News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 6 Guests are viewing this topic.

hefaistos

Of, Of, Of.
Deschiderea planificata in august nu e pentru traficul de litoral din vara, e pentru alegerile din septembrie. Deci o sa se faca tot nodul si o sa se daschida in jur de 1 septembrie.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

stangabriel

https://economedia.ro/autostrada-bucuresti-nord-umb-incepe-lucrarile-la-viaductul-de-13-km-peste-lacul-cernica-autorizatia-de-construire-a-fost-emisa-dupa-un-studiu-de-mediu-care-a-durat-doi-ani.html

UMB poate ???:(  începe lucrările efective pentru viaductul peste Lacul Cernica de pe Lotul 4 al Autostrăzii A 0 București Nord. După mai bine de doi ani, durata Studiului  de Mediu (SEA) Ministerul Transporturilor a emis Autorizația de Construire pentru viaductul cu o lungime de 1274 metri peste Lacul Cernica, cea mai importantă structură a lotului dintre Autostrada Soarelui -A 2 și Pantelimon/Cernica, lot cu o lungime totală de 4,5 km.

În urmă cu un an, în aprilie 2023, Ministerul Transporturilor a emis Autorizația de Construire (Etapa I), parțială fără viaductul și pasajul peste linia CFR București -Oltenița complete, valoarea lucrărilor autorizate fiind de  52 de milioane lei (contractul semnat în 2020 fiind de 312 milioane lei). Durata lucrărilor este de 18 luni.

Autorizația de Construire Etapa II, care include pilele viaductului Cernica (19 pile) și pasaj CFR Oltenița (racordări cu terasamentele) are o valoare de 220 de milioane lei, prin urmare cele două Autorizații de până acum acoperă lucrări de 272 milioane lei din contractul total de 312 milioane lei.



Lotul 4 Cernica/Pantelimin-A 2 :

–Pasaj peste calea ferată București Sud – Oltenița (km 51+077), care are o lungime de 504 m
–Pod pe autostradă peste Lacul Cernica și drum de exploatare la km 49+157 (o primă parte din pod: Culeea C1, Pilele P1 și P2), care are o lungime de 1274 m
Lotul 4 Nord al A0 are o lungime de 4,47 km, iar traseul acestuia se desfășoară pe teritoriul județului Ilfov între DN3 și începutul nodului rutier A2 (București-Constanța), pe raza localităţilor Pantelimon și Cernica. După ce Autostrada Bucureștiului intersectează DN3 la km 47+550, traseul acesteia se continuă ocolind proprietatea Mănăstirii Cernica, intersectează DJ301 și apoi traversează Lacul Cernica.
Lotul 4 continuă primul lot al A 0 Sud (lotul Alsim Alarko care se deschide la sfârșitul verii) și se va conecta la Pantelimon cu lotul 3 Nord pe care îl vor construi chinezii de la CCECC

mdragos

Deci 2 ani de acuma ?  :D

bekxy

Eu nu cred că "spărtura" aduce cel mai mare delay la DN4-A2. Acolo mai trebuie o betonare + uscare și e la egal cu restul pasajului. Nu-i împiedică nimic să facă hidroizolații pe rest până se pretează și bucățica asta, pe care să o lase ultima. Și pot face și tot restul din ce mai e de făcut pe întregul segment de lot. Că mai e destul de bibilit.

adix


AlexD

Nu era vorba ca in aprilie se apuca de ultimele poduri, inclusiv cel din Clinceni care supratraverseaza drumul spre Ordoreanu? Inca nu s-a miscat nimic la aceste structuri.

Claudiu T.

#10056
^^

Multumim pentru filmare. Doar din filmarea asta numar 3 structuri neatacate pe lot. Si visam sa fie gata la sfarsit de an. Mai e mult pana departe nene,gen jumatatea lui 2025 minim.
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

voicul

^Nu va mai luati si voi dupa vorbe, ca dupa vorbe deja avem 3000 de km de A si DX + Cobra in PPP de 3 ori!

^^^Nu spartura in sine e problema, aia se face in 2 zile. Ce a cauzat sa se sparaga acolo, aia e problema si s-ar putea sa dureze ceva sa remedieze (mai ales ca nu se stie public care e problema).