[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.


GDPR

#2341
Mult le-a luat. Totusi, descrierea situatiei din comunicatul CNAIR nu e in intregime corecta, s-a lucrat putin anul asta.

Si asta e tare: "Contractul pentru construcția Sectorului Centurii București, cuprins între A1 și DN 7, în valoare de aproximativ 106.6 lei". Poti sa iei cateva pungi de seminte de banii astia :lol:

voicul

Nu e contractul ala, pe care CUC l-a inaugurat de 2 ori?
Oare cum explica ca dupa 2 inaugurari, contractul e reziliat ca nefinalizat?  :dunno: :horse:

GDPR


Allex

Wow... Asa ceva nu exista... Hai si comunicatul API cat mai curand, sa intre la mass-media odata cu stirea initiala despre reziliere.

Oare tot in acelasi mod vrea Cuc-ul sa inaugureze cei 180 de km de autostrada din 2019? (Sau 140 de km sau cat au mai ramas, ca nu mai tin minte)
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

GDPR

Nu mai fiti rai, chiar o sa fie 180 km de ... benzi de autostrada, asta daca socotim si benzile de urgenta.  :lol:

razvan96

Si-a dat Cuc seama ca in ritmul asta nu mai apuca sa inaugureze inca o data tronsonul.

panzer

Pacat ca nu s-au inteles cu Delta pana la capat. Mai este un pic doar. Repetam situatia de pe DN2- A2: Tehnologica n-a vrut. Si sunt 5 ani de cand se reliciteaza fara nici un rezultat.

In alti 5 ani acest tronson va fi praf si pulbere in principal pt ca nu este asigurata degajarea apelor pluviale de pe carosabil. Si cum remarca si ei stratul de baza se "topeste" in lipsa stratului de uzura.


NGC

#2348
"Modernizarea centurii rutiere a Municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2 – A2: sector DN 2 (km 12+300) - A2 (km 23+750)"

Quote from: NGC on June 15, 2019, 11:28:48 AM
Quote from: Ionut on June 09, 2019, 04:20:47 PM
Sunt ceva semnale ca pana la urma ar ajunge A2-DN2 la Tirrena... sa vedem.

Quote from: NGC on April 16, 2019, 10:10:22 PM
Exact despre DNCB si TIRRENA vroiam sa scriu si eu, dar mi-ai luat-o inainte. :p

Situatia este totusi putin diferita.

Quote from: NGC on February 06, 2018, 09:48:30 PM
O vrabiuta zice ca o veste ar fi ca asocierea OYL COMPANY HOLDING AG - STRACO GRUP a contestat clasarea pe locul 3.

Asta e de anul trecut, dar important e ca ei erau pe 3. SINOHYDRO era pe 1, dar au fost descalificati, si TIRRENA pe 2.

Comisia de incompetenti de la CNAIR a dat acum castigator pe TIRRENA, dar cum ziceam si acum ceva vreme, OYL COMPANY HOLDING era si ea in carti.

Quote from: NGC on June 09, 2019, 05:32:50 PM
Io is curios ce o sa zica CAB in cazul asta referitor la situatia datoriilor la fisc "la momentul prezentarii ofertei", care e cerinta de calificare. ;)

Exact de problema situatiei la fisc s-a legat acum si OYL COMPANY HOLDING si a contestat declararea ca si castigator a celor de la TIRRENA.

In plus, TIRRENA a cerut acum la CAB revizuirea deciziei CAB prin care au ramas descalificati exact din cauza datoriilor la fisc la licitatia anulata recent pentru DN6.

Io imi pregatesc popcorn si astept sa vad ce are acum CAB de zis.

Contestatia OYL COMPANY a fost respinsa. Mai poate urma CAB.

Ionut

De aseara. In caz ca n-ati vazut...

API pe Facebook

Mai suportați încă un comunicat despre Rușinea Națională Centura București? Acum două săptămâni, pe 21.06.2019, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a anunțat că a reziliat contractul pe secțiunea A1-DN7 din DNCB.

Extinderea la 4 benzi a mini-sectorului de 8,7 km a început în 2011 și a fost, dintotdeauna, un DEZASTRU: nenumărate probleme birocratice, exproprieri întârziate nesoluționate nici până astăzi, lipsa finanțării, plus un constructor impotent.

De-a lungul anilor, față de proiectul inițial s-au operat numeroase modificări de soluții, în special la intersecții, care au generat exproprieri suplimentare care au fost tergiversate, ba chiar s-au făcut greșit. Prin urmare, proprietarii nu și-au primit banii de la stat și nu au eliberat terenurile. Ultima schimbare de acest gen este din 2017, Guvernul nefiind capabil nici până astăzi să o finalizeze!!!

În plus, chiar dacă stadiul fizic se apropie de 90%, cel financiar este abia la 67%. Chiar și inginerul consultant a impus celor din CNAIR să facă plăți adiționale apărute în urma modificărilor proiectului și întârzierilor nepermise în rezolvarea birocrației.

În luna mai 2019 antreprenorul (Delta ACM) a intrat în insolvență, fiind deja mai mult decât evident că nu își va putea duce la bun sfârșit contractul.

Istoria "modernizării" DNCB este HALUCINANTĂ, plină de bâlbe și promisiuni nerespectate. Doar două exemple.

În 31.08.2017 (link: http://bit.ly/2X7ykMx), ministrul Cuc se umplea de penibil "inaugurând" segmentul A1-DN7 fără stratul final de asfalt, cu marcaje provizorii, lucrări în desfășurare și utilaje pe carosabil. Nici până în ziua de azi NU AVEM pus stratul de uzură! Pe 28.03.2018 (link: http://bit.ly/2xtOvbr), la ora 7 dimineața, tronsonul A1-DN7 era serios inundat în zona Rudeni.

Pentru toate EȘECURILE LAMENTABILE de pe Rușinea Națională Centura București, solicităm din nou DEMISIA conducerii CNAIR și MT!

Ionut

SCS Transport si CM POIM, 17-18 iulie 2019, Timisoara
Prezentare oficiala CNAIR
DNCB si A0


Despre A0 discutam pe thread-ul dedicat.


perfidus

^ "A1-DN7 Stadiu fizic 86,5%"

WTF... de ce le este jena sa spuna ca nu mai exista constructor? Cand se estimeaza lansarea unei noi proceduri pentru restul de lucrari?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

voicul

Cu CUC ministru, CUC care a si inaugurat DNCB de 2 ori, ei recunosc ca nu e gata!
WOW.
Asta da stire.

dr4qul4

pe DNCB TEORETIC se construiect 4 pasaje in acest moment.
Practic nici unul.
- Domnesti: avem contract semnat de peste 2 ani si avem cativa piloti forati pana acum.
- Mogosoaia:  avem contract semnat de 9 luni si nu se vede nici o miscare (am trecut azi de 2 ori pe acolo)
- Berceni: semnat acum 4,5 luni (cu intarziere), nici o urma
- Oltenita : semant de 1 luna (desi putea fi semnat mai inainte), nici o urma

Asadar, la noi, prioritizarea si urgentarea inseamna: pregatim 1 an (de la anuntul de urgentare) licitatie, evaluam inca 1 an ofertele, rezolvam contestatiile 1-2 ani, semnam dupa 6 luni (pt cateva hartii care se pot face in 15 zile), aprobam proiectarea in 6-12 luni, expropriem intr-un an si construim in 2-3 ani.
Asadar avem nevoie de 6-8 ani, DACA totul merge bine. Adica daca nu se anuleaza licitatia ca urmare a contestatiilor sau daca nu da faliment cosntructorul.

@RobertH, te rog, daca poti si cand ai timp, sa adaugi si pasajele Berceni si Oltenita pe harta proiectelor. 
Multumesc anticipat :)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ultras_30


La pasajul oltenitei am vazut in 2 randuri topometristi pe ambele directi ,sper ca faceau masuratori pt pasaj.