Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Phenol

Quote from: Andi on October 07, 2018, 12:37:11 AM
Din nou, am oprit la trecerea la nivel cu DN14






Interesant, din sens opus nu se opreste. Nici in 26 septembrie nu a oprit trenul, nici vineri (eram in IR 1746).

Btw: stii de ce a intirziat 1745 intre Sighisoara si Dumbraveni 14 minute?

Felicitari pentru reportaj!

Vice33

Sunt mult in urma la racordul nou de la Coslariu.

@Ionut: La ultima intalnire cu ei, ce ti-au spus legat de lucrarile la noul racord? Din ultima filmare am vazut doar o foreza anemica in capatul dinspre Coslariu Gr. Mures...
In ritmul acesta nici in 20-20 nu se va finaliza zona racordului nou de la Coslariu...


Phenol

^

Exact, uite postarea lui Ionut, dupa intalnirea cu cei de la CFR din Aprilie:

Quote from: Ionut on April 14, 2018, 08:58:25 AM

Receptie pentru aproximativ 144 km de pe coridor pana la finalul anului 2018. "Vom incepe receptiile" pe:
- Sighisoara-Atel - in perioada septembrie-octombrie
- Atel-Micasasa - in perioada septembrie-octombrie (fara vreo 3 km parca, deci tot receptie partiala)
- Micasasa-Coslariu - in iunie
- Coslariu-Vintu de Jos - receptie PARTIALA "spre toamna"
- Vintu de Jos-Simeria - receptie PARTIALA "spre toamna"

In urma receptiilor, cum o sa circulam? Am insistat mult pe asta. Adica bun, facem receptia, dar circulam si noi mai bine? Au zis ca "se va majora capacitatea de tranzit cu vreo 30%" (eliminare dopuri, un tren de marfa sa nu mai faca 12 ore pe linie simpla, va avea 2 linii). Mai clar: pe Simeria-Sighisoara avem din toamna 80 km/h viteza COMERCIALA pentru MARFA si 120 km/h viteza COMERCIALA pentru CALATORI. Nu am intrat aici in detalii si nu i-am combatut cu alte intrebari pentru ca nu ma pricep... si am luat de bun. Eventual imi dati voi argumente pentru viitor. Nu se mai lucreaza pe linia de langa, sunt restrictii. Nu se va mai lucra pe linia paralela, dispar restrictiile. Plus se imbunatatesc si serviciile pentru calatori (gari, peroane, sali de asteptare).

Zona Turdas ramane pentru vara anului 2019.

In vara anului 2020 (T2-T3) finalizam Coslariu.


De laudat faptul ca desi au mici intarzieri, pana la sfarsitul anului pot incepe receptiile partiale.

ioandorin

Cateva imagini din Pauliş,astazi 07.10.18 :
Spre Radna :


Spre Arad:


Ax peron lin.1-2:


Axa lin.1:



Powered by API/PUM imgur uploader

Andi

Quote from: Ionut on October 07, 2018, 07:17:59 AM
Exceptional fotoreportaj! Multumesc mult de efort! :cheers:

Intrebare: dupa ce este gata ERTMS, se va mari viteza prin tunelurile Danes & Sighisoara? Daca inteleg eu bine, acum e cale libera acolo si se merge mai incet.
In tunelul mic (Sighisoara) cel mai probabil nu, ramane limitare de 80. Teoretic dupa ce iesi din tunelul mic sporesti la VS adica 160, cel putin asa ar trebui, din moment ce din sens opus la iesirea din tunelul Danes ai indicator 80 in 1230m ceea ce inseamna viteza mai mare dinspre Danes si timp suficient pentru reducerea vitezei.

Quote from: Phenol on October 07, 2018, 10:15:51 AM

Interesant, din sens opus nu se opreste. Nici in 26 septembrie nu a oprit trenul, nici vineri (eram in IR 1746).

Btw: stii de ce a intirziat 1745 intre Sighisoara si Dumbraveni 14 minute?

Felicitari pentru reportaj!

Oprire ne-itinerarica la Danes pentru ordin de circulatie plus oprirea la pasajul de la Luna.

Phenol

Quote from: Phenol on October 04, 2018, 09:21:51 AM
Se circula pe infrastructura noua de la Sighisoara pana la (intrare in) Coslariu.

Mai jos o filmare realizata pe parcursul tronsonului cu viteza marita.



Vizionare placuta!

26.09.2018

Filmarea originala:




vancouver

Super, multumesc. Asta e. Cu sunetul original. Perfect, si ceea ce se aude conteaza la CF.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

dan tm

Fain, reportaj pe linia Sighisoara.

-pe ce principiu s-au ales poduri de fier pentru sosele?
- se vad citeva ,,S" la linii, nu putea fi scoase? mai ales ca si dincoace la Arad si Sofronea au ramas vreo doua.
- la intrarea in Medias se vor monta panouri si pe partea opusa sau casele alea ramin asa?

dragos76

Eu am o altă întrebare (deși cred că e o chestie minoră, de detaliu): în filmare văd că trecerea pe macazurile abătute de la intrările din gări se face la viteză destul de mică (nu îmi dau seama exact; 30? 50?). Așa sunt proiectate acele macazuri? Sau și aici se aplică regula cu creșterea progresivă a vitezei, ca pe restul rețelei?

Andi

Unele macazuri sunt proiectate cu viteza sporita in abatere, iar minimul ar trebui sa fie de 30 km/h. Probabil mai dureaza ceva pana o sa fie viteza maxima pe ele.

Ionut


Vice33

Si eu am facut o interpelare la ei zilele trecute, cateva intrebari sunt comune. Sunt curios ce ne raspund in parte...si cat de detaliat. Poate tie iti va raspunde mai amanuntit.

Andi

@Ionut  :cheers:

Am revenit cu un reportaj foto si de pe tronsonul Coslariu-Simeria din 4 octombrie 2018, autorul pozelor nu sunt eu ci Alex George, pozele sunt postate cu acordul lui ca de fiecare data.

Nu voi pune toate imaginile pe forum ci doar ce este diferit fata de reportajele anterioare si zonele unde mai exista lucrari active, pentru intreg albumul foto va invit sa intrati AICI

Din Teius se iese pe firul 2 modernizat partial (nici macar pana in semnalul de intrare in Teius)









La intrare in Coslariu se lucreaza la un podet pe firul 1 langa trecerea la nivel DN14







Macaz pentru accesul in triaj






Andi

Macazul spre noul racord dintre Coslariu si Coslariu Pod Mures (care nu exista inca)



Si racordul vechi in dreapta





In stanga macazul de acces la viitoarele linii 4-6



Linia 1 (dreapta) este linie directa spre Coslariu Pod Mures pe racordul vechi iar in viitor va fi pentru racordul nou





In dreapta de tot linia spre rampa (linia 0 probabil)



Peron linia 1, singurul care va ramane dupa modernizare



La terasamentul liniilor 4-6 se lucreaza




Andi

Continuare



Semnale de parcurs, linia 1 are doua sectiuni







Semnalele de iesire din statie, in zona se plantau stalpii de electrificare