Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

SergiuSerj

CNAIR Facebook:

"Circulația rutieră se închide pentru 24 de ore pe Autostrada A1, între Nodul Rutier Cunța și Nodul Rutier Sebeș Vest (Vintișoara)."

"Închiderea circulației rutiere este necesară pentru lucrări de construcție ale Autostrăzii A10 la conexiunea cu A1,"





carutasul


yetiman

hai sa punem comunicatul complet.  :D

QuoteCirculația rutieră se închide pentru 24 de ore pe Autostrada A1, între Nodul Rutier Cunța și Nodul Rutier Sebeș Vest (Vintișoara)
22 Iul 2020

Joi, 23 iulie 2020, începând cu ora 07.00, se închide circulația rutieră pe Autostrada A1, între Nodul Rutier Cunța și Nodul Rutier Sebeș Vest (Vintișoara), pentru 24 de ore, respectiv până în data de 24.07.2020, ora 07.00. Traficul se va desfășura deviat pe DN1 (E81) și DN 7 (E68). Închiderea circulației rutiere este necesară pentru lucrări de construcție ale Autostrăzii A10 la conexiunea cu A1, care se desfășoară în cadrul contractului "Proiectare și execuție Autostrada Sebeș-Turda Lot 1, km 0+000 – km 17+000". Precizăm că, în cazul în care condițiile meteorologice nu vor fi favorabile, lucrările menționate și, implicit, închiderea circulației pe autostrada A1 vor fi reprogramate.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Marius

Hai sa completam  :)

QuoteIn data de 23.07.2020, ora 7.00 , va incepe montarea deschiderii centrale a tablierului metalic la pasajul PN3B si turnarea placilor de suprabetonare la pasajele PB02 si PN05, precum si celelalte lucrari programate care se vor desfasura concomitent cu durata inchiderii A1. Circulatia rutiera pe Autostrada A1 se va inchide intre Nodul Rutier Cunta si Nodul Rutier Sebes Vest (Vintisoara) iar traficul se va desfasura deviat pe DN1 (E81) si pe DN7 (E68). Inchiderea circulatiei rutiere p Autostrada A1 va fi de 24 ore, respectiv pana la data de 24.07.2020 ora 07.00, dupa care circulatia va fi reluata pe A1 si orice restrictie de circulatie impusa de executarea lucrarilor va fi ridicata

Sursa aici

Daniel_I

#19504
Daca tot vorbim despre tablierele metalice ale Pizzaroti, abia azi dimineata se suprabetona tablierul metalic peste A1 pe sensul A1 Deva - A10 Turda ridicat acum 9 luni in Octombrie 2019.
Edit: legate de alunecarea de teren filmata de AlinC, ati vazut cate rigole de colectare a apei sunt pe deal ? Eu un am vazut nici una in afara celei din extremitatea dealului.
On The Road


voicul

E serioasa alunecare aia si arata ca acolo trebuie facut ceva de calitate sau o sa (tot) mai apara surpari.
Dealul are de unde sa curga pentru mult timp.

trifuhoria

Nu imi era clar de ce inchid pana la Vintisoara si nu doar pana la Lancram/Ivinis, cum m-as fi asteptat.
Dar daca suprabetoneraza B2 si B5 face sens. Ce trafic de vis o sa fie joi in Sebes...ca pe vremuri, sau mai rau :(

filoftei

foarte interesanta partea dreapta a alunecarii. 






Powered by API/PUM imgur uploader

survola

Ce nu vad pe dealul cu alunecarea sunt rigolele de scurgere a apei. Au asteptat sa alunece intai dealul si abia apoi sa le faca?

ovicor

   Ca sa fac o gluma amara: nu-i nici un stres, pana termina cei doi constructori tronsoanele, se vor fi consumat toate alunecarile!

rocklee

Din ce am vazut pana acum din filmarile lui Alin.C....aceasta alunecare este consecinta unei lucrari facute cu....taraita si cu zgarcenie ...de cei de la Pizzaboy....vorba proverbului
Lenesu mai mult alearga si zgarcitul mai mult pagubeste.
...acea lucrare de consolidarea dealului ...trebuia facuta cap coada...acel zid de piloti forati cred ca trebuia facut pana dincolo de alunecare...
Parerea mea...de nespecialist...

balaur

Asta să fie cauza ?




Powered by API/PUM imgur uploader

Pare că lipsește o bucată din rigolă. Apa se infiltrează în pământ și ...

horatiu.cosma

La prima vedere pare ceva de suprafață. Mă gândesc că dacă era ceva mai de profunzime nu aștepta 2 ani de când au săpat italienii pe acolo până să se activeze. UMB a avut vreo 10 din astea pe Gilău-Nădășel și le-a rezolvat cu gabioane fără probleme. Evident că nu putem să ne dăm cu părerea doar de la suprafață, acolo trebuie expertiză, proiect de consolidare etc. Prin 2015/2016 când făceam primele analize SWOT ale proiectului aici pe forum dealul ăsta era printre cele mai mari spaime. Între timp l-am uitat, ne-a oferit pizza multe alte distrageri.

florin74

Totusi e ciudata solutia aleasa de italieni, in conditiile in care Aktor a facut ziduri de sprijin pe aproape toata lungimea dealului, iar in capat chiar 2 randuri de ziduri. Stiu ca solutia initiala era mult mai proasta (cu autostrada peste DN - deci mai sus si mult mai in deal), dar oare in SF era prevazut zid de sprijin la deal pe bucata Pizzarotti?
Nu reusesc sa imi dau seama de ce s-au riscat fara consolidari serioase, in conditiile in care se vedea cu ochiul liber ca dealul e predispus la alunecari. Tot acolo parca e groapa de gunoi a municipiului, si au fost probleme la realizarea ei cu alunecarile de teren.