Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

prd.marius

Am iesit Sambata pentru cateva minute de pe A1, in zona Orastie, si mare surpriza, criblura proaspat "turnata" pe DN7 ...
Toti soferii cu scutecele pline, evident.

Intrebarea mea este, cum e posibil asa ceva? Zburau pietrele intr-o veselie. Are vreo logica pentru care inca se mai toarna criblura pe drumurile din Romania, chiar si pe cele europene?

bacovia

DN 66 intre Simeria si Petrosani.

Au distrus un drum perfect. Marcajele sunt frezate, aparent se toarna ceva criblura in bataie de joc.
Sectiile de drumuri nationale chiar sunt conduse peste tot de corupti?

gruiarew

Vancouver și cu DN7 ce facem? Sau cu DN66 / DN68? Să dea drumul la circulație chit că iar nu mai pot ieși de pe drumurile lăturalnice.

@Adisan, când am trecut eu nu erau ambele sensuri la nivel. Au terminat de asternut asfaltul? Că din filmare nu prea-mi dau seama.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

miahi

^^ Aceeasi prostie au facut-o acum ceva ani pe DN65 Slatina - Pitesti pe sectiunea din judetul Arges . Ar trebui interzis cat mai rapid acest mod de "interventie" asupra drumurilor .

Adisan

@gruiarew da, sunt la nivel ambele sensuri pe tot traseul

vancouver

@gruiarew: nu am inteles intrebarea. Poti te rog sa reformulezi.

@AlexxC: da corect, interdictia pentru camioane doar intre 12-19PM e logica.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

gruiarew

Păi ai zis să se mențină restricțiile pentru TIR-uri ca să nu strice bucata aia de DN68A proaspăt reabilitată. Pe mine unul m-ar ajuta să nu am atâta trafic la ușă, dar...

1. Se ocolește enorm și nu se folosesc ki,ometri buni din A1.
2. Se vor degrada rutele ocolitoare.

Eu aș zice să-i dea drumul cât mai repede posibil si dacă se strică, să-l repare.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

dumbravaandrei

Luandu-ma dupa restrictiile existente pe DN1 pe sectorul Brasov-Comarnic, as zice ca restrictiile astea intr-un anumit interval orar functioneaza exact ca frectia la piciorul de lemn... Din pacate tre sa fie ori-ori...

voicul

Restrictiile ar spune multe despre calitatea lucrarii.

Zic ca o sa reziste lucrarea pana se termina LD2, chiar si fara restrictii.

Cetatean

Și eu zic și sper,dar am și niște semne de îndoială. Mai ales ca am trecut prin zona când se faceau casetele alea prin curbe și as zice ca se putea mai bine.
Dar testul timpului și al traficului o sa ne arate cât de bine s-a lucrat. 

NGC

PiSi 6

Astazi a fost lansata licitatia [CN1032564] "1. ELABORARE DOCUMENTATIE DE AVIZARE A LUCRARILOR DE INTERVENTII PENTRU "DN 73C, km 44+800 – km 55+000, CURTEA DE ARGES – TIGVENI" (Lot 1) 2. ELABORARE STUDIU DE FEZABILITATE PENTRU "REABILITARE / MODERNIZARE DN 73C, km 55+000 – km 68+000, TIGVENI – MUNICIPIUL RAMNICU VALCEA" (Lot 2)".

Valoare estimata lot 1: 2.099.145,93 RON fara TVA
Valoare estimata lot 2: 3.925.762,56 RON fara TVA

Durata contractului: "11 luni pentru Lotul 1 si 14 luni pentru Lotul 2, de la Data de Incepere a Contractului"

Fonduri: POIM

Termen depunere oferte: 31.08.2021

Quote
Prin incheierea celor doua contractelor de servicii, vor fi indeplinite urmatoarele obiective, dupa cum urmeaza: 1. Proiectarea unui traseu nou intre DN 73C si Nodul Rutier Tigveni de pe Autostrada Sibiu - Pitesti; 2. Consolidarea si refacerea sectorului de drum national DN 73C intre km 44+800 – km 55+000 Curtea de Arges – Tigveni; 3. Reabilitare / Modernizarea infrastructurii existente, respectiv drumul national DN 73C intre km 55+000 (localitatea Tigveni) si km 68+000 (localitatea Aldesti, inclusiv amenajarea intersectiei dintre DN 7 si DN 73C), avand in vedere traficul generat de punerea in operare a Sectiunii 5 a Autostrazii Sibiu – Pitesti si realizarea legaturii dintre Municipiul Ramnicu Valcea si Autostrada Sibiu – Pitesti.


Caietele de sarcini le gasiti timp de 7 zile aici.

voicul

#7166
MODERNIZARE DN 73C, km 55+000 – km 68+000, TIGVENI – MUNICIPIUL RAMNICU VALCEA" (Lot 2)".

Adica sugereaza ca sunt doar 13km intre TIGVENI – MUNICIPIUL RAMNICU VALCEA? Pe Maps ar fi vreo 23  :D
Intradevar pana in Aldeşti intersectie cu DN7 sunt 13+ ceva km

------

Kam freaca menta Geiger. Au cam trecut cele 6 luni + ca mai dureaza minim 1 luna sa termine:


prd.marius

^Buna observatie, dar atunci sa-i spuna Tigveni - Aldesti, nu Tigveni - Rm.Valcea.

dr4qul4

DN73C se termina in Aldesti. De acolo este DN7.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

prd.marius

Corect, dar tot Tigveni - Aldesti e, si nu Tigveni - Rm Valcea.
De la Aldesti mergi numai prin sate, si ai de parcurs aproximativ 10 km pana in Rm.Valcea.
Nu e chiar un drum de legatura cu A1 asa cum se promitea cand s-a luat decizia pe unde va trece A.