Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 20 Guests are viewing this topic.

pasadia

Un bazin hidragrafic mic, de vreo 25km patrati, cu pante ridicate (intre circa 280m si vreo 560m, cu lungimea de scurgere cea mai mare de 8km). As tinde sa cred ca decat sa construiesti poduri extrem de largi, pe sub care sa ai destul spatiu incat sa acomodezi cantitati de apa mari care se strang in cadrul unor evenimente rare (evenimente care vor fi insa tot mai dese odata cu schimbarile climatice), poate ar fi mai indicat sa existe zone inundabile, zone agricole sacrificabile prin stocarea apei in surplus chiar si doar pentru cateva ore.

Ce vreau sa sugerez e ca anumite decizii poate nici macar nu tin de CFR si de proiectantii acestora ci de cei de la Apele Romane. Entitatea plina de sinecuristi.

daniel_avram

#10771
De pe Sighisoara-Brasov, Viaductul Ormeniș.


GAC

de progresul TBM-urilor se stie ceva? ma astept la ceva decent spre 500 m sapati, data fiind viteza de tbm.

florin74

La inceput avansul e mai lent. In plus, si geologia nu prea ii ajuta, parca primul km si ultimul km are o structura mai pacatoasa.
Eu sunt curios daca al doilea a inceput sa sape.

Xenos

La Aktor e ca în Scrisoarea a III-a, toată natura le stă împotrivă, râul, ramul....

dorum

Nu-i dau drumu asa repede la al doilea ca le e frica sa nu-l depaseasca pe primul...

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

montaniardul

Aktor se "descurca" mai bine la CF decat la AUTOSTRAZI?

Valix2RO

Vă sălut cu deosebită considerație pe toți participanții activi ai acestui forum!
Am văzut că mai demult s-a discutat despre restricția de la TN din Blaj, direcția spre Valea Lungă. Întâmplător, călătorind cu trenul pe Valea Prahovei, am zărit un repetitor care presemnaliza un semnal de avarie. Oare nu s-ar fi putut (s-ar putea?) proceda într-o notă similară și la situația din Blaj?
S-au trebuie făcut un nou SF care să arate beneficiile introducerii unui astfel de semnal, raportul cost-benefcii, samd :))

Aveți mai jos 3 imagini cu soluția de pe Valea Prahovei.

Semnal repetitor.


Semnale de avarie.


Aici se vede semnalul repetitor și imediat semnalele de avarie.

dan tm

Eu nu am auzit de repetitor al semnalului de avarie.
Nu este nici in instrucția 004.
Cred ca acolo este repetitorul unui semnal de trecere BLA:

Ionut

Ieri am fost în trenul de teste Alstom pe relația Bârzava-Arad-Timisoara.

Pentru mine, un noob în domeniul feroviar, vizita la centrul de comandă din Arad și cele câteva minute din cabina mecanicului pe rama de teste Alstom sunt impresionante (sistemele în sine dar și oamenii care le creează, folosesc și întrețin).

Vedeți pe Facebook filmulețul din cabina mecanicului!