri de interes naţional şi judeţean. Prin construcţii care generează trafic suplimentar se au în vedere unităţi productive, complexe comerciale, depozite angro, unităţi tip show-room, obiective turistice, cartiere rezidenţiale, parcuri industriale, precum şi orice alte obiective şi/sau construcţii asemănătoare în care se desfăşoară activităţi economice.

DNCB reabilitată încalcă legea?

TibiV

Păi zice că:
"se interzice amplasarea oricăror construcţii care generează un trafic suplimentar la o distanţă mai mică de 50,00 m de marginea îmbrăcămintei asfaltice în cazul autostrăzilor, al drumurilor expres şi al drumurilor naţionale europene, respectiv de 30,00 m pentru celelalte drumuri de interes naţional şi judeţean."

Nu zice nicăieri că se interzice amplasarea drumului la o distanță mai mică de X faţă de construcţii deja existente... :D

Dar evident că DNCB încalcă multe legi ale bunului simț...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mariansb

In seara asta, pe la ora 21, prin Lancram m-am intersectat cu un transport agabaritic, e vorba de o grinda din beton, de vreo 30 de m , venind dinspre Alba.
Are cineva idee de unde o fi venind si unde s-o fi transportat ?
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell


dr4qul4

un pas inainte sau 2 inapoi!

sper ca noul criteriu sa nu fie cu dedicatie.

Pretul trebuie sa aiba o pondere cat mai mare (50% nu ajunge)...altfel ne trezim ca explodeaza km de autostrada.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

horatiu.cosma

Pe A2, pe sensul spre Bucuresti, la iesirea spre Calarasi/Slobozia, am vazut la 200 de metri pe dreapta un centru de colectare a metalului in care se poate observa un indicator mare cu localitati de pe autostrada. Ar trebui amendate centrele de colectare ca primesc asa ceva.

adiarc

Articolul nu spune exact ce criteriu va fii dominant....sper ca soluția tehnica..
Cat despre lista neagră , e o idee f buna

PS - facem scrisoarea de protest fata de rectificarea bugetară ?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Quote from: nicolaem on July 27, 2015, 05:07:29 PM
nu stiu exact unde sa postez stirea asta :

Harta modernizării drumurilor României:



sursa:
http://catcostaclujul.ro/harta-modernizarii-drumurilor-romaniei-pozitia-clujului/

nu stiu cat e de reala si ce date foloseste....asa ca nu o posta nicaieri. Am impresia ca anul de referinta ales...este unul foarte foarte recent. Altfel nu se pot explica procentele extrem de mici din Mures si Arges de exemplu....sau Maramures si Suceava....extrem de mari.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

nicolaem

e facuta de INS, din pacate la ei pe site nu gasesc nimic mai detaliat, doar
http://www.insse.ro/cms/files/statistici/comunicate/com_anuale/transporturi/lung_cailor_transp14r.pdf

datele sunt de la final de 2014, dar nu spun, intradevar la ce se raporteaza

frunzaverde

Quote from: alecu26 on July 28, 2015, 06:01:12 PM
nu stiu cat e de reala si ce date foloseste....asa ca nu o posta nicaieri. Am impresia ca anul de referinta ales...este unul foarte foarte recent. Altfel nu se pot explica procentele extrem de mici din Mures si Arges de exemplu....sau Maramures si Suceava....extrem de mari.

Drum modernizat inseamna, cf. definitiei INS, drum asfaltat/betonat. Au 4 categorii - drum modernizat, drum cu imbracaminte asfaltica usoara, drum pietruit si drum de pamant. Poate sa fi fost asfaltat in 1955 si nereparat de-atunci, pentru INS e "modernizat".
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!