Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Europiu

^ Ca în povestea cu vaca libaneză de la granița cu Israelul, de pe vremea zonei tampon ONU...

A intrat o vacă libaneză pe un câmp minat israelian, vaca a făcut bum, libanezii se codeau să o ia înapoi, israelienii ziceau că e vacă libaneză, nu e proprietatea lor. Au trimis căștile albastre. Din păcate regimentul respectiv era hindus, care și ei au refuzat să se atingă de vacă...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dobrogean

Proiectul din Ungaria prevede:
- dublarea liniei frontiera - Lokoshaza;
- marirea numarului de linii din statia Lokoshaza;
- dublarea liniei Lokoshaza - Beckescaba.
Doar ca deocamdata proiectul din Ungaria nu are finantare.
Ei urgenteaza proiectul de electrificare de la frontiera Episcopia Bihor - Biharkeresztes (ceea ce nu este rau deloc, sper ca vom urgenta si noi proiectul de electrificare Cluj Napoca - Episcopia Bihor.

Ovii Stîngaciu

Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Xenos

Ce nu pricep e de ce nu au pus ai nostri un aparat de cale la intrarea in tara ca sa se poata circula pe firul 2 dupa frontiera, spre Curtici....

Ovii Stîngaciu

Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Ovii Stîngaciu

În timpul modernizării, firul care era atunci este firul 2 din ziua de azi.

Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

dobrogean

Quote from: Xenos on April 01, 2021, 11:36:16 AM
Ce nu pricep e de ce nu au pus ai nostri un aparat de cale la intrarea in tara ca sa se poata circula pe firul 2 dupa frontiera, spre Curtici....
Ca sa montezi un aparat de cale la 8 km distanta de statie nu este deloc ieftin (alimentarea electromecanismului de macaz se face cu cablu de cupru al carui diametru proiectat creste cu cat cablul este mai lung, trebuie acoperit cu semnale de circulatie, care si ele trebuie alimentate, etc.).
Iar in caz de defectare a macazului un agent al statiei trebuie sa se deplaseze la fata locului, sa verifice starea macazului si sa dea ordin de circulatie mecanicului trenului ca sa depaseasca semnalul pe oprire.
La momentul proiectarii liniei cele 2 proiecte (cel din Romania si cel din Ungaria) au fost verificate ca sa armonizeze iar partea maghiara a spus ca si la ei proiectul este in desfasurare, asa ca orice cheltuieli suplimentare pareau nejustificate.
Intre timp la ei s-a pierdut finantarea proiectului, si acum cauta alte solutii de finantare.

rizzuh

Nu ar putea fi alimentat macazul din reteaua care alimenteaza catenara? Trebuie sa fie complet separate? Asa doar cablul de comanda trebuie sa fie de 8 km, care nu transmite cine stie ce curent (doar semnale, poate alimentarea catorva relee si contactoare).

Si de ce neaparat cupru? Aluminiul este mult mai ieftin chiar si cu o sectiune mai mare care sa compenseze conductivitatea mai redusa :)

cristi5

@motorzbh si cine mai stie
Din Ghioroc se iese pe line dubla spre Glogovat. Ce centralizare este in Ghioroc? Cea veche, ceva temporar sau cea noua electronica?

Si inca o intrebare pe Sighi-Sim: functioneaza BLAI? Banuiesc ca nu (deci cale libera) dar ma gandeam sa verific

Este / a fost vreo problema pe Sighi-Sim la reconfigurarea blocurilor de linie din cauza faptului ca linia are alt traseu decat inainte? (variante de viteza). Blocurile de linie banuiesc ca sunt deja configurate, pt ca trebuie sa fie izolate electric intre ele si linia a fost receptionata.

motorzbh

@rizzuh

Semnalizarea clasica prevede alimentarea si comanda pe aceleași fire. Comanda unui electromecanism la 8 km este o solutie neobișnuită. De obicei se pune un area controller care se alimentează separat si se comanda prin FO. Se putea face dar trebuia sa ne ducem la Alstom si sa facem variation order si sa plătim cat vrea el ( ca nu e in proiect) si sa-i dam 5 ani de prelungiri. Proiectul este deja intarziat si cu bugetul depășit.


@cristi5

In clipa de fata este o centralizare provizorie deoarece au inceput firul 2 de reabilitat.
Pe Sim Sig nu functioneaza BLAI pentru ca nu am pus CE-urile. Teoretic blocurile trebuie marite pentru TMV si 160 ca sa ai timp sa franezi. Nu e departamentul meu ca sa zic asa, depinde ce prostii a scris proiectantul in planșe. Având in vedere ca au uitat 2 secțiuni intre Simeria Deva ...

Cetatean

O filmare de la un ziar local, cu stadiul lucrarilor din gara Deva.


marcelbanu

Deva, de la km480+100, intrarea dinspre Simeria
01 aprilie 2021
...







































Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

nenea_hartia

^ Mulțumesc mult pentru poze! Monstruoasă ,,modernizarea" gării și a peroanelor, un exemplu de ,,așa nu!" la aproape orice capitol. Celor care au proiectat, aprobat și finanțat așa ceva ar trebui să le crape obrazul de rușine.