Forum PeUndeMerg.ro

România => Constanța | Regiunea Sud-Est => Topic started by: tom_sawyer on May 28, 2018, 03:17:20 AM

Title: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on May 28, 2018, 03:17:20 AM
Primăria Galați a lansat licitația pentru achiziția a 18 tramvaie noi

Primăria Galați a lansat licitația pentru cumpărarea a 18 tramvaie noi, având valoarea estimată la 100 milioane lei (21 milioane euro, 1,16 milioane euro/tramvai), sub forma unui acord cadru.

Criteriile de atribuire sunt prețul cel mai scăzut (70%), podeaua total coborâtă (10%), consumul de energie (15%) și durabilitatea bandajelor roților care trebuie să fie de minim 240.000 km (5%).

Contractul este finanțat prin Fondurile europene nerambursabile – 85%; Bugetul national – 13 %; Bugetul local- 2%.

Ofertele vor fi deschise la data de 2 iulie 2018, urmând ca atribuirea să aibă loc până la sfârșitul anului.

Conform caietului de sarcini publicat pe SEAP, tramvaiele vor avea podea 100% coborâtă, sistem de frânare recuperativă, motoare asincrone cu invertoare de tracțiune, viteza maximă posibilă de 70 km/h, limitată electronic la 50 km/h și vor respecta toate standardele actuale SR, EN, ISO și IEC.
Tramvaiele vor avea o lungime maximă de 17,5-20,0 metri, o durată de serviciu de 30 de ani și o capacitate de minim 100 călători, din care 30 pe scaune. Vagoanele vor fi echipate cu aer condiționat pentru călători, sisteme de numărare a călătorilor, supraveghere video, e-ticketing și informare dinamică.

http://newsby.marianandrei.com/galati-licitatia-18-tramvaie/ (http://newsby.marianandrei.com/galati-licitatia-18-tramvaie/)
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on May 28, 2018, 03:27:46 AM
Anunt de participare pe noul SEAP: CN1000689

Cantități minime si maxime pentru acordul cadru: minim 8 buc.tramvaie – maxim 18 buc. tramvaie

Cantități minime si maxime contract subsecvent: minim 1 buc tramvai- maxim 8 buc. tramvaie.

Data limita depunere ofere: 02.07.2018 15:00

Avand in vedere pretul foarte mic per travai, cerintele din caietul de sarcini precum lungimea maxima 20 m si doar 3 usi pentru accesul calatorilor, pare o licitatie facuta cu dedicatie pentru Astra Arad - tramvaiul Astra Autentic (http://tramclub.org/viewtopic.php?t=16389), cu 2 module, testat la Timisoara se incadreza la fix in cerintele astea.

Macar la Cluj au cerut prin caietul de sarcini lungime maxima 34 m, ceea ce inseamna ca Astra va oferi probabil tramvaiul Autentic cu mai mult de 2 module (desi singurul testat e cel cu 2 module, la Timisoara).
La Oradea au cerut 26-28 metri lungime.

Din pacate autoritatile n-au inteles ca tramvaiul trebuie sa fie un mijloc de transport de mare capacitate, nu un autobuz articulat pe sine.
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on June 22, 2018, 01:07:14 AM
Servicii de proiectare - faza DALI - pentru obiectivul ,,Modernizare depou tramvaie"

Anunt de participare simplificat Nr. SCN1005256 / 21.06.2018

Valoarea totala estimata: 421.732 lei

Termen limita pentru primirea ofertelor: 11.07.2018 15:00
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on June 30, 2018, 12:50:58 PM
La licitatia pentru tramvaie s-a prelungit termenul de depunere oferte pana pe 09.07.

Un ofertant a cerut sa poata licita tramvaie cu 4 usi, dar a fost refuzat pe motiv ca primaria are in curs de implementare un sistem de tiketing care prevede ca vor fi sisteme de numarare a calatorilor din tramvaie la doar 3 usi. Ce prostie...O sa iasa un fel de microbuz pe sine.
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on July 09, 2018, 09:37:51 PM
Modernizare linii de tramvai și carosabil strada Siderurgiștilor și 1 Decembrie 1918

Anunt de participare Nr. CN1002126 / 07.07.2018

Valoare estimata:  83.249.289,65  RON

Data limita depunere oferta: 08.08.2018 15:00

Sectorul care face obiectul prezentei documentații se situează între tronson Inelul de rocadă și b-dul Milcov, cu o lungime totală de 2560 m.

Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on July 10, 2018, 12:40:19 PM
La licitatia pentru 18 tramvaie avem, ca si la Cluj si Oradea, acelasi unic ofertant: ASTRA VAGOANE CALATORI S.A.

Banuiesc ca aici vor oferta modelul de tramvai Autentic, cel cu 2 module testat la Timisoara, pentru ca prin caietul de sarcini lungimea este max. 20 m.
La Cluj si Oradea se pare ca au ofertat modelul Imperio, facut dupa licenta Siemens.
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: dr4qul4 on July 10, 2018, 12:46:28 PM
Mi se pare mie sau miza pentru absorbtia fondurilor s-a mutat pe mijloacele de transport public? Intr-un fel este foarte bine, mai ales cand acestea se asambleaza la noi.
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on July 10, 2018, 12:55:34 PM
Da, e o efervescenta acum, multe primarii o sa liciteze tramvaie si autobuze electrice. La tramvaie urmeaza Arad, Ploiesti, Iasi, mi se pare ca si Botosani.
Si la ministerul dezvoltarii e un proiect prin care vor sa sprijine achizitia de electrice pentru primariile din tara.
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: dr4qul4 on July 10, 2018, 01:41:41 PM
Mie autobuzele electrice mi se par doar un moft in orasele unde avem retea de troleibuze. Poate doar daca le iau cu pantograf sa se incarce in mers. Dar parca ar fi mai simplu sa extinda reteaua de alimentare a troleibuzelor.
Iar unde avem linie de tramvai si nu avem tramvaie destule (sau linie trebuie reparata) este deja prostie sa iei autobuz electric motivand ca "e mai ieftin"
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: Ionut on July 22, 2018, 08:26:03 AM
^^
Ofertant unic in licitatia pentru tramvaie noi din Galati

Astra Vagoane Calatori Arad este unic ofertant si in licitatia pentru achizitionarea a 18 tramvaie noi, organizata in luna mai de catre municipalitatea din Galati. Achizitia este estimata la o valoare totala de 100.656.000 lei (21,6 milioane euro). Suma alocata provine din fonduri europene nerambursabile în proporţie de 85%, de la bugetul national – 13 % şi de la bugetul local – 2%, finanţarea europeană fiind obtinuta prin intermediul Programului Operational Regional – POR.

Potrivit caietului de sarcini se solicită ca noile tramvaie să aibă podeaua coborâtă cu facilităţi (rampe) pentru accesul persoanelor cu handicap locomotor şi a persoanelor cu mobilitate redusă, aer condiţionat pentru pasageri, dar şi pentru vatman, sisteme de numărare a călătorilor, instalaţie audio-video, să fie echipate cu instalaţie pentru e-ticketing (se va lua legătura cu consorţiul care implementează acest sistem în municipiul Galaţi), dar şi instalaţie de informare a călătorilor atât interior, cât şi exterior. Termenul prevăzut în documentaţia de licitaţie este de 16 luni pentru proiectare, producţie, testări şi livrare, termen socotit de la data încheierii contractului, cu specificaţia că primul tramvai ar trebui implementat în 10 luni.

De asemenea, in caietul de sarcini s-a solicitat ca viteza maxima a noilor tramvaie sa fie 70 km/h, pe sectoarele de aliniament neted, reglabila, limitata electronic la 50 km/h, cu recuperare de energie la franare. Tramvaiele trebuie sa aiba un grad inalt de fiabilitate, un consum scazut de energie si un cost scazut pentru intreaga durata de viata. Vor trebui sa aiba o capacitate pentru transportul a 100 de pasageri, dintre care minim 30 pe scaune.

Oferta depusa este in curs de evaluare, iar daca va fi validata se va incheia un acord-cadru pentru minim 8 si maxim 18 tramvaie. Tot in caietul de sarcini se mentioneaza ca noile tramvaie vor fi trebui sa fie dotate cu un echipament care sa nu permita plecarea din statiile de parcurs cu usile deschise, precum si cu un echipament pentru comanda automata a schimbarii macazelor.

Galati se alatura astfel altor doua orase din Romania care au lansat anul acesta licitatii pentru achizitionarea de tramvaie noi, iar unica oferta primita a fost de la producatorul aradean de material rulant. Este vorba de municipiile Cluj si Oradea, primul dintre acestea intentionand sa achizitioneze 22 de tramvaie noi, in timp ce la Oradea se vor achizitiona 20 de tramvaie noi (in doua etape, fiecare a cate zece tramvaie).

ClubFeroviar.ro (https://clubferoviar.ro/ofertant-unic-in-licitatia-pentru-tramvaie-noi-din-galati/)
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on July 22, 2018, 03:46:39 PM
Producătorul din Arad a fost unic ofertant şi la licitaţiile pentru tramvaie noi din Oradea şi Cluj. Spre deosebire de aceste licitaţii, unde a oferit modelul Imperio, la cea din Galaţi, Astra Vagoane Călători poate oferi şi modelul Autentic.

"Ambele modele de tramvaie pe care le producem respectă specificaţiile din caietul de sarcini", a spus pentru ECONOMICA.NET Gheorghe Florin Sîrbu, directorul general al Astra Vagoane Călători. El a menţionat că încă nu s-a decis ce model va fi oferit la Galaţi.

economica.net (http://www.economica.net/prima-comanda-pentru-tramvaiul-romanesc-autentic-ar-putea-veni-de-la-galati--astra-vagoane-arad--unic-ofertant-si-in-orasul-de-pe-dunare_156267.html)
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on August 01, 2018, 05:59:56 PM
Mercedes plimba prin tara autobuzul cu tehnologie hibrid, va ajunge si la Galati:

În colaborare cu Transurb, Mercedes Benz România va prezenta joi, 2 august, la Galaţi, ultimul model de autobuz urban hibrid Mercedes-Benz Citaro Hybrid.

(https://www.viata-libera.ro/media/k2/items/cache/1a34e01fd21784cdd0da047afdca4619_XL.jpg)

viata-libera.ro (https://www.viata-libera.ro/eveniment/112984-cel-mai-nou-autobuz-urban-hibrid-mercedes,-la-galati)

Prin mai, s-a adoptat o HCL de achizitionare de autobuze cu tehnologie hibrid:

La recenta şedinţă a Consiliului Local, aleşii Galaţiului au modificat hotărârea votată în mai 2017 şi au decis achiziţionarea a 50 de autobuze hibrid şi a 20 de autobuze mici, investiţie în valoare totală de 85.746.000 lei fără TVA, bani de la bugetul local şi dintr-un credit bancar. Decizia nu a fost lipsită de dispute.

viata-libera.ro (https://www.viata-libera.ro/prima-pagina/108268-50-de-vehicule-hibrid-si-20-mini-dispute-in-jurul-unor-autobuze-de-peste-85-7-milioane-de-lei)

Despre tehnologia hibrid de la Mercedes:

Funcționarea de bază a noului Citaro hybrid este una ușoară: motorul electric sub formă de disc și conceput într-un mod extrem de rezistent este integrat între motorul cu ardere internă și cutia de viteze automată. El funcționează, printre altele, la decelerarea omnibuzului ca alternator și transformă energia de decelerare în curent electric – la frânare și la slăbirea accelerației. Curentul astfel generat este stocat ca energie electrică. Fără tehnologia hibrid, această energie câștigată în etapa de recuperare s-ar pierde – noul Citaro hybrid o folosește și economisește: în momentul în care autobuzul pornește din regim staționar, motorul electric susține agregatul diesel sau cel pe gaz, printr-un cuplu motor suplimentar – așa-numita fază Boost. Astfel, motorul cu ardere internă trebuie să aibă o putere mai mică la pornire și este economisit combustibilul. Suplimentar, motorul electric asistă funcționarea la ralanti. Aceasta optimizează randamentul motorului cu ardere internă și contribuie la un consum de combustibil semnificativ redus și implicit la emisii mai puține.

Motorul electric nu servește la amplificarea puterii maxime. Din aceste considerente, atât puterea și cuplul motor la noul Citaro hybrid nu se modifică, prin comparație cu un motor cu ardere internă, similar din punct de vedere constructiv. Turația motorului cu ardere internă nu se reduce în etapa Boost. Doar performanța excelentă este redusă insesizabil și este completată de motorul electric.

Motorul electric de 14 kW generează energie la rulare până la oprire și frânare. La pornire, el asistă astfel motorul cu ardere internă sai motorul pe gaz. Astfel, se reduce consumul de combustibil, în funcție de utilizare, cu până la maxim 8,5 procente.

mercedes-benz.ro (https://www.mercedes-benz.ro/content/romania/mpc/mpc_romania_website/rong/home_mpc/bus/home/new_buses/models/regular_service_busses/citaro_hybrid/facts/economy/hybrid-technology.html)
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on August 31, 2018, 04:34:31 PM
Quote from: tom_sawyer on July 09, 2018, 09:37:51 PM
Modernizare linii de tramvai și carosabil strada Siderurgiștilor și 1 Decembrie 1918
Valoare estimata:  83.249.289,65  RON
Sectorul care face obiectul prezentei documentații se situează între tronson Inelul de rocadă și b-dul Milcov, cu o lungime totală de 2560 m.

Ofertanti:
1. PORR CONSTRUCT S.R.L. (+subcontractori)
2. Asociere : Tancrad SRL - Lemacons SRL - Citadina 98 SA - Mari-Vila Com SRL - Add Global Design SRL
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on September 05, 2018, 07:51:54 PM
Vor mai veni inca 3 troleibuze noi pana la sfarsitul anului, pe langa cele 14 Skoda-Solaris deja sosite la inceputul anului.
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on September 23, 2018, 11:48:39 AM
Se convoacă, în ședinţă ordinară, Consiliul local al Municipiului Galaţi, în data de 27.09.2018

38. Proiect de hotărâre privind aprobarea Studiului de oportunitate în vederea achiziționării a 50 de autobuze electric hibride în municipiul Galați;
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on September 30, 2018, 11:40:04 AM
La licitatia pentru tramvaie s-a intrat in evaluare financiara. Termen 09.12.2018 18:00
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on November 23, 2018, 06:20:04 PM
Anunt de participare: [CN1006635 (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100029027)] - Furnizare autobuze urbane motorizare diesel, second hand

Achiziţie 30 autobuze urbane diesel second-hand, de 12 metri lungime, in loturi de cate 10 autobuze fiecare.

Valoarea totala estimata: 4.230.000 lei

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 03.01.2019 15:00
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on November 26, 2018, 11:12:27 PM
^^^ UPDATE, luni, 26 noiembrie 2018 | Printr-un comunicat de presă remis redacţiei luni seară, compania de transport public local Transurb SA anunţă că, "în urma discuţiilor cu reprezentanţii Primăriei Galaţi, s-a hotărât renunţarea la procedura privind organizarea licitaţiei pentru achiziţionarea a 30 autobuze urbane diesel, de 12 metri lungime, cu podea joasă".

"Conducerea Transurb şi primarul municipiului Galaţi, Ionuţ Pucheanu, au convenit să demareze, în regim de urgenţă, procedurile privind achiziţionarea unor autobuze noi de tipul Euro 6. Decizia este luată în conformitate cu dorinţa municipalităţii şi a societăţii noastre de a moderniza infrastructura de transport prin achiziţionarea de troleibuze, autobuze şi tramvaie noi", se arată în comunicatul de presă.

viata-libera.ro (https://www.viata-libera.ro/eveniment/118913-licitatie-transurb-pentru-achizitia-a-30-de-autobuze-sh)

Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on December 05, 2018, 02:06:05 PM
Quote from: tom_sawyer on May 28, 2018, 03:27:46 AM
Anunt de participare pe noul SEAP: CN1000689

Cantități minime si maxime pentru acordul cadru: minim 8 buc.tramvaie – maxim 18 buc. tramvaie

Astazi au incheiat evaluarea financiara. Sa speram ca vor semna contractul cu Astra anul acesta.
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: Harry on December 10, 2018, 03:16:44 PM
S-a semnat contractul cu Astra, 18 bucati
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: Ionut on December 12, 2018, 07:04:27 AM
^ Si niste detalii.




Primăria Galaţi va cumpăra, în următorii doi ani, 18 tramvaie noi, la preţul total de peste 100 de milioane de lei fără TVA

Primăria Galaţi va cumpăra, în următorii doi ani, 18 tramvaie noi, cu dotări moderne. O firmă din Arad a câştigat licitaţia pentru achiziţionarea mijloacelor de transport în comun, cu un preţ total de peste 100 de milioane de lei fără TVA. Durata acordului-cadru este de 24 de luni. Conform caietului de sarcini, noile tramvaie vor avea capacitatea minimă de 100 de pasageri, dintre care minimum 30 pe scaune, şi un consum de energie scăzut. În plus, vor dispune de podea joasă cu rampe pentru accesul persoanelor cu dizabilităţi, precum şi de un sistem pentru anunţuri vocale exterioare pentru persoanele cu deficienţe de vedere. De asemenea, noile tramvaie vor fi dotate cu instalaţie de aer condiţionat pentru pasageri şi vatman, sisteme de numărare a călătorilor, echipamente audio-video, instalaţie pentru sistemul de ticketing, sisteme de informare a călătorilor, atât în interior, cât şi în exterior. Acestea vor avea o durată de serviciu de 30 de ani.

News.ro (https://www.news.ro/social/primaria-galati-va-cumpara-in-urmatorii-doi-ani-18-tramvaie-noi-la-pretul-total-de-peste-100-de-milioane-de-lei-fara-tva-1922400511262018120918695326)
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: Goldmund on December 17, 2018, 08:56:13 PM
A aparut stirea si aici:

https://www.metro-report.com/news/news-by-region/europe/single-view/view/astra-sole-bidder-in-galati-tram-tender.html
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: Ionut on January 15, 2019, 04:47:25 PM
Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice a lansat marți licitația pentru achiziția a 40 de tramvaie destinate transportului public din trei orașe: Ploiești (20), Brăila (10) și Galați (10). Valoarea achiziției este estimată la 320 de milioane de lei (68 milioane de euro), adică 1,7 milioane de euro/bucata.

Economica.net (http://www.economica.net/guvernul-cumpara-40-de-tramvaie-pentru-ploie-ti-braila-i-gala-i_163561.html)
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: razvan96 on February 26, 2019, 04:27:02 PM
Anunt de participare: [CN1009183] - 40 autobuze de mare capacitate pentru transportul public local de persoane

Valoare estimata:42.750.000 RON

Termen depundere oferte:25.03.2019 (probabil va fi prelungit, e foarte scurt)

Criterii de evaluare:Pret (70%), Consum carburant (20%), Garantie (10%)
In titlu este mentionat ca ar fi "de mare capacitate", dar e vorba de autobuze de 12 m, nu de 18.
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on April 20, 2019, 08:40:58 AM
Anunt de participare: [CN1010713 (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100056108)] - Achizitia de autobuze de mica capacitate (5,5m - 6,5m) pentru transportul public local de persoane

Furnizare a 20 minibuze urbane noi.

Valoarea totala estimata: 6.240.000 lei

Data limita depunere oferta: 20.05.2019 15:00
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: razvan96 on May 06, 2019, 02:06:37 PM
^^

Habemus oferte pentru cele 40 de autobuze de mare capacitate:
BMC
Mercedes-Benz
Temsa Ulasim.
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: Ionut on May 11, 2019, 07:30:56 AM
Tramvaie moderne la Galați. Linia acestora va fi refăcută

"Pentru prima dată, Primăria municipiului Galaţi are o strategie privind modernizarea transportului public în comun. După achiziţionarea celor 17 troleibuze noi, sistemul e-ticketing este unul dintre paşii pe care îi facem pentru a le oferi gălăţenilor un transport public modern, eficient şi civilizat. Urmează să achiziţionăm primele autobuze noi, de mari şi mici dimensiuni, tramvaie moderne şi să schimbăm, pentru prima dată, liniile de tramvai şi căile de rulare datorită unor proiecte extrem de importante cu finanţare europeană", a spus, miercuri, edilul, potrivit monitoruldegalati.ro.

Lucrările și achizițiile vor fi făcute în cadrul proiectului finanţat cu fonduri europene "Furnizarea Sistemelor de Colectare Automată a Tarifelor de Călătorie, de Informare a Pasagerilor şi de Management al Flotei de Vehicule pentru Municipiul Galaţi" (e-ticketing)" care se dorește a fi ,,cel mai modern şi performant sistem e-ticketing din România", după cum spun edilii gălățeni. Una dintre cele mai importante facilităţi pentru călători adusă de acest sistem va fi titlul de călătorie pe o perioadă de timp (o oră sau mai mult), ce va fi valabil pe toate traseele. Sistemul e-ticketing va deveni funcţional în toamna acestui an, iar valoarea totală a proiectului este de 26,18 milioane lei, din care fondurile nerambursabile vor fi de 23,93 milioane lei.

ClubFeroviar.ro (https://clubferoviar.ro/tramvaie-moderne-la-galati-linia-acestora-va-fi-refacuta/)
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: Ionut on May 30, 2019, 08:16:51 AM
A fost atribuit contractul pentru modernizarea unei părți din rețeaua de tramvai din Galați

Primăria Galați a atribuit contractul pentru ,,Modernizare linii de tramvai și carosabil strada Siderurgiștilor și 1 Decembrie 1918", în valoare finală de 89,1 milioane de lei. Sursele de finanțare sunt: Fondurile europene nerambursabile – 85%; Bugetul national – 13 %; Bugetul local- 2%. Contractul a fost atribuit firmei TANCRAD. Termenul de execuție este de 24 de luni.

Conform SEAP, proiectantul va furniza: PT, CS, Deviz general, Instrucțiuni pentru comportarea în timp, Lista cantităților de lucrări, Planul de sănătate si securitate în munca, Grafice de execuție a lucrărilor de construcții, Asigurarea suportului tehnic daca este necesar, în timpul perioadei de Notificare a defectelor (perioada de buna execuție), Asistență tehnică pe perioada execuției.

Sectorul care face obiectul prezentei licitații se situează între tronson inelul de rocadă și b-dul Milcov, cu o lungime totală de 2560 m.
Prin proiect se urmărește:
Lucrări de drumuri – reabilitarea infrastructurii rutiere:
– structura rutieră cu straturi asfaltice noi prin realizarea de locuri de parcare noi, reamenajare trotuare, execuție de piste de bicicliști noi;
– realizare semnalizare prin marcaje rutiere și indicatoare rutiere, precum si montarea de butoni reflectorizanți în zonele cu risc mare de producere a accidentelor rutiere sau stâlpi de ghidaj pe porțiunile de traseu în care vizibilitatea este îngreunată pe timp de noapte;
– amenajarea străzilor laterale care intersectează străzile proiectate pe o lungime de min. 25m;

Lucrări de modernizare a căii de rulare a tramvaielor:
– demontare și înlocuire linie de tramvai;
– demontare și înlocuire cale de rulare și a aparatelor de cale,
– rețea alimentare cu energie electrică a liniei de tramvai;
– montare schimbătoare de cale noi;
– amenajare peroane pentru călători, prevăzute cu gard de protecție și indicator de stație;
– amenajare adăposturi pentru călători.

Lucrări hidroedilitare:
– înlocuirea rețelelor cu durata de viață expirată conform datelor transmise în DALI;
– realizare de cămine de vane prevăzute cu plăci detașabile, scări și gol de acces.

Lucrări de iluminat public stradal
– modernizarea sistemului de iluminat care deservește și pistele de biciclete și traseele pentru pietoni, cicliști;
– introducere canalizație subterana multitubulară cu camere de tragere pentru introducerea in subteran a rețelelor aeriene (fibră optică, telefonie, tv);

Amenajări peisagistice :
– modernizarea spațiilor verzi existente;
– montare de mobilier stradal nou: bănci, coșuri de gunoi, panou informare, jardinieră decor.

Mobilitate.eu (https://mobilitate.eu/modernizare-linii-tram-galati/)
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on June 01, 2019, 01:43:38 PM
^^^

Se pare ca BMC nu a ofertat autobuzul Eurobus Diamond, ci probabil BMC-uri importate direct din Turcia. Un comentariu pe facebook al doamnei Silvia Colacea, reprezentanta a firmei:
QuoteLucram ptr Ploiești acum , nu am putut participa la Galați cu EBD, neavând cifra de afaceri si experienta similara solicitate.
https://ro-ro.facebook.com/EuroBusDiamond/ (https://ro-ro.facebook.com/EuroBusDiamond/)
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on June 18, 2019, 08:27:02 PM
Quote from: razvan96 on February 26, 2019, 04:27:02 PM
Anunt de participare: [CN1009183 (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100062391/)] - 40 autobuze de mare capacitate pentru transportul public local de persoane

Astazi au incheiat evaluarea financiara. Stadiul procedurii e "deliberare". Sper sa nu fie contestatii.

LE: Informatie de pe Metrou Usor (https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=72&p=318264&sid=a816563d25f89e6311aac2ab0deb6ff1#p318264), user deprodio:

QuoteDe pe contul de facebook al primarului Ionut Pucheanu:
"Licitația pentru achiziționarea a 40 de autobuze noi s-a finalizat. Firma câștigătoare, BMC Truck & Bus S.A., va asigura și reparația acestor mijloace de transport în comun preț de cinci ani. "

Oferta e de ~ 165.000 euro / autobuz (TVA inclusa)

Valoarea totală a achiziției va fi suportată de Transurb SA, prin contractarea unui credit bancar, la care Primăria va fi garant.
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: Ionut on June 20, 2019, 06:50:21 AM
^

Zeci de autobuze noi, produse în Ilfov, vor fi livrate companiei de transport public Galaţi, într-un contract de peste 26 de milioane de lei

O companie din localitatea Ciorogârla, judeţul Ilfov, a câştigat licitaţia organizată de societatea de transport public din Galaţi şi va livra 40 de autobuze în următoarele cinci luni. Anterior, în Galaţi au fost cumpărate autobuze second hand, iar cele actuale au peste 10 ani. ,,Preţul total al ofertei este de 26.246.000 RON, fără TVA, pentru un număr de 40 de autobuze noi de mare capacitate, respectiv 656.150 lei / bucata X 40 bucăţi. Contractul prevede o mentenanţă de 5 ani de zile, timp în care firma câştigătoare va asigura buna funcţionare a autobuzelor livrate. Autobuzele urmează să fie livrate până la sfârşitul acestui an, termenul prevăzut în contract fiind de 150 de zile de la finalizarea licitaţiei", au anunţat reprezentanţii Primăriei Galaţi.

Conform contractului impus de reprezentanţii societăţii din Galaţi, compania declarată câştigătoare va livra 40 de autobuze de tipul Euro, cu lungimea de 12 metri şi capacitatea de transport de minimum 85 de persoane, pe scaune şi în picioare. De asemenea, autobuzele vor avea podeaua joasă şi vor fi prevăzute cu rampă pentru accesul persoanelor cu dizabilităţi şi un buton exterior de deschidere pentru aceste persoane. Vehiculele vor fi dotate cu aer condiţionat, afişaj de tip LED, sistem de supraveghere video şi validatoare de card compatibile cu sistemul de ticketing ce urmează a fi implementat în Galaţi.

Compania din Ciorogârla a fost fondată de trei cetăţeni turci şi până în prezent a mai livrat autobuze oraşelor Constanţa, Târgu Jiu, Caransebeş, Iaşi şi Sinaia.

ZF (https://www.zf.ro/auto/zeci-de-autobuze-noi-produse-in-ilfov-vor-fi-livrate-companiei-de-transport-public-galati-intr-un-contract-de-peste-26-de-milioane-de-lei-18174459)
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: Harry on June 20, 2019, 07:56:36 AM
^^BMC nu a livrat nimic Constantei. Sunt cateva BMC si Diamond folosite de o firma privata pe ruta Constanta-Navodari, ma rog patronul Jean Tucan este asociat/reprezentant  BMC Romania.
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: razvan96 on June 20, 2019, 08:36:05 AM
^^ Nu vor fi ele facute in Ilfov, au anuntat asta si pe pagina EBD.Probabil BMC Procity e modelul cu care au participat.Dar ZF nu urmareste forumul din pacate :D
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on July 10, 2019, 09:05:22 PM
Quote from: tom_sawyer on April 20, 2019, 08:40:58 AM
Anunt de participare: [CN1010713 (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100056108)] - Achizitia de autobuze de mica capacitate (5,5m - 6,5m) pentru transportul public local de persoane

Furnizare a 20 minibuze urbane noi.

Au incheiat si evaluarea financiara. Singurul ofertant e Anadolu, probabil cu Karsan Jest.
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on August 02, 2019, 08:31:00 PM
Anunt de participare: [CN1013646 (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100067366)] - Achizitia de autobuze urbane hibride noi (11,5-12,5m)

Autoritate contractanta: Municipiul Galati

Furnizare a 20 autobuze urbane hibride noi

Valoarea totala estimata: 33.600.000 lei

Data limita: 02.09.2019
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on September 11, 2019, 12:08:48 PM
Tramvaiele de la Astra Arad, sub semnul incertitudinii

Din 10 decembrie 2018, de când a anunţat că Astra Vagoane Călători a câştigat licitaţia pentru furnizarea a opt tramvaie noi, Primăria Galaţi tot aşteaptă să semneze finanţarea europeană pentru a perfecta contractul şi a plasa o comandă fermă companiei din Arad. Din păcate, acest moment s-a tot amânat, iar în prezent finanţarea europeană a intrat sub semnul incertitudinii.

Vestea bună este că Galaţiul este primul din regiune care a semnat contracte de finanţare europeană pe Axa prioritară 4 - Sprijinirea Dezvoltării Urbane Durabile, Prioritatea de investiţii 4.1. Este vorba despre modernizarea axei Siderurgiştilor - 1 Decembrie 1918 şi, respectiv, a axei Traian Vuia - Henri Coandă - George Coșbuc (tronson Henri Coandă - strada Alexandru Măcelaru). Vestea proastă este că, prin semnarea celor două contracte, Galaţiul şi-a cam consumat banii alocaţi pe această axă, iar finanţarea europeană pentru achiziţia a opt tramvaie, fabricate de Astra Arad, a devenit incertă.

"În momentul de faţă, am atins un grad de contractare de 98 la sută din suma maximală ce putea fi alocată municipiului Galaţi pe Axa 4.1. Adică ne-am cam consumat banii. Tramvaiele ar reprezenta al treilea proiect, cu o ancoră de două procente în zona de sută la sută, restul urmând să se ducă în procentul de 120 la sută de supracontractare, aşa cum s-a întâmplat în fiecare exerciţiu financiar pe bani europeni. Pentru a semna şi pentru tramvaie, ar fi nevoie de o scrisoare de angajament comună a Ministerului Dezvoltării şi a celui de Finanţe. Scrisoarea de angajament nu poate fi făcută doar pentru Galaţi, ci va fi făcută la nivelul întregii ţări. A rămas în analiză şi acest proiect în cadrul ministerului şi sperăm din tot sufletul ca, luna aceasta, luna viitoare, cel târziu, să se deblocheze situaţia pentru a putea semna", a declarat primarul Ionuţ Pucheanu.

Din păcate, însă, respectiva scrisoare de asumare este aşteptată încă de la începutul anului 2019! Şi asta pentru că ar fi o sumă extrem de consistentă pe care Guvernul ar trebui să o asigure (20 la sută la nivelul unul miliard de euro), în cazul în care nu se vor face economii la nivel naţional în implementarea proiectelor europene.

Ce soluţii există

"Potrivit discuţiilor avute săptămâna trecută la ministere, în momentul de faţă există şanse extrem de mari pentru al treilea proiect - cele opt tramvaie - pe o asumare financiară pe bugetul propriu. Urmează ca, în timp, fondurile europene rămase din economiile făcute să ne acopere cheltuiala, aşa cum s-a întâmplat în cazul proiectelor retrospective", a explicat primarul.

Asumarea unor cheltuieli de aproximativ de 45 milioane de lei pentru achiziţia a opt tramvaie, chiar şi cu promisiunea recuperării banilor din fonduri europene viitoare, nu se poate face însă decât cu votul consilierilor locali. Prin urmare, autorităţilor locale nu le rămâne decât să aştepte.

Cert este că Astra Arad, ofertantul declarat câştigător, are răbdare, pentru că şi-a asumat participarea la o licitaţie cu clauză suspensivă, încheierea contractului fiind condiţionată de semnarea finanţării europene. "Ofertantul a înţeles că e posibil ca drumul să fie extrem de anevoios şi că acest contract este, cumva, sub semnul întrebării până la momentul semnării finanţării europene", a precizat primarul.

În concluzie, singurele tramvaie sigure sunt cele zece pe care ar urma să ni le cumpere cu fonduri europene Ministerul Dezvoltării, atunci când va finaliza licitaţia. Dar, spun autorităţile, nu e nicio grabă: "Chiar dacă tramvaiele ar veni mâine, le-am ţine pe dreapta, pentru că ne apucăm de lucrări la infrastructură şi nu vor avea pe unde să circule".

https://www.viata-libera.ro/prima-pagina/133793-tramvaiele-de-la-astra-arad-sub-semnul-incertitudinii

Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on September 28, 2019, 11:52:34 AM
Privitor la licitatia pentru autobuze hibride de mai sus:

Potrivit datelor noastre, o singură ofertă a fost depusă în cadrul licitaţiei lansate de Primăria municipiului Galaţi pentru achiziţia a 20 de autobuze hibrid de mare capacitate. Este vorba despre compania poloneză Solaris[...]
viata-libera.ro (https://www.viata-libera.ro/eveniment/134714-ofertant-unic-pentru-autobuzele-hibrid)
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: SPECTR-2 on November 26, 2019, 08:03:15 PM
Au ajuns primele 20 de autobuze BMC ProCity. Un articol de ieri din presa locală (https://www.viata-libera.ro/politica-administratie/137873-primele-20-de-autobuze-bmc-au-ajuns-in-autobaza-transurb):
QuotePrimele 20 de autobuze au ajuns in autobaza Transurb

Primele 20 din cele 40 de autobuze noi, Euro 6 Diesel, de mare capacitate, pentru care contractul de achiziţie a fost semnat în iulie de SC Transurb SA şi SC BMC Truck & Bus SA, unic distribuitor în România al autovehiculelor BMC au ajuns în autobaza companiei publice de transport. Potrivit directorului general al Transurb, Mihai Cadinoiu, în următoarele zile vor sosi şi celelalte 20 de autobuze.

Toate sunt fabricate în Izmir, Turcia, unde au fost produse, din 1961 încoace, peste 300.000 de autovehicule exportate în peste 80 de ţări, printre care şi România. Reamintim că este vorba despre autobuze Euro 6, cu lungimea de 12 metri şi o capacitate de transport de minimum 85 de persoane (pe scaune şi în picioare), din care minimum 25 pe scaune (plus un loc pentru scaun rulant şi un loc pentru conducătorul auto). Mijloacele de transport au podea coborâtă, sistem de înclinare astfel încât accesul călătorilor să fie cât mai facil şi rampă pentru accesul persoanelor cu dizabilităţi, plus buton exterior de deschidere pentru acestea. Vehiculele sunt dotate cu instalaţie de aer condiţionat, camere de luat vederi şi vor afişa traseul automat şi vocal.

Valoarea celor 40 de autobuze noi se ridică la 26.246.000 de fără TVA, respectiv 656.150 de lei bucata, şi va fi plătită de Primăria municipiului Galaţi din banii împrumutaţi de la EximBank.
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: SPECTR-2 on November 29, 2019, 03:15:25 PM
Licitația pentru cele 20 de autobuze hibrid a fost anulată și relansată astăzi. Anunțul de participare pe SEAP este CN1017259 (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100080945). Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 8.01.2020, iar termenul limită pentru evaluări este 8.07.2020. Bugetul a rămas neschimbat: 33,6 milioane RON.
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: Harry on January 16, 2020, 05:35:43 AM
am auzit ca s-ar fi anulat licitatia ptr achizitie 40 tramvaie de 18 metri la ploiesti, galati, braila. Poate cineva confirma sau infirma?
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: kitsune on January 16, 2020, 06:40:29 AM
Am citit știrea undeva, nu mai știu unde, @Harry.

LE: Asta? (https://clubferoviar.ro/guvernul-anuleaza-licitatia-pentru-40-de-tramvaie-destinate-municipiilor-braila-galati-si-ploiesti/)

Guvernul a anulat procedura de achiziţie a 40 de tramvaie lansată de Ministerul Dezvoltării şi Administraţiei Publice (MDRAP) în Sistemul de Achiziţii Publice – SICAP, împărţită în trei loturi: 10 tramvaie erau destinate Galaţiului, 10 pentru Brăila şi 20 pentru Ploieşti, potrivit atât monitoruldegalati.ro, cât și datelor prezentate în SICAP.
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: Harry on January 16, 2020, 07:08:16 AM
^^ala da
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on March 13, 2020, 10:16:43 AM
Quote from: tom_sawyer on May 28, 2018, 03:27:46 AM
Anunt de participare pe noul SEAP: CN1000689

Cantități minime si maxime pentru acordul cadru: minim 8 buc.tramvaie – maxim 18 buc. tramvaie

Aflată de multă vreme sub semnul incertitudinii, finanţarea europeană pentru achiziţia a opt tramvaie noi, construite de Astra Arad, va fi semnată astăzi, anunţă Primăria municipiului Galaţi.

La finele anului trecut, primarul municipiului Galaţi, Ionuţ Pucheanu, declara că a fost prelungită perioada de valabilitate a ofertei făcute de operatorul câştigător, Astra Vagoane, licitaţia având clauză suspensivă şi condiţionând semnarea contractului de achiziţie de câştigarea finanţării europene.

Vestea bună este că vineri dimineaţă, 13 martie 2020, va avea loc "conferinţa de semnare a contractului de finanţare europeană privind achiziţia celor opt tramvaie noi", anunţă Biroul de presă al municipalităţii.


viata-libera.ro (https://www.viata-libera.ro/eveniment/143589-se-semneaza-contractul-de-finantare-pentru-opt-tramvaie)
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: Harry on March 13, 2020, 01:51:13 PM
^^Astra modelul Autentic
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: Barcelo on March 20, 2020, 10:26:26 AM
Pe pagina de Facebook a primarului Pucheanu apar randarile oficiale ale noilor Autentic . Arata destul de bine,mai ales fata de I-ul Autentic (cel de prezentare galben-violet).


(https://i.ibb.co/P1x9t4G/90344492-2945605565486272-5788300972115623936-n.jpg) (https://ibb.co/Dw48Lkf)

(https://i.ibb.co/ZL9w5K4/90013068-2945606348819527-8725073122333556736-o.jpg) (https://ibb.co/WxCdZF8)
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: fulger nc on August 23, 2020, 01:44:53 PM
noile autobuze din galati
se pot observa si noile tabele electronice cu timpii instalate recent
bineinteles si "curatenia" de pe strada
autobuze noi galati https://imgur.com/a/fCsAyMs
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: fulger nc on September 15, 2020, 11:32:29 PM
https://www.facebook.com/510545362349499/posts/4343011572436173/
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: fulger nc on September 17, 2020, 10:23:03 PM
https://www.facebook.com/510545362349499/posts/4354855804585083/
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on April 01, 2021, 10:39:21 PM
Transportul public în Galați în 1978:

(de la min. 17:35)

https://www.youtube.com/watch?v=nKd4soqOhzw
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: dargauda on August 25, 2021, 08:57:41 AM
A sosit în #galati primul #tramvai românesc, cumpărat cu #banieuropeni

https://www.youtube.com/watch?v=QxlCBUSd52g (https://www.youtube.com/watch?v=QxlCBUSd52g)
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: b1 on November 24, 2021, 03:09:36 PM
Joi, 8 noiembrie 2018
Pe drumuri dispărute

La inceputul anilor '70, transportul electric asigurat cu tramvaie a cunoscut o puternica expansiune, ce avea sa atinga punctul culminant in anii 1985 – 1986, cand existau 24 de trasee de tramvai, 4 experimentale si unul special, pentru transportul fructelor si legumelor de la fostul I.L.F. in Piata Centrala. A urmat o perioada de stagnare dupa care importanta tramvaiului s-a diminuat treptat, ajungandu-se ca, in prezent, in cadrul urbei noastre sa mai functioneze doar 4 trasee (!).

Declinul circuitului de tramvaie a inceput inca din prima jumatate a anilor 90, cand s-a renuntat la traseul ce asigura legatura dintre Gara Fluviala si Gara C.F.R. Au urmat apoi formele scurte ale traseelor conventie, legatura dintre Poarta Sud si Poarta Nord C.S.G., traseul "fructelor si legumelor", linia de pe strada George Cosbuc, linia de pe strada Traian (...)

La baza acestui declin au stat argumente mai mult sau mai putin credibile precum si promisiuni pe care timpul le-a dovedit mincinoase. Cert este faptul ca in presa, de fiecare data cand s-a renuntat la cate un tronson de linie si implicit la cate un grup de trasee, s-a promis introducerea troleibuzelor in zona/pe strada respectiva. Amintesc de "visele primarilor" cu troleibuz pe strada George Cosbuc, pe strada Traian precum si pe strazile Ana Ipatescu si Portului... Evident, a fost o manevra de a linisti populatia care apela la serviciile de transport public local si de a impinge episoade utile in neantul uitarii.

Pe de alta parte, orasul era si este intr-o deplina schimbare. Industria a suferit si ea pierderi semnificative odata cu inchiderea multor unitati de lucru fapt ce a dus la diminuarea populatiei active. Totusi, sunt cazuri cand s-a facut exces de zel si s-a renuntat prosteste la trasee eficiente.

Un aspect trist este acela ca la Galati, odata cu incheierea Epocii de Aur nu s-a mai extins nici reteaua de tramvai si nici cea de troleibuz.
Daca activitatea troleibuzelor se mentine "batraneste constanta" din lipsa de interes si implicare a edililor, activitatea tramvaielor continua sa piarda teren, zi de zi.

O incercare de dinamizare a avut loc in 2016, cand societatea de transport public local a devenit unicul operator de transport din Galati. Tramvaiele deserveau atunci 10 trasee dintre care 4 in regim de cursa conventie pentru angajatii C.S.G. si S.N.G. (prefer denumirile vechi ale acestor unitati, din respect pentru ceea ce a fost odata industria galateana). Primul traseu la care s-a renuntat a fost 2 (Piata Centrala – Poarta Est A.M.G.), care avea o vechime de aproximativ 2 luni si a fost considerat nerentabil. Anul 2017 a adus noi "concedieri": s-a renuntat la traseele conventie pentru combinatul siderurgic. : 1 (Comat – Poarta Est A.M.G.) si 3 (Micro 19 – Poarta Est A.M.G.). In locul lor a fost reactivat traseul 41 (Micro 40 – Poarta Est A.M.G.). S-a pierdut apoi legatura cu Bazinul Nou, mai intai prin desfiintarea traseelor 6 (Poarta Est A.M.G. – Bazinul Nou) si 8 (Piata Centrala – Bazinul Nou) iar la o luna distanta, s-a renuntat si la conventiile 5 (Micro 19 – Bazinul Nou) si 42 (Comat – Bazinul Nou).

Dupa cum afirmam, in prezent mai sunt active doar patru trasee de tramvai: 7, 39, 41 si 44. Dintre acestea, traseul 7 (Piata Centrala – Micro 19) este cel mai vechi iar traseul 39 (Micro 19 – Cimitir Israelit), cel mai aglomerat.

Infrastructura multor linii de tramvai a disparut... In 2003 – 2004 s-a asfaltat strada Cosbuc si s-a pierdut, mai intai, segmentul electric dintre intersectia cu strada Bucovinei si cea cu strada Basarabiei. Apoi s-a acoperit segmentul dintre intersectia cu strada Bucovinei si intersectia cu strada Henri Coanda. Reteaua de alimentare a mai ramas pe pozitii pentru cativa ani, si ea influentata de promisiunea troleibuzului pe Cosbuc, intre Bariera Traian si Hotel Sofin. Apoi a venit randul strazilor Alexandru Macelaru si Traian, modernizate pe etape dar... fara tramvai pe segmentul cuprins intre Baia Comunala si Bariera Traian. In cartierul Port si pe strada Ana Ipatescu, lucrarile de modernizare ce au condus la inlaturarea liniilor de tramvai avea sa inceapa in 2008. Astazi, a ramas ca amintire din fostul traseu 50 doar liniile din terminalul de vis-à-vis de Gara Fluviala, pierzandu-se printer buruieni, asfalt si garaje. Gara C.F.R. si strada Bucovinei au pierdut si ele tramvaiul... Pe strada Mihai Bravu, una dintre cele mai vechi strazi ale orasului ce au gazduit pentru prima oara tramvaiul spre Gradina Publica s-a pus un brau de piatra cubica comemorativa in loc de a pastra traditia si implicit eficienta transportului public electric. O alta lucrare de modernizare ce nu a pastrat reteaua de tramvai a fost cea de pe strada Tecuci, de la I.F.R. la intersectia cu strada 1 Decembrie 1918. De asemenea, s-au mai pierdut si legaturile dintre principalele artere electrizate: legatura de pe strada Bucovinei, legatura de pe strada Cerealelor, legatura de pe strada Anghel Saligny (...). In prezent se lucreaza la modernizarea strazii Basarabiei, pe segmentul dintre Baia Comunala si intersectia cu strada Mihai Bravu. Si in acest caz se elimina linia de tramvai, fapt ce incheie albumul cu amintiri al transportului electric spre Bazinul Nou.

Mai jos, postez cateva fotografii din reteaua disparuta a tramvaielor:
1 . (foto galerie personala) Pe strada Anghel Saligny, spre Stadionul Otelul;
(https://i.imgur.com/LSv2rd5h.jpg) (https://i.imgur.com/LSv2rd5.jpg)

2. (foto galerie personala) La intersectia strazilor Anghel Saligny si Gheorghe Asachi. Inlaturarea acestei linii a dus la desfiintarea traseului 43 (Poarta Est C.S.G. – Stadion Otelul) forma scurta a lui 3 (Poarta Est C.S.G. – Micro 19) precum si variantele de deviere pentru legatura cu cartierele Micro 18 – Micro 21.
(https://i.imgur.com/ebPFZyCh.jpg) (https://i.imgur.com/ebPFZyC.jpg)

3, 4. (foto Jarda Wagner) La intersectia strazilor Cosbuc cu Basarabiei. Inlaturarea liniei de pe strada Cosbuc, pe portiunea cuprinsa intre Patinoar si Cimitirul Eternitatea a dus la desfiintarea liniei de tramvai 57 (Micro 19 – Cimitir Israelit) precum si variantele de deviere pentru legaturile spre Piata Centrala, Micro 19, Comat, Bariera Traian.
(https://i.imgur.com/Kdm76iRh.jpg) (https://i.imgur.com/Kdm76iR.jpg)

(https://i.imgur.com/VIsfXPLh.jpg) (https://i.imgur.com/VIsfXPL.jpg)

5. (foto Jarda Wagner) Pe strada Cerealelor. Indepartarea liniei din aceasta locatie a dus la suspendarea legaturilor dinspre Bariera Traian spre Piata si Bazin.
(https://i.imgur.com/dt714bfh.jpg) (https://i.imgur.com/dt714bf.jpg)

6; 7. (foto Jarda Wagner) In terminalul de la Bazinul Nou. Reteaua si liniile au ramas insa lucrarile de modernizare ce nu prevad modernizarea tramvaiului, desfasurate pe strada Basarabiei intre Baia Comunala si intersectia cu strada Mihai Bravu fac imposibila revenirea unor trasee cu peste 30 de ani de vechime si eficienta precum 5 (Micro 19 – Bazinul Nou) sau 8 (Piata Centrala – Bazinul Nou).
(https://i.imgur.com/CkX0R2qh.jpg) (https://i.imgur.com/CkX0R2q.jpg)

(https://i.imgur.com/2YCxrITh.jpg) (https://i.imgur.com/2YCxrIT.jpg)

8. (foto Jarda Wagner) In terminalul din Gara C.F.R. Existau de aici legaturi cu cartierul Port, Micro 19, Comat, Bariera Traian, Combinatul Siderurgic sau I.C.Frimu... In ultimii ani de activitate, doar legatura cu Comat-ul se mai realiza (traseul 36). Desi in anul 2008 s-a dat aprobarea pentru ca traseul 37 (Micro 19 – Gara C.F.R.) sa isi reia activitatea si se analiza totodata si activarea traseului 38 (Gara C.F.R. – Poarta Est C.S.G.), traseul 37 nu a mai revenit (fusese botezat de calatori "traseul fantoma" intrucat fusese reinscriptionat pe placutele de statii dar tramvaiul nu circula) iar 38 nu a trecut de etapa de analiza.
(https://i.imgur.com/kcIYZqzh.jpg) (https://i.imgur.com/kcIYZqz.jpg)

Sursa. (http://transportlocalgalati.blogspot.com/2018/11/pe-drumuri-disparute.html)


Powered by API/PUM imgur uploader (https://proinfrastructura.ro/poze.html)
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on November 25, 2021, 11:58:50 PM
Anunt de participare: [CN1036144 (https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100129903)] - Servicii de proiectare pentru obiectivul Extindere rețea troleibuze

Municipiul Galați urmărește prin achiziția serviciilor de proiectare elaborarea unei documentații faza Studiu de fezabilitate pentru realizarea unei rețele de troleibuze în vederea asigurării transportului în comun cu troleibuze pe str. Traian - sistem nepoluant /ecologic. Termenul de realizare a contractului : 4 luni proiectare

Valoarea totala estimata: 200.000 lei

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare:
Data si ora locala: 02.12.2021 15:00
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: SPECTR-2 on December 03, 2021, 08:10:17 AM
Anulată.
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on December 31, 2021, 09:15:25 PM
^ reluată:

Anunt de participare: [CN1038139 (https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100134393)] - Servicii de proiectare pentru obiectivul Extindere rețea troleibuze

Valoarea totala estimata: 380.000 lei
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on February 17, 2022, 06:08:29 PM
^ anulata si reluata: [CN1039235 (http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100136760)]

Aceeasi valoare estimata.

Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: b1 on March 25, 2022, 09:28:12 PM
Tramvaiele Astra Autentic din Galați încep probele pentru redeschiderea liniei 39

(https://mobilitate.eu/wp-content/uploads/2022/03/275251077_5109082065805267_6500543564744568592_n.jpg)

Ionut Pucheanu, primarul municipiului Galați, anunță evoluția lucrărilor de modernizare a infrastructurii din municipiu, cu noi probe pentru redeschiderea parțială a traseului tramvaielor 39 din luna aprilie. Noile tramvaie Astra Autentic sunt in centrul atenției, modernele tramvaie fiind parte a procesului de probe.

Astfel, acesta spune că ,,În această perioadă sunt în probe tramvaiele pe Bulevardul 1 Decembrie 1918, stradă care s-a schimbat foarte mult în urma lucrărilor de modernizare. Ne dorim ca de la începutul lunii aprilie să repunem în circulație tramvaiele care asigură traseul 39, într-o primă etapă din Micro 19 până la Piața H.M. Berthelot și retur."

Sursa. (https://mobilitate.eu/tramvaiele-astra-autentic-39/)
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on April 28, 2022, 08:30:18 PM
Contractul pentru proiectarea extinderii rețelei de troleibuz a fost atribuit singurului ofertant, ADD GLOBAL DESIGN S.R.L.
http://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100182574/
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: dargauda on June 04, 2022, 12:20:47 PM
Astra Calatori Autentic Galati
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on March 03, 2023, 01:05:58 PM
DENUMIREA OBIECTIVULUI DE INVESTITII: EXTINDERE RETEA TROLEIBUZE, STR. TRAIAN (INTRE STR. BRAILEI - STR. AL. MACELARU)

DOCUMENTATIE TEHNICA PENTRU OBTINEREA ACORDULUI DE MEDIU

http://www.anpm.ro/documents/19877/67572720/30.01.2023+Extindere+troleu_Memoriu+prezentare.pdf/f8a32e9a-f10b-43ed-92c0-7f5d2e75d3f2
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on May 18, 2023, 12:35:43 AM
[CN1055333 (http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100166122)] Achiziția a 10 tramvaie de aproximativ 18 metri destinate transportului public de călători

Data publicare: 17.05.2023
Autoritate contractanta: Municipiul Galati

Achiziția se va face prin fonduri alocate prin Programul National de Redresare şi Reziliență, Componenta 10 – Fondul local, Obiectul de investiții I.1.1. - Înnoirea parcului de vehicule destinate transportului public (achiziția de vehicule nepoluante).

Valoarea estimată totală (în lei) a contractului de achiziție publică este de : 98.454.000 lei fără TVA.

Livrarea produselor achiziționate se va face astfel:
- livrarea primului tramvai se va face cel târziu în luna 15, urmând ca restul tramvaielor să fie livrate până cel mai târziu în luna 22 de derulare a contractului;
- va fi inițial furnizat un tramvai pentru probe/acceptare în luna L, urmând apoi ca livrările în bloc să continue în luna L+2, cate minim 1 tramvai pe luna.

Perioada de garanție a produselor (tramvaielor) va fi de minim 36 luni sau minim 180.000 km de la emiterea Certificatului de fiabilitate.

Depunere oferta
Data limita: 26.06.2023
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on May 22, 2023, 07:41:39 PM
[CN1055484 (http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100166277)] Achizitia a 20 de autobuze nepoluante (cu zero emisii gaze de esapament) electrice cu lungimea de cca 10m

Data publicare: 21.05.2023
Autoritate contractanta: Municipiul Galati

Obiectul achizitiei il constituie achizitia a 20 de autobuze electrice nepoluante de 9-10m, cu emisii zero, incluzand si 2 statii de reincarcare rapida si 6 statii de reincarcare lenta, cu posibilitatea ca, in perioada de derulare a contractului, autoritatea sa poata achizitiona in baza acestuia, suplimentar, inca o cantitate de maxim 2 buc. autobuze si 1 statie lenta, cu aceleasi caracteristici cu cele ofertate, la acelasi pret cu cele ofertate.
Achizitionarea cantitatii suplimentare se va realiza in durata contractului, prin incheierea unui act aditional, autoritatea contractanta stabilind in acest sens in propunerea de contract o clauza de revizuire in conformitate cu prevederile art. 221 alin. (1) lit. a din Legea 98/2016, cu completarile si modificarile ulterioare, fara a organiza o procedura competitiva.

Termen de livrare: 16 luni de la semnarea contractului.
Furnizorul se obligă să livreze autobuzele electrice incepand cu maxim luna a 12- a de la data de începere a contractului. Staţiile de încărcare vor fi livrate si montate anterior.
Livrarea produselor achiziționate se va face în două etape principale:
� prima etapă se referă la livrarea și instalarea stațiilor de încărcare pe amplasamentele deja pregătite și care trebuie să fie livrate și instalate cu cel puțin o lună înainte de livrarea primului autobuz electric;
� a doua etapă se referă la livrarea autobuzelor electrice, care se desfășoară pe o perioadă maxima cuprinsa intre luna 12 de la data de incepere a contractului si luna 16, cu o frecvență de minim 4 autobuze / lună.

Valoarea estimata a contractului:
1. Achizitia a 20 de autobuze nepoluante (cu zero emisii gaze de esapament) electrice cu lungimea de cca 10m – 47.848.644,00 lei fara TVA
- 20 autobuze electrice x 463.000 euro/buc. = 9.260.000 euro fara TVA, respectiv 45.584.202,00 lei fara TVA;
- 2 statii de reincarcare rapida pe traseu, 6 statii de reincarcare lenta la locul de garare si lucrarile de alimentare cu energie electrica aferente = 460.000 euro fara TVA, respectiv 2.264.442,00 lei fara TVA

2. Optiunea pentru varianta 22 de autobuze nepoluante (cu zero emisii gaze de esapament) electrice cu lungimea de cca 10m. – 52.633.508,40 lei fara TVA
- 22 autobuze electrice x 463.000 euro/buc. = 10.186.000 euro fara TVA, respectiv 50.142.622,20 lei fara TVA;
- 2 statii de reincarcare rapida pe traseu, 7 statii de reincarcare lenta la locul de garare si lucrarile de alimentare cu energie electrica aferente = 506.000 euro fara TVA, respectiv 2.490.886,20 lei fara TVA.

Proiectul este finanțat prin Programul National de Redresare și Reziliență.

Depunere oferta
Data limita: 28.06.2023

Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on June 12, 2023, 05:11:31 PM
[CN1056133 (http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100166998)] Achiziția a 20 de autobuze nepoluante (cu zero emisii de gaze de esapament) electrice cu lungimea de cca 12m

Data publicare: 11.06.2023
Autoritate contractanta: Municipiul Galati

Valoarea estimata TOTALA este compusa din:
- a) 20 de autobuze electrice nepoluante noi - 20 X 510.000 euro/buc. fara TVA = 10.200.000 euro fara TVA (Curs de schimb valutar InfoEuro aferent lunii mai 2021 1 euro = 4,9227 lei) - 10.200.000 euro x 4,9227 = 50.211.540 lei fara TVA
- b) 4 statii de reincarcare rapida pe traseu, 8 statii de reincarcare lenta la locul de garare si lucrarile de alimentare cu energie electrica aferente = 740.000 euro (Curs de schimb valutar InfoEuro aferent lunii mai 2021 1 euro = 4,9227 lei) - 740.000 euro x 4,9227 = 3.642.798 lei fara TVA

Depunere oferta
Data limita: 24.07.2023
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on July 12, 2023, 05:26:07 PM
Quote from: tom_sawyer on May 18, 2023, 12:35:43 AM[CN1055333 (http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100166122)] Achiziția a 10 tramvaie de aproximativ 18 metri destinate transportului public de călători

Ofertanți:

1. Ofertant unic : ASTRA VAGOANE CALATORI S.A.,

2. Ofertant unic : BOZANKAYA OTOMOTIV MAK. İML. İTH. VE İHR. A.Ş.,

https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100201197
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on November 25, 2023, 09:55:57 PM
[CN1060151 (https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100171257)] Prioritizarea circulației tramvaielor în municipiul Galați - proiectare și execuție

Termenul de realizare a contractului: 15 luni din care 3 luni proiectare și 12 luni execuție

Valoarea estimată este de 5.097.023,47 lei fără TVA

1. Asociere : SWARCO TRAFFIC ROMANIA (Leader), URBAN SCOPE
Title: Re: [GL] Transportul public in Galati
Post by: tom_sawyer on January 04, 2024, 04:41:31 PM
20 autobuze electrice de 10 m - câștigător SOLARIS
20 autobuze electrice de 20 m - câștigător SOLARIS

10 tramvaie de 18 m - câștigător Astra Vagoane Călători

Fără contestații.