Extinderea autostrăzilor la 3 benzi pe sens

Started by horatiu.cosma, November 06, 2022, 10:47:10 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gio

Cand DN1 iesirea din Bucuresti s-a extins la 3b pe sens pana la aeroportul Otopeni a fost largit inclusiv podul de intrare in Otopeni, pasajul peste centura. Au construit piloni si au largit podul.

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

Eu imi aduc aminte ca pilonii au fost imbracati cu fierbeton si betonati, apoi prelungite "bratele", deci nu au facut piloni in plus.
Vorbesc de podul peste DNCB si calea ferata.

alecu26

Ok, la pasajul peste centura da...asa a fost facut. Dar nu cred ca asta e posibil oriunde si oricum. O anumita latire e posibila, dar inca o banda de autostrada e greu.
Dar pt asta va fi SF ul. Se poate de exemplu renunta la banda de urgenta si facuta una mai mica sau scoasa de tot.
In principiu, mai ales dupa interesctiile cu A0 si DNCB ramane trafic mic, deci se pot inghesui un pic benzile...mai ales ca e pe o zona scurta...unde sunt poduri.
Dar nu cred ca e cazul sa fim asa zgarciti. Avem atatea elemente de proiectare exagerate la autostrazi incat sa nungasesti bani de inlocuire completa a unor poduri vechi e ridicol.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Allex

Asa ma gandesc si eu, decat sa modifice pasajele mai bine taie banda de urgenta, hasureaza inainte de pasaj sa nu se poata opri si dupa pasaj o sa fie loc de stat BMW cu radarul. Mai rau e ca sub pasaje, pe banda de urgenta se opresc motociclistii atunci cand ploua. Dar nu cred ca intereseaza pe cineva din CNAIR acest detaliu...
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

reed

Mă gândesc la o soluție eleganta,care poate fi aplicată fara demolarea podurilor sau îngustarea benzilor.
La noi mi se pare overkill sferturile de con,la modul cat de mult intra sub pod.
Se poate adăuga un zid de beton in continuarea culeei pentru a ține terasamentul
In loc de asta

Asta


Ceva in genul cum este la Șoimuș,dar mult mai înalt.





Skynick

Sunt probleme si la poduri dar cumva mai mari la sectiunile inclinate ale autostrazii. Acolo trebuie cumva sa mentina panta de scurgere a apei, volumul apei nu mai e acelasi, un sens se inalta prea mult, celalalt se scufunda, poate sa devina complicat sa-i dai planeitatea necesara.

mirceaeliade

Ar fi grav daca din loc in loc la 3 benzi se taie banda de siguranta vreo 50m? Adica chiar e nevoie de banda de urgenta pe sub poduri?

Allex

Este foarte importanta banda de urgenta sub poduri pentru motociclisti in special atunci cand ploua tare (mai ales ploi de vara, torentiale)
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

danutzu_1069

Si militienii sa stea la umbra cu radarul....
Si ce daca e autostrada si nu e voie stationarea voluntara pe banda de urgenta....  :lol:  :lol:

dragos76

Nu știu dacă s-a propus asta, dar eu țin minte că prin Germania, în special în vecinătatea Munchenului, am observat că în multe zone banda de urgență era mai lată, cât o bandă normală, și în condiții de trafic aglomerat, din CIC se modificau indicatoarele, ca să semnalizeze că e acces liber pentru circulația pe acea bandă. Iar autocamioanele aveau interzis pe celelalte.

Nu ar fi o alternativă viabilă, cel puțin pe unele zone?

RazesIesean

Este si acum in zonele cu aglomeratie, banda de urgenta se transforma la rush hour in banda de circulatie.
Acest lucru este anuntat pe panourile de informare, camioanele sunt obligate sa circule pe acea banda, lasand libera ciruclatie autovehiculelor pe celelalte benzi.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

MCI

"CNAIR ratează și a doua licitație pentru lărgirea autostrăzilor care pornesc din București/Licitația pentru studiul de fezabilitate a fost anulată"

https://economedia.ro/cnair-rateaza-si-a-doua-licitatie-pentru-largirea-autostrazilor-care-pornesc-din-bucuresti-cnair-a-anulat-licitatia-pentru-studiul-de-fezabilitate.html

Stiu ceva vrabiutele despre asta?

alecu26

Pai e proiect cu multa munca si detalii si expertiza. Nu e doar o carioca si 3 foraje.
Referitor la discutiile si optiunile de mai sus, poate e bine trasformarea ei in ceva autostrada urbana. Si atunci da, se poate ingusta zona mediana, se poate umbla la banda de urgenta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ovicor

@alecu26 , fac apel la expertiza ta pentru o propunere:  A1 Pitesti - Bucuresti -> DNCB Nord, e evident ca ar ajuta la fluidizare daca desprinderea din A s-ar face dupa trecerea peste DNCB si bretea rotire
 dreapta 270 grade Ar ajuta mult si pe relatia spre DNCB Sud, actuala bretea fiind degrevata de acel trafic. Intrebarea: raportul cost/ beneficiu justifica investitia? Mai sunt cazuri asemanatoare.