Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Xed

Prin Simeria? Simeria nu exista doar in Hunedoara?  O:-)

tom_sawyer


panda80

#7502
Am fost acum in primavara pe DN67B, intre Dragasani si Targu Jiu. Drumul este pitoresc, trecand peste multe dealuri si prin multe localitati interesante, dar este in stare deplorabila. Din cate stiu este in plan pentru reabilitare, dar nu a inceput nici un santier. Ar fi super daca ar fi reabilitat, in mare parte drumul este din placi de beton foarte vechi. Am filmat tot traseul, am prins si vreme super:


reed

DN28B(E58) Botosani Targu Frumos.E in reconstructie de anul trecut,insa acum e la nivel de drum agricol intre Lebada si Cotu.(vreo 40 de km) :lol:
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

tom_sawyer

Quote from: razvan96 on April 22, 2022, 11:39:42 AMIn urma protocolului incheita cu CNAIR, CJ Galati a publicat azi licitatia
 
[CN1041815] - Expertiza tehnica, servicii de proiectare faza Studiu Fezabilitate/DALI, inclusiv studii de teren pentru obiectivul de investitii - ,,Modernizare drum existent DN25, Galati -Tudor Vladimirescu"

Valoarea estimata: 2.690.000 RON

Durata: 3 luni

Din ce am gasit in documentatie, se doreste extinderea drumului la 4 benzi pe sectorul mentionat in titlu, vreo 33 de km. Problema ar fi ca, desi Fotea anunta intr-un interviu acum cateva zile ca "probabil" va fi nevoie de variante de ocolire a localitatilor de pe traseu, in CS nu se cere expres asta. Se mentioneaza totusi ca cerintele expuse nu sunt limitative. Sa vedem ce iese, sper sa nu ne trezim cu o noua solutie DN71.

1. Ofertant unic : Like Consulting SRL

2. Ofertant unic : ARTEHNIS

https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100166370

SB76UFO

A început asfaltarea DN7 între Veștem și Boița
Reprezentanții Direcției regionale de drumuri și poduri anunță finalizarea lucrărilor de frezare a vechiului strat de asfalt și așternerea unuia nou.
Lucrările ar trebui să se încheie până la finele săptămânii viitoare, estimează reprezentanții Direcției regionale de drumuri și poduri Brașov, într-un anunț transmis cititorilor Turnul Sfatului.
"A început așternerea covorului asfaltic pe DN7, între sensul giratoriu de la Veștem și localitatea Boița, în județul Sibiu. Lucrările vizează înlocuirea stratului de uzură pe toată lățimea drumului. Preconizăm că lucrările vor dura aproximativ zece zile. În această perioadă vă rugăm să circulați cu prudență în zona șantierului și să respectați semnalizarea temporară. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat!", se arată în anunțul citat.
Sursa
"Prostia este eternă și invincibilă"

SB76UFO

Trafic de coșmar pe Valea Oltului. Timp de șase luni se efectuează lucrări de legare a autostrăzii de DN7
Lucrările de consolidare pe Valea Oltului, în apropiere de localitatea Boița, încep mâine, anunță reprezentanții Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Brașov.
Lucrările se vor realiza pe câte o jumătate de cale, pe sectoare de 200 - 300 m, circulația desfășurându-se alternativ, pe un singur fir, dirijată pe timp de zi cu piloți de circulație și cu semnalizare provizorie, iar pe timp de noapte cu semafoare.
Importanța acestor lucrări este dată de faptul că acest sector de drum va face legătura DN7 cu secțiunea 1 a autostrăzii Sibiu – Pitești.
Durata de execuție a lucrărilor este de 6 luni.
De asemenea, Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliţiei Române informează că, pentru executarea lucrărilor de reparații necesare, sunt impuse și alte restricții de trafic pe Valea Oltului după cum urmează:
- DN 7 Râmnicu Vâlcea – Sibiu, kilometrii 236 - 237, pe raza localității Câineni, județul Vâlcea, se efectuează lucrări de colmatare a canalului, între orele 07.00 – 18.00. Traficul se desfășoară pe jumătate de cale, dirijat de piloți;
- DN 7 Râmnicu Vâlcea – Sibiu, kilometrii 188+800 metri – 189, pe raza localității Seaca, județul Vâlcea, se montează contor trafic între orele 09.00 – 16.00. Circulația rutieră se desfășoară pe un fir, alternativ;
- DN 7CC (Centura Călimănești), între kilometrii 0 - 1+637 metri, se efectuează reparații asfaltice între orele 19.00 – 07.00. Circulația rutieră se desfășoară pe un fir, alternativ.
Sursa
"Prostia este eternă și invincibilă"

panda80

#7507
DN67D intre Targu Jiu si Baile Herculane este unul foarte pitoresc, a fost o placere sa merg pe el in primavara. Calitatea nu este perfecta, insa drumul este circulabil, iar peisajele sunt de vis. Am prins si vreme buna, asa ca m-am hortarat sa filmez tot drumul:


tom_sawyer

#7508
Quote from: tom_sawyer on May 13, 2022, 01:33:53 AM[CN1042433] Prestari serv. de proiectare constand in elaborare Studiu de Fezabilitate, Pth de executie inclusiv PAC, Detalii de executie, asigurarea AT pe parcursul executiei de lucrari si in perioada de garantie a lucrarilor executate pentru obiectivul de investitie "Realizarea unei benzi de stocaj pentru sporirea capacitatii de trafic pe DN56 intre intersectia cu DN56A si Calafat (km 71+087-km 81+000)"

1. Ofertant unic : Like Consulting SRL
2. Ofertant unic : TOTAL ROAD

http://e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100168535


În loc de bandă de stocaj, am propus realizarea unei centuri, cum s-a făcut la Giurgiu:
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=12.msg383255#msg383255

marinul

#7509
O filmare pe care am uitat sa o pun aici cu renumitul traseu Chiribis-Biharia pe dn



alext

#7510
Presupun ca este bun topicul asta pentru ce voi scrie:

Am trecut azi pe DN5: Cei de la intretinere au reusit sa rezolve trambulinele de la pasajele (?) dintre Calugareni si satul Crucea de Piatra pe ambele sensuri.
Indraznesc sa ma declar surprins de "rapiditatea" cu care au asternut asfaltul.
Au mai ramas denivelarile de la podul peste Neajlov.

Asteptam cu interes sa rezolve si restul denivelarilor.

Nota personala privind calitatea drumului (noroc ca a fost modernizat pe fonduri de pre-aderare de catre un constructor care a pastrat calitatea la un nivel bun - f. bun): 9,5.

StefanCelMare

#7511
Pe Defileul Jiului s-a asfaltat cu prim strat la mănăstirea Lainici, după lupte seculare.
La podul peste Jiu de după mănăstire spre Tg Jiu se lucra. Deja era pregătită devierea pe partea nordică, cu asfalt. Pe partea sudică, ar trebui modificat mult față de situația actuală, podul nou fiind mult mai sus ca nivel. Va trebui spart din versant, încă nici nu au început. Nu știu dacă termină anul acesta din nefericire.
Ca și paranteză, intrarea în primul giratoriu din nord (cum vii dinspre Petroșani la Lainici) este dubioasă, adică destul de strâmtă și bruscă. Cred că va cauza nemulțumiri la TIRuri.
Pozele sunt doar din zona mănăstirii.

(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

AlexxC

Fiind posesor de permis doar catB am urmatoarele intrebari:
Ce importanta are pentru traficul greu eliminarea restrictiei de 30to de la Lainici?ar trebui sa ne asteptam la cresteri dramatice ale valorilor MZA prin devieri de pe celelalte rute?
La pachet cu finalizarea DX12, va ajunge ruta Filiasi-Deva sa concureze cu celelalte 2 traversari majore din sud?

dr4qul4

Nu vad cum. Traseul este mai lung si fata de Cluj-Caransebej-Calafat.
Vine la pachet cu DX12, dar ocoleste mult prea mult (si spre Cluj si spre Timisoara). Poate sa fie o varianta doar in perioadele cu restrictii pe Valea Oltului (de sarbatori tirurile nu au voie sa circule).
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alin2pas

Drumul expres Craiova - Tg. Jiu va atrage trafic pe DN66 TG. Jiu - Petroșani - Simeria pe la Lainici.