Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

NGC

#4320
Quote from: NGC20 on November 19, 2015, 03:49:59 PM
Quote from: NGC20 on May 13, 2015, 09:15:07 AM
A fost lansata astazi licitatia pentru "Executie lucrari pentru "Largire la 4 benzi DN7 Baldana – Titu km 30+950 – km 52+350"".

Dupa 6 amanari ale termenului de deschidere a ofertelor, in 18.11.2015 au anulat licitatia. :o

Quote"Autoritatea contractanta anuleaza procedura de atribuire in conformitatea cu prevederile art. 209 alin. (1) lit. c) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare "Autoritatea contractanta are obligatia de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publica în urmatoarele cazuri: (........) c) daca abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau daca este imposibila încheierea contractului."

Zilele trecute a fost lansata licitatia pentru "Servicii de proiectare Revizuire/Actualizare PT si intocmirea documentatiilor cadastrale si a rapoartelor de evaluare pentru obiectivul "Largire la 4 benzi DN 7 Baldana - Titu km 30+950 - km 52+350".

Valoare estimata:  409,979.91 RON fara TVA
Termen depunere: 25.01.2017

dr4qul4

Am trecut Duminica noaptea pe acolo (nu am mai trecut de cativa ani) si am observat ca pe o portiune de 1-2 , pe ambele laturi ale drumului, pamantul este nivelat.
Arata ca o decopertare.
Stiu ca nu are legatura cu licitatia. Banuiesc ca e doar o lucrare de mentenanta. Dar mi s-a parut ciudat. Poate trece cineva pe acolo pe zi si face cateva poze.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

vldklm

DN6  Lugoj - Caransebes blocat. Se circula bara la bara cu 15 km/h

stefanudrea

Parca zicea cineva pe aici ca nu prea e trafic in zona DN6! Nu e ironie, dar daca nu traiesti toate anotimpurile in zona si nu faci acest traseu des e pacat sa zici asa ceva!

Trimis de pe al meu Lenovo K33a48 folosind Tapatalk


elphax

În Timișoara sunt în mod normal zeci de mii de mașini din județele din Sud.  Am prins și eu coloana aia la ora 17 veneam dinspre Caransebeș,  nu am putut depăși până la autostradă, majoritatea nu erau de TM (GJ,  MH, DJ, OT, CS, HD, etc)   La ora 19 traficul din Timișoara era ca și la ora 21, incredibil de gol pt. vineri seara

luc

Pentru cei ce au drum intre Deva si Oradea, excelente informatii:

" Pentru cei ce azi 23 decembrie tranziteaza DN76, reluam cateva informatii actualizate:

-la aceasta ora nu exista zapada pe drum, posibil unele zone cu polei, temperatura intre -4 si -6 grade;
-nu exista semafoare pe drum in nici o zona;
-intre Deva si Ionesti se circula bine si foarte bine;                                                                                           
-tronsonul de drum intre localitatile Ionesti si Varfurile (aprox 12 km)nu a fost reabilitat, e tot drumul vechi pe care il stiti;
-intre localitatile Varfurile-Grosi se circula foarte bine;
-intre Grosi si Cristioru de Jos sunt portiuni nefinalizate, deci trebuie atentie, sunt si zone cu asfalt nou, dar si zone cu drum in lucru sau cu drumul vechi;
-intre Cristioru de Jos si Dealul Bitii se circula bine spre foarte bine, atentie totusi la imbinarile dintre casete si la podetele de la Petrileni si iesirea din Pocola inspre Oradea. Atentie si unde vedeti marcajele de semnalizare, in special la poduri, mai sunt denivelari de 1-1,5 cm...;
-pe tronsonul Dealul Bitii-Oradea exista o groapa in asfalt intre fosta statia de combustibil si intersectia cu drumul judetean inspre Holod,pe sensul catre Oradea, in rest nu sunt probleme deosebite,
(sunt si inca vor persista din cate vedem, acele denivelari intre Copaceni si intersectia DN76 cu DJ ce duce la Dobresti, dar nu sunt semnalate gropi)"
Sursa: https://m.facebook.com/drumulnational76/?__tn__=C

Dan027

http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/aglomeratie-pe-dn-1-se-circula-cu-10-kilometri-pe-ora-637722

QuoteCirculaţia pe DN1, în zona localităţii Buşteni, se face în coloană. Autovehiculele se deplaseaz cu viteza de 10 kilometri pe oră, anunţă Inspectoratul General al Poliţiei Române (IGPR).
Pe alocuri, se înregistrează staţionări, potrivit poliţiştilor.

ion59

Să vă spun cum se circula aseară pe DN65, zona Pitești? Cred că bănuiți! Coada începea pe podul de ieșire de pe autostradă și trecea dincolo de Albota. Din fericire eram pe contrasens. Nu știu cât au stat oamenii ăia la coadă, dar la cât de nemișcată era coada, cred că destul.

Ionut

Toate drumurile nationale si autostrazile sunt aglomerate... e normal pana la urma. Circulati cu grija, oameni buni! :cheers:
Conteaza sa ajungi intreg la cei dragi, chiar daca stai o ora in plus in trafic.


Dominik

You're in Steelers Country

GDPR

Reabilitare DN76 (E79) Deva-Oradea

În data de 29 noiembrie 2016, Comisia Europeană a emis Decizia C(2016)7832 final de modificare a Deciziei C(2014) 4320 a Comisiei, privind proiectul major "Reabilitare DN76 (E79) Deva-Oradea"- Faza I.

Obiectivul principal al proiectului îl constituie reabilitarea a 171,6 km din drumul național DN76 dintre orașele Deva și Oradea.

Proiectul este localizat deopotrivă în Regiunile de dezvoltare Nord-Vest și Vest ale României.

Proiectul de reabilitare a drumului național DN76 secțiunea Deva-Oradea este împărțit în două faze:

Ø faza I-a va fi co-finanțată de UE în cadrul perioadei 2007-2013 și constituie obiectul notei de aprobare de către Autoritatea de Management pentru POS Transport;
Ø faza a-II-a va fi implementată în cadrul perioadei de programare 2014-2020.
Valoarea totală eligibilă a cererii de finanțare conform Deciziei C(2016)7832 final de modificare a Deciziei C(2014) 4320, este de 217.942.918,49 lei din care co-finanțare FEDR este de 185.251.478,92 lei, iar 32.691.439,58 lei reprezintă contribuția de la Bugetul de Stat.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-28122016

TibiV

Modernizare DN73 Pitești-Câmpulung-Brașov km 13+800-km 42+850; km 54+050-km 128+250



În data de 5 decembrie 2016, Comisia Europeană a emis Decizia C(2016)8239 final, de aprobare a finanțării proiectului major "Modernizare DN73 Pitești-Câmpulung-Brașov km 13+800-km 42+850; km 54+050-km 128+250". În baza Deciziei CE mai sus menționate AM POST a elaborat Nota de aprobare a cererii de finanțare "Modernizare DN73 Pitești-Câmpulung-Brașov km 13+800-km 42+850; km 54+050-km 128+250".

Proiectul "Modernizare DN73 Pitești-Câmpulung-Brașov km 13+800-km 42+850; km 54+050-km 128+250" este un proiect denumit generic "proiect fazat", fiind derulat în cadrul a două perioade de programe consecutive:

Ø faza 1 reprezintă lucrări executate, având ca termen limită de efectuare a plăților data de 31 decembrie 2015 plus lucrările executate până la data de 30 septembrie 2016 care justifică o parte din avansul acordat de către Beneficiar în cadrul contractului de lucrări și nerecuperat în perioada de eligibilitate, cu rambursarea cheltuielilor eligibile aferente din POS-T 2007-2013;
Ø faza 2 reprezintă restul lucrărilor rămase de executat până la sfârșitul proiectului, cu rambursarea cheltuielilor eligibile din POIM 2014-2020.
În Decizia C(2016)8239 final/5.12.2016, valoarea totală eligibilă a cererii de finanțare este de 59.714.704,56 lei, din care co-finanțarea FEDR este de 50.757.498,66 lei, iar 8.957.205,91 lei reprezintă contribuția la Bugetul de Stat.

Proiectul are drept obiectiv modernizarea a 103,25 km din drumul național DN73, încadrat în categoria de drum european, care leagă orașele Pitești, Câmpulung și Brașov.

Urmare realizării acestui proiect se urmărește modernizarea a 103,25 km de drum național, reconstrucția a 7 poduri, reabilitarea a 17 poduri, reducerea ratei accidentelor cu 10% și o reducere estimată a costurilor de operare a vehiculelor cu 5%.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-29122016
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

"Reabilitarea DN 1H Zalău - Răstoci km 75+446 - km 128+823"



Ministerul Fondurilor Europene, desemnat ca Autoritate de Management pentru Programul Operațional Sectorial-Transport 2007-2013 și Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A. în calitate de Beneficiar, au semnat Contractul de Finanțare nr. 536 în data de 15.12.2016.

Obiectul Contractului îl reprezintă acordarea finanțării NERAMBURSABILE din fonduri publice de către Autoritatea de Management în cadrul Programului Operațional Sectorial-Transport, Axa Prioritară nr.2- Modernizarea și dezvoltarea infrastructurii naționale de transport în scopul dezvoltării infrastructurii rutiere naționale, Domeniul Major de Interventie 2.1 - "Modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii rutiere naţionale", pentru implementarea Proiectului "Reabilitarea DN1H Zalău-Răstoci km 75+446-km 128+823".

Valoarea totală a Proiectului este de 224.211.364,77 lei, din care valoarea totală eligibilă este de 139.663.034,59 lei. Contribuția Comisiei Europene din Fondul de Dezvoltare Regională-în proporție de 85% din valoarea eligibilă a Proiectului, este de  118.713.579,40 lei, restul de 15% din valoarea eligibilă a Proiectului, respectiv 20.949.455,19 lei, este contribuția Bugetului de Stat.

Drumul național DN1H se desfășoară în totalitate pe teritoriul județului Sălaj fiind în conexiune cu drumurile naționale DN1F (E81) (Cluj Napoca-Zalău-Tășnad-Carei-Urziceni_frontiera Ungaria) și DN1C (E58) ( Cluj Napoca-Dej-Răstoci-Baia Mare-Livada-Halmeu-frontiera Ucraina).

Obiectivul principal ale proiectului "Reabilitarea DN1H Zalău-Răstoci km 75+446-km 128+823" constă în supervizarea și execuția unor lucrări de reabilitare a unui drum național în zona de nord-vest a României în lungime de 53,37 km și reabilitarea a 12 poduri și pasaje care să permită îmbunătățirea transportului de mărfuri și pasageri, creșterea capacității portante a sectorului de drum, reducerea costurilor de exploatare ale vehiculelor (aproximativ 13,8% pe perioada de operare 2015-2040), creșterea vitezelor medii de circulație (5 km/h), reducerea numărului de accidente (cu 10%).

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-29122016-0
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

north

^
Aici este contractul de finanțare; are date tehnice interesante în a doua jumătate.
... până la urmă s-au aprobat pentru finanțare din POS-T / DMI 2.1 o bună parte dintre proiectele din Etapa a VI-a, însă este vorba doar despre Loturile C și E, mai exact (în paranteză am pus și sumele în lei autorizate spre plată din FEDR, conform datelor din SMIS):
C - 6R8 - DN 1H Zalău - Răstoci (139.663.034,59)
C - 6R9 - DN 1C/19 Baia Mare - Satu Mare / Halmeu (118.193.739,18) (CF aici)
C - 6R10 - DN 1C Dej - Baia Mare (273.952.891,33)
E - 6R14 - DN 15/15A Târgu Mureș - Sărățel (138.768.312,98) (CF - partea tehnică - aici)
E - 6R15 - DN 14 Sibiu - Mediaș (129.315.117,20) (CF aici).
Adică taman 800 milioane de lei. Cinste celor care s-au zbătut ca să se întâmple asta :)
Păcat însă că nu s-a reușit și cu celelalte loturi (pe scurt: A = Satu Mare - Oradea - Arad, B = Chichiș - Toplița - Reghin, D = Baia Mare - Sighet - Iacobeni, F = Crasna - Iași). Ar mai fi fost cel puțin un miliard.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling