News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 20 Guests are viewing this topic.

Europiu

Super, Cipri!

Judecand dupa configuratia terenului din zona - la vest de traseul autostrazii prin padure este un deal - inclin sa cred ca toata apa de pe acolo, si anume: ce tocmai ne-ai aratat in poze, alunecarea de pe partea cealalta si ce se asteapta sa gaseasca in zona nedefrisata, toate tin de acelasi sistem (subteran) hidrografic. Cam nasoala treaba.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

rocklee

ciprebbe ....mai lasat fara cuvinte ...super imagini ...super ... :thumbsup: :cheers:...abia astept sa  :vroomvroom:

adiarc

super Cip...trebuie sa recunosc ca mi-au lipsit mult acest gen de postari , din partea ta.....

bravo tie , bravo UMB ( ma bucur ca au revenit la licitatii...sper sa ia cat mai multe ctr....)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Quote from: rin tin tin on November 04, 2015, 06:11:26 AM
Quote from: alecu26 on November 03, 2015, 09:05:14 PM
Nu e chiar așa.  Eu zic ca pur și simplu cnadnr a vrut sa le-am tragă lui TS.
Ca sa detaliez de ce spun ăsta. ...sa presupun.  O structura de 10-20....sau chiar mai lunga de o deschidere sau mai multe.
Aceasta structura are deasupra ei....nu asfaltul direct.....ci întâi ceva terasament  de umplutura. E pod....sau podeț?

Exact!
Pod: orice structura cu lumina mai mare de 5 m (din stas)
Dacă era așa simplu nu cred ca TS pierdea. Problema e ca mai exista o definiție care spune ca podeț este o structura îngropată în terasament. Dar ăsta nu înseamnă ca dacă nimeni nu a proiectat un pod îngropat in terasamnet acesta nu poate exista.....și ca prin definiție e podeț.
Nu știu ce sa zic. Cred ca nu TS poate nu a avut avocați buni.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

bridge

#7834
Se impute treaba pe Suplacu de Barcau-Bors,CNADR penalizeaza spaniolii pentru toate punctele de referinta care trebuiau atinse pana la aceasta data,respectiv:tot personalul cheie mobilizat in santier,declaratie de proiectare finalizata,program de executie transmis,proiect tehnic  finalizat,documentatie pentru autorizatie de constructie finalizata,detalii de executie pentru prima sectiune finalizata,organizare de santier finalizata...etc...etc...drumul spre reziliere este larg deschis...o sa ajungem "sa ne bucuram "de rezilierea contractului cu spaniolii "la fel de mult" ca de rezilerea contractului cu bechtel..apropo de bechtel,mi se pare ca sova inca sta mult prea linistit si nederanjat.

vancouver

Superbe pozele de pe santierul UMB. UMB le dau clasa chiar si celor de la Bechtel. In orice caz podurile arata la fel ca pe zona Bechtel, construite cu aceeasi tehnologie, in general cred ca nu se vor simti diferente de calitate intre sectorul Bechtel si sectorul UMB.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

verdiuc

#7836
Deci UMB da clasa Bechtel, sau sunt la fel de buni, cu aceeasi tehnologie si pe viitor nu se va (re)simti o diferenta intre aceste doua segmente alaturate ?

istvan78

Quote from: bridge on November 05, 2015, 10:23:06 PM
CNADR penalizeaza spaniolii pentru toate punctele de referinta care trebuiau atinse pana la aceasta data,
... daca nu s-ar intampla in Romania, as spune ca e normalitate. Fiind in Romania, as putea specula ca sunt interese in spate. Dar poate prefer sa spun ca e un prim pas spre normalitate.

CNADNR-ul are muulte bube, dar si constructorii parca prea usor au adoptat obiceiul de a oferta una (in termeni tehnici si in termeni de timp) si a lucra apoi alta.

NGC

#7838
Quote from: NGC20 on November 03, 2015, 05:14:58 PM
Quote from: stangabriel on November 03, 2015, 04:57:02 PM
Exista alte etape facute publice inainte licitatia pentru podul peste Somes?
Quote from: NGC20 on November 03, 2015, 05:00:03 PM
Trebuie refacut caietul de sarcini si apoi trimis din nou la ANRMAP ca sa poata porni licitatia, dar inca nu au anulat-o oficial in SEAP pe cea veche.
Quote from: cutter on November 03, 2015, 05:07:57 PM
Cred că nu s-a primit încă decizia de la CNSC.
Vrei sa spui motivarea deciziei CNSC? Pai aia e disponibila de mult, iar intre timp a avut loc si proces la CAB, iar CAB a dat verdictul final in 27.10.2015.

S-a anulat in sfarsit.

Quote
Autoritatea contractanta anuleaza procedura de atribuire in conformitate cu prevederile art. 209 alin. (1) lit. c) si alin (4) lit. b) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari ulterioare si H.G.nr. 925/2006 privind Normele metodologice de aplicare a O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare "(1) Autoritatea contractanta are obligatia de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publica în urmatoarele cazuri:{...........} c) daca abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau daca este imposibila încheierea contractului. {............}(4) În sensul prevederilor alin. (1) lit. c), prin abateri grave de la prevederile legislative se întelege:{.............}; b) pe parcursul analizei, evaluarii si/sau finalizarii procedurii de atribuire se constata erori sau omisiuni, iar autoritatea contractanta se afla în imposibilitatea de a adopta masuri corective fara ca acestea sa conduca la încalcarea principiilor prevazute la art. 2 alin. (2) lit. a) - f)

Sa vedem acum oare cat dureaza sa lanseze noua licitatie, ca au avut timp suficient sa modifice caietul de sarcini. ;)

ciprebbe

Quote from: bridge on November 05, 2015, 10:23:06 PM
Se impute treaba pe Suplacu de Barcau-Bors,CNADR penalizeaza spaniolii pentru toate punctele de referinta care trebuiau atinse pana la aceasta data,respectiv:tot personalul cheie mobilizat in santier,declaratie de proiectare finalizata,program de executie transmis,proiect tehnic  finalizat,documentatie pentru autorizatie de constructie finalizata,detalii de executie pentru prima sectiune finalizata,organizare de santier finalizata...etc...etc...drumul spre reziliere este larg deschis...o sa ajungem "sa ne bucuram "de rezilierea contractului cu spaniolii "la fel de mult" ca de rezilerea contractului cu bechtel..apropo de bechtel,mi se pare ca sova inca sta mult prea linistit si nederanjat.

Pe buna dreptate face asta si conform prevederilor din contract. Ei(spaniolii) tot invoca avansul de 15% pe care nu il achita CNADNR-ul insa sa nu uitam ca si UMB-ul a inceput la sf de iulie la Gilau excavatiile(proiectarea clar a fost anterioara) iar bani au vazut doar la final de Decembrie. De ce unii pot lucra asa si altii nu?
Asa cu banii CNADNR-ului faceam si noi un SRL subcontractam lucrarile la alte firme "specializate" si asteptam sa scoatem profitul (e grosiera exprimarea insa am vrut sa subliniez mecanismul la care am impresia ca s-au gandit spaniolii).
Sa rezilieze cat mai repede daca nu respecta contractul si sa mergem mai departe.

La Gilau sper ca macar acum in al 13-lea ceas sa liciteze separat viaductul si sa ii dea drumul URGENT.
La nod Nadaselu lipsesc exproprierile si nu exista AC pt a continua lucrarile. S-a realizat partial bretelele de la nod pana la limita dintre pasune si terenul arabil. Cum nu exista AC nu se apuca nici de structura de supratraversare a bretelelor din nod.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

AdrianB1

Quote from: ciprebbe on November 06, 2015, 12:50:02 PM
Pe buna dreptate face asta si conform prevederilor din contract. Ei(spaniolii) tot invoca avansul de 15% pe care nu il achita CNADNR-ul insa sa nu uitam ca si UMB-ul a inceput la sf de iulie la Gilau excavatiile(proiectarea clar a fost anterioara) iar bani au vazut doar la final de Decembrie. De ce unii pot lucra asa si altii nu?
Asta nu e un argument valid. Daca in contract e specificat un avans de 15%, atunci avansul trebuie platit conform contractului; daca esti de parere ca "merge si asa" pentru altii o fac, deschide un televizor si vezi ca zeci de mii de oameni marsaluiesc prin tara tocmai pentru ca nu sunt de acord cu principiul "lasa ca merge si asa".
Quote from: ciprebbe on November 06, 2015, 12:50:02 PM
Asa cu banii CNADNR-ului faceam si noi un SRL subcontractam lucrarile la alte firme "specializate" si asteptam sa scoatem profitul (e grosiera exprimarea insa am vrut sa subliniez mecanismul la care am impresia ca s-au gandit spaniolii).
Aici solutia e foarte simpla: prin contract pui conditia ca subcontractorii sa nu depaseasca 50% din valoarea contractului (excluzand valoarea materiilor prime, materialelor si combustibililor); asta inseamna ca obligi castigatorii sa faca minim 50% din contract si nu ii lasi sa stea pe margine si sa manance seminte in timp ce subcontractorii fac lucrarea.

ciprebbe

Quote from: AdrianB1 on November 06, 2015, 08:50:42 PM

Asta nu e un argument valid. Daca in contract e specificat un avans de 15%, atunci avansul trebuie platit conform contractului; daca esti de parere ca "merge si asa" pentru altii o fac, deschide un televizor si vezi ca zeci de mii de oameni marsaluiesc prin tara tocmai pentru ca nu sunt de acord cu principiul "lasa ca merge si asa".


Tocmai ca aici nu e specificat (e de la buget). Iar principiul ca "merge si asa" se pare ca il aplica spaniolii iar eu am subliniat ca "asa NU".
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

AdrianB1

Daca nu e in contract, sa se duca invartindu-se, desi as fi vrut sa vad bucata aia terminata inainte sa iasa la pensie nepotii mei :(

bridge

Quote from: adrian rosca on November 06, 2015, 10:09:13 PM


Asta doar daca prevederile contractului sunt in concordanta cu legea. In caz contrar, legea e mai "tare".
Nu sunt,dar nici nu prea conteaza in cazul de fata.Spaniolii NU vor si NU pot.

afreddyapp

In conditiile a ceea ce se intampla acum,nu era mai bine continuarea contractului cu Bechtel ,pentru finalizarea tronsonului?!Din cate tin minte ,Boagiu a renegociat la 200 de milioane finalizarea lucrarii.
Intreb si eu... Corviam,daca se apuca de lucru si sa zicem c-ar fi finalizat lucrarea,incasa 160 de milioane.
Pt.rezilierea lui Bechtel i s-au facut cadou 45 de milioane.
Asa ramanem si fara bani si fara lucrare facuta.....