Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

mike_us

Fiecare km in plus de autostrada e binevenit. Daca chiar s-a rezolvat cu descărcarea de la Marca e o veste buna. In sfârșit ajungem la cota 1,000km in toamna asta.

Allex

Nu stiu daca s-a mai spus pe aici dar o spun si eu, s-a deviat traficul la nodul cu A0 pe sub grinzile metalice montate (sensul Ploiesti-Bucuresti) dimineata era un haos total pe acolo spre Bucuresti, nu intelegeai nimic. Spre Ploiesti devierea era ok, sper ca s-a rezolvat si problema de dimineata. Probabil urmeaza sa vedem macaraua saptamana asta.

Insa... mai sunt doua devieri la doua poduri spre Ploiesti (km 38 si inca unul). Se lucreaza la refacerea rosturilor de dilatatie. Eu nu stiu cum au gandit-o ei, sa faca din B1 in B2 si din B2 in B.Urgenta tranzitia din scurt in mai putin de 5 metri de pe o banda pe alta. Daca stai prea aproape de cel din fata sau mergi mai tare decat prevede legea ai toate sansele sa faci buf. Acolo e bomba cu ceas. Tic tac tic tac CNAIR!
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

rt25

asa este, am trecut si eu pe A3 unde se repara rostulurile de dilatatie. Nimeni nu respecta marcajul... toata lumea se muta pe banda 1 si merge tot inainte apoi, ca si cum ai avea un obstacol si atat. Marcajele temporare galbene sunt inutile si foarte din scurt, la peste 70-80 km pe ora nu prea poti sa il urmezi ca faci testul elanului fara sa vrei.

Cristian 74

Am făcut un pic de muncă de documentare și am recenzat toate structurile (viaducte, pasaje) dintre Nădășelu și Poarta Sălajului. Au rezultat 8,237 m de viaducte. Nu mai punem la socoteală viaductul peste cimitir (mi se pare că așa a rămas soluția, nu?) care va urca numărul total la peste 9 km. Impresionant!

luxxxoor

pana la urma se mai face viaductul de la nadaselu in contractul actual ?! nu era vorba ca il vor scoate impreuna cu dealul de la topa mica pentru alunecarile de teren ?

mike_us

Credeți ca termina structurile pina pe la sfârșitul primăveri lui 2024?

gicu

Depinde foarte mult cum prioritizează. Având în vedere că nu mai au mobilizarea cu care ne-au obișnuit, ar trebui insistat pe Nădășelu - Zimbor, ca să poată da în circulație înainte de restul. Cele până la Zimbor se pot finaliza anul ăsta fără probleme.

realfanady

Ma ajuta cineva cu termenele pentru loturile din Bihor, va rog. Termenul de solutionare a contestatiei pentru Chiribis-Biharia si termenul de evaluare a ofertelor pentru Suplac-Chiribis. Multumesc!

D.TgM

#32558
Biharia - Chiribis AICI  S-au depus contestatii in jurul datei de 20 iunie, iar decizia CNSC inteleg ca ar trebui sa vina in aprox. 30-60 zile

Chiribis - Suplacu de Barcau AICI


cmd

#32559
Problema e ca tocmai pe lotul acesta sunt probleme de alunecari la Nadaselu si Topa deci sigur lotul va fi muzeu.Pare ca cele doua alunecari vor fi licitate separat, deci timp suplimentar cu procedurile. Cred ca mai degraba va fi circulabil celalalt lot, Zimbor - Poarta Salajului (daca nu apar si acolo alunecari).
L.E. Scuze, am uitat; pe Zimbor - P.Sj lipseste nodul de la Poarta Salajului, deci tot muzeu si acolo.

Voicu

rt25 și Allex: stați așa, că nu înțeleg... Există semnalizare de limitare de viteză? Pentru că în mod normal așa ar trebui: să completeze marcajul temporar. Dacă da, nu văd de ce ar trebui să "mergi mai tare decât permite legea". Din punctul meu de vedere, când ești dispus să încalci o regulă, ești dispus și să suporți eventualele consecințe.

rt25

#32561
comentam ca marcajul e pus prost si ilogic, nu ilegal. Adica mergi cu 130 limita si apoi trebuie sa reduci la 60 la ora sa poti urma liniile galbene in siguranta relativ din scurt. O fi marcajul legal, dar nu este facut pro-activ pentru a pre-intampina neplaceri.
Plus, nu uita ca in astfel de incidente mai poti fi si nevinovat (adica tu respecti legea si altul merge mai tare ca limita aia legala de pomenesti) si sa o patesti din cauza trecerilor foarte din scurt.

E cam aceeasi solutie de deviere ca la UMB la nodul cu A0, doar ca tranzitia acolo e lunga, la aceste poduri este efectiv ca pe circuit. Noroc ca in continuare, DN1 e mai circulat ca A3 pe sectiune si nu e trafic foarte intens. Oricum soferii au cam procedat ca si cum ar fi fost 1 singura banda disponibila si una blocata si absolut nimeni nu mergea conform liniilor trasate galbene.

Voicu

De aceea am și întrebat. Din ce spuneți voi, nu e în regulă absolut deloc.

Așa e, ar trebui cu presemnalizare, cu vreo două sute de metri înainte limitare la 100, abia apoi la 80... În fine...

montaniardul

#32563
Filmare lot Chetani - Campia Turzii (videocredit Fly Drone)


klax187

Se pare ca s-a modificat devierea de la Luna, dar inca nu este front de lucru la umpluturi pt rampe. Mai trebuie modificata devierea inca o data prin prelungirea celei vechi.
Dupa ce prenugirea va fi gata, logic ar fi sa se treaca din nou doar pe o parte cu ambele sensuri pentru a putea intra cu camioanele in santier.