Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Sau acces la terenurile din zona, important e ca nu era acolo la ultimele stiri, deci inainteaza bine. In schimb, podul peste CF e o deziluzie. Daca CFR nu e in stare sa cheltuie nici 50% din fondurile europene, nu inseamna ca ar trebui sa incetineasca si absorbtia pe rutier...

TibiV

Am mai spus-o: de pasajul ăla peste CF îmi este mai frică decât de podurile peste Mureș... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

de obicei podurile peste CF...dureaza pana ce spargi birocratia aia care solicita vreo 5 avize. Odata ce ai toate hartiile, treburile merg repede. Intradevar, se vede pentru moment ca se lucreaza in afara zonei unde ai avea nevoie de aviz CFR.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


adiarc

Copy-paste....de pe Digi....un mic plagiat  :)

jurnaliști la fel ca cel pe care il critica......
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

#3485
MT a eliberat autorizatia de construire pentru sectorul 1 din lotul 2.

14.09.2015: "Autostrada Sebeş – Turda, Lot 2 km 17+000 - km 41+250, Sector 1, (a) de la km 17+000 - km 22+500 și (b) de la km 25+300 – km 26+100"

Impartirea in sectoare a lotului 2:

Sector 1:
(a) km 17+000 - km 22+500 si
(b) km 25+300 - km 26+100
Lungimea Sectorului 1 este de 6300 m.

Sector 2:
(a) km 22+500 - km 25+300 si
(b) km 26+100 - km 35+000
Lungimea Sectorului 2 este de 11700 m.

Sector 3:
km 35+000 - km 41+250
Lungimea Sectorului 3 este de 6250 m.


TibiV

Care este logica sectoarelor "pe sărite" ?

Adică de ce km 22+500 - km 25+300 este pe sectorul 2, când km 25+300 - km 26+100 este pe sectorul 1 ?..
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

^^^ S-au facut modificari in proiectul tehnic, si ca sa nu apara in doua sectoare diferite, le-au despartit si regrupat.

TibiV

@NGC20

Adica ceva de genul Sectorul 1 este fara modificari in proiect, Sectorul 2 este cu modificari ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC


horatiu.cosma

Daca e invers, atunci e bine. Adica s-a dat autorizatie pe sectorul cu modificari. Inseamna ca pe sectorul fara modificari, ar trebui sa fie deja autorizatie, nu?

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

^^^ Inca nu exista pentru sectoarele 2 si 3 din lotul 2 pentru ca inca nu s-a revizuit acordul de mediu.

TibiV

Deci sectorul cu modificări are acord de mediu revizuit şi AC, sectoarele fără modificări nu au...
Te doare mintea... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

Si vb lui Caragiale....sa se schimbe primesc , dar sa se modifice nu

In alta ordine de idei , acest lucru se vede in teren.Am tras cu ochiul pe mare parte din lotul 2 , dar nu s-a schimbat nimic....nici gropile arheologice nu prea se mai vad de buruieni
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura