News:

.

Main Menu

Recent posts

#1
[Nord-Vest] Proiecte / Re: [CJ] Discutii, lucrari si ...
Last post by qionescu1 - May 17, 2024, 11:56:35 PM
Stadiul lucrărilor în parcul Caragiale.



















Powered by API/PUM imgur uploader
#2
Autostrăzi (A) / Re: Autostrăzi în România: dis...
Last post by qionescu1 - May 17, 2024, 11:51:15 PM
Quote from: oneLess on May 17, 2024, 10:28:34 AM2^ Da, ia din felia de bani pentru A8, știu că a repetat-o Tom de nenumărate ori. La fel și Techirgiolul. Dar parcă sunt de vină primarii din Târgu-Jiu și Agigea că s-au kăkănit 10 ani ieșenii să-și stabilească traseul! Șî Flutur. Poate șî Bolojan! Olguța sigur nu s-a băgat că nu era de festivale pe-acolo !  :)

Asta cu birocrația sunt capcane ușoare la fel și aia cu asta avem ce licita. Nu e de vină Flutur sau alții. De căcănit s-au căcănit doar instituțiile centrale și un întreg aparat birocratic central părtinitor și discreționar în redistribuirea banilor și investițiilor. Iar piedicile sunt și au fost destule de la ignorare pur si simplu la obstacole birocratice mai mult sau mai puțin voite (lipsă de avize, sume derizorii la licitație, greșeli voite, gândaci, lilieci etc. etc.) sau pur și simplu unii care răspund la alte butoane.

Dar când se vrea se poate, a se vedea ce ritm are A0 (față de restul A de până acum) sau cât de repede se rezolva birocrația pt drumurile din zona Timișoarei azi...
#3
Linii / Re: Coridorul Feroviar Rin-Dun...
Last post by montaniardul - May 17, 2024, 11:28:36 PM
Aktor se "descurca" mai bine la CF decat la AUTOSTRAZI?
#4
Drumuri Naționale (DN) / Re: TR71 "Ister" Brăila-Sloboz...
Last post by tom_sawyer - May 17, 2024, 11:22:23 PM
Un proiect adiacent drumului transregio:

Memoriu de prezentare varianta ocolitoare [Slobozia] nord
By APM Ialomiţa 30/04/2024


Valoarea investiției este de aproximativ 42,514,022.63 lei cu TVA

Necesitatea şi oportunitatea înfiinţări aceste noi structurii rutiere este justificată prin avantajele imediate şi majore pe care le va avea: fluidizarea traficului urban şi creşterea vitezei de transport prin devierea traficului de tranzit, reducerea consumului de carburant, degrevarea străzilor şi a tronsonului DN2C si DN 21, din interiorul oraşului Slobozia, reducerea aglomerației urbane şi a accidentelor.
Având în vedere faptul că drumurile DN2C si DN21 sunt deschise traficului naţional, iar intensitatea traficului este în continuă creştere şi datorită faptului că drumurile fac legătura între trei mari municipii Buzau, Brăila şi Călăraşi, dar şi cu autostrada A2, se impune realizarea unui studiu de fezabilitate ce va avea ca scop principal studierea realizării variantei ocolitoare a oraşului Slobozia, în partea de nord.

Proiectul analizat propune realizarea unei centuri ocolitoare, în nordul municipiului Slobozia, pe o lungime totală de aproximativ 4,204 km.
Terenurile pe care se vor executa lucrările analizate în cadrul prezentului memoriu, sunt în extravilan și intravilanul localității, în domeniul privat al municipiului Slobozia, cu folosința actuală de teren agricol.

Proiectul are ca scop realizarea unei variante ocolitoare a Municipiului Slobozia prin nordul acesteia, conectând DN2C în zona de Nord-Vest la pozitia km 79+450, cu DN21 in Nord-Est la pozitia km 87+680, cu o lungime L=4204m. Ambele intersectii cu drumurile mentionate se realizeaza prin intermediul unor intersectii giratoare iar traseul se va desfasura preponderent în zona drumului de exploatare existent si parallel cu un canal ANIF existent, pe zone neconstruite.

Traseul in plan, este realizat in conformitate cu normativul pentru lucrari de drum – STAS 863/85, viteza de proiectare fiind de 90 km/h.
Traseul in plan, se desprinde din DN 2C, la km 79+540, printr-o intersectie giratorie, cu asigurarea unui viraj direct de dreapta din Centura nou poiectata pe DN 2C, spre Amara.
La km 2+380, traseul in plan intersecteaza drumul comunal DC 5. Intersectia este realizata sub foma de giratie intrucata volumul de trafic de pe drumul comunal DC53 impune acest tip de intersectie.
Traseul variantei de ocolire se termina tot cu o intersectie giratorie, la km 87+680 pe DN 21 (E584). Aceasra este amenajata cu un viraj direct de dreapta dinspre Slobozia Noua.
Mentionam faptul ca giratiile au razele interioare de 11.00m, latimea caii inelare de 7.00m, iar accesele de intrare si iesire din giratii fiind realizate in conformitate cu ,,Normativ pentru amenajarea intersectiilor la nivel pe drumuri publice – AND 600/2010"'

Profil transversal tip pentru centura ocolitoare:
•Platformă minima de 10,70 m;
•Parte carosabilă de 7,00 m;
•Acostamente de 1.85 m din care 2 x 0,5 m benzi de încadrare (cu un sistem rutier echivalent cu cel al partii carosabile);
La aceasta, se mai adauga fasia destinata amplasarii parapetelor, cu lăţimea de 0,75 m fiecare, 2 x 0,75 m = 1,50 m si latimea destinata rigolelor de acostament de 0,60m, 2X0,60m = 1,20m, rezultand o platforma totala minima de 10,70m;
#5
[B-IF] Proiecte / Re: DR: Drumuri Radiale Bucure...
Last post by dr4qul4 - May 17, 2024, 11:16:25 PM
fac vreo 15 pasaje pentru Turbion. De unde bani si de pasaj la Luica?
#6
Drumuri Expres (DEx) / Re: Drumul Expres DEx4 Turda-D...
Last post by adimar12 - May 17, 2024, 11:05:40 PM
Doua grinzi erau ridicate in seara asta cand am trecut pe acolo.
#7
[B-IF] Proiecte / Re: DR: Drumuri Radiale Bucure...
Last post by bUzZ1- - May 17, 2024, 11:04:24 PM
nici nu vreau sa ma gandesc peste ceva ani cum ar arata Zetarilor daca s-ar face si A5 si A6, coroborat cu A0 si DR10. E nebunie curata, strada aia si-asa este vai si-amar la capatul tramvaielor. Sa zicem ca-l muta... dar la Giurgiului cu Luica cred ca va fi nevoie de un pasaj ceva.
#8
Naval / Re: Canalul Dunare-Bucuresti
Last post by tom_sawyer - May 17, 2024, 10:57:20 PM
Probabil n-ai văzut aeroportul lui Băluța de astăzi. :lol:

Mai sunt 3 săptămâni și trece.
#9
[Nord-Vest] Proiecte / Re: [SJ] Centura Zalau
Last post by Cristian 74 - May 17, 2024, 10:45:22 PM
La terasamente Montaj Modular, firmă din Zalău, camioanele sunt ale lor, dar ei își mai aduc și ajutoare când au nevoie. Au fost într-o vreme câteva camioane de la DVF, care au lucrat și cu Nurol la Nușfalău-Marca, i-au adus tot Montaj Modular. Acum am văzut mai multe de la Trans Bitum din Ip. La structuri lucrează chinezi get-beget, cei mai mulți. Mai sunt și ceva români, puțini. Altfel, ieri și azi au ridicat singurele grinzi de pe lot. Teoretic, cel puțin. Ieri dimineață, înainte de 7, erau pe viaductul mare dinspre E81 câteva camioane cu grinzi și o macara de la Deme. Nu am filmat, că a fost vânt puternic, să văd mâine dacă pot.
#10
Infrastructură / Re: Trecerile la nivel cu cale...
Last post by SB76UFO - May 17, 2024, 10:40:31 PM
Primele semne de modernizare pe șantierul de pe Calea Turnișorului: se instalează sistemul automat pentru trecerea de cale ferată



Se vad primele semne ale modernizării trecerii de cale ferată de pe Calea Turnișorului, șantier deschis în 18 martie a acestui an. Lucrătorii de la Construcții Feroviare Mureș, cei care au câștigat contractul de execuție al lucrărilor, au început instalarea sistemului automat de trecere de cale ferată.



Trecerea la nivel cu calea ferată de pe Calea Turnișorului asigură un flux de circulație important dinspre zona străzii Metalurgiștilor, Autogării și Distribuției spre șoseaua Alba Iulia, iar bariera manuală de aici era ultima de acest fel din municipiul Sibiu.



Firma contractată are termen până în 17 iulie pentru a finaliza aceste lucrări care includ atât reabilitarea trecerii, cât și modernizarea barierei, a sistemului de avertizare luminoasă și a iluminatului public din zona liniilor de cale ferată.

Valoarea contractului este de 4,37 de milioane de lei.



În cadrul lucrărilor de vor înlocui dalele dintre liniile de cale ferată cu unele mai rezistente, fabricate din beton polimeric și armate cu oțel zincat, destinate traficului foarte intens, inclusiv cu dale elastice care să atenueze disconfortul la trecerea cu mașina peste linii. De asemenea, bariera mecanică de pe ambele sensuri se va înlocui cu o instalație automată, cu elemente de avertizare luminoasă și sonoră.

Se va instala un sistem de monitorizare video cu circuit închis, iar pentru asigurarea iluminatului public în zona intersecției dintre Calea Turnișorului și liniile de cale ferată, înainte și după această trecere se vor monta 4 stâlpi cu 8 corpuri de iluminat cu LED.





























Turnul Sfatului