Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Bugetul programului Rabla Clasic a fost suplimentat: inca 4.000 de persoane fizice se pot inscrie

Programul Rabla Clasic va avea un buget cu 25 milioane de lei mai mare decat cel alocat initial, astfel ca pana la finalul anului alte 4.000 de persoane fizice pot beneficia de el, a anuntat Ministerul Mediului. Rabla este la a 13-a editie, prin el fiind casate pana acum peste 550.000 de masini. Ministerul a anuntat si cateva modificari aduse programului Rabla Plus destinat achizitiei de masini electrice. Cumuland bugetul initial al programului cu aceasta suplimentare se estimeaza ca Programul Rabla destinat persoanelor fizice va avea aproximativ 25.000 de beneficiari, pana la sfarsitul anului.

0-100/Hotnews

Ionut

In primele opt luni, in Romania, s-au vandut peste 1.500 de masini hibride si electrice -date APIA /
In tot anul trecut s-au vandut 1.200 de vehicule ecologice


Numarul autovehiculelor ecologice (hibride si electrice 100%) noi, vandute in Romania, in primele opt luni, a ajuns la 1.518 unitati, in crestere cu 161% fata de aceeasi perioada din anul anterior, arata statistica Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Autoturisme (APIA), consultata de Agerpres. In aceasta marja de crestere, s-au inregistrat 184 de masini electrice 100%, numarul acestora fiind mai mult decat dublu in comparatie cu primele opt luni din anul 2016, cand se vandusera 67 de unitati. Conform statisticii, in perioada ianuarie - august 2017, ponderea autoturismelor ecologice in totalul vanzarilor la nivel national a fost de 1,9%, iar comercializarea de masini hibride s-a majorat cu cu 160%.

Hotnews

Ionut

Industria auto a crescut cu 9% şi a depăşit 20 mld. € în 2016.
,,În acest ritm, se poate vorbi despre o creştere de 6-7% pe an până în 2020."


Industria auto este unul dintre prin­cipalii piloni ai economiei ro­mâ­neşti, cu peste 150.000 de persoane şi o contribuţie de 47% din exporturi în 2016, cifra de afaceri totală a sectorului de­păşind 20 de miliarde de euro, potrivit unui studiu realizat de Euler Hermes, com­panie specializată în asigurarea de cre­dit comercial şi în domeniul garan­ţi­ilor şi colectării creanţelor, filială a Allianz. În 2016, acest sector a înregistrat o rată de creştere de 9%, în timp ce la ni­vel glo­bal avansul a fost de 1,6%. ,,În acest ritm, se poate vorbi despre o creş­tere de 6-7 % pe an până în 2020", spun autorii studiului.

ZF

Ionut

Dacia Sandero a urcat în Top 5 cele mai vândute mașini în Europa, depășind în august VW Polo.
Duster este după Opel Mokka și Renault Captur


Luna august a adus noi performanțe pentru marca Dacia, într-un context în care mai multe modele au fost afectate de vacanțe. Sandero, cel mai vândut model al mărcii Dacia, a depășit unul dintre cele mai populare automobile europene, VW Polo, și s-a plasat pe locul 5 în preferințele europenilor. Vânzările din Europa au cunoscut un avans simțitor, un nivel record pentru ultimii 5 ani, într-o lună în care, de obicei, activitatea este redusă în acest sector, atât din cauza concediilor, cât și ca urmare a lansrăilor de modele noi, în septembrie, în timpul saloanelor auto. Chiar dacă unele piețe au înregistrat scăderi (Marea Britanie, de exemplu), mai multe mărci și modele ale acestora au crescut și în august.

Profit.ro

Ionut

Uzina Dacia din Pitești a produs în 2017 doar 20% din cele 150.000 de Sandero vândute în UE.
Restul de 80% au fost fabricate în Maroc


Uzinele Dacia de la Mioveni au fabricat, în luna septembrie, 27.951 de vehicule, potrivit datelor anunțate de ACAROM, o valoare sub media înregistrată în acest an și în scădere față de anul trecut.  În total, de la începutul anului, Dacia a fabricat în România 231.558 de autovehicule, din care Dacia Duster – 143.487 unități, Sandero – 32.988 unități, Logan MCV, 29.424 unități, și Logan, 25.659 unități. La acestea se adaugă 33.560 SKD-uri.

Profit.ro

SB76UFO

Eu stiam ca in Maroc se fabrica doar Lodgy si Dokker .
"Prostia este eternă și invincibilă"


TibiV

#1312
Foarte interesante comentariile de pe youtube....
Majoritatea de la romani, multe (din fericire) scrise in romaneste - pentru ca ai nostri sunt cei care descriu Sandero cu "cacao" sau cu termenul "mai neaos"....
Strainii in schimb (care evident nu au inteles comentariile romanilor) sunt foarte incantati... :lol:

Caracteristica nationala:
"...tot ce este facut/conceput/provine din Romania este de cacao...
Eu, criticul, vin de acolo, dar eu sunt singurul trandafir crescut in mormanul de cacao !..."

Urat... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

#1313
Pentru ca strainii in general "munceste" pentru banii lor si nu sufera de "fumuri". Drept urmare o masina ieftina cu intretinere mica, care isi face treaba cu un cosum mic ... excelent. Drept urmare si vanzarile care au intrecut POLO a lui VW!

La romani, Dacia inca "pute" a saracie si comunism (desi de 10 ani marca progreseaza la toate capitolele!). Posibil ca unele persoane sa fi ramas saraci si in comunism, nu marca Dacia.

Ionut

Ford începe producția SUV-ului EcoSport

Ford România începe mâine producția modelului EcoSport, un SUV concurent cu Dacia Duster.

Modelul ce va fi fabricat la Craiova este un SUV de clasă B, este concurent direct cu Dacia Duster și se remarcă prin faptul că, spre deosebire de alți concurenți europeni, dispune și de tracțiune integrală. Versiunea modificată a acestuia a fost prezentată în premieră la Frankfurt, ea urmând să intre în oferta dealerilor imediat ce va începe producția sa. Uzina Ford de la Craiova ar trebui să producă și un al doilea model, pentru a fi eficientă. Reprezentanții companiei au declarat că se caută în continuare oportunități pentru aduce noi produse la Craiova ,,cu scopul de a utiliza cât mai eficient capacitatea potențială a uzinei." Cel mai firesc ar fi un produs din același segment cu EcoSPort, pentru a putea folosi aceeași linie de producție.

Profit.ro

Ionut

Top 20 cele mai vândute autoturisme în septembrie



Profit.ro

TibiV

#1316
Cele mai vandute autoturisme noi... :(
Statistica DRPCIV zice ca astea sunt o picatura in marea de SH-uri de "afara"...
Devenim rapid cimitirul de masini el continentului.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Ford Ecosport, noul pariu de 2 miliarde de euro al americanilor la Craiova.
,,Circa 25-30% din componentele pentru Ecosport provin din România."


Startul producţiei modelului Ecosport reprezintă o gură de oxigen pentru uzina din Craiova, care de zece ani funcţionează la capacitate redusă în lipsa unor modele de volum. Ford Ecosport ar putea aduce veni­turi de peste 2 miliarde de euro ame­ricanilor de la Ford, venituri care ar garanta revenirea construc­torului auto în topul exportatorilor şi în clubul miliardarilor din economia locală.

Luând în calcul o producţie în două schim­buri de circa 500 de maşini pe zi, Ecosport poate ajunge la cel puţin 130.000 de unităţi anual, cu o valoare de piaţă de peste 2 miliarde de euro. Spre comparaţie, anul 2013 a fost cel mai bun pentru Ford în România, când pro­duc­ţia de aproape 80.000 de unităţi a mo­delului B-Max urca businessul americanilor la pes­te un miliard de euro şi îi ducea pe locul trei în top exportatori după Dacia şi Rompetrol. Anul trecut, cu nu­mai 38.000 de maşini, Ford a fost abia pe locul şapte în topul exportatorilor din economie.

,,Producţia nu o putem comunica încă, dar putem spune că vom lucra în două schimburi pentru că estimăm că volumele vor creşte. Nu putem spune nici pe zi, deoarece B-Max este din alt segment şi alte cifre. Începând din noiembrie vom lucra în două schimburi", a subliniat John Oldham, preşedintele Ford România.

Creşterea producţiei a determinat Ford Româ­nia să majoreze în acest an numărul an­ga­ja­ţilor cu 1.700 de oameni, dintre care 1.300 au fost deja recrutaţi, iar restul 400 vor fi an­ga­ja­ţi pâ­nă la finalul anului. Aceştia vor avea şi sa­larii mai mari, pe măsură ce eficienţa uzinei va ajun­ge la o cadenţă anuală de peste 100.000 de unităţi. Dacă la început circa 30% din piesele unui Ecosport sunt produse în România, Ford vrea să crească acest procent prin convingerea furnizorilor să investească într-o fabrică aproape de Craiova.

,,Circa 25-30% din componentele pentru Ecosport provin din România. Pe platforma Ford avem zece furnizori şi asta este foarte imoportant pentru noi. De asemenea, dorim să atragem în România şi la Craiova şi alţi furnizori. Acum avem o bază de furnizori cu care lucrăm, dar ne uităm şi la alte oportunităţi de a aduce şi alţi furnizori. Încercăm să aducem noi furnizori local şi să ne creştem baza locală", a spus John Oldham, preşedintele Ford România.

ZF

kumar

Craiova se pregătește de sărbătoare: Holdingul industrial Cummins, cel mai mare constructor independent de motoare diesel, a anunțat autoritățile că își relochează producția din Marea Britanie în Dolj

Holdingul industrial Cummins, cel mai mare constructor independent de motoare diesel, înregistrat în SUA și creat prin fuziunea între compania germană AvK și firma britanică Newage (Northern Electric Wireless and General Engeneering Company), a transmis municipalității din Craiova că intenționează să își relocheze întreaga producție din Marea Britanie spre județul Dolj, unde are deja subsidiara locală și unde sunt și americanii de la Ford. "Am primit informații oficiale de la Cummins că a fost aprobată mutarea fabricilor din Marea Britanie în Craiova. Odată cu Brexit-ul, tot ce înseamnă Cummins Marea Britanie se mută în Craiova", a declarat primarul municipiului, Mihail Genoiu, pentru publicația locală Lupa.

https://www.profit.ro/must-read/craiova-se-pregateste-de-sarbatoare-holdingul-industrial-cummins-cel-mai-mare-constructor-independent-de-motoare-diesel-a-anuntat-autoritatile-ca-isi-relocheaza-productia-din-marea-britanie-in-dolj-17331838

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura