Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GDPR

Quote from: NGC20 on October 05, 2016, 10:29:46 PM
CNADNR a lansat astazi licitatia pentru "Reabilitare DN 2D, Km 0+000-118+873, Focsani - Ojdula, sector Km 95+000-118+873 – Lucrari de Consolidare".
Valoare estimata: 4,346,177.00 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 25.10.2016

Contractul a fost atribuit in data de 27.12.2016 catre Consal SRL, la valoarea de  3,021,395.43 RON fara TVA. Sa speram ca nu au sublicitat si ca vor putea duce contractul pana la capat.

GDPR

Preview la LD2 Dumbrava-Margina?

DN 66 Rovinari-Bumbești Jiu nu poate fi recepționat.

Drumul Național 66, care face legătura între Rovinari și Bumbești Jiu, nu a putut fi recepționat joi, 12 ianuarie, deși comisia de lucru s-a întrunit, anunță șeful Secției Drumuri Naționale, Ion Tudor. Potrivit acestuia s-au identificat mai multe probleme în teren, astfel că recepția a fost amânată pentru încă aproape trei săptămâni. Problemele majore sunt legate de zonele Drăguțești și Vârț.

Comisia privind recepționarea tronsonului de drum Rovinari-Bumbești Jiu a decis ca acesta să nu fie recepționat până nu se remediază toate problemele identificate în teren. Potrivit șefului Secției Drumuri Naționale, Ion Tudor, drumul arată impecabil, asfaltul este bun, semnalizarea rutieră este corectă, însă sunt mari probleme cu preluarea apelor de către șanțurile și rigolele construite.

"Acele canale de scurgere a apelor care erau pe câmp au fost înfundate și sunt mereu probleme cu preluarea apelor din rigolele și șanțurile noastre. Și atunci, nu puteam să încheiem documentul fără să venim cu o soluție, o propunere să încheiem recepția vizavi de ape, pentru că au mai fost și reclamații de la oameni și atunci toți am fost de acord ca proiectantul și consultantul să mai facă o reverificare a zonelor, e vorba de Drăguțești și Vârț", a spus Ion Tudor, șeful SDN Gorj.

Pandurul.ro

vancouver

Diferenta fata de LD2 este ca, desi drumul DN66 nu este receptionat, SE CIRCULA PE EL! Si atunci o amanare a receptiei pana la identificarea unor solutii mi se pare absolut rezonabila. Din cate inteleg nici nu au cerut ca deficientele sa fie remediate pana la receptie, ci doar sa existe o solutie asumata si acceptata pana in acel moment.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

TibiV

#4353
http://ec.europa.eu/romania/news/20171901_reabilitare_drum_national_Dej_Baia_Mare_ro

Quote
Corina Crețu: "57 de milioane de euro pentru reabilitarea drumului naţional Dej - Baia Mare"

Comisarul european pentru politică regională, Corina Crețu, a aprobat o contribuţie financiară prin Fondul european de dezvoltare regională (FEDR) la proiectul ,,Reabilitarea Drumului Naţional 1C între oraşele Dej şi Baia Mare". Cofinanţarea din partea Uniunii Europene pentru acest proiect major retrospectiv, ale cărui lucrări de reabilitare au fost finalizate în 2016, este de aproximativ 57 de milioane de euro.

"Prin acest proiect de infrastructură s-au creat condiţii mai sigure şi mai confortabile de călătorie între cele două oraşe. De asemenea, investiţia este benefică şi pentru economia locală. Ştim cu toţii cât de importante sunt căile de transport pentru dezvoltarea unei regiuni. Această investiţie are potenţialul de a atrage companii şi de a stimula piaţa forţei de muncă", a declarat comisarul pentru politică regională, Corina Crețu.

Principalii beneficiari ai infrastructurii reabilitate sunt utilizatorii locali, naționali și internaționali ai rețelei de transport, locuitorii din județele Cluj și Maramureș, comunitățile locale și serviciile publice. DN 1C face parte din Rețeaua Transeuropeană de Transport (TEN-T). Proiectul este cofinanţat prin Programul Operațional Sectorial de ,,Transport" 2007–2013, în cadrul Axei prioritare 2, ,,Modernizarea și dezvoltarea infrastructurii naționale de transport în scopul dezvoltării unui sistem de transport durabil".

Informații suplimentare

României i-au fost alocate 20 de miliarde de euro prin fondurile politicii de coeziune în perioada 2007–2013. Acestea au contribuit, alături de alte realizări, la construirea a 368 km de drum şi la reabilitarea altor 1.900 km. În perioada 2014–2020 România beneficiază de o alocare de 23 de miliarde de euro.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rizzuh

A inceput sa cada podul de peste Olt de la Slatina.

http://www.gds.ro/Local/Olt/2017-01-19/restrictie-de-circulatie-pe-podul-de-peste-olt/

QuoteInspectoratul de Poliţie al Judeţului Olt a anunţat că, începând de astăzi de la ora 13.00, pe DN 65, km.48+570, se va institui restricție de viteză de 30 km/h pe ambele sensuri de circulație, asigurându-se o lățime minimă de trecere de 5,50 metri, ca urmare a apariției unei gropi în placa de beton la podul de peste râul Olt.

Pentru a preveni producerea unor accidente rutiere, conducătorii auto trebuie să manifeste prudență sporită la volan, să adapteze viteza de deplasare condițiilor concrete de drum și să păstreze distanța în mers.

NGC

Quote from: NGC20 on December 21, 2016, 02:30:39 PM
Quote from: NGC20 on November 19, 2015, 03:49:59 PM
Quote from: NGC20 on May 13, 2015, 09:15:07 AM
A fost lansata astazi licitatia pentru "Executie lucrari pentru "Largire la 4 benzi DN7 Baldana – Titu km 30+950 – km 52+350"".

Dupa 6 amanari ale termenului de deschidere a ofertelor, in 18.11.2015 au anulat licitatia. :o

Quote"Autoritatea contractanta anuleaza procedura de atribuire in conformitatea cu prevederile art. 209 alin. (1) lit. c) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare "Autoritatea contractanta are obligatia de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publica în urmatoarele cazuri: (........) c) daca abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau daca este imposibila încheierea contractului."

Zilele trecute a fost lansata licitatia pentru "Servicii de proiectare Revizuire/Actualizare PT si intocmirea documentatiilor cadastrale si a rapoartelor de evaluare pentru obiectivul "Largire la 4 benzi DN 7 Baldana - Titu km 30+950 - km 52+350".

Valoare estimata:  409,979.91 RON fara TVA
Termen depunere: 25.01.2017

Licitatia a fost anulata astazi.

QuoteAceasta procedura a fost trecuta in starea In asteptare anulare in mod automat deoarece la data limita de depunere oferta nu exista nici un ofertant inscris care a depus oferta de pret.

E clar ca marile firme se concentreaza pe celelalte licitatii active.

TibiV

Cred că marile firme sunt foarte atente la "politică" şi, mai ales, la proiectele de Lege privind bugetul...
Să depui ofertă ACUM pe proiecte fără sursă de finanțare... Orzul pe gâşte... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

La ce ar fi folosit largirea unui drum paralel cu o autostrada? Si doar pana la mareata urbe Titu? Intreb si eu, nu dau cu parul.

dr4qul4

poate pentru ca este unul din cele mai aglomerate dn-uri care au o autostrada pe langa ele?
De cand e RTR la Titu se fac si plasticele pentru Dacia.

iar pana la Titu avem Lunguletu, locul de unde vin 75% din cartofii timpurii consumati in Bucuresti.
iar drumul e praf si pulbere.
totusi, daca ar fi dupa mine as dubla intai DN71 pana la Targoviste. ala e si mai aglomerat.
Bucurestiul genereaza trafic chiar si la 50km departare....
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

peisaj de iarna DN1 zona Vestem-Bradu



sararita...



















vreme faina si minus 13 gr.C

momentan atat.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

mic up-date al unor santiere amortite

zona de relocare a DN14,pt a corecta curba CF ( dupa Dumbraveni spre Sighisoara )...stadiul ar fii de placa de suprabetonare realizata...la fel si zid de sprijin finalizat...asadar stadiu avansat de aprox 80%.







o alta zona,mult mai sensibila pe Dn13,Sighisoara-Tg.Mures....zona de la iesire in Sighisoara.In continuare se lucra semaforizat si avansul lucrarilor seamana cu sprintul unui melc.













in incheiere,tot pe DN 13,in apropiere de zona Gaiesti....realizare zid de sprijin pt a stopa alunecarea terasamentului in zona de urcare/coborare













momentan atat.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

AkaManah

La intersectia DN1 cu DJ107B (Comuna Santimbru, Jud. Alba)  exista de cateva zile un sens giratoriu nou. Pe directia Alba Iulia-Teius curba este destul de pronuntata si exista tendinta sa intri pe acostament care e intr-o stare proasta. Limita noua de viteza este de 50 de km/h dar, recomand 30 de km/h, in special pe directia mai sus mentionata. Chiar azi dimineata am vazut o tamponare usoara acolo. Nu stiu daca este sau nu oportun acel sens giratoriu pentru ca se fac coloane consistente in ambele sensuri de mers si cei care vin pe DJ107B asteapta exact ca inainte de crearea  sensului giratoriu. Presupun ca la vara vor imbunatati situatia prin largirea DN dar..pana atunci e o zona care trebuie abordata cu atentie.

rocklee

#4362
interesanta idee... :).....daca sar putea vedea si o schita ...ar fi mai interesant .... :o
ma omoara aceasta intersectie ...de cate ori trec pri ea ....

http://glasul-hd.ro/plan-de-20-de-milioane-de-euro-pentru-intersectia-de-la-soimus-cea-mai-urata-intersectie-de-drumuri-nationale-din-romania-ar-putea-fi-transformata-spectacu

JohannDB

#4363
Referitor la intersecția DN7/DN76, pod Șoimuș.....  Caietul se sarcini:
www.drdptm.ro/.../02%20-%2003.12.2015%20-%20Caiet%20de%20sarcini.pdf                                                                                                                                                     

Redox

Te rog să verifici linkul, la mine nu funcționează. Mulțumesc!