Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

goanga


PlayStation

Sibiu - Targu Mures este cu un minut mai rapid pe la Medias decat pe A10, respectiv 2 ore si 16 minute vs 2 ore si 17
Dupa ce se va deschide lotul Chetani - Campia Turzii, sigur A10 va fi prima optiune

montaniardul

#27587
@palystation atunci cand se vor ridica restrictiile de viteza pe A10, distanta dintre Targu Mures - (Alba Iulia) - Sibiu va fi semnificativ si mai scurta ca timp, iar in momentul cand vom circula neintrerupt intre capete va fi excelent.  :D

alibaba

nu ajuta deschiderea de la MUres. Ambele trasee o incorporeaza. cel pe la Medias te da jos de pe autostrada la Iernut.

LRadu

Cluj-Timisoara, inainte de a avea autostrada cele 2 rute (pe la Sebes sau pe la Oradea) erau aproximativ egale ca timp si distanta.

Acum distanta ramane la fel, aproximativ egala (~320km) dar castigi 2 ore!! 3.5 ore in loc de 5.5 ore e o diferenta enorma, si asta in conditiile in care inca mai este acea mica bucata de A1 nefinalizata si legatura Clujului la autostrada e precara, trebuie sa treci prin Turda. Cand va fi finalizata bucata de A1 si legatura de la Tureni probaibl ca se vor mai economisi inca 15-20 de minute.

Si aici nici nu luam in considerare siguranta rutiera mult mult sporita si uzura asupra masinii, precum si eventualele blocaje.

Astept cu nerabdare, si sper sa prind, ziua cand voi pute face aceasta comparatie si pe ruta spre Bucuresti / Constanta sau spre Oradea, ca imi e si jena sa ma gandesc cand va putea fi facuta si spre Iasi.





Powered by API/PUM imgur uploader

sherby90

Dupa mine, diferenta dintre cele doua variante Tg. Mures <-> Sibiu e cam mare
A10 -> 205 km
DN via Medias -> 122 km
Deci ~80 km in plus pentru o economie teoretica de 15 minute, economie posibila doar cu lotul lipsa Chetani - C.Turzii.
Cred ca beneficiul real e defapt optiunea creata, poti alege ce vrei sa economisesti -> timp sau combustibil

montaniardul

@sherby90 Dupa opinia mea siguranta este foarte importanta pe care A-ul ti-o ofera in comparatie cu DN-ul.

dr4qul4

Cred ca e prima autostrada pe care trec in ziua deschiderii  :lol: 

Am fost intr-un roadtrip pana la Budapesta, cu oprire in Turda la intoarcere, si cum de 1 Decembrie treceam prin zona, nu puteam rata parada de la Alba Iulia.
Am fost doar pasager asa ca am avut timp sa "verific lucrarile".

In primul rand, am ratat iesirea spre Turda de pe A3. Stiu doar ca i-am spus soferului sa aiba grija ca e intortocheat. Mergeam cu waze (pe mute) dar sunt doar 250m intre cele 2 iesiri. Ce mi s-a parut incredibil este ca singurul semn este cel de la iesirea spre A10. Si acesta vine la nici 300 m de un pasaj. Era si noapte si in cele 9 secunde dintre pod si iesire nu am stiut pe ce banda sa ne incadram. Am realizat doar cand am citit panoul dar incepuse deja zona hasurata. Mi se pare inadmisibil ca nu exista alt panou si inainte de acel pasaj.

In fine, pe L2 planeitatea e chiar buna. Si sunt si garduri...DAR. Cine naiba a aprobat garduri de 1,1 m inaltime? La unguri sunt garduri de 1,80 (cred). Am avut un caine lup care se catara pe gardul de 1,7 si trecea peste el. Pe cele de 1,10 din fata casei il sarea fara sa-l atinga. Gardurile de pe A10 nu cred ca sunt un obstacol pentru caprioare sau iepuri. Iar pentru un urs nici atat (sunt mult prea firave).

La radio, niste idioti se intrebau de ce au deschis circualtia daca nu e gata si se poate darama.. Am trecut fara nici un fel de probleme de zona cu 1 banda. S-a incetinit pana pe la vreo 40 doar la intrare. Era trafic, dar o banda fara cedeaza duce fara probleme.
Dupa ce am plecat din Alba Iulia, soferul ma intreba mirat: avem autostrada de la Cluj pana la Sibiu?
Banda de intrare in A1 este mult prea scurta. Acolo vor fi accidente cat de curand. Am avut un tir in fata care abia s-a incadrat si imediat dupa al a trebuit sa ne bagam si noi. Noroc ca era banda 1 libera pentru ca nu vezi ca se ingusteaza cand ai tir in fata.
Acolo trebuie facut ceva. Mai bine limitau viteza si se intepau mai repede in A1.

Felicitari tuturor celor implicati in proiect. Chiar si lui Aktor pt ca au deschis traficul. Sper ca la anul sa fie gata complet.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Vercix

#27593
Turda - Brasov e acum rutat pe A10 si de Google Maps, si de Waze, fata de A3/Acatari ca pana acum. Daca destinatia e Valea Prahovei pana in Ploiesti, avem o diferenta de timp si mai mare in favoarea A10 (10-15 min) pt ca traseul o taie pe la Rasnov/Predeal + se mai prinde ciotul de A3 din zona.

Probabil ca pe timpul noptii sau cand sunt zile libere se mai echilibreaza rutele ca durata pt ca creste viteza medie pe DN-uri, in rest cred ca o parte din trafic (dinspre NV tarii) se va muta de pe ruta A3/Acatari crescand aglomeratia pe sectorul Vestem - Codlea/Brasov.

Dupa deschiderea A3 in zona Ungheni care reduce durata deplasarii cu cateva minute s-ar putea ca cel putin pt Brasov sa fie din nou rutare pe A3/Acatari.

RaduC

#27594
Pe relația București-Cluj via A1 si A10 am observat o rutare eronată la Sebes a GMaps:





Powered by API/PUM imgur uploader

Allex

Filmeaza cineva din zona A10 Sebes-Turda complet de la bord?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

PlayStation


danutzu_1069

@RaduC, asta trebuie semnalat la GMaps...
Daca "fortezi routarea pe bretea , merge, deci nu este un punct de intrerupere....
O routare se scurt parcurs "merge" corect.

ioji

Quote from: dr4qul4 on December 02, 2021, 01:42:42 PMLa radio, niste idioti se intrebau de ce au deschis circualtia daca nu e gata si se poate darama..

Probabil ei (idiotii) nu au interese in zona si nu au stat ani de-a randul cu orele in trafic cu autostrada in relativa constructie paralela cu soseaua plina de ambuteiaje. Asa este usor sa faci pe desteptul la radio...

toma

Am facut azi, in jurul amiezii, un drum Alba I.-Teius si inapoi pe DN. Liber, liber. Ma miram privind in retrovizoare cu nu-i nmeni in spatele meu sa-mi sufle in ceafa. In schimb asfaltul e dezastru. In schimb, paralel, pe A 10, destul de circulata. Lumea isi intra in ritm.