News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

Aeroportul International Sibiu [SBZ]

Started by BoGDaN, August 04, 2012, 07:37:38 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

adiarc

lucrarile la capatul pistei aeroportului din Sibiu , au inceput mai in forta( 4 excavatoare , 10-15 basculante , compactoare , etc).....se face o terasare in zona ( Max Boegl )





in p.st a pozei se vede , cam cum ar trebuii sa arate





momentan atat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

SB76UFO

Stie cineva ce fac langa remiza de pompieri?
"Prostia este eternă și invincibilă"

Redox

Dacă nu mă înșel, este vorba despre construirea unei cuve pentru rezervoarele în care se va stoca combustibil pentru avioane.

frunzaverde

Quote from: Redox on November 12, 2015, 09:36:22 AM
Dacă nu mă înșel, este vorba despre construirea unei cuve pentru rezervoarele în care se va stoca combustibil pentru avioane.

Se face si alimentare prin conducte direct la pompe pe platforma sau see ramane la cisternă?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Redox

Nu cunosc mai multe detalii, asta este tot ce știu momentan. Revin cu informații de îndată ce am aflu mai multe.

cavver

Cred ca se ramane la cisterna , oricum e o imbunatatire fata de situatia actuala ( depozitul e o remorca de jpl ).

adiarc

se lucreaza si pe aceasta vreme la taluzarea/terasarea din capatul pistei si lucrarile sunt aproape finalizate

bonus...o cursa Tarom





"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

http://www.agerpres.ro/comunicate/2016/01/11/comunicat-de-presa-cj-sibiu-21-23-25

Comunicat de presă - CJ Sibiu

Bugetul județului finalizat săptămâna aceasta.

Până la sfârșitul acestei săptămâni, bugetul Consiliului Județean Sibiu va fi fundamentat și va fi postat pe site-ul instituției, urmând ca joi, 21 ianuarie, să fie supus spre aprobare consilierilor județeni.

[.....]

În ceea ce privește Aeroportul Internațional Sibiu, regie autonomă finanțată de Consiliul Județean Sibiu, în anul 2015 s-a înregistrat un număr de 276.533 de pasageri îmbarcați-debarcați, ceea ce înseamnă o creștere de 28% față de 2014 , iar traficul total cu pasageri aflați în tranzit a fost de 307.053. Și numărul de mișcări de aeronave înregistrat anul trecut — 5.468 a crescut cu 12% față de anul 2014.

Pentru anul în curs, conducerea Aeroportului Internațional Sibiu va lansa licitații pentru noi rute spre Spania, Italia și Germania și o să contureze o propunere de reamenajare a tarifelor. De asemenea, în urma finalizării studiului de oportunitate privind dezvoltarea unor operațiuni cargo și logistice, Aeroportul Sibiu va trece la implementarea proiectului. Deja au fost demarate operațiuni cargo în cooperare cu o companie specializată pe servicii logistice globale de mare viteză pe rețeaua de trafic aerian-feroviar-rutier, traficul pe Aeroportul Sibiu fiind de 20-30 de expedieri/primiri pe lună. Intenția conducerii Aeroportului este de a achiziționa în următoarea perioadă un echipament de degivrare, pentru înlăturarea gheții.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


cricric

Din cele 7 destinatii scoase la licitate de CJ Sibiu doar pe 4 ar fi fost depuse oferte.
Cica Wizz pe Memmingen, Nürnberg, Bergamo si Madrid.
Au picat tura asta Barcelona, Roma, Paris si Bruxelles Charleroi.
Mai multe detalii gasiti in articolul din Turnul Sfatului.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)


alecu26

Am observat si eu lucrarile de extindere a pistei. Era ceva furnicar. Ce era interesant...ca se foloseste utilaje specifice lucrarilor de terasamente (acele camioane Caterpillar cum avea Bechtel).

Dar pana la urma ce se face acolo? Care e scopul final? Cine e constructorul?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

SB76UFO

După cinci ani de la alunecările de teren care au afectat capătul dinspre Cristian al pistei Aeroportului internațional Sibiu, constructorii de la Max Boegl – antreprenorul general al lucrărilor de extindere a pistei – vor demara lucrările de reabilitare. Potrivit reprezentanților Consiliului Județean Sibiu, lucrările vor începe de la 1 iulie, în urma semnării a două protocoale cu constructorul Max Boegl, consultantul Dornier Consulting şi proiectantul Iptana – Obermeyer. Aceste protocoale cuprind "măsurile care vor fi adoptate pentru realizarea lucrărilor de refacere şi a altor lucrări necesare în vederea efectuării recepţiei finale, precum şi măsurile de soluţionare a problemei tehnice privind alimentarea de rezervă a sistemului de balizaj".
Procesul demarat de autoritățile județene împotriva celor care au lucrat la extinderea pistei (constructor, proiectant și consultant) este în continuare pe rol, dar la începutul acestei luni a fost stabilit un nou termen mai îndelungat. "La cererea părţilor acordă termen mai îndelungat pentru data de 9 decembrie 2015, pentru finalizarea lucrărilor de reabilitare convenit prin protocolul încheiat între părţi", se arată pe portalul instanței mureșene, unde se judecă procesul.

Soluția: un deal prelungit

Soluția reabilitării a fost propusă în expertiza realizată în cadrul procesului de la Mureș, expertiză realizată de trei profesori universitari a căror concluzie a fost unanimă: atât constructorul, cât și proiectantul și consultantul se fac vinovați pentru defecțiunile produse pe 23 august 2010, la câteva luni după finalizarea lucrărilor. În acea zi de 23 august, rambleul cu numărul 09 a luat-o la vale, lăsând capătul de beton al pistei "în aer".
Pentru a remedia defecțiunile, constructorii vor "lungi" dealul, astfel încât să se ajungă de la o înclinație a pantei de 1:2 (cât este acum), la o pantă de 1:4. Pentru această prelungire a fost necesară exproprierea unor noi terenuri. Costurile lucrărilor (dar și ale exproprierilor) vor fi acoperite de către cei vinovați: constructor, proiectant și consultant.
"Prostia este eternă și invincibilă"

alecu26

Stiti ce-mi vine acum in minte: Pe când ii vom vedea pe Imbecilo facand acelasi lucru?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).