News:

Unboxing Coradia Stream în depoul Alstom!
API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!

Main Menu

Traficul rutier în direct

Started by Cristi232, April 27, 2012, 02:33:18 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Beowulf

Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

adiarc

La Miercurea iarasi dezastru spre  Sibiu.Posibil accident......toata Miercurea blocata ,iar coada e cea mai mare pe care am vazut-o vreodata....din Miercurea pana dincolo de Cut pe autostrada
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

^^dupa un timp m-am intors inapoi spre Sibiu pe ruta Cunta,Dostat,Presaca,Sibiu

coloana din plan indepartat este pe sensul spre Sibiu si era din Miercurea pana la Cut







cam asa arata respectul autoritatilor fata de cetateni romani si straini










PS..pe langa asta de dimineata in jurul orei 07:00,am  stat intre Sacamas si Vetel o ora...la un accident
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dumbravaandrei

Nici nu vreau sa ma gandesc cum o sa fie prin august.....

vancouver

Da, pe Dn1/Dn7 este strat nou de uzura. Acesta este motivul ambuteiajelor, faptul ca se lucreaza la drum si ca atare se circula doar pe 1/2 din drum.

Dar puteau si ei sa o lase pe septembrie - octombrie, dupa refacerea A1 in zona demolata. Si daca dadeau drumul pe A1 cu restrictie la 80km/h pe toata zona cu alunecari si pe podul Aciliu si tot ar fi de o mie de ori mai bine. Pacat ca nu batem joc in halul asta unii de altii.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

adiarc

Quote from: vancouver on June 23, 2016, 12:21:14 AM
Da, pe Dn1/Dn7 este strat nou de uzura. Acesta este motivul ambuteiajelor, faptul ca se lucreaza la drum si ca atare se circula doar pe 1/2 din drum.

Dar puteau si ei sa o lase pe septembrie - octombrie, dupa refacerea A1 in zona demolata. Si daca dadeau drumul pe A1 cu restrictie la 80km/h pe toata zona cu alunecari si pe podul Aciliu si tot ar fi de o mie de ori mai bine. Pacat ca nu batem joc in halul asta unii de altii.
corect....pe langa bataia de joc ,tot ce asflateaza pe urcarea de la nodul Cunta se va duce naibii din cauza traficului greu care va macina asfaltul pe caldura asta ( se circula incet si e o curba stransa unde rotile spate ale tirurile efectiv rascheteaza asfaltul )

in plus nu cumva ca Doreii din CNADNR sa-i oblige pe constructori sa lucreze exclusiv noaptea,bine semnalizati si ziua sa nu lucreze DELOC...astea nu sunt chestii care sa tina de ceva capacitate....pur si simplu oameni nesimtiti pe care nu-i duce capul

sa-mi fie scuzat limbajul,dar daca nu stau zilnic acolo 1-2 ore,trebuie zilnic sa ocolesc 20-30 km la dus si la fel la intors
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

elion

Între nodul Cunţa şi nodul de la Apoldu de Jos nu s-ar putea circula pe autostradă în perioada în care se asfalteză DN-1? Vinerea trecută stând în coloană (10 km i-am făcut în 50 minute) am văzut 2 maşini mici trecând în viteză pe acolo.

Ranger

DJ106G intre nod Apoldu de Jos si Miercurea Sibiului nu ar face fata traficului greu. Este ingust, plus ca exista si o trecere CF la nivel, unde sigur s-ar forma blocaje. Eventual, scos traficul greu la Cunta si traficul usor la Apold.
Insa, in cazul terminarii lucrarilor la DN (am inteles ca doar ieri ar fi lucrat, nu am trecut inca prin zona), nu prea merita oculul. Ce castigi pe autostrada, pierzi mergand inapoi pe DJ

SILVIUFG

#563
Din nou accident grav pe DN1 intre Fagaras si Sibiu. Mai precis intre localitatile Dridif si Voila. Din informatiile mele 3 persoane sunt decedate dar nu e confirmat 100 %. In mod sigur traficul e blocat. De la Fagaras se poate merge pe sub munte cu iesire la Sambata de Jos.

http://www.bunaziuafagaras.info/accident-intre-dridif-si-voila/

L.E. Traficul dinspre Brasov spre Sibiu este deviat de la Sercaia.


Ranger

Accident si la Saliste pr DN1

alecu26

Quote from: aschiutza on June 23, 2016, 05:49:34 PM
update: intre timp numarul mortilor a crescut la 4

http://adevarul.ro/locale/brasov/accident-cumplit-dn1-sase-victime-trei-morti-1_576bcbf75ab6550cb8382273/index.html

e iluzie optica sau acolo e o groapa in asfalt? Ceva frezare, lucrari? e chiar la marginea podului, langa rostul de dilatatie.

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Hercule

^^ Nu e groapa in asfalt, e o zona unde s-a adunat uleiul scurs din masina. In pata de ulei se vede umbra masinii si portiera deschisa. Se deduce clar din articol in poza anterioara celei postate de tine.
Deșteaptă-te române!

trifuhoria

Live: Se asfalteaza in zona Unirea-Turda...cozile de +- 60 min pe ambele sensuri. Se vede si pe traffic/maps.google.ro

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura