[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

133 313

Partea 3.









In dreptul CV PRC-RO Vertatelii au facut un mic foraj orizontal pe mijlocul buelavardului.

Centrala de ventilare. De observat ca la CV FAV-DT34, pe zona asta semirotund se armeaza planseul superior. Deci este cam gata, structural.





Forajul orizontal, pana in zona de canivouri spre RO.

Pe partea blocurilor.

133 313

Partea 4.

Dansul macaralelor.

Uraa, au desfundat pluviala.

Marele camin de pe marele canal. Acoperit complet.

Si cu potecuta peste.



Spre Romancierilor.



Inca o banda data cu emulsie, asteptam basculanta cu materialul.

Acces B, DT63, de la RO se mai rade putin asfalt de pe carosabil.

Avem copex si cateva fundatii pentru stalpi in fata la DT65.


133 313

Partea 5.

Prin spate pe la DT65 aparent trebuie sa mai vina si ceva Netcity pe langa iluminat, ca sunt doua santuri, din care unul merge drept la blocul din frontul 2.

Bonus, primul strat de asfalt la Cetatea Histria.





Aproape de statia de autobuz de la intersectia DT cu VI.

In zona mentionata anterior, sant pentru iluminat dus la un post trafo.



Are o traiectorie...

Nici un metru fara liane...

Si se tot duce spre statia VA.

133 313

Partea 6.

Iluminatul se intersecteaza si cu canivourile, caci trebuie sa ajunga la bulevard.

Eram sigur! Puteam sa jur! Capacul nou de la SMT nu va rezista nici o luna!



La VA betonare in subteran. Avem cabluri prin tuburi, avem si continuitate cu cleme de derivatie... lipsesc stalpii si lampile.

La str. Targu Neamt (TgN).

De toate pentru toti.



La RD inca mai este mult pana departe. Daca se tot muta de colo colo pentru cate 1-2- panouri pereti mulati...

Se filtreaza bentoniticul.

133 313

Partea 7.

Camin de vizitare. Unde-i? Hai cu el!





Miracol! Epavele Sonaco se misca pe senilele si motorul lor propriu! Le merg chiar si girofarurile galbene! Sunt mutate in dreptul accesului RD5 din zona fostului vechi rezervor initial de bentonitic ulterior dezafectat din dreapta aleii Arutela, unde ar veni RD7.



The end.

Marins


Ionut

Directorul tehnic al Metrorex a mai adăugat că Magistrala 5, Drumul Taberei, va funcţiona la mijlocul anului viitor, luând în calcul şi perioada de teste. B365

Asta este o nesimtire. Vad ca si la Metrorex e acelasi stil de dat termene din burta chiar de oamenii din varf.

GDPR

^E o mare confuzie in presa, Ionel Oprea este directorul tehnic al Metroul SA, proiectantul lucrarii, si nu al Metrorex. El a fost invitat la sedinta in calitate de "inginer rezident" pentru proiectul M6, nu stiu de ce s-a hazardat sa faca afirmatii referitoare la M5.

TibiV

Pai daca se numeste Metroul SA, nu este "logic" ca este Metrorex ?!....
:lol:
Acum pe bune, de unde sa stie ziaristele blonde care este diferenta intre Metrorex si Metroul ?....
Iar Digi a bagat o stie cu un titlu "bestial": "O noua intarziere la M5...."

Pana si cutter s-a enervat si a pus un comentariu pe FB acum 10 minute... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

#279
Catalin pe Facebook.

Din categoria iritărilor matinale, văd pe foarte multe canale o știre legată de metroul din Drumul Taberei care are un pic de Radio Erevan în ea. Un domn citat ca "director Metrorex" a declarat că va fi gata metroul din Dr. Taberei în iunie 2017. Prima observație este că domnul nu este de la Metrorex (compania statului care operează metroul din București), ci de la Metroul S.A., o companie privată care asigură consultanța pe proiectul din Drumul Taberei.

Apoi, legat de termen, o spun din capul locului, că nu este realist. Și aici fac o paranteză legate de termene și de realism. Există o lungă tradiție de pompierism în comunicarea pe transporturi și de anunțat ținte și termene despre care cei care cunosc proiectele zîmbesc ironic încă din ziua anunțului. De obicei presiunea vine de sus, "spune-mi ceva care să dea bine la public", și cei de mai jos se conformează. Așa e cazul și aici, cineva a anunțat "iunie 2017" cîndva mai devreme anul acesta, deși era limpede de la acel moment că nu e un termen realist. De aici, probabil, și declarația domnului de ieri de la acea firmă, care altfel sunt convins că știe realitatea proiectului. Eu cred că comunicarea trebuie să fie onestă și profesionistă, fără termene care să dea bine, fără să fie create așteptări nerealiste. Așa se construiește o relație de încredere. Cu transparență și onestitate.

Revenind la metroul din Drumul Taberei, un termen realist este sfîrșitul anului viitor.

Un termen care ar fi fost și el mult depășit, cu poate un an de zile, pentru că și pe acest proiect era un mare blocaj, vechi de cîțiva ani. Relocările neprevăzute inițial de utilități, în special iluminatul public, blocau șantierele din Dr. Taberei pe o mare parte din lungime. De aici, lucrările care stagnau și păreau abandonate pe alocuri. De ani de zile trena această problemă din lipsa asumării unei decizii. Acum s-a deblocat și se lucrează în plin.




Din pozitia lui, Catalin nu-si permite sa zica practic nimic de DNA, nici macar asa ca informare. Insa o sa o zicem noi. Contractul pentru trenurile de metrou este inca blocat la DNA. Evident, probabil ca pentru motive intemeiate. Nu comentam sub nicio forma ce face DNA, doar prezentam faptele - iar acestea sunt clare, DNA avand deschis un dosar legat de aceasta achizitie. Nu stim cand o sa fie solutionat, evident.

Asa ca, chiar daca maine am avea gata magistrala, nu vom avea trenuri. Sa speram ca se va gasi o solutie temporara de relocare de la alte magistrale FARA (sau cu minim) impact asupra orarului pe restul magistralelor. Aici las specialistii sa se pronunte.

GDPR

Spre corecta informare a "publicului calator", iluminatul public este aproape deblocat, dar mai trebuie Metrorex sa dea o semnatura. Aldea trebuie luat de urgenta la intrebari, pentru ca instructiunea semnata sa ajunga inapoi la constructori si in sfarsit sa vedem ca se lucreaza peste tot din plin. Go, go, go!

TibiV

Quote from: Ionut on September 30, 2016, 12:44:50 PM
Sa speram ca se va gasi o solutie temporara de relocare de la alte magistrale FARA (sau cu minim) impact asupra orarului pe restul magistralelor.

Nu ai cum sa aduci din alta parte 13 trenuri si sa aiba doar impact minim... :(
Si 7 trenuri daca ei se va simti...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

133 313

#282
Sunt mai multe aspecte, nu doar trenurile. Este vorba de cele doua statii electrice de la AM si PRC, nici una finalizata, este vorba de cele sase centrale de ventilare de interstatie independente de structura unei statii in sine din care doar doua sunt structural mai avansate, restul sunt pe la stadiul de utilitati relocate sau coloane forate. Este vorba de accese ramase de executat, neincepute, cu devierile de utilitati aferente (accese AM, PRC A si C, RO A si C, VA A si C, RD). Deci numai structural, fara instalatii, cale de rulare, trenuri. Nu dau cu biciul, pur si simplu as vrea ca SPECIALISTI de la MetroulSA, Metrorex si Minister sa nu mai arunce termene aiurea. E greu sa fim onesti? Minciuna sfruntata e vreun fel de arta si meteahna de nelepadat?

Pelicanul

Nu inteleg de ce atatea discutii sterile. Dupa ce o sa vedeti ambele TBM - uri la Opera mai puneti pe putin 2 ani.
Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...

133 313

#284
Discutii sterile pentru probleme infectioase...  O:-)
Edit. Da am scris bine, probleme infectioase pentru ca numai o infectie majora de companie ar putea sa-si trucheze o licitatie si sa dea sfoara si la DNA ca mai apoi sa zica: muhahaha aoleu si vai vai, ne-a blocat DNA-ul magistrala 5 ca nu putem sa ne luam trenuri, e vina lor, sho pe ei! Ghinion, n-a functionat panarama. Da' in schimb si-au rezervat niste palme peste ceafa. In time.
P.S. Urmeaza noutati din teren, tineti aproape.
Edit 2. Siii.., incepem.


Incepem de la Valea Ialomitei unde depoul a fost cadorisit cu multe hidrante adiacente zonei, in caz ca vreodata le iau foc lucrarile de calitate.Sa speram ca nu va fi cazul.

Acces C de la Valea ialomitei, aproape de intersectia cu VO.

Cabluri fara numar.

O betonare in subteran printr-o priza de ventilare.



In acces C se curata prafaria cu aer comprimat. Nu as vrea sa fiu in pielea celor care o fac. Bonus, o pisica curioasa ca si mine.



Solutie solutie...



O betoniera si pe partea rampei de acces auto in subteran.